George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Kartvereniging

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 02:46

Karting is een autosportvariant waarbij men het tegen elkaar opneemt in kleine, vierwielige, speciaal voor dit doel gemaakte eenzitsvoertuigen zonder carrosserie; de zogenaamde karts.

Het essentiële van een kart is het ontbreken van een differentieel. De starre achteras en het lage zwaartepunt zorgen voor een unieke wegligging en rij-eigenschappen. Wedstrijden worden gehouden op speciale circuits die zowel indoor als outdoor kunnen zijn. Ondanks de relatief kleine afmetingen van zowel de voertuigen als de baan, kunnen er grote snelheden gehaald worden, tot boven de 100 kilometer per uur. Met name de hoge snelheid in de bocht is indrukwekkend. Het dragen van een helm en beschermende kleding is dan ook verplicht. De kleding bestaat uit een overal met hoge slijtageweerstand, handschoenen en enkelhoge schoenen. Een ribbenbeschermer wordt gedragen om gekneusde ribben te voorkomen. De nekbeschermer wordt gedragen om de nek te beschermen.

Karting is een toegankelijke autosport. Kartbanen staan meestal open voor iedereen, ook voor jongeren en mensen zonder rijbewijs en er zijn geen diploma's nodig om een keer te rijden.

Deze kartvereniging heeft:
- Indoor karting
- Outdoor
- Snackbar
- Kluisjes

Veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 03:13

Sam liet de surfplank landen voor het gebouw. Aan het ding was niets verandert, er was alleen een kinderzitje voorop geplaatst. Maar Tyson zat er nu niet in, hij lag thuis bij zijn nieuwe en eerst oppas Sarah, een vrolijke jonge meid die het kennelijk goed met de kleine kon vinden. Toch voelde Sam zich niet helemaal lekker, wetend dat Tyson alleen thuis was met een vreemde. Hij had haar dan wel een paar dingen laten doen en Ty scheen het niet erg te vinden, maar toch was het anders. Hij wist dat het vooral hoorde bij een eerste keer en dat hij er minder last van zou hebben als het vaker voor kwam en Sarah zou het goed doen, wist hij. Hij had ervoor gezorgd dat ze het naar haar zin kon maken met chips en frisdrank. En natuurlijk waren zijn parkieten er nog. Toch nog met zijn gedachten ergens anders sprong hij van de surfplank af en zodra ook Levi was afgestapt, zond hij het ding naar het dak van het gebouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 03:26

Levi droeg vandaag een zwarte overhemd, met een grijze blazer erop, simpele zwarte jeans en sneakers eronder. Zijn haren beetje in een wild model wat hem echt heel goed stond. Veel beter als dat met dat gel altijd. Het stond hem gewoon beter dat wilde dan zo netjes. Hij dacht even na maar Sam had hem dus echt wel opgehaald. Ze gingen karten, Levi kwam ermee. Een mannelijke date toch? Toen ze waren aangekomen stapte Levi van de surfplank. "Sam? Je lijkt een beetje afwezig. Maak je je zorgen om Tyson? We maken het niet laat goed? Het is nu 4 uur. Karten we een uurtje, eten we wat en ga jij lekker weer terug naar je zoontje goed?" Levi irriteerde zich een klein beetje aan het feit dat ze nu ook rekening moesten houden aan iemand anders. Hij kon nu niet meer Sam voor zichzelf hebben, delen noemen ze dat. Hij moest eens minder egocentrisch zijn. "Ben je er klaar voor of wil je nog even bellen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 03:56

"Oh ik weet dat het wel goed komt," zei Sam glimlachend en hij sloeg zijn arm om Levi heen. "En Sarah verwacht me pas om tien uur vanavond thuis, dus we hebben wel wat langer de tijd." Hij liep met Levi mee naar binnen en ze gingen voorbij de kassa. Daar vonden ze het helmenrek en Sam pakte er één die over zijn hoofd heen paste. "Dat is zeker zonder van je kapsel," zei hij tegen Levi en voor die zijn helm op kon zetten, ging hij er zelf met zijn hand doorheen en aaide hem een beetje. Je kon nu alleen nog maar zijn ogen zien en die keken Levi met een plagend knipoog aan. "Zoenen gaat nu wel een beetje moeilijk." Hij grinnikte en hees zich in het pak dat er ook nog bij hoorde. Je moest beschermd zijn als je zo snel zou gaan racen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 04:06

"Weet je het zeker?" Levi keek hem onderzoekend aan. De man sloeg een arm om hem heen waardoor Levi zich toch wat geruststelt werd. Dus ze hadden tot 10 uur vanavond? Of beter gezegd tot een uur of 9 want je was best lang onderweg van waar Levi woonde. "Is die Sarah wel aardig?" Maakte hij zich nu zorgen dat Tyson in de goede handen was? Niets voor Levi. Hij voelde de man naar de helmenrek. "Hmm... Gelukkig dat mijn haren vandaag toch al niet zo zitten" Hij deed gewoon een helm op die hem duidelijk te groot was. De tweede die hij op deed was uiteindelijk wel goed. "Ja dat klopt. Maar ik zoen trouwens niet op de eerste date" zei Levi met een plagend ondertoon. Ook hij hees zichzelf nu in het pak, trok de juiste schoenen aan en pakte zijn schoenen op. "Schoenen moeten in het kluisje" Hij liep al naar een kluisje, deed er geld in en legde daar netjes zijn schoenen in. "Sam geef mij even je schoenen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 04:14

"Ja, het is een lief kind," zei Sam. Hij trok gedwee zijn schoenen uit en gaf ze aan Levi. "Maar ik zie dit ook niet echt als een eerste date, vind je dat erg?" Hij keek Levi met pruiloogjes aan waar je geen nee tegen kon zeggen. "In feite is dit al de negende of tiende, alleen met een hele lange periode er tussen." Blootsvoets liep hij door tot de balie waar hij twee schoenen aangereikt kreeg. De laarsachtige schoenen waren in Sams maat bijna woonboten en Sam trok ze trots aan. Waarom zou je je schamen voor je schoenmaat, hij leefde ook gewoon op grote voet. "Dus, ik neem aan dat er wel weer een wedstrijdje komt?" zei hij lachend. "Net als in het zwembad."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 04:24

Hij deed de schoenen in de kluis en misschien wat overige spullen zoals sleutels enzovoort. Hij stopte de kluissleutel in de zak van zijn pak. "Hmmm..." Hij keek naar de pruiloogjes van Sam waar je gewoon geen nee tegen kon zeggen. "Oké... " zei hij zuchtend. "Alleen omdat ik die pracht ogen niet van je kan weerstaan" De man liep met zijn sokken rond naar de balie waar hij zelf ook een eigen paar kreeg. "Dit lijken net schoenen uit het leger" Levi keek er een beetje kieskeurig naar. Hoeveel mensen hadden die schoenen wel niet aangetrokken? Gelukkig droeg die sokken. "Ja zeker. Wie het eerste over de finish is en diegene die verliest moet iets doen? Dat is wel grappig"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 04:30

"En wat had je in gedachten?" vroeg Sam, die van binnen blij was dat hij nog steeds bij Levi's gevoelige, zwakke plekken kon komen door op een bepaalde manier te kijken, te praten of iets te doen. Dat betekende misschien wel dat Levi dan van binnen weer een beetje smolt en dat zou voor Sam goed uitpakken. Hij zou snel dat hart weer stelen, zodra Levi het weer wilde. Daar hield hij wel rekening mee. "Het moet toch niet beschamend worden of zo. Of illegaal. Daar ben je ook pas net aan ontkomen en je weet hoe ik ben." Hij glimlachte, maar dat kon je door de helm alleen zien aan zijn ogen. Sam vervloekte de dag dat ze waren uitgevonden, helmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 04:45

"Dat beteken ik dan wel want dat moet wel een verrassing blijven. beide van ons mag zelf wat verzinnen. En inderdaad, het moet binnen de grenzen blijven. Niets illegaal of traumatisch. Gewoon iets simpels" De man haalde simpel zijn schouders omhoog. Hij zou nog denken hoe of wat. "En hoe ben jij dan?" Levi kwam dichterbij, trok de man dichter naar zich toe en kneep speels in de billen van de man. "Jij kan ook wel een ondeugd zijn hoor. Altijd zo onschuldig doen maar in bed" het woordje bed expres wat zachter want hij wilde niet dat mensen dat zouden horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 04:50

"Oké, mooi," zei Sam en hij maakte een klein sprongetje toen Levi in zijn achterste kneep. Langzaam maar zeker kwam hij terug, Sam kon het merken. Hij grinnikte en zocht een kart uit. "Ik wil wel eerst die baan kennen," zei Sam en hij was weg. Hij ging lekker hard, maar niet te hard omdat hij nog niet wist wanneer welke bocht kwam. Op de rechte stukken ging hij nog wat harder en hij kwam heelhuids de bochten door. Behalve die ene hele scherpe, daar kwam hij tegen de muur van autobanden, maar het deed geen pijn. Na één rondje wachtte hij in het daarvoor bestemde vak op Levi. "Nog een paar rondjes, dat wel," zei hij toen die eindelijk aan kwam rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 04:59

Levi koos bewust voor een kart in een wat donkere kleur. Hij hield niet zo van opvallen. Hij bekeek de kart of alles in orde was want hij wilde dus echt niet van Sam verliezen. "Doe je best maar" zei Levi zachtjes. Hij was nog steeds geconcentreerd bezig met zijn eigen kart. Banden controleren, alles goed functionerend? Hij stapte er nu zelf in en ging er rustig in rijden. Hij bekeek de baan, annaliseerde alles want hij moest precies weten op welke stukken hij op het hardst kon rijden en welke stukken dus niet. Levi wist nu precies waar hij op moest letten. "Oké. Dus we doen meerdere rondes?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 05:13

"Nee, meerdere rondes voordat we beginnen," zei Sam en hij was weer weg. Deze keer vloog hij niet uit de bocht, wel bijna en hij verloor er nog steeds heel veel snelheid. En zo ging hij een paar rondes door. Tot hij weer stopte en wachtte op Levi. "Zo zie ik wel heel weinig van jou, Handsome," zei hij toen die er ook weer was. "Wat denk je er van, iets te drinken voordat we beginnen." Hij parkeerde zijn kart en ging buiten de zone staan waar de helm op moest, zodat hij hem af kon zetten. Hij wachtte op Levi en nam hem mee naar de snackbar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 05:19

"daar stem ik me toe. 1 ronde is gewoon niet spannend genoeg" Levi keek hoe Sam wegreed met een snelheid waar je u tegen zei. Dadelijk vloog hij nog van de baan af. Levi werd een klein beetje ongerust en reed zelf nog een rondje alleen op een rustig tempo. Hij nam gewoon alles tot zich op en ook de manier hoe Sam reed in de kart. Misschien dat hij dat tegen Sam kon gebruiken. Hij parkeerde zijn Kart aan de zijkant en glimlachte naar Sam. "Wil je dan veel van mij zien?" Levi schudde zijn hoofd en stapte de kart uit. "Dat vind ik een goed idee" en begon de man te volgen. Wanneer hij de helm mocht afzetten deed hij dat ook meteen want het was best warm met zo'n ding op je kop. "Die helmen irriteren mij... Maar veiligheid gaat voorop"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 05:54

"Natuurlijk wil ik jou zien, Hansome," zei Sam met een glimlach. "Dat heb ik zes maanden namelijk niet gekund." Hij ging zitten aan een tafeltje in de snackbar. "En sinds wanneer let jij op veiligheid. Goh, Leef, ik moet wel een beetje wennen aan de nieuwe jij. De niet-badboy-jij." Hij glimlachte en gaf Levi een knipoog. Hij bestelde een cola onder het mom van; 'Ik moet straks toch nog rijden.' en keek Levi lang aan. Misschien keek hij wel te veel naar zijn exvriendje die zijn vriendje weer aan het worden was, maar dat deed hij gewoon graag. Het gaf hem een goed gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 06:14

"Sam" Levi kon een glimlach niet onderdrukken. Hoe kom Sam hem nou gewoon de knapste ter wereld vinden en alleen naar hem kijken? Er liepen zoveel betere rond. Maar misschien voelde hij het net zoals zichzelf. Hij zag Sam alleen nog maar. Geen enkele man was beter of kon je vergelijken met Samwell. Nee niemand kon beter als Samwell zijn. Qua uiterlijk niet, innerlijk niet en dan nog te spreken over zijn bed technieken. "Ik kijk ook graag naar jou hoor" Hij schonk de man een knipoog en haalde simpel zijn schouders omhoog. "Wil je weer de badboy Levi? Ik dacht alleen dat je dat in bed wilde? En jij zei dat je helemaal niet van badboys hield toch? Dus dit is een hele verbetering toch?" Hij merkte hoe Sam hem aankeek en Levi deed hetzelfde. Hij kon zolang naar de man blijven kijken, het verveelde nooit. "Sam..." Hij boog zich snel voorover, kuste hem teder en zat weer snel terug in zijn stoel. Niemand had het kunnen zien want zo snel was het gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 06:58

"Ik zeg niet dat ik het terug wil," zei Sam en hij dacht even na. "Maar ik moet wel wennen. En misschien zou jij dingen wel makkelijker opnieuw oppakken als je nog een badboy was geweest." Hij stond op en ging naast Levi zitten. Tegenover elkaar aan een tafel vond hij altijd zo onpersoonlijk en de bank was groot genoeg voor hen beiden. Hij gaf hem nog een snelle, tedere kus en nam kleine slokjes van zijn cola, die net was neergezet. Hij wist ook wel dat Levi niet hield van affectie in het openbaar, maar Sam liet zich er niet door weerhouden. Mochten ze weer bij elkaar komen, dan kwam hij uiteindelijk wel los en zou hij nergens nog last van hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 10:15

"ja natuurlijk zul je moeten wennen. Dat moest ik in het begin ook. Zo raar dat je je op zoveel aspecten gewoon moet aanpassen. De waarden en normen liggen gewoon heel anders in dat wereldje" Bij Sam zijn volgende woorden schudde hij zijn hoofd. "Dan was ik nog steeds een heethoofd geweest te koppig om mijzelf te laten zien. Dan zaten we hier nu niet en lag ik met 10 andere vrouwen in bed" Hij wees gewoon op de feiten. Het was juist door deze verandering dat hij Sam nog een 'kans' had gegeven. Dat Levi zichzelf een kans had gegeven. De man kwam nu dichter tegen hem aanzitten wat Levi wel een lief gebaar vond. Levi keek Sam glimlachend aan na de kus. "Ja nu kunnen we daar nog van genieten. Dadelijk met die lelijke helmen om gaat dat niet meer" Hij streek met zijn hand over de bovenbeen van de man, legde het vervolgens op zijn knie. "Ik ga je dadelijk toch echt lekker inmaken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 11:01

"Misschien wel, misschien niet," zei Sam op een filosofische toon toen Levi hem vertelde dat hij ingemaakt ging worden. "Maar na mij beleef jij helemaal geen plezier meer aan vrouwen," zei hij glimlachend en hij zakte lekker tegen Levi aan. Hij nam nog een paar slokken van zijn cola en draaide de helm rond op tafel. "Weet je wat trouwens ook nog eens moet gebeuren?" zei hij lachend tegen Levi. "Ik zou jou nog eens meenemen naar de bodem van de rivier. Een ideetje voor onze volgende date, maar dat wordt dan overdag." Hij glimlachte en keek Levi vrolijk aan. Hij wilde wel een middagje doorbrengen met Levi onderwater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 11:05

Hij begon zachtjes te lachen. "Kijk de heer Samwell eens gaan. Sinds wanneer ben je een filosoof?" vroeg die op een vragende toon terwijl hij de man glimlachend aankeek. Hij sloeg zijn arm om de schouder van de man, duwde hem steviger tegen zich aan. "Daar heb je een punt. Niemand is zo goed als jou. Echt als ik met jou naar bed ben geweest" Nou begon Levi zachter te praten. "Of beter gezegd tijdens de seks voel ik mij echt in de zevende hemel. Jij laat pas echt alle hoeken van de kamer zien" Hij drukte een kus op de neus van de man. Bij zijn volgende woorden keek Levi hem glimlachend aan. "Dat je dat nog weet. Dat hadden we zes maanden geleden afgesproken in het zwembad. Jij hebt echt een goed geheugen" Hij nam nu zelf ook een slok te drinken van zijn 7-up. Correctie een aantal slokken want door dat praten kreeg hij wel dorst. "Maar dat moeten wij inderdaad nog eens doen. We kunnen alleen niet te lang in het water blijven toch? Worden we alleen maar rimpelig van als van die gedroogde pruimen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 11:35

"Ik vergeet niet zoveel als het om jou gaat, Handsome," zei Sam lachend en hij zoende Levi terug. "Maar dat klinkt toch echt alsof het jou alleen maar gaat om mijn nachtelijke prestaties." Hij keek hem met een pruillipje aan en legde zijn hoofd op zijn schouder. "En het valt wel mee hoe erg je rimpelt in rivierwater, zwembad- en kraanwater is veel erger." Hij glimlachte en dronk zijn cola leeg. "Het wordt dan wel skinny-dipping." Hij grinnikte en zette zijn glas neer. "Maar nu ben ik wel in voor dat wedstrijdje. Drie rondes, oké?" Hij stond op en pakte zijn helm om die op te zetten. Zo kon hij weer terug naar de karts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyzo 24 feb 2013, 22:44

“Sjansbeer. Je weet altijd de juiste dingen te zeggen. Als ik een vrouw was geweest bloosde ik nu van oor tot oor” Hij voelde de lippen van Sam kort op de zijne. “Lekkerstuk” fluisterde hij zachtjes en knuffelde Sam romantisch. “Dat is helemaal niet waar Sam! Weet je waarom ik jou zo leuk vind?” Hij keek recht in de ogen van Sam. “Jouw donkere ogen die mij hypnotiseren, jouw lach, jouw glimlach, altijd zo vrolijk, je ziet overal het positieve van, je bent vastberaden en je trekt je helemaal niets aan van anderen. Je doet gewoon wat jij wilt, beschermt diegene die belangrijk voor jou zijn en tenslotte… Hoe jij nu voor Tyson zorgt, jouw verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent zoveel veranderd en op een positieve manier. En je kan af en toe heel schattig zijn” Hij streek met zijn vingers door de bruine lokken van de man. “Moet je nog meer zeggen?” Levi glimlachte en luisterde naar de opmerking van de man. “Dat zullen we zien die dag. Als ik zoals spongbob eindig dan ben jij daar verantwoordelijk voor” en porde Sam speels in zijn zij. “Drie rondes? Daar kan ik wel mee leven” Ook Levi deed zijn helm op en liep naar zijn kart die hij startte. Hij reed naar de startlijn en wachtte geduldig op zijn vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 02:17

Sam begon te blozen bij al Levi's woorden. Hij schaamde zich er niet voor, maar hij werd er wel helemaal stil van. Hoe vaak kreeg je dit nou te horen van iemand die zoveel voor je betekende als Levi deed voor Sam. "Het zou ook wel jammer zijn," zei hij lachend. "Ik val niet op sponsen." Hij kroop in een flitsend blauwe wagen en reed hem naast die van Levi. Er werd afgeteld en Sam gaf meteen vol gas. Het ging weer goed, maar opnieuw kwam hij in die ene bocht tegen de muur van banden en Levi haalde hem in. Sam gaf meteen weer vol gas en schoot er achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 02:22

Levi moest een aantal keren met zijn ogen knipperen. Zag hij Samwell nu blozen? Dat was een lange tijd geleden. Dit bedoelde hij nu met schattigheid. Wanneer ze mochten vertrekken racete Sam weg alsof zijn leven er van af hing. De man zelf reed op bepaalde stukken op een hoog tempo, gaspedaal volledig ingedrukt en op bepaalde stukken zijn tempo gecontroleerd. Hij zag Sam tegen de banden aanbotsen waardoor Levi hem passeerde. Eerste rond lag hij voor, kijken of hij dat kon aanhouden want hij begon nu aan zijn tweede ronde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 02:48

Sam kwam steeds dichterbij en hij haalde Levi bijna in, tot ze weer in die bocht kwamen. Nu kwam hij niet tegen de wand, maar hij verloor er veel tijd en lag meteen weer achter. Opnieuw trapte hij het gaspedaal in en hij haalde Levi weer in. Maar weer in diezelfde bocht verloor hij te veel tijd en zo kwam hij achter Levi aan over de finishlijn. Hij reed zijn kart naar de zijkant en stapte uit. Hij liep naar Levi toe om hem te feliciteren. "En ik ben wel benieuwd wat je voor me in gedachten had," zei hij lachend, terwijl hij zijn helm afzette om Levi een zoen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 02:55

De man bekeek hoe hij werd ingehaald, dan haalde hij Sam weer in en dan werd hij weer ingehaald. Levi dacht dat hij ging verliezen maar uiteindelijk leerde Sam nog steeds niet van zijn fouten en hij kwam als eerste op de finish. Levi stapte uit, deed zijn helm af, fatsoeneerde zijn haren en werd door Sam gekust. “Ow ja… Ik moet natuurlijk iets bedenken. Hmm….. Dit gaat wel leuk worden. Ik heb altijd al willen zweven in de lucht, gewoon lekker zweven en jij gaat daarvoor zorgen! Dat ik wat salto’s in de lucht kan maken, lekker genieten van de wind door mijn haren en ik wil wel eens ‘opstijgen’” Hij had van die rare dingen kunnen bedenken, vieze dingen maar nee dit werd het. "Of een massage..." dacht Levi nog bedenkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 03:01

"Hmm, je moet er maar over na gaan denken," zei Sam, die persoonlijk voor de massage was. Maar het leek hem ook leuk om Levi op hoge hoogte van zijn surfplank af te gooien en hem lager op te vangen. Of hij kwam wel op andere ideeën om te bereiken wat hij wilde. Hij glimlachte en liep met Levi naar de ruimte waar ze zich aan hadden gekleed en hij deed eindelijk zijn beschermde pak uit en de gigantische schoenen. Hij keek naar Levi en naar zichzelf. "Hmm, dus wij moeten zo nu nog in een restaurantje gaan zitten?" vroeg hij lachend, want het was nauwelijks zes uur. "Toch, je zag er wel stoer uit in dat pak." Hij boog zich voorover en gaf hem een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 04:19

“Misschien wil ik wel allebei” Er kwam een ondeugende glans in zijn ogen terwijl hij de man naar zich toe trok. “Maar ik vind je ook erg sexy als je je element gebruikt. Wanneer je luchtstuurt.” Levi streek met zijn hand over de wang van de man en liep nu naar de ‘kleedkamer’. Hij trok zijn pak uit, de lelijke schoenen en probeerde zijn haren nog een beetje te fatsoeneren. “We kunnen ook eerst even naar mijn huis en daarna naar het restaurant? Maar eigenlijk heb ik wel honger gekregen. Heb jij dan geen trek?” Sam at altijd zoveel als een paard dus het zou vreemd zijn als hij nu niets wilde eten. “Of je gaat eerst mij in de lucht laten zwegen” Bij Sam’s volgende woorden schitterde de ogen van Levi. “Jij ook” zei die tussen de kus door. Hij trok de man stevig naar zich toe, gaf hem een snelle tongzoen om toch even de intimiteit te kunnen voelen en liet vervolgens los om zijn jas aan te trekken. “Zeg het maar, wat wil jij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 04:32

"Hmm, ik heb een beter idee," zei Sam lachend. "Want je weet dat ik me aan een deadline moet houden, hoe verschrikkelijk ik dat ook vind." Hij zuchtte, gaf Levi nog een zoen en ging daarna de helmen en pakken inleveren. "Maar natuurlijk heb ik honger," zei hij, terwijl hij met Levi naar buiten liep en zijn surfplank liet komen. "Wanneer heb ik nou geen honger, behalve dan net na het eten." Hij grinnikte en gaf Levi weer een zoen. "Maar hup, spring erop, ik weet een meertje dat echt geschikt is." Zelf sprong hij ook op zijn plank en hij stak zijn hand uit voor Levi. Het grootste probleem was dat ze hun kleren hadden aangehouden in de warme pakken en dat die dus ook niet zo lekker meer roken. Maar Sam had daar de oplossing voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 10:24

"Ja klopt en we willen dat je op tijd thuis bent voor Tyson. En de oppasser zou het niet waarderen als je te laat kwam" Hij deed zijn handen in zijn broekzakken. Sam had dus wel honger en het verbaasde Levi totaal niet, eerder andersom als Sam juist geen honger had. "Ja daar heb je helemaal gelijk in, als jij geen honger hebt dan ben je duidelijk ziek" Hij voelde de kus van Sam maar voor Levi's gevoel te kort. "Meertje? Ow ik weet al wat we gaan doen!" Hij sprong op de surfplank, deed zijn armen om de middel van de man en legde zijn hoofd op Sam zijn schouderblad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Emptyma 25 feb 2013, 10:32

Ik ga verder bij een meertje dat al bestaat op de Luchtberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kartvereniging   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kartvereniging    Kartvereniging   Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kartvereniging
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Aardeheuvel-
Ga naar: