George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De warmwaterbronnen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptydo 31 jan 2013, 07:25

Hoog in de bergen ten noorden van George City te midden van de eeuwige sneeuw, komt water uit de bergen omhoog. De vulkanische activiteit die hier ooit was, maakt het water warm. Niet te warm, maar heerlijk warm. Niet veel mensen weten van deze plek en het is moeilijk om hier te komen, maar als je er bent kan je een bad nemen wat je nergens anders in de stad tegen zal komen.

Regels: -
Personen: In één bron passen zo'n vijf mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptydo 31 jan 2013, 23:12


Levi zag al in de verte de gelegen waterbron waarover Samwell over sprak. Het lag vrij afgelegen, moeilijk te bereiken en een plek waar je nauwelijks mensen tegen het lijf zou aanlopen. Hij wachtte tot de man ging landen met zijn surfboard maar sprong er al af toen ze twee meter boven de grond zweefde. Levi landde netjes neer op zijn voeten kijkend om zich heen want hij wilde quality time met Sam. “Geweldig. Hoe heb je dit weten te vinden? Ben je hier al eens eerder met iemand geweest?” Dat laatste was helemaal niet jaloers bedoeld, gewoon interesse want je kwam dit niet iedere dag tegen. “Vind je het erg dat ik er al in spring??” Levi ging naar de waterbron, trok gauw zijn kleding uit en sprong lekker de bron in. “Heerlijk!” Hij zakte lekker weg in het water met zijn ogen gesloten om er volledig van te kunnen genieten. “Sam kom! Je weet niet wat je mist. Dit noem je echte ontspanning”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyza 02 feb 2013, 07:56

"Ik kwam hier toevallig een keer langs toen ik off-piste ging snowboarden," legde Sam uit, terwijl hij ook zijn vele lagen kleding uittrok. Hij sprong in de lucht, ongeveer tien meter, en landde naast Levi in de bron. Meteen was het lekker warm. "Sorry, ik vergeet soms dat ik veel te hoog spring." Hij glimlachte en ging dicht tegen Levi aan zitten, om hem een lange zoen te geven. Het water was precies de juiste temperatuur en er was niets meer te merken van de kou die in de berglucht hing. Hij zakte naast Levi onderuit, tot hij hem recht in de ogen kon kijken en nogmaals kon zoenen. Sam kon niet stoppen met kijken naar hem, hij vond Levi de leukste jongen die hij ooit had gezien en hij had veel jongens gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyzo 03 feb 2013, 21:19


“Ow zo… Ja ik dacht al: Hoe kun je zo’n plek ontdekken? Afgelegen en nauwelijks een pad om hier naartoe te kunnen lopen” Levi begon te lachen toen Sam zo in de waterbron sprong waardoor hij zelf ook nat werd. “Als je jezelf maar niet bezeerd komt alles goed” Levi schonk Sam een van zijn schitterende glimlachen die moeilijk waren te weerstaan. Hij deed zijn handen om de hals van Sam rusten terwijl hij de man innig terug kuste. De jongen ging lekker onderuit zitten wat Levi hem na ging doen. Hij keek in de bruine ogen van de man die hem deden herinneren aan de schitterende bossen waar Levi wel eens een wandeling ging maken om zijn gedachten op 0 te zetten. Hij leunde meer naar voren om Samwell terug te kunnen kussen. “Het voelt echt goed, wij samen” Levi ging nu zo op Sam zitten dat zijn beide benen aan een kant ruste. Hun borstkasten tegen elkaar aan waardoor hij Sam nog dieper in zijn ogen kon aankijken. Hij kuste de man, liet zijn tong in Samwell’s mond glijden om het eens grondig te ‘onderzoeken’.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 04:42

Sam maakte een bevestigend 'hmhm'-geluidje en hij keek Levi aan. Hij sloeg zijn armen om hem heen en legde zijn handen op Levi's kont en trok hem dicht tegen zich aan. "Daar zou ik eigenlijk iets over willen zeggen," zei hij na een hele lange zoen. Hij keek Levi diep in zijn ogen en begon: "Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel lang heb nagedacht over de vorige keer en me vooral afvroeg waarom ik zolang ben gebleven, want dat doe ik normaal gesproken nooit. Ik zorg er altijd voor dat de ander niet doorheeft dat ik weg ben gegaan. Maar toen met jou was heel erg anders." Hij kleurde langzaam rood tot hij de kleur had van een tomaat, maar hij hoopte maar dat Levi dat zou zien als een gevolg van de warmte waar ze in lagen. Hij wilde het bij Levi gewoon allemaal goed doen. "En uiteindelijk vond ik een antwoord dat alles doet kloppen." Hij aarzelde even, zich afvragend of hij dit wel moest zeggen. "Ik ben verliefd op je, Leef," zei hij uiteindelijk toch maar en hij werd nog roder en durfde Levi bijna niet aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 04:54


Samwell sloeg zijn armen om hem heen en legde zijn handen op zijn kont om hem vervolgens dichter tegen de man aan te laten rusten. Heerlijk vond hij dat, de gevoel van Sam zijn handen op zijn billen. Het tintelde gewoon door zijn lichaam alsof de handen van Sam overal zaten. “Wat wil je zeggen?” Hij streek met zijn vingers langs de kaaklijn van Sam, bekeek ieder huiddeeltje om alles zo goed mogelijk van hem op te nemen. Het bleef hem verbazen hoe goed Sam uitzag, haast perfect. Sam keek hem diep in zijn ogen aan wat een aangename rilling door zijn lichaam veroorzaakte. Hij luisterde aandachtig naar ieder woord om het langzaam tot hem te laten doordringen. Het was zo schattig om te zien hoe Samwell rood werd door wat hij aan het vertellen was. Zo rood als een tomaat, eerste keer dat Levi dat meemaakte. “Dus bij mij voel je je anders dan bij andere jongens? Hmm dat betekent dat ik toch vrij speciaal ben?” Hij wilde Sam kussen maar wanneer hij het woordje verliefd hoorde werden zijn ogen zo groot als schoteltjes. “Wat…?” Hoorde hij dat nu goed? Deze goddelijke man had een oogje op hem? “Verliefd…op mij?” Nee…Nee…nee! Dit was echt niet goed, echt niet goed. Iedereen die verliefd op hem werd maakte hij misbruik van, deed hij expres. Bij Sam had hij nooit de intentie gehad om hem te gebruiken voor zijn illegale praktijkjes. “Ik…” Levi begon zelf rood te worden. “Ik weet niet of ik verliefd op je ben Sam en of ik wel de juiste persoon voor jou ben. Ik ben niet zo’n goed persoon als je denkt dat ik ben. Ik wil je niet verpesten, jouw persoonlijkheid. Jij bent alles wat ik nooit zou zijn in het leven” Levi ging nu van Sam af, hem niet proberen aan te kijken. “Je verdient iemand die beter als mij is Sam…” Levi begon nerveus op zijn onderlip te bijten. Hij wilde Sam meer dan hij andere wilde. Hij wilde dat Sam niets wist van zijn duistere leven, hem daar voor behoeden. Nu begreep hij het zelf, Levi was ook stapelverliefd op Sam alleen hij kon het gewoon niet toegeven. Sam zou hem uiteindelijk gaan haten. "Ik denk dat ik ook verliefd op jou ben" je merkte duidelijk de onzekerheid in de stem van Levi. Wat moest hij hier nu mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 05:03

Sams moed was in zijn schoenen gezonken, al had hij die niet aan, en hij stond op het punt om als een klein kind in huilen uit te barsten toen hij hoorde wat Levi zei. Het werd iets beter toen Levi zei dat hij dacht ook verliefd te zijn, dus Sam keek hij aan en hij trok zijn knieën op om daar zijn armen omheen te slaan. "Dit gaat ook anders dan ik verwacht had," zei hij met een duidelijke brok in zijn keel. Waarom zou Levi niet de juiste man voor hem zijn? Omdat hij bi was en niet volledig homo? Sam had daar geen probleem mee. Hij had ook de aarzeling in Levi's stem wel opgemerkt toen hij dat laatste zei. Hij was diep teleurgesteld, want Levi had steeds een bepaald beeld afgegeven alsof hij hetzelfde vond, maar nu kwam het er met zoveel aarzeling uit dat Sam verschrikkelijk begon te twijfelen. Uiteindelijk stond hij op, klom uit de bron en föhnde zich droog met een windvlaag om daarna zijn kleren aan te trekken. Hij gebaarde dat Levi hetzelfde moest doen, want hij moest hem immers nog thuis brengen. In elk geval tot het begin van de stad. Sam vond nog steeds dat dat moest, al was hij nu niet in staat een woord tegen hem te zeggen. Weer helemaal dik ingepakt ging hij alvast op zijn zwevende surfplank staan en wachtte tot Levi klaar zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 05:17

"Sam... Ik.." Hoe moest hij zijn emoties nu uiten? Iets waar hij gewoon echt niet goed in was. Hij wilde Sam gewoon geen pijn doen. Als die eens wist wat voor persoon Levi echt was dan zou hij dat nooit gezegd hebben. "Sorry... Kijk me alsjeblieft aan" vroeg die smekend terwijl hij voor de man ging staan. "Ik dacht dat we het zo leuk hadden, gewoon op deze manier" hij pakte het gezicht van Sam tussen beide zijn handen, kuste de man teder. "Zeg iets alsjeblieft..." Maar Sam ging de bron uit, droogde zich af om vervolgens zijn kleding weer aan te trekken. Levi maakte een vlam en zijn lichaam droogde meteen om door het vuur wat hij haast tegen zijn huid aanhield. Hij trok de kleding aan en zuchtte eens flink diep. "Ik ga er niet op. Sam... Ik wil je niet kwetsen maar je moet mij de tijd gunnen" hij trok de man van de surfplank vandaan. "Laten we gewoon kijken hoe het loopt? Meteen in een relatie springen of wat dan ook heeft geen zin. Maar ik wil best met je daten om ook zo mijn gevoelens te kunnen begrijpen.". Misschien moest hij dit toch nog een kans geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 05:38

"Dat zou ik graag willen," zei Sam. "Maar nu gaat het voor mij ook een beetje verwarrend worden. Het kost eventjes tijd." Hij wilde niet afstandelijk overkomen, maar dat ging vanzelf in deze situatie. Hij wachtte tot Levi op de surfplank was gaan zitten en ging toen achter hem staan. Hij stuurde een harde windvlaag en zo schoot de surfplank snel weg. Misschien sneller dan normaal, maar Sam wilde hier vanaf zijn, het was voor hem te pijnlijk. Hij zette Levi af aan de rand van de Vuurwijk en vloog toen terug naar zijn eigen appartement in de Noordertoren, waar hij op bed viel en de rest van de dag niets meer deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 05:49

Oke nieuwe meet!
Ik had ik gedachten dat Levi omdat die toch depri wordt omdat die niets meer van Sam hoort, zich lam gaat zuipen en dat Sam dan toch langskomt om te kijken hoe het met hem gaat? Ofzo xD. En dan lopen er allemaal van die prostituées in zijn huis rond enzo? :p

Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 05:57

Hmm, ik zat meer te denken aan het moment dat Sam als superheld achter Levi's bende aanzit en daarbij Levi vindt, dat hij het dan snapt maar niet meer weet wat hij moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 07:20

Ja dat waren we inderdaad van plan maar lijkt me slimmer als ze eerst echt verliefd worden en een soort van relatie hebben. Dan is de drama nog groter :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 08:45

Oké. Begin jij dan? (Het drama wordt trouwens nog groter, maar daar zeg ik nog niets over Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Emptyma 04 feb 2013, 09:58

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De warmwaterbronnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De warmwaterbronnen   De warmwaterbronnen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De warmwaterbronnen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Omgeving van de stad-
Ga naar: