George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 La casa di Levi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 06:59

Levi wilde voor hem veranderen! Dat was iets dat Sam absoluut niet verwacht had. Hij keek op en Levi aan. "Kan je er een andere naam aan geven?" vroeg hij met opgetrokken wenkbrauw. "Want als je dat niet kan, dan is het verliefdheid. Iets onbeschrijflijk wat op heel veel lijkt, maar waarvan je met zekerheid kan zeggen dat het dat allemaal niet is." Hij zag dat Levi rood was geworden, iets wat hem normaal overkwam. Hij vond het lief en Levi werd er schattig door, al was dat moeilijk om te worden voor hem door het stoere uiterlijk. Hij was niet rood geworden van Levi's woorden, maar het raakte hem wel. Hij was blij om het te horen en Sam kon het al bijna niet anders beschrijven dan dat Levi ook verliefd was op hem. Maar dat had hij al eerder gedacht en toen bleek het niet zo te zijn, dus hij keek er voortaan wel mee uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:03

"Nee dat kan ik niet. Je verward mij zo op dit moment" De jongen ging met zijn handen door zijn haren. Verliefd zijn... Hij had het zich nog nooit voorgesteld maar hij wilde dat Sam hem niet ging haten. Iedereen mocht hem haten, verafschuwen of een vreselijk mens vinden behalve Sam. Sam mocht alleen zijn goede kanten zien, zijn duistere verleden en duistere pad waar hij voor had gekozen moest geheim blijven. Nooit had hij zich daarvoor geschaamd maar nu was dat een ander verhaal. "Sam" zei hij op een fluisterende toon voordat hij op de man zijn schoot ging zitten. "Ik ben verliefd op je" fluisterde hij in de man zijn oor. Hij pakte de hand van Sam vast, legde het op zijn linkerborst, net iets boven zijn linkerborst. "Mijn hart klopt meestal nooit zo snel als het doet wanneer ik samen met jou ben... " Levi schaamde zich voor zijn beschrijving want hij wist niet hoe hij het anders duidelijk moest maken. Dit was ook allemaal nieuw voor hem. "Kus me..." smeekte de man zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:09

Eerst wilde hij Levi van zijn schoot tillen, maar uiteindelijk liet hij hem zitten. Hij voelde Levi's hart en vond het een mooi gebaar en hij was vooral heel blij dat Levi er nu een soort van uit was. "Oh zo graag," zei hij glimlachend en hij trok hem dichter tegen zich aan om hem te zoenen. Een rustige, tedere kus met vooral heel veel verliefdheid erin. Hij had zich tot dat moment in moeten houden met die emotie, maar nu mocht het en Sam was er blij mee. Hij knuffelde Levi en hield hem op schoot. "En, hoe voelt dat nou?" vroeg hij met een glimlach. "Zeker blij dat het hoge woord eruit is." Hij gaf Levi nog een tedere zoen en keek hem daarna diep tot hij verdronk in de blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:15

Hij glimlachte tijdens de kus, het voelde nog beter aan als gewoonlijk. De kus voelde hij gewoon van top tot teen, zo intens en zo romantisch. Hij kreunde zachtjes omdat hij nog nooit zo'n heerlijke kus had als vandaag. Hij legde beide handen op de wangen van Sam om hem innig terug te kussen. "Dat...voelt echt...heerlijk" een zucht van genot rolde over zijn lippen terwijl hij diep in de ogen van Sam keek, zo donker als de schitterende nacht. "Ja heel blij... Ik ben blij dat je mij nog een kans wilt geven" En kuste de man liefjes terug. "Maar...." Nu veranderde zijn blik van lief naar ondeugend. "Ik heb jouw lichaam al zo lang moeten missen" Fluisterde hij in de oor van de man voordat hij in zijn oorschelp beet op een speelse manier. "Nu gaan we toch wel even verder niet waar? Ik wil je namelijk hier op deze bank..." Hij duwde Sam zodat hij nu bovenop de man zat, zijn vingers gleden onder de shirt van de man terwijl hij hem nu met meer passie begon te kussen. "Ik ga je eens flink verwennen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:21

"Begin jij dan maar met verwennen," zei Sam lachend en hij ging er eens goed voor liggen. Het was waar, hij had de altijd aanstaande warmte van Levi's lichaam ook gemist. Maar misschien wilde hij dit moment wel anders doorbrengen. Dat veranderde snel toen Levi zijn lippen weer op de zijne zette en onder zijn shirt begon te strelen. Nee, hij wilde voortaan gewoon elke nacht naast hem liggen en 's morgens tegen hem aan wakker worden. Dat het nu geen nacht was, maakte hem niet uit. Eigenlijk was het best raar, ze hadden zich eigenlijk al als een verliefd stelletje gedragen voordat ze uit hadden gesproken dat ze verliefd waren. Sam vroeg zich nu dus af of er wel iets zou veranderen, of niet. Misschien werd alles een beetje romantischer met dingen als hand-in-hand-lopen, maar dat kon Sam nog niet zeggen. Daar zouden ze wel achter komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:26

Levi begon nu zelf ook te lachen waardoor zijn ogen leken te schitteren als de sterren die in de avond aan de hemel stonden. "Dat is goed hoor..." Hij trok meteen de shirt van Sam uit die hij gauw op de grond gooide. Met zijn ogen gleed hij over de lichaam van Sam, zijn bovenlichaam zoals van een Griekse God, echt verrukkelijk. Levi zou gewoon uren naar Sam zijn lichaam kunnen kijken zonder het aan te raken, gewoon alleen kijken zou al voldoende zijn. "Blijf je slapen?" vroeg die brutaal terwijl zijn lippen in de hals van Sam drukte. Hij zette zachtjes zijn tanden in de huid van de man voordat hij kussend naar beneden ging. De riem opende hij simpel met zijn tanden wat vrij opwindend uitzag, net een tijger die op het punt stond zijn prooi te verslinden. "Als je trouwens iets niet prettig vind dan hoor ik dat wel goed?" Hij boog zich voorover om Sam te kunnen kussen, liet zijn tong langs de man zijn lippen strelen vragend om toegang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:32

"Zolang het geen zuigzoen is, vind ik het prima," zei Sam glimlachend en hij liet de zoen toe. Even ging hij daarin op en daarna ging hij verder: "En moet je dat echt nog vragen, natuurlijk blijf ik slapen." Hij moest elke keer weer glimlachen als hij Levi zag kijken. Zo speciaal waren spieren toch ook weer niet. Hij wist niet, of wilde niet toegeven, dat hij in onze wereld de enige zou kunnen zijn die zich kon meten met de machte Hercules. Machtige armen, brede schouders en borst, smalle heupen en benen als zuilen. Maar Sam zou dat nooit van zichzelf zeggen, daar was hij te bescheiden voor. Terwijl Levi bezig was, trok Sam ook zijn T-shirt uit en vond het alleen al heerlijk om naar zijn six-pack te kijken. Die zag Sam ook niet vaak, in elk geval niet zo goed onderhouden als die van Levi. Hij vroeg om nog een zoen en liet Levi daarna verder zijn gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:39

"Een mooiere man als jou bestaat er niet. En waarom houd je eigenlijk niet van zuigzoenen? Mag ik je nu niet markeren? Dat je alleen van mij bent?" Levi kuste hem voor kort. "Goedzo dan kunnen we lekker onze gang gaan. Misschien vanavond uiteten? Als je zin hebt" Hij streek met zijn vingers langs de borst van Sam, draaide rondjes met zijn vinger om de navel van de man terwijl hij met zijn andere hand de rits van zijn broek opendeed. Hij deed zijn armen omhoog zodat het makkelijker ging voor Sam om zijn shirt uit te doen. "Do you like what you see?" zei die grijzend terwijl hij de broek van Sam van zijn benen af schoof. "Nog een zoen? Hmm je bent wel erg veeleisend" Hij kuste Sam, liet zijn tong in de man zijn mond glijden. Begon eerst op een rustig tempo voordat hij Sam nu vuriger kuste, sneller en met veel meer lust. Hij streelde speels met zijn hand over de boxer van Sam, plaagde hem een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:48

"Ik weet niet, het staat lelijk," antwoordde Sam en hij zoende Levi innig terug. "En ik vind niet dat iedereen hoeft te weten wat je de afgelopen nacht hebt gedaan." Hij sloot zijn ogen en genoot van het moment. Levi deed al genoeg door hier alleen al bovenop hem te liggen. "Ik hou heel erg van wat ik zie," zei hij glimlachend en hij wreef over Levi's buik. Steeds lager en uiteindelijk maakte hij ook Levi's riem los. Zijn andere hand legde hij in zijn hals en trok hem iets dichter tegen zich aan. Als hij Levi in de ogen keek, werd het alleen maar veel mooier, het moment. Hij was wel weer gewoon de oude, blije Sam. Superblij zelfs omdat hij nu gewoon wist wat Levi dwars had gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 07:59

"Lelijk? Daar ben ik toch niet mee eens. Het heeft wel iets..." Zijn vingers gleden over de schouderbladen van de man. "Ik vind het leuk als iedereen weet dat ik ruige seks met jou heb en dat jij alleen met mij seks hebt, niemand anders" Hij grijnsde breed omdat hij het leuk vond om van Sam te horen dat de uitzicht hem beviel. "Gelukkig want dit is alleen voor jou. Trouwens dat kietelt!" Hij lachte zachtjes, keek toe hoe ook zijn riem werd afgedaan. Sam's andere hand legde hij in Levi's hals en trok hem iets dichter tegen zich aan. "Mmm... Je ogen zijn echt schitterend. Zo donker en mysterieus, herinneren mij aan een nacht. De nacht dat ik jou voor het eerst zag" Hij streek met zijn broek langs de boxershort van Sam, schuurde er zachtjes tegenaan zodat Levi zelf nog opgewondener werd en ook nog eens harder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 08:06

Grinnikend luisterde Sam naar alles wat Levi te zeggen had. "Man, wat kan jij toch goed praten," zei hij glimlachend en hij gaf hem nog een lange, liefdevolle zoen. "En ik zou toch zeggen dat het best apart is, als ik zo naar jou luister over ik goed en jij slecht. Want jouw ogen zijn helder en duidelijk, daar zoek je niets slechts achter." Hij trok Levi's broek naar beneden. "Ik moet wel zeggen dat je redelijk langzaam bent vandaag, Leef. Bijna teleurstellend als we kijken naar de vorige keren." Hij glimlachte en gaf Levi nog een lange zoen en hij draaide een beetje, zodat ze naast elkaar lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydi 05 feb 2013, 10:38

"Een echte filosoof is in mij geboren" Hij streek met zijn handen langs de dijen van Sam, vervolgens gleden ze langs de binnenkant van zijn bovenbenen. "Ja... Mijn ogen zijn iets wat niet bij mijn persoonlijkheid pas. Ofja misschien zou ik anders zijn geweest als mijn leven niet zo kut was verlopen" Maar daar wilde hij niet verder over praten want daar wilde hij Sam niet mee belasten. Niemand interesseerde zijn verhaal, zijn verleden of wat dan ook en Levi vond het wel best zo. Hij was sowieso nooit een echte prater. Zijn broek werd ook omlaag getrokken waardoor de beide mannen nu op de bank lagen met alleen hun boxershort aan. "Langzaam? Ik denk doe het eens rustig aan, misschien vind Sam dat wel fijn" Hij grijnsde en ging nu dan ook echt aan de slag door deze opmerking. Met zijn tanden liet hij de boxershort van Sam afglijden en keek naar zijn harde lid. "Nu stil blijven liggen want dit gaat heel leuk worden" en ging met zijn hoofd omlaag.

Tijdsprong doen of?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 02:01

Ja, laten we dat maar doen.

De volgende ochtend werd Sam weer wakker met een gevoel van totale euforie in zijn maag. Hij voelde Levi's altijd aan staande warmte tegen zich aan en zodra hij zijn ogen open deed, keek hij naar de jongen op wie hij volledig verliefd was. Ze lagen nog dicht tegen elkaar aangedrukt van de vorige avond en Sam stond daarom ook voorzichtig op. Hij liep naar de badkamer en ging onder de douche staan. Al wilde hij langer blijven, hij had thuis dieren om voor te zorgen en hij kon niet teveel dagen wegblijven als de superheld van de stad. Na zijn douche kleedde hij zich aan en hij ging zitten wachten tot Levi wakker zou worden, want hij vond het nu al helemaal onbeschoft om zomaar weg te gaan. Ze waren nu verliefd, daar hoorde een andere behandeling bij. Zo zat hij dus te kijken naar Levi en hij voelde zich steeds verliefder worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 02:37

De jongen werd langzaam wakker omdat het opeens een stuk leger voelde in bed. Hij gleed met zijn hand langs de lakens, zag dat Samwell niet meer naast hem lag. Levi hoorde wel de douche stromen dus besloot die zich weer om te draaien, wachten tot Sam terug zou komen in de kamer. Hij hoorde na ongeveer 15 minuten voetstappen de slaapkamer betreden. Levi draaide zich meteen om, trok Sam naar zich toe en kuste hem passioneel. "Goedemorgen lekkertje. Ga je weg? Je bent al helemaal klaar. Moet je werken? Ik begin pas in de middag gelukkig"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 02:42

"Ik heb geen haast," zei Sam en hij zoende Levi teder en rustig. "Ik verwacht wel een ochtend door te kunnen brengen met jou. Maar ik moet vanmiddag toch echt weer terug, onder andere omdat ik thuis dieren heb die niet te lang zonder eten kunnen. De vorige keer dat ik hier zo lang bleef, vielen mijn parkieten me aan omdat ze dachten dat ik eten was. En nu ben ik alweer een dag langer weg." Hij zuchtte even en ging bij Levi op schoot zich en gaf hem nog een zoen. Hij sloeg zijn armen om hem heen en trok hem tegen zich aan. "Maar ik neem aan dat je wel nog met me wilt ontbijten." Hij gaf nog een aantal zoenen en stond toen weer op. Hij liep naar beneden en wachtte daar op Levi, op een ontbijtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:01

"Je hebt geen haast? Ben je daarom al helemaal gedoucht en aangekleed? Ik zou zeggen dat je al snel weg wilde gaan" Hij streek met zijn neus langs die van de man met zijn ogen op hem gericht. "We willen inderdaad niet dat je dieren gaan verhongeren... Kan er niets aan doen dat ik jou telkens hier hou want het liefst zou ik je opsluiten" Hij kuste hem nogmaals. De man sloeg zijn armen om Sam, zijn hoofd op de rug van de jongen gelegd. "Ja we zullen samen gaan ontbijten, wacht maar beneden dan kleed ik mezelf even snel aan" Hij pakte gauw een grijze t-shirt met een zwarte trainingsbroek en ging vlug naar beneden omdat die geen seconde van Sam wilde missen. Levi zou het deze dagen waarschijnlijk weer druk krijgen dus hij moest gewoon genieten van elkaars samenzijn. Was dit dus verliefd zijn? "Wat wil je als ontbijt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:07

"Gewoon een groot aantal simpele boterhammen," zei Sam glimlachend en hij hield Levi bij het tafeldekken. Dat vond hij netjes. Eenmaal klaar ging hij zitten en hij trok Levi bij zich op schoot. Je kon toch wel bij elkaar op schoot zitten aan het ontbijt. "Smakelijk eten zou ik dan zeggen," zei hij lachend en hij gaf Levi een kus, voor hij begon zijn brood te smeren. "Dus, nog speciale plannen voor vandaag?" Hij nam een paar happen en keek Levi aan, toen hij ineens een idee kreeg. "Weet je, de volgende keer moeten we maar bij mij thuis afspreken," opperde hij, terwijl hij zijn brood even neerlegde. "Dan kan ik voor mijn dieren zorgen en zoveel mogelijk bij jou zijn." Hij trok Levi tegen zich aan en nam daarna nog een hap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:11

"Aantal grote boterhammen? Jij bent snel tevreden te stellen" Hij pakte allemaal spullen uit de kasten zoals pindakaas, nutella, hagelslag enzovoort en broodbeleg uit de koelkast zodat Sam genoeg te kiezen had. "Een momentje" levi ging snel even een sigaretje roken in de tuin, zijn tandenpoetsen omdat Sam dat niet fijn vond om met een asbak te zoenen en liet zich op de schoot van Sam zetten. "Moet ik zo gaan ontbijten? Hmm" Hij voelde zich een beetje als een klein kind alsof zijn 'stoere' reputatie eraan ging als hij op de schoot van Sam zat. Hij begon een boterham te smeren met boter en daarop lekkere hagelslag. "Ja dat lijkt mij een goed idee" Hij nam ook een aantal happen van zijn boterham en merkte dat hij toch wel erge trek had nu hij een aantal dagen niet had gegeten en eerder op drugs/alcohol had geleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:18

"Je zou zelfs zo lang kunnen blijven als je wilt," zei Sam en hij keek Levi aan. Daarna at hij zijn boterham op en begon aan de volgende te smeren. Hij legde zijn hoofd op Levi's schouder en ging verder met de volgende boterham. "Anders moeten we gewoon afspreken dat we een paar avonden in de week vrij houden en misschien ook wel een dag," ging hij verder. "Ik wil meer van je zien dan alleen wat er gebeurd in bed." Hij grinnikte en drukte een zoen in Levi's nek. Hij vond het wel fijn eten, met zijn hoofd op Levi's schouder, een boterham in zijn ene hand en de andere arm om hem heen. Zo zat hij even en werkte nog twee boterhammen weg. Hij was moe, niet heel erg, maar het was wel te merken dat hij maar een kort deel van de nacht had geslapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:29

"Jij wilt natuurlijk dat ik 24 uur bij je ben niet waar?" Hij tilde speels de kin van Sam op, beet in zijn onderlip voordat hij weer een hap nam van zijn boterham. "Maar ik kan misschien eens kijken met werk... Sowieso kunnen we iedere zondag voor elkaar vrijhouden als dat ook voor jou uitkomt. De zondagen zijn voor mij altijd het rustigst." Bij zijn volgende opmerking begon hij lichtjes te blozen, hij schraapte zijn keel terwijl hij de andere kant opkeek. "Uuhhh... Hoe kan het toch dat je zo graag bij me wilt zijn. Verveel ik je niet? Ik weet echt niet hoe ik je kan vermaken zonder de seks" Levi had nu al 3 boterhammen op en begon al gauw aan de 4de. "Vind je mij niet saai?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:37

"Ja, ik wil dat je vierentwintig-zeven bij me bent," zei Sam en hij trok Levi nog iets dichter tegen zich aan. "Tenzij jij het rustig aan wilt doen, maar volgens mij ben je niet zo." Na Levi's opmerking was het zijn beurt om zijn gezicht naar de zijne te draaien en Levi diep aan te kijken. "Nee, ik vind jou niet saai en je zal vast wel manieren vinden om ervoor te zorgen dat dat niet zal gebeuren, ook zonder seks," zei Sam geruststellend. "Ik wil bij jou zijn omdat ik nu eenmaal verliefd ben en, goed voor jou, ik wordt steeds verliefder als ik bij jou in de buurt ben. En je krijgt vanzelf dingen om over te praten." Hij was inmiddels aan zijn zesde boterham begonnen en hij was nog lang niet uitgegeten. "Maar de zondag hou ik dan voortaan vrij." Hij glimlachte, gaf Levi een zoen en ging verder met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:42

Hij wilde net doen alsof de woorden van Sam geen enkel effect op hem hadden, alsof hij daardoor niet in verlegenheid werd gebracht. Tot nu lukte het wel totdat de man diep in zijn ogen keek waardoor hij langzamer nog roder begon te worden. "Rustig aan... We kunnen zien hoe het allemaal gaat lopen. Maar ik ben ook graag bij jou" Hij nam gauw een aantal happen van zijn boterhammen, keek even weg omdat hij begon te merken dat hij Sam steeds meer toeliet. "Oké... Ik zal je proberen te vermaken ook zonder mijn lichaam daarvoor te gebruiken" Hij glimlachte even voordat hij besloot dat dit zijn laatste boterham zou zijn. "Wil je trouwens een kopje koffie?" Hij stond al op omdat hij voor zichzelf wel al koffie ging zetten. "Zondag is het dan. En als er iets tussen komt op tijd laten weten goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:51

"Ach, dan zal het wel goed komen," zei Sam luchtig. "En af en toe mag je dat lijfje van je wel in zetten, hoor Handsome." Hij glimlachte ondeugend en keek Levi na. "Ja, doe mij eigenlijk ook maar een koffie." Hij smeerde nog een boterham en volgde Levi met zijn ogen. "Dus, wat zijn de plannen voor vandaag. Ik neem aan dat je moet werken, maar wat voor werk is dat dan?" Voor Sam was het moment aangebroken waarop ze meer over elkaar te weten kwamen. Hij wist niet zo heel veel van Levi. Genoeg om verliefd te zijn, dat wel, maar dat was niet heel veel. Hij wilde weten wat Levi bezighield en waar hij wel en niet tegen kon. Als Levi dat ook van hem wist, dan zou hij het niet moeilijk hebben met niet saai zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 10:57

"Dat lichaam van mij ga ik constant gebruiken. Je moet weten dat ik nu eenmaal heel veel van lichamelijk contact hou dus je hebt je handen wel vol aan mij. Ik ben iemand die telkens nieuwe uitdaging zoekt betreft seks. Dus ik waarschuw je alvast" en keek nu Sam terug met dezelfde ondeugende twinkeling. Hij begon voor de beide heren koffie te zetten en bevroor even toen Sam de vraag stelde over zijn werk. Wat moest hij nu doen? "Ik werk met verslaafden" soort van. "Die weer helpen in de maatschappij te laten functioneren" door werk voor Levi te doen doormiddel van dealen, hun benen spreiden over andere zaken. "En ik probeer ze van de verslaving af te laten komen" leugennaar, juist aan de drugs zodat ze jou nodig hebben. "Het is heel dankbaar werk..." Voor hem want hij kreeg het meeste van iedereen en wie niet functioneerde werd omgebracht, zo simpel als dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 22:54

"Ik weet ook zeker dat ik dat niet erg ga vinden," zei Sam lachend. Toen Levi vertelde over zijn werk trok Sam zijn wenkbrauwen op. Dat had hij nooit achter hem gezocht. "Nobel," zei hij, terwijl hij dit probeerde te koppelen aan de vele telefoontjes, de jongens die die dag door het huis waren komen lopen alsof ze op de vlucht waren en de prostituees van drie dagen geleden. Hij nam het Levi niet kwalijk als hij niet alles vertelde, want zelf hield hij ook een groot deel van zijn leven voor hem verborgen. Levi moest echt te vertrouwen zijn, wilde Sam hem vertellen dat hij superheld was. Hij wachtte tot Levi terug kwam met de koffie en nam er meteen een paar slokken van. Maar als hij het zou hebben over zijn werk, dan zou hij niet liegen. Hij had natuurlijk een baan naast de superheld, omdat hij anders geen geld zou verdienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptywo 06 feb 2013, 23:51

“Ik ook niet hoor” Hij keek even over zijn schouder voordat die terugkeek naar het koffiezetapparaat. “Nobel?” Levi schraapte even zijn keel, plukte een beetje nerveus aan zijn shirt. “Ja dat kan je wel zeggen” Levi wilde eigenlijk niet liegen omdat ze nu toch een soort van relatie hadden. Sam zou het vast nooit kunnen accepteren wat werkelijk zijn werk zou zijn, wie kon dat nu wel? Alleen de personen zelf in het duistere sector zagen het probleem niet want die waren net zoals Levi. Beter gezegd: Levi was zelfs nog erger als hun. Hij schonk de koffie in, pakte melk en suiker en zette dat neer op tafel. “Zo lekker even een bakje koffie” Hij deed er melk in en 3 schepjes suiker. “Nou vertel, ik ben nu erg nieuwsgierig” En nam vervolgens een slok van zijn kop koffie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydo 07 feb 2013, 01:15

Sam dronk zijn koffie zwart en na een paar slokken keek hij weer naar Levi. "Wat ik vandaag ga doen is vrijwilligerswerk," zei Sam. "Ik help dieren die in nood zijn. Dat ga ik vanavond doen, verder ben ik vrij, maar ik heb thuis dieren in nood." Hij nam nog een paar slokken en ging daarna verder: "Voor geld doe ik werk als brandweerman. Maar ik bestrijd het vuur niet, ik red mensen uit huizen omdat ik degene ben die over fragiele vloeren heen kan lopen zonder erdoorheen te zakken, dankzij mijn luchtsturing. Verder zitten er alleen maar watermeesters in mijn team, die blussen de vlammen." Hij glimlachte en dronk zijn koffie leeg en nam nog een boterham, nummer negen. "Maar ook dat doe ik niet fulltime, omdat ik bijvoorbeeld de verplichting van de dierenambulance ernaast heb." En dan had hij nog heel veel vrije tijd, waarin hij de superheld uithing en uitging, maar dat uitgaan zou minder worden, omdat dat voortaan met Levi zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydo 07 feb 2013, 03:05

“Vrijwilligerswerk? Meen je dat… Werken zonder dat je geld verdient?” Levi keek hem met verbaasde, grote ogen aan. “Ieder zijn ding” Geld was voor hem toch heel belangrijk dus vrijwilligerswerk zat er voor hem niet in. “Vind ik wel bij jou pasten zoiets. Je bent echt een dierenvriend” Hij nam weer een slokje van zijn koffie. “Brandweerman? Daarom heb je een lichaam waar je u tegen zegt. Dat is wel erg gevaarlijk hé. Je leven riskeren voor anderen, ik begin je steeds leuker te vinden” Levi kon het niet helpen om de man een lieve glimlach te schenken. “Wauw Sam… Je hebt wel echt een volle agenda, ongelofelijk. Heb je dan nog wel tijd voor jezelf?” Levi voelde zich echt slecht worden omdat Sam alles was wat Levi ooit wilde zijn in zen leven. Helaas, er was geen weg meer terug in de keuzes die hij had gemaakt. “Ik begin je gewoon steeds leuker te vinden” Hij stond op, ging op de schoot van de man zitten en streek met zijn vingers langs zijn wang. “Jij bent iemand met een goud hartje” Hij kuste Sam zo intens dat hij er zelf kippenvel van kreeg omdat hij al zijn gevoel in de kus naar voren bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydo 07 feb 2013, 03:21

Sam grinnikte om Levi's reactie. Hij vertelde natuurlijk niet dat het lichaam kwam van zijn andere leven als held, want daarvoor had hij getraind in de kunst van ninjitsu, maar ook in de kunst van lichamelijke kracht. Sam was geen geweldige luchtmeester, maar voor hem werkte het op gewoon keihard in de lucht te slaan en zo sterke windvlagen te produceren. "Ik had genoeg tijd voor mezelf, ik vraag me alleen af of ik dat nu nog wel zou hebben," zei hij en hij kuste Levi terug. Hij sloeg zijn armen om hem heen en trok hem dicht tegen zich aan. Daarna smeerde hij de laatste boterham en at die op. Was het eigenlijk niet raar dat Levi het raar vond dat hij werk deed zonder er geld voor te krijgen? Sam besloot er maar geen aandacht aan te besteden. Uiteindelijk stond hij op en hij zette Levi op de grond. "Nou Handsome, het spijt me, maar ik moet gaan." Hij gaf Levi nog een tedere kus voor hij naar de gang liep om zijn jas te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Emptydo 07 feb 2013, 03:27


“Als je af en toe tijd voor jezelf nodig hebt moet je dat gewoon tegen mij zeggen want ik wil niet dat je je dadelijk verplicht gaat voelen om telkens met mij af te spreken. Dus gewoon op tijd aangegeven wanneer je mij wel of niet wilt zien goed? “ Hij kneep speels in de neus van Sam met een brede grijns. Meestal lachte of glimlachte hij nauwelijks maar bij Sam leek het wel de normaalste zaak ter wereld. Hij liet Sam rustig zijn boterham opeten want de man had een trek niet normaal. Kwam Levi aan met zijn 4/5 boterhammen na 3 dagen niet meer gegeten te hebben. Levi stond nu weer op zijn eigen benen en keek Sam glimlachend aan. “Hmm jammer” Hij kuste de man tevreden terug en liep naar de gang waar Sam zijn jas pakte. “Nou Griekse God, ik wens je nog een hele fijne dag” Levi kuste hem nogmaals voordat hij de deur opende. “Doe voorzichtig hé”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





La casa di Levi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
La casa di Levi
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drugspand Levi
» Levi Hamerling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: