George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 La casa di Levi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 09:00

Sam werd wakker en zag dat het bed verder leeg was. Hij miste de warmte van Levi opeens, na een hele dag niks anders gevoeld te hebben. Het was raar en voelde leeg. Hij stond op en liep naar de badkamer. Daar vond hij Levi onder de douche. Zonder het te vragen ging hij er naast staan onder de stralen water. Hij gaf hem een zoen. "Zo belangrijk dat je niet eens meer samen kunt ontbijten?" vroeg hij met een pruillipje. "Ikzelf ben ook bijna weg, hoor, dus veel tijd voor iets anders hebben we toch niet." Hij gaf Levi nog een zoen en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 09:06

Het water voelde fijn over zijn huid want het maakte alles schoon wat de jongens afgelopen nacht hadden uitgespookt. Hij moest er verzorgd en fris uitzien alsof er niets was gebeurd. De meeste wisten niet dat hij bi was in de criminele sector. levi wilde dat ook niet want dan zou iedereen anders naar hem gaan kijken. Als een 'kontenbonker' en dat betekende dat hij de respect van de mannen zou verliezen. Hij werd uit zijn gedachten gehaald toen Samwell onder de douche kwam staan. "Een goedemorgen" Zijn ogen begonnen al meteen te schitteren bij zijn aanzicht. Wat een effect had de jongen toch op hem en hij was ook nog eens jonger als hem. "Jawel... We kunnen snel ontbijten maar dan echt op de nadruk op snel. Ik loop al achter met werk omdat ik gister een geweldige afleiding had. Maarja dat betekent dat het werd zich gaat opstapelen... Heb tot nu toe echt veel telefoontjes en dringende zaken gemist. Maar zullen we het even niet over werk hebben?" Hij kuste de jongen liefdevol terug, zijn lichaam tegen die van de man gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 09:13

"Ja, dat kan ik begrijpen," zei Sam grinnikend en hij drukte zich tegen Levi aan. Een aantal lange zoenen later, liet hij Levi weer los en pakte de badschuim. "Maar goed, we zouden snel zijn," zei hij en hij begon Levi in te smeren. Toen hij klaar was, gaf hij de fles aan Levi, zodat wel duidelijk was wat hij wilde. Hij gaf Levi nog een aantal zoenen en toen ze klaar waren onder de douche, stapte hij eruit en droogde zich af. "Mag ik jouw deo en gel gebruiken?" vroeg hij en zonder een antwoord af te wachten, pakte hij het. Hij deed zijn haar goed en liep daarna naar de slaapkamer om zijn kleren voor het eerst sinds een dag weer aan te trekken. En opeens voelde hij zich opgesloten. Glimlachend liep hij naar beneden en wachtte op Levi voor het ontbijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 09:44

Hij kreeg weer een luxe behandeling want Samwell ging hem lekker weer insoppen met de badschuim, nu moest Levi wel spik en span zijn. Hij pakte de fles aan omdat het nu zijn beurt was om Samwell onder handen te nemen. Heerlijk om met sop over zijn lichaam te gaan. Zou hij ooit niet beginnen met kwijlen bij het aanzicht van Sam zijn onweerstaanbare lichaam? Wanneer de jongens hadden gedoucht gaf Levi de toestemming voor het gebruiken van zijn spullen ook al was Sam al begonnen. Niet dat hij daar mee zat integendeel. Levi trok een zwarte jeans, witte hemd, lerenjack erover en van die hele dure schoenen. Zijn haren met gel en meteen kreeg hij een koude, duistere uitstraling hoe hij zich kleedde. Hij straalde autoriteit uit door de keuze van zijn kleding. Een beetje aftershave en tijd om naar beneden te gaan. "Smakelijk Samwell"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 10:03

Sam keek op toen Levi naar beneden kwam en meteen vloog zijn wenkbrauw omhoog. "Nieuwe look?" vroeg hij. "Of is dit wat hoort bij iemand met jouw baan." Hij liep er ook raar bij voor zijn werk, al was dat geen werk waar hij geld voor verdiende. Maar dit bevestigde voor hem dat Levi ook heel anders kon zijn. Hij begon te eten en vroeg zich af of deze manier van kleden iets te maken kon hebben met de jongens van gisteren en de vele telefoontjes die hij standaard op moest nemen. Maar dat vond hij wel een andere keer uit, misschien door te vragen en misschien op een andere manier. Levi bleef voor hem een leuke jongen en dit gegeven maakte dat absoluut niet minder. Het maakte het spannender en Sam wachtte al op de volgende keer dat ze elkaar tegen zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 11:27

"Bevalt het je niet?" De ondertoon klonk scherp terwijl zijn ogen zo kil waren als ijs op dit moment. Hij stak een sigaretje aan wat hem een stoere, dangerous look gaf met een sexy tintje. "Ja dit hoort bij mijn werk. Valt toch wel mee?" Hij deed gauw zijn sigaret uit toen hij aan tafel schoot. "Ik heb de gewoonte om in mijn positie te handelen wanneer ik daarop kleed. Maar goed" hij legde zijn hand op die van Samwell, kneep er zachtjes in. "Wanneer zie ik je weer?" Klonk die nu een beetje onzeker. Bang dat Samwell deze kant van hem niet beviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 12:46

"Laat ik het zo zeggen, ik had het niet verwacht," zei Sam en hij nam Levi in zich op. "Nu moet jij wel heel veel fout gaan doen, wil je het bij mij nog verpesten." Hij kneep in Levi's hand en ging verder met zijn boterham. "Ik bel wel een keer als je mee kan de bergen in, maar we zouden elkaar ook zomaar sneller kunnen zien dan we verwachten." Hij hield de hand vast en wreef erover met zijn duim. Ook de rest van het ontbijt hield Sam hem vast, alsof dit een laatste keer was. Er waren pauzes waarin hij Levi lang aankeek en probeerde te doorgronden wat er dus achter de sluier lag die Sam inmiddels maar al te goed kende. Hij vroeg er niet meer naar, dat verpestte alles enkel. Na zijn gebruikelijke zes boterhammen keek hij Levi, nog steeds zijn hand vasthoudend, lang aan. "Ik denk dat het tijd is om te gaan," zei Sam met duidelijke tegenzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 13:03

Sam hield zijn hand vast waardoor er een soort van elektrische vonk door zijn hand en verder ging. Hij wilde Samwell echt wel vaker zien want hij leek alleen emoties bij Levi te wekken wat nog nooit iemand voor elkaar had gekregen. "Jij bent anders. Ik zou jou niet behandelen zoals ik bij de rest doen" dat zachtjes binnenmonds mompelend. Eerder tegen zichzelf dan tegen de man. "Ik vind het fijn als je mijn hand vasthoudt... Lijk net een vrouw" zijn wangen leken iets roder te kleuren omdat de man zich geen houding wist aan te nemen. Dus hij keek liever naar zijn eten waar hij rustig aan begon. De lange blikken wat ze uitwisselde zorgde ervoor dat zijn hele lichaam in vuur en vlam stond. God die ogen van Samwell waren betoverend en deze gedachte maakte hem misselijk. Hij haatte dit omdat Levi nu niet de touwtjes in handen had als gewoonlijk. Hij vond de eetlust van Samwell echt verbazendwekkend, waar hield hij het allemaal? "Ja je hebt gelijk" je merkte duidelijk de tegenzin in zijn stem. Hij stond op om Samwell een lange, intense kus te geven wat heel lang duurde. "Mmm ik moet nu echt gaan" zei die met tegenzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 22:55

Sam had een big smile van oor tot oor. Hij ging zo op in de zoen, dat hij schrok toen Levi weer begon te praten. "Ja, ik ook," zei hij beteuterd en hij liep naar de gang. Hij trok zijn jas aan, controleerde of hij alles had en pakte zijn surfplank. Hij sloeg zijn arm om Levi heen en gaf hem nog een lange, laatste zoen. "Dus we bellen," zei hij. "Tot ziens." Hij stapte de deur uit, sprong op zijn surfplank en vloog naar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 22:59

Nieuwe meet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 23:44

Eerst de date waar Levi gaat leren snowboarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 23:47

Ja is goed Very Happy
Wil jij dan even beginnen, kijk een film op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyza 26 jan 2013, 23:59

De piste, de omgeving van de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyma 04 feb 2013, 09:57

New
______

Er waren alweer een aantal dagen verstreken nadat hij Sam voor het laatst had gezien. De man had hem hier in de vuurwijk afgezet en sindsdien had de man helemaal niet meer op zijn smsjes of telefoontjes gereageerd. Had Levi het zo verkeerd aangepakt? Het was nooit zijn bedoeling geweest om Sam zo te laten voelen maar wat verwachtte je van iemand met een hart van steen? Dat veranderde niet zo maar in 1 dag. Hij lag in bed met een fles wodka in zijn handen, bracht het met moeite naar zijn lippen om er een aantal slokken van te nemen. In zijn huis liepen allemaal vrouwen rond, nauwelijks gekleed, sommige naakt en sommige met een slipje aan. Ja voor de afleiding had hij een feestje gehouden die nu al 3 dagen duurde. Drugs, alcohol en veel seks, ja daar bestond het uit. Niemand mocht in zijn slaapkamer komen want dat was zijn terrein waar hij depressief kon wezen op het feit dat Sam hem negeerde. Waarom deed zijn borst toch zo pijn elke keer wanneer hij aan die vent dacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyma 04 feb 2013, 10:33

Sam ijsbeerde heen en weer voor Levi's deur. Hij had niet gereageerd omdat hij dat gewoon niet kon. Iets hield hem tegen. Hij was vaak aan een sms'je begonnen, maar die eindigden steeds weer bij 'concepten'. Uiteindelijk had hij besloten Levi dan maar op te zoeken, maar ook dat kostte moeite. Hij had hier al een half uur verdaan met heen en weer lopen, op de stoeprand zitten en soms met één been op zijn surfplank staan om weer te vertrekken. En allemaal viel het hem even zwaar. Al had Levi hem een soort van afgewezen, hij was nog steeds tot over zijn oren verliefd. Dat veranderde niet in één dag. Nu zat hij weer op de stoeprand te twijfelen aan wat hij moest doen, toen hij de knoop doorhakte. Hij belde aan en wachtte even. Toch pakte hij uiteindelijk weer zijn surfplank en stond er alweer met een been op om te vertrekken toen de deur openging...
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptyma 04 feb 2013, 10:46

Twee meisjes stonden voor het raam naar de man te kijken die al een half uur leek te twijfelen om aan de deur te kloppen. Ze discussierde hoelang het nog ging duren wanneer hij weg zou gaan of binnen zou komen. "Die jongen is echt heel knap, kom wij gaan hem wel even halen want het heeft nu al veels te lang geduurd. Trouwens Levi heeft zich opgesloten in zijn slaapkamer dus laten we met hem spelen" de meisjes knikte en liepen naar de voordeur met alleen een slipje aan. "Niet weggaan!" ze stonden beide aan de deurpost, zo verleidelijk mogelijk naar hem te kijken. "Kom toch binnen. We zijn wel toe aan wat mannelijk gezelschap. vooral als er zo'n lekkertje voor de deur staat" de beide dames pakte Sam bij de arm en trokken hem zo mee naar binnen. Gauw de deur op slot terwijl ze hem van boven naar beneden aankeken. "Waar ken jij Levi van?" Vroegen ze in een koor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 04:05

Sam keek met opgetrokken wenkbrauw naar de twee meiden die hem binnenhaalden. Waar kwamen die vandaan en waarom waren ze hier? Door de gangdeur zag hij er nog meer lopen, sommigen zonder kleding aan. Hij trok zich los en was kwaad op de meiden, terwijl hij dat eigenlijk op Levi wilde zijn. "Waar ik hem van ken is mijn zaak," zei hij koppig. "En als je je met mij wilt plezieren, dan heb je verschrikkelijke pech." Hij deed de deur weer open, zodat hij zijn surfplank naar binnen kon laten vliegen, en liep daarna door naar binnen. Sam was niet gewend aan dit soort taferelen en hij bleef even staan. Na een paar seconden had hij zich herpakt en hij liep richting de trap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 04:22


De meisjes keken hem met een geschrokken expressie aan. Ze werden nooit afgewezen. Hij leek boos te zijn en ze leken niet te begrijpen waarom. ”Rustig maar… Levi heeft je vast uitgenodigd voor het feestje? Ofja feestjes” De meisjes lachte zachtjes maar schrokken door zijn woorden. Hoezo hadden ze pech? Waarom gedroeg de man zo? De meisjes liepen gauw weg omdat ze niet van afwijzingen hielden. Levi kroop zachtjes zijn bed uit, gooide de fles op de grond die over de vloer rolde. Er lagen en stuk of 10 flessen op de grond. Hij kreeg met moeite de deur open en liet slingerend door de gang. Hij hoorde iemand de trap oplopen. “I..k he-eb. Ge-zee-gd ni-i-emand bo-v-e-n!” Bazelde de man verder. Zijn ogen werden groter wanneer hij zag dat Sam diegene was die de trap naar boven kwam gelopen. “Sammieeee!” Levi wilde naar hem toe lopen maar viel zo op de grond. “Als dit een droom is laat mij dan nooit meer wakker worden”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 04:34

Boven aan de trap zag en hoorde Sam Levi. Aan de ene kant deed het pijn om hem weer te zien, aan de andere kant was hij op dit moment de hemel te rijk. Toen hij zag dat Levi onderuit ging, wist hij ook niet hoe hij moest reageren. Uiteindelijk hurkte hij neer naast de jongen en meteen stond hij op toen hij de geur van alcohol rook, die te overduidelijk en te veel aanwezig was. "Ja ik ben het," zei hij, nu weer van ver boven. "En wat is dat gebazel over feestjes beneden en waarom heeft niemand iets aan?" Hij kon het antwoord natuurlijk wel met zekerheid raden, maar hij wilde het uit Levi's mond horen komen. Niet dat hij verwachtte dat er iets logisch uit zou komen, want hij had Levi al een keer dronken meegemaakt en nuchter was hem beter bevallen. Al wist hij sowieso niet meer wat hij van Levi moest denken. Moest hij nu ook niet gewoon omdraaien en terug naar huis gaan om hem weer verder te laten gaan met waar hij mee bezig was? Nee, want hij wilde het uitpraten en hij wilde precies weten wat Levi dacht, al zou hij daar nu niet achter komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 04:40

De ogen van de jongen waren rood omdat hij misschien al een aantal dagen niet had geslapen? Levi probeerde zich af te zetten om weer op zijn eigen benen te kunnen staan maar hij viel al gauw tegen de muur aan. “Sam… je zsiet gooedd uitt” Hij nam een aantal stappen en sloeg zijn armen om de middel van de man. “Wa..warom… reageerddeee je n-ni-et?” Levi knuffelde Sam haast fijn, veels te hard. “Feestjeeee! Ja hier” Levi liet Sam los en begon naar de badkamer te lopen, ofja te slingeren. “W-wat- denk j-jez-elf? S-se-k-ss natuurlijk!” Hij wist met moeite de badkamer deur open te krijgen maar viel over het matje zo tegen de rand van het bad aan. “A.uw!” Hij rolde zich op als een balletje en wiegde wat heen en weer. “Sam...sam…” fluisterde de jongen zachtjes. Alles werd gewoon zwart voor zijn ogen door de klap, zelfs een straaltje bloed liep van zijn hoofd langs zijn wang. Hij had veels te veel gedronken en nu lag die knock out in de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 04:50

Sam duwde Levi van zich af. Hiervoor was hij niet in de stemming. En Levi was er nog veel erger aan toe dan die avond dat ze elkaar hadden ontmoet. Hij keek hem na en zag hem opeens in de badkamer liggen. "Oww, dit meen je niet," zei hij geërgerd en voorzichtig pakte hij Levi op om hem in zijn bed te leggen. In de slaapkamer kwam hij erachter dat hij voorzichtig moest lopen om niet over de flessen te vallen. Uiteindelijk lag Levi dan toch op bed en Sam liep terug naar beneden. "Feestje is over," zei hij tegen te meiden en bij het eerste het beste protest blies hij hen allemaal, samen met hun kleren, door de achterdeur het huis uit. Hij had geen zin in bijdehante prostituees. Hoe had Levi hem dat kunnen flikken? Hij keek om zich heen, twijfelde nog even of hij niet gewoon weg moest gaan, maar deed uiteindelijk zijn leren jack uit en installeerde zich op de bank. Hij voelde zich verantwoordelijk, al wist hij niet waarom, en zou de nacht blijven. Maar naast Levi zou hij vannacht niet slapen en ook opruimen zou hij niet doen. Daar moest hij zelf maar voor zorgen, of hij moest het heel lief vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 04:58

Levi lag zeker meer als een dag in ‘coma’. De afgelopen slapeloze dagen hadden zijn tol betaald. Dit was dus de consequentie van constant feestjes houden, rotzooien en drinken. Langzamerhand, na een dag, zeker 24 uur werd hij wakker in zijn bed. Hij opende langzaam zijn ogen en had barstende koppijn. Nog nooit had hij zich zo slecht en misselijk gevoeld. Hij stapte kreunend zijn bed uit, liep naar de badkamer en nam een hele lange douche. Wat was het rustig? Hij had geen vrouw meer gezien boven. Levi wist zich niet veel meer te herinneren op een ding na, Sam. Was Sam echt langs geweest of bleek dat maar een stomme droom van hem te zijn? Na het douchen begon hij zichzelf af te drogen. Gelukkig had hij zich nu geschoren want hij begon al een klein baardje te krijgen, oerlelijk vond hij dat. Dat stond hem gewoon niet. Levi trok een simpele joggingbroek aan met een wit t-shirt erover. Hij begon zijn kamer te luchten door de ramen te openen, de laken/dekens van zijn bed te verschonen en alle flessen op te rapen. Hij zag er niet echt heel knap uit als gewoonlijk met zijn charmante, donkere kringen onder zijn ogen. Sloffend liep hij naar beneden met al die flessen in zijn handen. Daar op de bank of zijn ogen moesten hem bedriegen zat Sam. “Sam?” zijn stem klonk ruw alsof hij dagen aan een stuk door had zitten roken, erg sexy. “Wat doe jij hier?” Zijn expressie was duidelijk verbaasd maar aan de ene kant maakte zijn hart een sprongentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 05:02

Het was nog steeds een troep in Levi's huis, want Sam was echt niet van plan geweest op te ruimen. Het was zijn eigen schuld, dus moest hij daar zelf maar voor zorgen. Nu, halverwege de tweede dag dat hij er was en zich af begon te vragen of hij Levi niet naar een ziekenhuis moest brengen, kwam die opeens de trap af. "Ik heb geen idee wat ik hier doe," zei hij, nog steeds koppig over het feit dat hij hier eigenlijk tegen zijn zin was en toch het liefst hier wilde zijn, of op een andere plek waar Levi ook was. Hij vroeg ook niet hoe het ging, of Levi geen hoofdpijn had, niets. Hij wilde alleen uitpraten wat er was gebeurd en daarna weer gaan. Dan was het voor hem klaar een kon hij verder, tenzij er natuurlijk iets anders uit dat praten voor kon komen, waar hij eigenlijk wel op hoopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 05:13

Levi legde alle flessen op de aanrecht en bekeek even in welke staat het huis nu was. Overal lag rotzooi, flessen, zelfs drug op de grond. "Een moment" hij maakte een simpel telefoontje zodat er een poetsploeg zou komen om dit allemaal eens goed schoon te maken. "Ik ben verbaasd om je hier te zien... En je doet nog steeds zo koud" Levi liep naar de man toe, knielde voor hem neer. "Kijk me nu eens aan Sam. Kunnen we dit niet als volwassenen uitpraten? Je hebt me telefoontjes en smsjes genegeerd... Ik dacht dat je mij nooit meer wilde zien en hier ben je dan." Hij legde zijn hand op de wang van de man. "Leuk om je weer te zien na al die dagen, na die dag dat we zo koud uit elkaar gingen. Wil je misschien wat drinken of wat te eten? Ik zelf hoef niets want ik denk dat het erna gewoon weer eruit komt" hij ging op de andere bank zitten zodat Sam zich niet ongemakkelijk ging voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 05:20

Sam keek Levi aan. "Als volwassenen uitpraten, dat is precies wat ik hier kom doen," zei hij. Op de andere vraag ging hij niet in, hij wist niet waarom hij zo koud deed. Tegelijk was hij heel warm van binnen als hij bij Levi was. "Nee, ik hoef niets te drinken, ik heb net nog wat gepakt." Hij gebaarde naar zijn glas en zuchtte. "Nou, ik denk dat jij moet beginnen met uitleggen, want volgens mij waren mijn ideeën wel duidelijk." Hij keek even naar Levi en richtte zich daarna op een punt buiten. Zelfs wist hij niet waar hij moest beginnen, tja, hij kon nogmaals zeggen dat hij verliefd was. Maar dat wilde hij op dit moment niet tegen Levi zeggen, want hij was om de één of de andere reden kwaad en dat was niet beter geworden door de situatie waarin hij hier binnen was gekomen. Dat had het voor hem misschien erger gemaakt, dat gedoe met dat 'feestje'. Dat was toch geen manier van vermaak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 05:31

"Gelukkig..." Waarom deed Sam zo afstandelijk, bot en koud tegen hem? Dat was hij van de jongen helemaal niet gewend. Niemand durfde zo tegen Levi te doen want dan waren ze bang voor de consequenties. "Ik neem aan dat jij diegene bent die alle vrouwen uit het huis heeft gegooid en een einde aan het feestje heeft gemaakt?" Met zijn vingers streek hij door zijn warrige lokken met zijn net-uit-de-douche kapsel wat hem tevens wel stond. "Bedankt..." Hij ging lekker onderuit gezakt in de bank zitten. "Laat ik maar eens beginnen. Ja ik heb seks gehad met die vrouwen, meerdere malen en met grotere groepen, orgies" hij ging nu wat meer naar voren zitten, pakte een pakje sigaretten van tafel en stak er eentje op. "Sorry ik moet even roken. Doe dat nooit in mijn huis maar ik wil met je praten" hij nam een lange teug van het sigaret. "Toen je geen antwoord gaf, al mijn telefoontjes afdrukte of negeerde voelde ik me.... Kut. Dus ben ik gaan bezatten en een feestje gaan houden om dat gevoel weg te werken. Ik weet niet wat dit is Sam of wat je met me doet. 1 ding weet ik wel en ik mag je heel graag, meer dan ik andere mensen mag - correctie, ik mag bijna niemand. Ik wilde je niet kwetsen, echt niet. Ik weet gewoon niet wat verliefd zijn is of houden van iemand. De reden is omdat nooit iemand van mij heeft gehouden dus dat stukje mis ik gewoon... Je kunt niet van me verwachten dat ik opeens weet wat ik moet doen met zo'n confesssion"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 05:36

Sam vond de uitleg behoorlijk redelijk en dat was hij ook, maar toch was hij nog steeds niet helemaal blij. Daar was hij niet blij mee, want hij wilde gewoon klaar zijn. Maar nu voelde hij zich verantwoordelijk voor een uitleg van zijn kant. Of eigenlijk meer een vraag. "Drie dagen geleden ging het erom dat je niet de geschikte persoon voor mij zou zijn," begon hij. "Ten eerste maak ik uit wanneer iemand dat is en wanneer niet. En jij bent voor mij een geschikte persoon, dat dacht ik toen en dat denk ik nu nog steeds." Hij keek Levi even aan en keek daarna weer naar buiten. "Maar het zou handig zijn om mij eens uit te leggen waarom de meeste mensen jou niet mogen. Daar heb je al een paar keer iets over gezegd en ik zou eens willen weten hoe dat nou zit." Hij keek Levi nog een keer aan met opgetrokken wenkbrauw en richtte zich daarna weer op dingen in de kamer en buiten. Hij kon niet naar Levi kijken zonder een rare mengelmoes van warme en koude gevoelens te hebben in zijn maag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 06:09

Nu was het Levi's beurt om naar de jongen te luisteren. Hij vond Sam een stuk zelfverzekerder overkomen dan normaal. Wat zag hij toch in hem? Sam kon veel betere mannen krijgen met een beter hart die wisten hoe het was om in een relatie te functioneren. Levi had nog nooit iemand echt als relatiemateriaal bekeken, hij had altijd zijn doelen. Mensen stapelverliefd op hem laten worden en daarna ze zo manipuleren dat ze alles voor hem deden. Sam zijn woorden leken hem weer hoop te geven dat alles toch zou goed komen tussen die twee. Voor Sam wilde hij wel eens proberen hoe het zou zijn om met 1 iemand gebonden te zijn zonder al die anderen. "Ik kan je dat niet vertellen Sam. Ik ben gewoon geen aardig persoon. Hoe ik tegen jou doe is echt een uitzondering. Ik behandel iedereen als een stuk vuil, ben commanderend en laat niemand toe" nu stond hij op om naar Sam te lopen. Hij boog zich naar voren en kuste de man. "Je bent me expres aan het vermijden, oogcontact. Laat me die bruine ogen van jou eens goed bekijken" en keek de man doordringend aan. "Wat vind je zo leuk aan mij? Waarom ben je juist op mij verliefd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 06:35

Sam luisterde naar Levi maar keek hem nog niet aan. Ook zoende hij nog niet terug, daarvoor was hij nog niet in de stemming. Hij kon zich niet voorstellen dat Levi iedereen als een stuk oud vuil behandelde en tegelijkertijd ook weer wel. Nu keek hij Levi wel aan, want dat moest nu wel. "Waar moet ik beginnen?" zei hij gekweld, maar toch weer een beetje vrolijk. "Je bent knap, knapper dan wat ik ooit eerder tegen ben gekomen qua jongens. Maar dat is absoluut niet het belangrijkst. Het voelde gewoon goed om bij je te zijn, zelfs toen ik je nog niet eens kende. Zoiets komt vanzelf en gaat niet makkelijk weg, ook niet als de andere persoon een hatelijk iemand is. Ik voel me wel bij meer mensen goed, maar bij jou voel ik me op mijn best. Dat resulteerde een maand geleden in een logeerpartij van twee nachten, dat is meer dan een dag meer dan ik normaal bij iemand blijf, zoals ik al zei. En het voelde drie dagen geleden weer geweldig om je te zien. Nu is het alleen een beetje raar." Hij keek weer weg. Tijdens zijn vertelling had hij Levi diep in zijn blauwe ogen gekeken, zodat die wist dat hij alles meende. Maar deze keer was hij niet rood geworden en hij had niet geglimlacht, want het was gewoon iets geweest dat gezegd moest worden. "Maar jij zei drie dagen geleden ook dat je misschien wel verliefd was, op mij. Maar waarom met zoveel aarzeling?" Hij schoof iets bij Levi weg en staarde naar zijn knieën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Emptydi 05 feb 2013, 06:53

Je merkte duidelijkheid de gekwetstheid in de ogen van Levi toen Sam hem niet terug kuste, hem nauwelijks aandacht gaf. "Sam... Alsjeblieft" fluisterde de man zachtjes. Hoe moest hij zichzelf blootstellen aan Sam? Kwetsbaarheid betekende zwakte, liefde betekent zwakkeling. Hij moest altijd op zijn hoede blijven zodat Sam nooit in gevaar zou lopen door zijn werk. "Je bent knap, knapper dan wat ik ooit eerder tegen ben gekomen qua jongens. Maar dat is absoluut niet het belangrijkst. Het voelde gewoon goed om bij je te zijn, zelfs toen ik je nog niet eens kende. Zoiets komt vanzelf en gaat niet makkelijk weg, ook niet als de andere persoon een hatelijk iemand is. Ik voel me wel bij meer mensen goed, maar bij jou voel ik me op mijn best. Dat resulteerde een maand geleden in een logeerpartij van twee nachten, dat is meer dan een dag meer dan ik normaal bij iemand blijf, zoals ik al zei. En het voelde drie dagen geleden weer geweldig om je te zien. Nu is het alleen een beetje raar." Sam had hem nu wel de hele tijd aangekeken en Levi was zelfs rood geworden door de complimenten die hij van Sam kreeg. "Je bent echt geweldig. Jou hart is zo puur, zo anders als die van mij Sam. Jij bent het licht en ik ben het duister. Jij bent de zon en ik de schaduw. Dit is nu wat ik zo geweldig aan jou vind Sam want jij hebt een hart van goud. Ik ben niet wie je denkt dat ik ben Sam. Alleen door jou wil ik laten zien dat ik misschien wel een ander persoon kan zijn, aan jou wil ik mijn positieve eigenschappen laten zien, het naar boven laten brengen. En toen ik zei dat ik verliefd op je was met aarzeling - dat komt omdat ik niet weet wat liefhebben is Sam. Ik ben misschien met honderden naar bed geweest alleen het is nooit zo geweest zoals nu. Hoe weet ik of ik verliefd op je ben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





La casa di Levi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
La casa di Levi
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drugspand Levi
» Levi Hamerling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: