George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De piste

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: De piste   De piste Emptyza 26 jan 2013, 23:57

In de bergen ten noorden van George City zijn plekken waar eeuwige sneeuw licht, want de bergen zijn hier erg hoog. Op een aantal van deze plekken die wel goed bereikbaar zijn, zijn pistes aangelegd waar men kan skiën en snowboarden. 's Zomers zijn ze wat korter, maar nog steeds lang genoeg. Deze piste is de langste en zoals overal in een skiparadijs heb je hier een stoeltjeslift, een restaurant en meer om je een dag lang te vermaken.

Personen: -
Regels: Houd het netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 03:10

Waarom had hij hier ooit mee toegezegd? Hij liep helemaal bepakt door de bergen. Hoe ver moest hij nog? Gelukkig dat zijn element vuur was dus echt kou voelde Levi niet. Deze outfit had hij speciaal gehaald en ook zijn vuurrode snowboard met zwarte vlammen erop had hij speciaal aangeschaft. Hoe zou het weer zijn om Samwell te zien want er waren een aantal weken voorbij gegaan. Levi had gewoon geen tijd gehad omdat zijn praktijken bijna ontdekt waren geworden door de politie dus alles moest overgeplaatst worden. Na ongeveer 10 minuten kwam hij aan bij het gebouw waar hij met Samwell had afgesproken. Hij besloot naar binnen te gaan omdat de man het toch wel fris vond buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 03:22

Sam zat binnen aan een tafeltje te wachten en toen hij Levi binnen zag komen, stond hij op en wenkte hem. Zodra Levi er was, gaf Sam hem een zoen en bedacht zich pas toen ze zaten dat het eigenlijk raar was, omdat ze enkel die dag hadden en geen vriendjes waren. Toch was Sam na gaan denken en tot een bepaalde conclusie gekomen, hij was verliefd. En ergens vandaag wilde hij het tegen Levi zeggen, maar nu nog niet. "Hoe is het met jou?" vroeg hij. "Je hebt toch niet speciaal voor vandaag een snowboard aangeschaft? Straks kan je het niet en dan heb je er de rest van je leven niets meer aan." Hij grinnikte en bestelde voor Levi een kop warme chocomelk, wat hij zelf al voor zich had staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 03:34

De jongen zag Samwell al aan komen lopen want de man viel gewoon op tussen de rest. Zijn uitstraling, houding en gewoon hoe hij uitzag. "Hoi" kon hij net nog zeggen voordat de man hem kuste. Ze waren pas op een eerste date en hij kuste Levi gewoon openbaar alsof ze al een relatie hadden. Levi schoof aan tafel en glimlachte vriendelijk, een beetje terughoudend. "Prima. Heel erg druk gehad afgelopen weken dus het kan dat ik er af en toe niet bij mijn hoofd bij ben. En ja gaaf is die he! En als ik het niet kan moet ik het gewoon vaker oefenen. Ik ben iemand die doorgaat tot die zijn doel heeft behaald. Maar jij gaat het mij dus leren maar verwacht niet teveel want ik heb dat nog nooit gedaan in mij leven. Ben meer van de vechtsporten" zijn warme chocolademelk werd gebracht en merkte hoe de vrouw naar hun stond te staren. Tja je zag niet vaak twee knappe mannen aan een tafel ook al waren ze qua uiterlijk heel verschillend. Samwell had de lieve uitstraling en Levi de koude. "Heb wel aan je gedacht de afgelopen weken. " Hij bracht de kop naar zijn lippen, nam er elegant een slokje van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 03:43

"Ik ook, heel veel," zei Sam. "En ook ik ben erg druk geweest, dus ik ben best blij dat we een momentje hebben kunnen vinden waarop we elkaar kunnen zien." Zelf had hij de afgelopen weken samen met de politie achter een drugsbende aangezeten. Ze hadden hen bijna te pakken gekregen, maar toen waren ze weggeglipt, tussen hun vingers door. Ook daar had Sam veel aan gedacht de laatste week, maar niet zoveel als aan Levi. "Maar ja, wat voor straf zou het zijn als ik jou vaker moet helpen met oefenen?" zei hij glimlachend en hij dronk zijn warme chocomelk op, om daarna te beginnen aan het koekje. Sam had de vrouw ook zien kijken en besloot Levi's uitstraling iets warmer te maken, wat geen probleem zou zijn als Levi hetzelfde zou voelen als hij deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 03:54

'Ik denk dat de aankomende dagen wel wat rustiger zullen zijn omdat de dringende zaken nu opgelost zijn. Dit betekende niet dat de man niet op zijn hoede moest zijn, juist wel want de politie zat hun op de hielen. Het irriteerde hem mateloos want daardoor liep hij vaak vertraging door. "Ik zou het helemaal niet erg vinden om mijn snowboard leraar vaker te zien" hij boog zich wat meer naar voren, keek even om zich heen en boog zich naar voren om Samwell een kus te geven. "Hmm chocoladesmaak" het irriteerde hem wel een beetje dat de vrouwen naar Samwell stonden te kijken. Levi mocht niet jaloers zijn want daar had hij geen enkele recht op. "Zullen we maar eens gaan meneer?" Hij dronk nu zijn chocolademelk snel op want je merkte duidelijk aan de houding van Levi dat hij zin in had om te snowboarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 04:01

Sam grinnikte en liep met Levi mee naar buiten, geld achterlatend op het tafeltje. Hij was zich niet bewust van de vrouwen die naar hem keken, hij raakte juist geïrriteerd van alle aandacht die Levi kreeg. Jaloers was hij niet, want dat werd hij niet op vrouwen, maar het irriteerde wel. Bij de kapstok pakte hij zijn surfplank en Levi's hand. Zo nam hij hem mee naar de stoeltjeslift. Het was niet heel druk, want het was een gewone werkdag, dus al snel zaten ze naast elkaar op een stoeltje. Zodra ze weg waren en een stukje boven de grond hingen, ging Sam dicht tegen Levi aan zitten en legde zijn hoofd op zijn schouder. "Ik heb je eigenlijk wel gemist," zei hij en hij kleurde een beetje rood. Hij schaamde zich overigens niet voor het feit dat hij hier met een man zat, want dat was voor hem de normaalste zaak van de wereld. De mensheid kon de pot op, het maakte Sam niet uit wat ze vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 04:12

Hij liet zich begeleiden door Samwell die zijn hand vasthield. "Je hoeft niet voor mij te betalen he Samwell. Ik ben geen vrouw" hij onthield dit voor de volgende keer want dan zou Levi betalen. Hij vond de stoeltjeslift wel een beetje vreemd. Hoe werkte dat? Gelukkig was Samwell goed in het begeleiden en uiteindelijk zaten ze beide op het stoeltje. Hij keek naar beneden, de afgrond werd steeds kleiner maar de lucht werd ook een stuk frisser. "Ja? Heb je mij gemist?" Hij tilde de kin van de man op zodat ze oogcontact houden. "Je hoeft niet rood te worden hoor want dat is nergens voor nodig. Ik vind het lief" de laatste vier woordjes gefluisterd voordat hij de man kuste. Levi sloot zijn ogen om extra te kunnen genieten van de warme lippen van de man en drong zijn tong in de man zijn mond. Verkennen om meer van Samwell te kunnen proeven. God... In de afgelopen weken had hij wel met andere mensen gezoend, zelfs seks gehad. Gewoon alleen vrouwen maar het effect wat Sam op hem had, nee niemand kreeg dat voor elkaar. Moest hij vertellen dat hij met andere vrouwen naar bed was geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 04:20

Sam keek Levi aan en verdronk bijna in zijn ogen. Ook het zoenen was weer hemels. "Ja, en nu ben ik gewoon te blij dat je er weer bent," zei Sam. Hij was de afgelopen weken terughoudend geweest met de ONS'jes, bang dat het gevoel dat hij had sinds Levi zou verdwijnen. Hij wist alleen niet wat er die nacht was gebeurd dat hij met barstende koppijn in een motel wakker was geworden. Hij kwam wel altijd tot dezelfde conclusie en hoopte dan maar weer dat het een mooie jongen was geweest. De piste was lang, dus de stoeltjeslift was dat ook. Sam kroop nog iets dichter tegen Levi aan en genoot van het uitzicht. Hij had door dat Levi zichzelf verwarmde, want die extra hitte ging dwars door hun beider kledinglagen heen. Sam was wel gewend aan de kou, maar dit was beter, vooral omdat het Levi's warmte was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 04:34

Zijn hand, ofja zijn handschoen legde hij op de wang van Samwell om hem op een rustige tempo te kussen. Hij kreeg het alleen al warmer door de kus die ze deelde. Hij stopte even om op adem te komen. "Mmm dat heb ik echt gemist. Je bent de beste Sam" hij deed zijn arm om zijn schouder om Samwell dichter tegen hem aan te drukken ook al ging dat moeilijk door de dikke kleding die ze aan hadden. "Ik moet je echt vaker zien Sam..." Hij keek de jongen nu met een zachte blik aan en kuste hem weer. Hun tongen in een passionele spel verwikkeld. Een zucht van genot verliet zijn lippen tijdens de kus. Hij stopte even met de kus om te kijken hoe lang het nog ging duren, zeker nog 5 minuten. "Het voelt echt vertrouwd om bij Sam te zijn. "Het is pas de tweede keer dat ik je zie maar het lijkt alsof ik je al langer ken. Raar he?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 04:44

"Veel vaker," beaamde Sam met een glimlach. Hij keek op toen Levi dat laatste zei. Hij kon bijna niet geloven dat Levi dat dacht. "Echt hè, dat heb ik nou ook." Hij gaf hem nog een zoen en wachtte daarna even om naar Levi te kunnen kijken. Maar het was voor hem nog wel te vroeg om te vertellen wat hij wilde vertellen. Dat deed hij wel aan het eind van vandaag, want zo'n dag als dit zorgde ervoor dat je iemand wel echt leerde kennen. Sam zwaaide met zijn benen en bleef dicht tegen Levi aan genesteld zitten. Hij was dan wel twee centimeter groter, toch gedroeg hij zich als het aanhankelijke kind. Niet te veel, maar ook niet onterecht, want hij was nu eenmaal twee jaar jonger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 07:10

" Dat je mij ook vaker wilt zien, dat zeggen niet vele. Die zijn mij liever kwijt dan rijk" hij lachte er om maar er waren vaker pogingen gedaan om hem te vermoorden en eigenlijk was dat helemaal niet grappig. "Maar ik ga ervoor zorgen dat het niet veranderd en dat je mij minstens 1 keer in de week gaat zien. Als jij dat ook goed vind. Een mannenavond, dat heeft iedereen wel eens nodig" samwell had ook een schattige kant aan zich en de jongen streek met zijn vinger over de wang van de man. "Je ziet er wel echt goed uit in zo'n outfit. Wat heb ik toch een geluk om door zo'n lekkerding als jou les te mogen krijgen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 07:16

"Mannenavond, dat klinkt goed," zei Sam en hij dacht even na. "Jup, dat lijkt me een goed idee. Elke woensdagavond, sowieso. En we kunnen natuurlijk best vaker afspreken." Hij gaf hem nog een zoen. "En misschien heb ik wel meer geluk dat je naast me op dat bankje plofte." De stoeltjeslift was inmiddels boven aangekomen en Sam sprong eraf. Hij stak zijn hand alvast uit voor als Levi hulp nodig had en hij dacht na over zijn opmerking over het liever kwijt dan rijk zijn. Daar kon Sam zich niets van voorstellen, hij voelde zich haast depressief als hij hem kwijt was. En hij was hem nog niet eens echt kwijt geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyzo 27 jan 2013, 22:33

Hij keek even naar de grond omdat hij gewoon eraf moest springen? Wat een rare bedoeling. Waarom stopte de stoeltjes gewoon niet? Waarom ging het gewoon verder? Levi keek naar de hand van Samwell die hij eigenlijk niet nodig had maar toen aannam omdat hij dat fijn vond. Niet dat hij dat zou gaan zeggen tegen de man, Levi zou zoiets nooit toegeven. “Bedankt…” Hij hield de hand van Samwell langer vast dan nodig was voordat hij zijn beide handen om zijn snowboard vestigde. “Oké waar gaan oefenen want we willen niemand in de weg staan?” Levi zag meer personen skiën dan snowboarden en hij vroeg zich waarom dat was. Wist Levi veel dat snowboarden heel moeilijk te leren was en vele daar gewoon geen zin of tijd in hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 04:48

Sam glimlachte en nam Levi mee naar een plekje bovenaan de piste, aan de andere kant vanaf de stoeltjeslift. Daar stak hij zijn surfplank in de sneeuw en gebaarde dat Levi zijn board neer moest leggen. "Ik hoef je niet voor te doen hoe je erop moet staan," zei hij. "Want dat gaat vanzelf als je je schoenen vast hebt gezet. Ik zal natuurlijk wel de kleine aanwijzingen geven die nodig zullen zijn." Hij glimlachte en wachtte tot Levi zijn schoenen in de houders op het board had gezet. Daarna keek keurend hij naar de houding van de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 04:53


Waar ze nu stonden was vrij afgelegen waardoor Levi zich meer op zijn gemak voelde. De man hield niet van drukte. “Oké… Dat erop staan lukt mij nog wel” Hij maakte zijn schoenen vast aan de houders en stond nu vrij recht. “Oké… Als ik niet beweeg glijd ik niet weg” grapte de jongen terwijl hij zijn evenwicht probeerde te bewaren. “Hmm zo moeilijk is het helemaal niet. Ik ben gewoon al een natuurtalent” zei die al voordat hij überhaupt was gaan snowboarden. Hij stond nu alleen maar stil en dacht hierbij al alles te kunnen. "En nu? Wat is de volgende stap?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Remy.
Admin
Remy.


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 15-11-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 05:11

Samwell glimlachte vrolijk en duwde Levi zachtjes naar beneden. "Door je knieën," zei hij. "En leun nu eens naar achteren. Dan ga je ook die kant op als je glijd, merk je. En hetzelfde geldt als je naar voren leunt. Probeer maar." Hij wachtte even en toen hij vond dat Levi het onder de knie had, pakte hij zijn eigen surfplank. Hij ging erop staan met zijn neus naar Levi. "Glijd mij maar achterna, ik stop zodra de helling weer vlak wordt." Hij wees de plek aan en schoof zijn plank naar voren. Langzaam en slalommend gleed hij naar beneden, tot aan de plek die hij had aangewezen. Daar wachtte hij en keek hoe Levi het ervan af bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 05:26

De jongen luisterde aandachtig naar zijn instructies. "Oké... Dat klinkt wel makkelijk" Hij deed wat Samwell hem op droeg. Het lukte na ongeveer 4 keer omdat hij een aantal keren viel. "Het is gelukt! Niemand leert het zo snel als mij hé?" Om de blunders van toe net te vergeten. Nu gingen ze een stukje verder en Levi volgde Samwell alleen gleed de man uit en viel letterlijk met zijn gezicht in de sneeuw. "Ah bah! Sneeuwhappen is echt geen hobby van mij" Hij ging weer staan en volgde Samwell weer. Echter viel de man alweer. "Oké... Ik begin er nu aan te geloven dat ik gewoon echt heel slecht ben" zijn stem klonk een beetje gefrustreerd dat het niet meteen ging zoals hij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 05:49

"Nee hoor, het duurt gewoon een tijdje," zei Sam lachend en hij hield Levi vast voor het geval die verder zou glijden. "Daar heeft iedereen last van." Hij stapte van zijn plank en liep naar de zijkant van de baan. Daar was een lopende band die vanaf dit stukje weer terug omhoog ging. De bovenkant van de piste was namelijk het les- en kinderbaantje. Sam wenkte Levi om hem te volgen. Hij stapte op de band en liet zich omhoog voeren. "Het best is om her gewoon met je snowboard op te glijden," zei hij nog. "Dan hoef je je niet helemaal los te klikken." Hij glimlachte en wachtte boven op Levi. Je kon toch niet naast elkaar op de band, maar misschien had hij achter Levi aan moeten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 07:41

Levi keek naar de grond om zijn blos van schaamte verborgen te houden. "Hmm. Ik kan er niet tegen als het niet meteen gaat zoals ik dat wil." Hij keek beetje beduusd naar Samwell, keek hem glimlachend aan. Hij volgde de man op de band en keek naar de mensen in de verte naar diegene die het allemaal konden. Zou hij zo goed worden?


___
Even kort. Moet hond uitlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 08:06

"Ach, je hebt de band onder de knie," zei Sam terwijl Levi aan het eind van het heuveltje afgleed. "De meesten vallen daar de eerste keren. En ik speel vals omdat ik niet vastzit aan een board of ski's. Maar slalom nog maar een keer naar dezelfde plek, eens kijken hoe het nu gaat." Hij sprong zelf ook weer op zijn plank en gleed naar beneden, steeds in de bochten die hij maakte sneeuw opwerpend. Daarna keek hij naar hoe Levi het deed. Op een echt board was het natuurlijk wel heel anders dan op een surfplank. Sam speelde gewoon vals, want met dat ding kon hij ook surfen en vliegen. En hij zat niet vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 10:08

"Ik heb niets onder de knie" mompelde de man geërgerd. "Ja jij bent gewoon een valsspeler... Alleen jij mag dat" Dat laatste kwam vrij flirtend over terwijl hij keek hoe Samwell naar beneden gleed. Zo gecontroleerd, geconcentreerd en hij was gewoon goed bezig. Levi zou nooit zo goed worden. "Oké..." Hij ademde diep in en uit en ging ervoor. Hij gleed, gleed, lukte om overeind te blijven. "Ik weet niet hoe ik moet stoppen Samwell!" Hij kwam richting de man. Hoe moest die sturen met dit ding? "Aaah! ga opzij ga opzij!" Maar was al te laat want hij knalde zo tegen Samwell aan waardoor hij met zijn hele gewicht op de jongen viel, bovenop de jongen. "Oef..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 10:43

Door zijn sterke beenspieren was Sam wel blijven staan, maar hij was door zijn knieën gezakt en hield Levi overeind. "Om te remmen maak je een bocht waardoor je eigenlijk terug de berg op glijdt," legde hij lachend uit en hij hielp Levi weer overeind. Hij had wel willen zoenen, maar hun skibrillen zaten in de weg en Sam wist uit ervaring dat je die maar het best op kon houden. "En wil je me gewoon Sam noemen, Samwell klinkt zoveel minder." Hij was wel blij met zijn naam, maar vooral Levi zou hem een groot plezier doen als hij gewoon Sam zei. Samwell, een verbastering van Samuel, vond hij te ouderwets klinken. "Ik zou zeggen, nog één keer en als je dan kan remmen, kan je wel genoeg, al zul je nog vaak genoeg vallen," zei hij glimlachend en hij trok Levi mee naar de band. Levi gleed dus gewoon op zijn snowboard achter hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptyma 28 jan 2013, 10:57

De man knipperde een aantal keren met zijn ogen. "Ik ben echt een brokken piloot. Samwell alles in orde?" Vroeg die met een bezorgde ondertoon. "Aah zo..." Hij liet zich overeind tillen terwijl hij de man voor kort aankeek. Leken ze hetzelfde te denken voor een moment? De man wilde hem kussen maar dat ging zo moeilijk nu ze zo gekleed waren. "Sam? Oké als jij dat leuker vindt" Hij haalde simpel zijn schouders op. Hij vond Samwell een bijzondere naam die hij leuk vond om te zeggen maar als Sam zich daar niet gemakkelijk bij voelde? Levi liet zich gewoon weer meesleuren de band op om weer een poging te wagen. "Oké... Poging 110" Hij stond weer bovenaan terwijl hij naar de 'afgrond' keek. De stijle piste. "Daar ga ik dan" Hij schoof en gleed met zijn snowboard naar beneden. Hij spreidde zijn armen een beetje, probeerde tegen niemand aan te knallen en ging een poging tot remmen doen wat finaal mislukte waardoor hij op zijn kont terecht kwam. "Argh... Ik heb geremd alleen niet op de juiste manier" Nu besloot die achterover te liggen om naar de lucht te kijken. Hij zag zijn eigen condens bij het uitademen zo koud was het hier in de bergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptydi 29 jan 2013, 04:08

Sam keek Levi eventjes na terwijl die naar beneden gleed en ging er toen rustig achteraan. Hij zag Levi vallen en gleed tot naast hem. "Het is de beste manier om te remmen als de rest niet lukt," zei hij lachend en hij trok Levi overeind. "Als je de controle verliest, dan ga je liggen. Alleen wel op zo'n manier dat je niemand in de weg ligt en niet verkeerd valt." Hij hielp Levi bij het hervinden van zijn evenwicht en gebaarde naar beneden. "Toch denk ik dat je het wel kan, dus ga maar," zei hij. "Ik kom rustig achter je aan, zodat ik je in de gaten kan houden." Hij glimlachte en wachtte tot Levi naar beneden gleed, om er daarna achteraan te glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptydi 29 jan 2013, 04:30

“Ja? Deed ik toch iets goed. Iets goed doen terwijl het eigenlijk niet zo hoort” De man lachte waardoor zijn grijze ogen die van Samwell ontmoette. Zijn koude uitstraling was geheel verdween in de buurt van Samwell. Hij bracht het beste bij hem naar boven. Zijn ‘goede’ kant die weinigen maar zagen. “Oké… Niemand in de weg liggen en mijzelf niet pijn doen. Komt helemaal goed. Ze zeggen na drie keer is scheepsrecht” Hij ging het nog eens proberen. Nu Levi naar beneden gleed ging het stukken beter. Hij wist op een fatsoenlijke manier af te remmen zonder op zijn bek te gaan. “Sam! Het is gelukt” Voor het eerst leek hij veel jongen, kinds door zijn enthosaisme omdat hem iets was gelukt. "Nu krijg ik toch wel zeker een beloning?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptydi 29 jan 2013, 04:39

Sam gleed langzaam achter Levi aan en al kon je zien dat hij geen geoefende snowboarder was, hij kwam wel beneden. "Top," zei hij lachend toen hij ook beneden kwam. Hij mocht de kindse Levi wel, al mocht hij elke soort Levi wel. "Hmm, jij wil een beloning." Hij pakte Levi om zijn middel, tilde hun brillen op en gaf hem een zoen. "Dus, ben je klaar voor nog een keertje?" vroeg hij en hij nam Levi al weer mee naar de stoeltjeslift, zijn surfplank onder zijn arm als een surfdude in winterkleren en met Levi's hand in de andere. Dit soort momenten koesterde Sam, al wilde hij nog niet te veel aan Levi laten merken. Hij vertelde het aan het eind van de middag wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptydi 29 jan 2013, 04:50

Levi moest zelf ook lachen wat hem een veel knappere uitstraling gaf. Ook al zouden vele dames daar niet mee eens zijn want de bad guy Levi vonden hun altijd het leukste. “Ja ik wil een beloning. “ Hij kwam al dichterbij, liet zich mee trekken in de greep van Sam en werd romantisch gekust. “Mmm…” Hij trok hem terug om hem nogmaals te kussen. “Misschien wil ik wel een aantal beloningen” Bij het voorstel van Sam knikte die simpel. “Tuurlijk. Nu wil ik weer iets nieuws leren zoals echt even van een piste afglijden zonder te vallen, een beetje sierlijk links en rechts te bewegen en afsluiten met het goed remmen” Hij liet zich door de man meevoeren. “Let’s go”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptydi 29 jan 2013, 05:26

"Was dat net dan niet de opdracht?" vroeg Sam met opgetrokken wenkbrauw, terwijl hij naast Levi in de stoeltjes ging zitten. "Dat is wat je op het bovenste stukje de hele tijd moest doen, dan lijkt het me vanzelfsprekend dat je dat herhaald op de rest van de baan. Moeilijkere dingen komen pas als je dat kan." Hij speelde even de strenge leraar, maar gaf Levi een zoen om te laten blijken dat hij dat niet meende. "Maar als je wilt, kan ik je straks wel een voorproefje geven van wat ik je nog meer zou kunnen leren, als je zover bent." Hij glimlachte en gebaarde naar de schans die halverwege de baan was gemaakt en waar ze nu langs kwamen. Met luchtsturing zorgde Sam er altijd voor dat zijn voeten op de plank bleven staan, maar verder deed hij alles zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Emptydi 29 jan 2013, 05:57

"Daar heb je een punt..." Levi ging zitten op de stoel met zijn arm om Sam zijn middel gerust. "Ik leer het wel vrij snel als ik het zeggen mag. Ben gewoon geboren voor deze sport" Hij grijnsde eventjes om vervolgens Sam terug te kussen. "Dat... dat lijkt mij wel gewaagd. Ik wil wel eens wat met mijn board kunnen. Kan ik tenminste indruk maken op de dames" Dat zei de man expres want hij keek Sam nu recht in zijn ogen aan om zijn reactie te kunnen meten. Hij wilde eigenlijk alleen indruk maken op één persoon en dat was de man die nu naast hem zat. "Je mag straks als we klaar zijn nog een voorproefje geven op iets heel anders" Nu kwam die wat dichterbij, je zag duidelijk de ondeugende glans in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De piste Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piste   De piste Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De piste
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Omgeving van de stad-
Ga naar: