George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 La casa di Levi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptywo 23 jan 2013, 09:00

"Dat is precies wat me anders deed denken," zei Sam lachend. "Je lijkt me iemand waarmee ik het goed zou kunnen vinden en goede vrienden kunnen zijn. En soms wat meer," zei hij ondeugend voor hij opging in Levi's zoen en hem tegen hem aandrukte. "Maar ja, vriendschap moet van twee kanten komen," ging hij daarna verder. "Het zou trouwens ook wel raar zijn. Vergeet maar wat ik net allemaal heb gezegd." Hij werd rood en trok Levi in een stevige knuffel dichter tegen zich aan. Hij zag deze ochtend de dingen veel helderder en hij vond Levi nu vooral een aardige jongen, met wie hij eigenlijk vaker het bed in zou willen duiken. Sam wist ook zeker dat, als hij Levi op straat tegen zou komen, dat hij hem dan meteen een dikke zoen zou geven.

---
Jammer dat je over dat manipuleren begint, ik wilde net vragen of ik Sam verliefd mocht laten worden. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey
The Yellow Sharks
Stacey


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 13-11-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptywo 23 jan 2013, 09:26

Laat hem maar verliefd worden (a)
misschien kan die Levi wel veranderen :p
Want Levi ziet hem ook wel zitten
_____
"De meeste mogen mij niet." Levi had voor kort een duistere glans in zijn ogen omdat het leek alsof de jongen iets te verbergen had. Samwell haalde het beste bij hem naar boven en dat was heel vreemd, echt heel vreemd. "Ik mag jou ook Samwell. Jij bent echt iemand waar ik mee zou kunnen opschieten en daarbij ben je ook nog eens goed in bed. Heel goed" hij streelde de jongen zijn wang, kuste hem nogmaals. Toen Sam rood werd keek Levi hem met een brede grijns aan. "Jij bent zo schattig als je rood wordt!" Hij begon Samwell overal kusjes te geven. De knuffel vond Levi zeker prettig. "Hmm ik wil nog een ronde" hij trok de deken over de jongens heen.

XD

Tijdsprong

Hij lag in de armen van Samwell terwijl hij lag te slapen. Hij was echt nog moe van het stappen en de goede seks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptywo 23 jan 2013, 09:34

Jeej!!

Sam keek hoe Levi lag te slapen met zijn hoofd op zijn borstkas. Zachtjes wreef hij door zijn haar, speelde een beetje met de plukken, maar vond vooral dat Levi schattig was als hij sliep. Ondertussen lag hij ook een beetje na te denken. Wat hem betrof bleef hij de rest van zijn leven hier in dit bed, maar dat was overdreven. Hij dacht alleen dat niemand dit nog zou kunnen overtreffen. Een beetje terneergeslagen stond hij voorzichtig op, zonder Levi wakker te maken. Een hele dag in bed was toch te overdreven. Hij liep naar de badkamer om zich op te frissen. Daar kwam hij tot de ontdekking dat de douche nog aanstond en dat zijn broek daar nog onder lag. Kennelijk hadden ze vannacht geen tijd gehad om aan dat soort dingen te denken. Hij zette de douche uit en hing zijn broek en onderbroek te drogen. Dan bleef hij nog maar een tijdje naakt, daar werd Levi ook blij van. Grinnikend liep hij naar beneden. In de keuken pakte hij een boterham, verwachtend dat Levi dat niet erg zou vinden. In de gang haalde hij zijn mobiel uit zijn jaszak en zag dat hij vannacht niets had gemist, ook niet in de misdaadbestrijding. Uiteindelijk plofte hij op Levi's bank en hij zette de tv zachtjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptywo 23 jan 2013, 09:45

De jongen werd pas na een uurtje wakker en merkte dat hij nog de enige in bed lag. Was Samwell weggegaan? Het zou hem niets verbazen als de man dat toch had gedaan. Uiteindelijk liet iedereen hem alleen. Hij stond op om naar de badkamer te lopen, zijn haren stonden alle kanten op. Het had wel iets charmants. Hij zocht zijn mobiel en merkte dat hij best veel oproepen had gemist. Hij trok een frisse boxershort aan, stak een sigaretje op en pleegde een aantal telefoontjes. Een van zijn 'vriendinnetjes' had vele klanten gehad gisteravond en hij kreeg altijd 60 procent van haar winst. In ruil daarvoor kreeg ze drugs en lessen hoe ze zichzelf moest verdedigen. Ja de duistere kant waar Samwell niets vanaf wist en ook niet mocht weten. Hij had overal wel iemand zitten die voor hem werkte, zorgde voor goedkope deals of wat dan ook. Hij kon iedereen gebruiken want Levi wist alles slim te spelen. Hij liep naar beneden en nam een teug van zijn sigaret terwijl hij Samwell op de bank zag zitten. "Nog steeds hier? Dacht echt dat je was weggegaan. Heb je het niet koud ook al bevalt mij het uitzicht voor 100%" Hij plofte neer op de bank naast de jongen, leunde tegen hem aan terwijl hij zijn sigaret uit deed maken. "Vergeten dat ik niet deed roken binnen... Heb niet eens een asbak in huis" Hij stond vlug op om zijn sigaret in de tuin te gooien. "En plannen voor vandaag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptywo 23 jan 2013, 09:51

"Nou, ik was van plan wel weer terug naar huis te gaan," zei Sam en hij drukte een kus op Levi's mond. "Maar mijn broek heeft de hele nacht en ochtend onder een stromende douche gelegen en is dus zeiknat." Hij glimlachte en sloeg een arm om Levi heen. "Maar misschien heb jij nog wel leuke ideeën. En nee, koud is het niet. Dit is het huis van een vuurmeester, daar is het zelden koud. En ik ben gewend aan de koude temperaturen boven in de lucht, dit is niets." Hij gaf Levi nog een zoen en nam daarna nog een hap van zijn boterham. Hij pakte zijn mobiel van tafel en keek Levi aan. "Mag ik jouw nummer, dan kunnen we in elk geval in contact blijven." Anders dan na andere nachten, wilde Samwell helemaal geen afscheid nemen van Levi. Hij wilde hem vaker zien, soms op de manier als vannacht en soms op een andere manier, wat verfijnder. Hij trok zijn benen op en nestelde zich tegen Levi aan, zijn mobiel klaar houdend om mee te tikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptywo 23 jan 2013, 11:01

"Meen je niet? Zijn we dat blijkbaar vergeten in alle 'haast'. Ofja we waren afgeleid en met andere dingen bezig." Hij kon zijn ondeugende grijns niet verbergen terwijl zijn ogen die van Samwell ontmoette. "Leuke ideeën? Wat dacht je van op de bank hangen en niets doen? Ik ben echt niet fit meer vandaag. En inderdaad... Het is hier eigenlijk wel warmer dan in andere huishoudens. Van de kou heb ik gisteravond in de lucht niets van gemerkt. Maar misschien komt dat ook door de alcohol in mijn bloed" Samwell vroeg naar zijn telefoon nummer en Levi stond op het punt de telefoon te pakken toen de bel ging. "Een momentje." Hij liep naar de voordeur en meteen kwamen een aantal mannen naar binnen. "Levi! Politie zit achter ons aan, wat moeten we doen gast?" Een zucht ontglipte zijn lippen en hij ging met zijn hand door zijn haren van ergernis. "Kunnen jullie nooit wat goed doen? Leg de spullen waar ze horen en vertrek via de achterdeur" De jongens liepen snel de woonkamer door, keken niet eens vreemd naar Samwell op en weg waren ze. Levi ging even een telefoontje plegen met een politieagent waar die goed contact mee had en dit probleem voor hem zou oplossen. Hij kwam weer terug. "Waar waren we gebleven? Owja mijn telefoonnummer. Dat is 0622322675" antwoordde hij simpeltjes en keek voor kort omhoog om nogmaals in zijn hoofd door te nemen of die het juist had opgenoemd. "Betekent dit dat je mij dus nog eens wilt zien?" Hij leunde wat meer naar voren maar gaf Samwell nog net geen kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptywo 23 jan 2013, 21:45

"Bank-hangen is een goed idee," zei Sam. Hij was minder blij met de jongens die opeens door het huis renden, maar ze schenen hem niet te zien. Hij hoorde iets over politie, dus hij baalde dat hij niet in kon grijpen en er als the Hurricane achteraan kon gaan. Maar bij Levi zijn was meer waard, veel meer. Sam besloot ook niet ernaar te vragen. Hij tikte het telefoonnummer mee in op zijn mobiel en sloeg hem op onder de naam Levi. "En ja, ik wil jou heel graag vaker zien," zei Sam, ondeugend glimlachend. Eigenlijk wilde hij weten of Levi ook teder kon zijn, want vannacht en vanochtend waren ruig geweest. Speels ontdeed hij de ander van zijn onderbroek en hij ging liggen en trok Levi mee, zodat die bovenop hem lag. Hij sloeg zijn armen om hem heen en wreef langs Levi's rug. "Worden we niet meer gestoord?" vroeg hij met opgetrokken wenkbrauw, vlak voor hij Levi begon te zoenen, zacht en verfijnd. "En we gingen bank-hangen, dus gewoon de rest van de middag zo liggen en praten. Vertel eens iets over jezelf." Hij grinnikte en gaf hem nog een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptydo 24 jan 2013, 02:54

“Ja dat vond ik ook” Hij moest glimlachen waardoor je zijn schitterende, witte tanden zag desondanks dat de jongen deed roken. Hij ging vaak naar de tandarts om zijn tanden te laten zandstralen. “Dan zijn we het met 1 ding eens. We zullen elkaar nog heel vaak zien als het aan mij ligt. Je bent sowieso altijd welkom hier” Hij streek met zijn duim langs de onderlip van de man terwijl hij een teder kusje schonk van een seconde. Hij werd van zijn boxershort ontdaan en vervolgens bovenop hem gelegd. Hij deed zijn benen beide aan een kant zodat hij vrij ‘uitdagend’ zat. “Waarom trek je nu mijn boxershort uit?” Niet dat hij dat erg vond, helemaal niet. “Als het aan mij ligt niet” fluisterde hij zachtjes in Sam zijn oor voordat hij de blote borst van de man verkende met zijn vingertoppen. De kus was prettig. Niet zo ruig, gehaast of vol met lust. Gewoon met rust. “Over mijzelf vertellen? Hmm wat kan ik over mijzelf vertellen, eens nadenken.” Levi keek even bedenkelijk voordat hij verder sprak. “Ik ben heel goed met klussen. Beetje technisch aangelegd. Dus als je iets gemaakt moet hebben in je huis of iets met computers en dat soort dingen dan moet je dat maar aan mij vragen. Owja… Ik kan trouwens helemaal niet dansen” Hij begon te grijnzen. “Heb je vast gisteravond wel gemerkt” Moest die ook over zijn sporten vertellen. “Daarbij doe ik nog boxen en variatie met kickboxen. En ik doe aan Jizzbal bij de Yellow Sharks. Wil je nog iets in bijzonders weten?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptydo 24 jan 2013, 03:34

"Ik voelde me een loner om hier als enige naakt te zitten," antwoordde Sam en hij gaf Levi nog een kus. Met zijn handen masseerde hij zijn rug en billen, vooral de laatsten, en hij liet zijn lippen even vastgeplakt zitten. "En vond dat je het goed deed gisteravond," ging hij verder. "Maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat je een jizzballer zou zijn, maar dat, in combinatie met het boksen, verklaard wel dat mooie lijfje van je." Hij keek Levi diep in zijn ogen, voor hij nog een fijne kus op zijn mond plakte. "Maar nu zal ik denk ik ook iets over mezelf moeten vertellen, of niet," zei hij lachend, waarna hij Levi nogmaals zoende. En nog eens, en nog eens. Misschien wel dertig keer voor hij wist wat hij over zichzelf te zeggen had. "Ik ben wel klaar met denken," zei hij uiteindelijk, maar hij gaf Levi toch nog een aantal kussen. "Ik ben goed in sport en wordt altijd blij van spelletjes. Als het kan, probeer ik iedereen in mijn omgeving te helpen, dus als je hulp nodig hebt, dan bel je maar." Hij draaide zodat hij nu bovenop kwam te liggen en gaf Levi nog een zoen, terwijl Sam de contouren van diens spieren met zijn vinger begon te volgen. "Het is weer jouw beurt," zei hij en hij gaf hem een lange smakkerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptydo 24 jan 2013, 04:23

“Aah zo… Ik dacht dat je misschien nog wat plannen voor mij had” Zijn vingers gleden langs de kaaklijn van de man terwijl zijn ogen in de zijne waren gericht. Een geluid van genot verliet zijn lippen terwijl zijn handen langs de schede van de man streelde. Hij kreeg nu al weer zin en dat door alleen de simpele aanrakingen van Samwell. Meestal gebeurde dat maar zelden bij Levi dat hij al gauw opgewonden werd. “Ik ben gewoon goed” Hij beet speels in de onderlip van de man voordat hij hem liefjes kuste. “Mijn mooie lijfje? Jouw lijf is veel goddelijker als die van mij hoor” Levi floot plagend terwijl hij met zijn hand door Samwell zijn haren streelde. “Wat voor spelletjes? Moet ik mij zoiets voorstellen als bordspellen of….?” Hij grijnsde tijdens de kus. “Mijn beurt? Zoveel heb je nog niet verteld. Wat is je lievelingskleur, hobby’s, werk je ergens?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptydo 24 jan 2013, 05:12

"Het zou een rustig middagje worden," zei Sam met een pruillipje. "Alleen het middagje. Maar oké, dan ga ik verder." Het was wel moeilijk voor Sam, want hij was het grootste deel van de tijd bezig de bewoners van de stad te beschermen als superheld. Maar dat kon hij niemand vertellen, echt niemand. "Ik heb wel hobby's, ik moet er alleen even opkomen. Het is sowieso leuk om met vrienden te jizzballen of een andere sport te doen. Ik hou van vliegen en zeilen en soms vliegen ik naar de bergen om op mijn surfplank te gaan snowboarden, wat ook helemaal awesome is. Ik ben zo'n type die ook 's zomers actief blijft, al kan een dag aan het strand ook wel even fijn zijn om het kleurtje bij te werken. En je moet trouwens denken aan alle soorten spelletjes. Jij bent weer." Maar eerst gaf Sam Levi vele zoenen en kussen, want hij was te lang aan het wordt geweest. Maar hij hield het vanmiddag heel lief, zacht en teder. En eigenlijk wilde hij vertellen wat hij deed, wie zijn andere ik was. Maar dat kon gewoon niet, dan moest hij eerst zeker weten dat Levi te vertrouwen was en het zou compleet zonde zijn als dat niet zo was. Maar de manier waarop die jongens door het huis waren gekomen, zei hem dat Levi ook genoeg te verbergen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptydo 24 jan 2013, 05:43

Dit is echt leuk! De superheld en de schurk.
Dit kan nog heel leuk worden :p
______
"Het is ook een rustige middag hoor, maak je maar geen zorgen. Zou niet willen dat je dadelijk zo moe bent dat je zelfs niet meer kunt opstaan. En dit middagje zorgt ervoor dat ik nog langer kan genieten van dit verrukkelijke uitzicht" zijn lippen liefkoosde de jongen zijn schouder en ondertussen luisterde Levi aandachtig naar ieder woord. "Dit verbaast me niet eens. Zo actief betekent dit lichaam. Maar dan kun je mij eens mee de bergen in nemen en mij eens leren snowboarden want dat staat nog zeker op mijn verlanglijstje" hij kuste de jongen al te graag terug terwijl hij zijn erectiw tegen het goddelijke lichaam aanduwde. "Mmmm." Kreunde Levi zachtjes. Wat moest die nog meer vertellen? Dat hij een pooier was? Mannen over meisjes liet kruipen voor geld en in ruil daarvan hun aan drugs hielp? Dat hij deed dealen? Overal mannetjes had die voor hem zijn vuile klussen opknapte? Owja en dan nog niet begonnen over de wapenhandel waar hij veel mensen van kon. Levi was een van de hoogste personen in het criminelen sector. Hoe hij nu tegen Samwell deed was een uitzondering want meestal was deze jongen helemaal niet lief of plakkend. Hij wist ook niet waarom hij bij Samwell zijn muur wat liet smelten. "Hmm. Ik ben eigenlijk niet zo interessant. Ik houd van pittig eten, verdiep mij veel in de geschiedenis van het vuur element en kijk graag bloederige films en horror mag er ook bij. Nog iets? Iets specifieks wat je wilt weten?" Op dat moment ging zijn telefoon en keek voor kort wie het was. Je hoorde hem al zachtjes vloeken. "Hold that thought" hij stond snel op en liep naar de gang. "Wat???" Klonk hij geïrriteerd. "Ik ga niet lager als 3000 en als die daar niet mee eens dan schiet je een kogel door zijn kop. Ik wil het hebben voor die prijs anders met geweld" en hing weer op. Hij had bewust wat zachter gesproken omdat hij niet wilde dat Samwell wat meekreeg. "I'm back"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptydo 24 jan 2013, 05:56

"We zouden niet meer gestoord worden," zei Sam, die Levi's mobiel pakte en hem uitzette. "En ik zou je inderdaad graag meenemen de bergen in, ik laat je wel weten wanneer je mee kan." Hij lag inmiddels weer onderop en liefkoosde Levi weer met bijna zijn hele lichaam. "En pittig is wel iets wat men jou toe kan schrijven," ging Sam lachend verder. "Ikzelf heb het meer op komedies, horror is niet mijn ding. Al kunnen rampenfilms wel leuk zijn, lachen om hoe mensen sterven. En zoals ik al had gezegd ben ik niet echt van de luchttradities." Hij glimlachte en hij gaf hem een minutenlange zoen. "Mij zou je midden in de nacht wakker kunnen maken voor een trip langs de wonderen van de wereld, die zal eindigen op een tropisch strand in Dolno. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan vogels in de lucht die niet snel genoeg wegvliegen en die ik dan vervolgens in mijn gezicht krijg. Toch heb ik thuis drie parkieten, die ik heb leren luchtsturen en in een terrarium woont een vuursturende gekko. Met die kracht vangt hij zijn eten." Het enige dat een beetje cru was aan Sam, hij gaf zijn dier levend voedsel, maar dat was goed voor het beestje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 03:48

Levi knipperde een aantal keren met zijn ogen omdat hij verbaasd was dat Samwell gewoon zijn telefoon uitzette. “Ik moet ten alle tijden bereikbaar zijn” Hij deed zijn mobiel gewoon weer aan en keek of die in de tussentijd wat had gemist. “Ik zet de telefoon op stil maar dan weet ik wel wie met mij contact heeft gezocht” Hij deed gauw zijn mobiel op de tafel neerleggen omdat hij Samwell niet het gevoel wilde geven dat hij zijn telefoon belangrijker vond dan hem. “Oké dat is een deal” Hij kreunde af en toe wanneer Sam hem bijna over zijn hele lichaam liefkoosde. “Je weet mij echt wel te verwennen en het bevalt mij" Hij vond het leuk dat de man komedies keek omdat Levi dat nauwelijks deed dus ze konden wel eens wat variëren als ze film zouden gaan kijken. “Nee totaal niet en je blijft mij in sommige opzichten keer op keer verbazen” Hij kuste hem terug, zijn ogen gesloten terwijl zijn lichaam voor kort in vuur en vlam stond. Wat deed Samwell toch met hem? Zoiets had hij nog nooit eerder gevoeld door een simpele kus. Hij luisterde hoe Samwell vertelde over de vogels en over zijn eigen huisdieren. “3 parkieten nog wel?” Levi floot voor kort want eigenlijk had de jongen helemaal niets met dieren. Koste hem teveel tijd en hij zou hun de aandacht en liefde nooit kunnen geven wat ze nodig hadden. “Wat is een… Gekko? Die wil ik wel eens met mijn eigen ogen zien. Omschrijf het eens?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 10:22

Sam was redelijk teleurgesteld door Levi's gedoe rondom zijn mobieltje. Hij deed zijn best om het niet te laten merken, maar tegelijk wilde hij er ook het fijne van weten. Hij bleef Levi even kussen voor hij verder ging. "Het is een soort hagedis, vooral te vinden in Stardit en op andere warme plekken," legde hij uit en hij gaf hem nog een zoen. Hij ging overeind zitten en door Levi's positie zat die nu met zijn benen om Sam heen buiken tegen elkaar aan op schoot. Sam voelde zich inmiddels een beetje fijn gedrukt, ze lagen er ook al even. "En ja, ik heb dus drie parkieten," ging hij weer verder, tussen de overload aan zoenen voor Levi door. "Dat is gewoon gezellig en als ik genoeg van ze heb, dan stuur ik ze op een windvlaag naar een andere kamer." Hij had zijn armen nog om Levi heen geslagen en drukte hem dicht tegen zich aan. "Maar naar de gekko mag je wel eens komen kijken, hoor. Al is hij eigenlijk alleen actief als hij achter de sprinkhanen aan gaat die ik hem geef. Maar jij hebt zeker niet genoeg met dieren om er eentje in huis te nemen? Vuursturende katten zijn er ook, die gaan en staan waar ze willen, maar zijn er als je ze nodig hebt." Hij gaf Levi een lange tongzoen die nog steeds teder was, net als alles wat Sam die middag had gedaan. En toch zette elke zoen hem eventjes aan het denken. Ze hadden een ander effect op hem dan bij andere jongens. Hij kwam nu nog steeds tot de conclusie dat dat kwam doordat Levi knapper was dan alle anderen, maar het nadenken duurde steeds langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 11:36

"Waarom kijk je zo sipjes? Ik heb mijn telefoon toch op stil gezet? Ik moet sommige dingen even in de gaten houden want ik ben in feite onmisbaar" Hij schonk Samwell een plagend knipoog maar je merkte duidelijk de arrogantie in zijn ondertoon. Hij was nu eenmaal belangrijk. "Ooh... fascinerend. Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit eerder van gehoord. Kan ook wel liggen aan het feit dat ik mijzelf niet zo verdiep in dieren" Nee dieren waren totaal niet zijn ding alleen de wezens die hun prooien schitterend wisten te verslinden. Ja Levi had een bloeddorstige kant. Levi ging even van Sam af, ging aan de zijkant zitten omdat hij zelf niet meer echt lekker zat. Hij kroop wel dicht tegen de man aan, zijn vingers streelde over het wasbordje van de jongen. "Kan uren naar je lichaam kijken en dan krijg ik er nog geen genoeg van" Bij dat laatste over de parkieten moest die toch wel een beetje lachen. "Is dat niet zielig?" Hij schudde zijn hoofd met een glimlach wat je niet bepaald in een hokje kon passen. "Ik wil je die Gekko wel eens zien voeren, dat lijkt mij nog echt fantastisch om te zien. Ik vind dat geweldig hoe dieren hun prooien verslinden" Een duistere twinkeling verscheen in zijn ogen. "Nee ik wil echt geen dieren. Ik kan ze niet de affectie geven wat zij van mij verlangen. Ik ben niet goed in dat... Tja belonen en lief doen tegen een dier. " Levi had zelf nooit echt liefde gekregen sinds de dood van zijn ouders dus hoe kon hij dat anderen schenken? "En katten haat ik sowieso" Hij voelde de lippen van Sam en algauw zijn tong die zijn mond verkende. De man legde zijn hand achter zijn nek om helemaal in de kus te kunnen opgaan. Hij ademde rustig door zijn neus, genietend van de sensatie wat door zijn hele lichaam ging. Hij kreeg er gewoon zelf kippenvel van. "Je.bent.een.geweldige.kusser" zei die tijdens het zoenen terwijl hij hem passioneel terug zoende. Hun tongen in een soort van paringsdans verwikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 22:55

Sam keek Levi met opgetrokken wenkbrauw aan toen hun monden weer los waren gekomen. "Je moest eens weten hoe belangrijk ik ben, maar ik reageer al de hele dag niet," zei Sam. Zijn mobiel stond op stil en er kwamen bij hem altijd berichtjes binnen als er weer werd gesproken van een overval of iets anders op de politielijn, zodat hij dan in kon grijpen en er voor de politie kon zijn als dat nodig was. Maar daar had hij vandaag geen aandacht aan besteed. Ook dat over de dieren baarde hem zorgen, dus hij ging er niet meer verder op in. "En dat is geheel wederzijds," ging hij verder op de opmerking over zijn lichaam. "Ik kom bijna nooit iemand tegen met van die goed ontwikkelde spieren, alleen als ik in de spiegel kijk." Hij draaide zich naar Levi toe en gaf hem nog een lange tongzoen. Met zijn hand volgde hij de lijnen van Levi's wasbordje en borstspieren, duidelijk voelbaar en te volgen met ogen dicht. "Jijzelf bent ook niet slecht, je moet stoppen met jezelf onder te doen ten opzichte van mij. Ik ben ook niet perfect." Hij gaf hem nog een zoen en al gauw zaten hun tongen weer zo goed als in de knoop. Wat Sam betrof hielden dit soort zoenen uren aan, maar waarom voelde dit zo anders dan bij al die anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 23:03

"Je mag van mij echt wel op je telefoon kijken hoor dat vind ik helemaal niet erg. Misschien mis je wel belangrijke zaken en zorg ik alleen maar voor afleiding" Levi bekeek de contouren van Sam zijn gezicht om iets te vinden wat minder perfect was aan deze man. Hij was totaal Levi's type en dat hij telkens zin in de man had verklaarde een heleboel. "Waarom kijk je net zo? Toen ik zei dat ik niets met dieren hebben?" Hij kwam dichter met zijn hoofd naar Sam toe terwijl zijn grijze ogen diep in die van Sam waren verdronken. "Je keek een beetje zorgelijk" Zijn duim streek langs de kin van de man terwijl Levi hem een aantal kleine kusjes gaf. "Ik vind mijn lichaam onderhouden heel belangrijk want daar vallen nu de meeste mensen op anders had ik jou niet aan de haak geslagen" Hij glimlachte ondeugend, streek met zijn neus langs die van Sam om een speelse interactie te wekken. Hij kreunde weer tijdens de verrukkelijke kus die voor hem wel een eeuwigheid mocht duren. "In mijn ogen heb ik nog niets gevonden wat je imperfect maakt. Maar misschien als ik je beter leer kennen ontdek ik wel een aantal dingetjes" Zijn vingers gleden langs de dijen van de man om vervolgens tussen de binnenkant van zijn bovenbenen te strelen. "God... Zou zo de hele dag seks met je kunnen hebben, echt zo slecht. Wat doe je toch met me Samwell..." Fluisterde die zachtjes met een verleidelijke ondertoon in de oor van de man. "Je zet mijn wereld nu al op zen kop"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 23:21

Sam besloot op te houden over het mobieltje en de dieren, het verpestte de sfeer een beetje. "Weet ik veel wat ik met jou doe," zei hij lachend en hij ging weer op in de volgende kus. "Wat doe jij met mij?" Tijdens de volgende, lange zoenen gleed zijn hand naar beneden en hij begon daar Levi te masseren. Hij drukte zich dicht tegen hem aan en bleef zoenen, inmiddels weer alsof ze elkaar op aten. Voor Sam had de tederheid lang genoeg geduurd, ze hadden de hele middag lief op elkaar gelegen en nu mocht er wel weer wat meer gebeuren. En toen hoorde hij zijn maag luid knorren. Lachend liet hij Levi los en hij keek naar de klok. Half zeven. "Volgens mij probeert mijn maag ons iets te zeggen," glimlachte hij en hij drukte nog een aantal zoenen op Levi's mond. Hij kon niet geloven dat hij hier al een hele dag was en nog steeds niet naar huis wilde. Maar hij zou vroeg of laat toch wel moeten, want hij kon niet eeuwig tegen Levi aangeplakt zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 23:27

Ik had een ideetje (a)
Zou beetje spanning inbrengen als ze elkaar dus een aantal dagen niet zouden zien
omdat ze het druk hebben met hun eigen dingetjes. En dan treffen ze elkaar op het moment dat Samwell de held wilt uithangen en dus een aantal schurken achter tralies wilt gooien. En toevallig is Levi daar op dat moment omdat hij de opdrachtgever is Razz
_______
"Wat doe ik met jou dan?" Vroeg die oprecht nieuwsgierig. Voelde Samwell op dit moment hetzelfde zoals hij nu deed? Van die gevoelens wat die niet kon beschrijven? "Mmm... Ik houd ervan als je mij masseert. Je bent echt zo goed met je mond en handen" Dat laatste klonk dubbelzinnig alsof die daar ook iets anders mee bedoelde. De jongen begon zachtjes te lachen toen hij de maag van Sam hoorde knorren. "Het is al half zeven... Wat vliegt de tijd met jou" Hij stond op en trok vervolgens zijn boxershort aan. "Zal ik dan maar iets voor je gaan koken? Eens kijken wat ik in huis heb" Hij opende de koelkast om te kijken wat die nog had liggen. "Houd je van groentes? Ik denk dat ik een salade ga maken, spaghetti met tomatensaus en een stukje vlees erbij. Dat is momenteel wat ik in huis heb en ben vergeten om vandaag boodschappen te gaan doen. Of we kunnen ergens gaan eten? Kies maar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 23:45

Aan zoiets zat ik nou ook te denken Razz

"Vraag me niet hoe ik het uit kan leggen," zei Sam lachend. "Maar dat wat jij allemaal voorstelt klinkt goed, dus we blijven gewoon hier." Hij liep achter Levi aan naar de keuken en ging op het aanrecht zitten, kijkend naar hoe de grote spieren van zijn lichaam bewogen als hij wat deed. Na een tijdje sprong hij weer van het aanrecht af. "Misschien moet ik eens gaan kijken hoe het is met mijn kleren." Hij liep naar boven, naar de badkamer, en voelde aan zijn broek en onderbroek. Daarna liep hij terug naar beneden en gaf hij Levi van achteren een knuffel. "Ze zijn nog een beetje klam," loog hij en hij ging weer op het aanrecht zitten. Hij had gelogen omdat hij echt nog niet weg wilde. Hij wist dat het moment zou komen, maar dat mocht nog niet nu zijn. Misschien morgen? Maar daar moest Levi het dan mee eens zijn, want Sam had zo'n gevoel dat hij ook nog lang niet wilde dat ze weer uit elkaar moesten om door te gaan met hun levens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyvr 25 jan 2013, 23:51

Voor kort was Levi in gedachten verzonken omdat ze beide niet wisten hoe ze dit nu moesten plaatsen. Ze wilde gewoon niet van elkaar weg, zelfs zonder de seks was het super gezellig en Levi vond Sam gewoon super aantrekkelijk. Totaal zijn type waar je geen genoeg van zou krijgen. Daarbij vond hij de persoonlijkheid van Sam zo opgewekt, heel anders als dat van hem. "Dat lijkt mij een goed idee want dadelijk vat je nog kou zo in je naakkie rondrennen" Hij begon al de pan voor te verwarmen, groentes uit de koelkast te halen en die te snijden. Na ongeveer een aantal minuten kwam Sam algauw die hem een knuffel gaf. "Je zou het echt niet zeggen maar jij bent echt een knuffelbeer" Hij drukte zijn lippen tegen de kaaklijn van de man en keek even verbaasd op. "Echt? Dat het zo langzaam droogt... Vreemd. Maar dat betekent dat je nog lang niet naar huis kunt. Wil je blijven slapen? Je eet nu toch hier" Na ongeveer een half uurtje had hij alles gedaan. Van koken tot tafel dekken. "Neem plaats"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 00:15

Sam keek Levi ondeugend aan. "Ik blijf graag slapen," zei hij lachend en hij sprong van het aanrecht af en ging zitten. "Heb je niet toevallig een badjas of iets anders, want naakt aan tafel zitten is onbeschoft." Hij keek Levi even aan en terwijl die bezig was dacht hij na. Levi was aantrekkelijk, leuk om te zien en tot nu toe een aardige jongen. Sam was er dan intussen wel achter dat er iets duisters aan hem was, maar dat deerde niet, want hij genoot van het samenzijn, blij dat het ook nog een nacht mocht duren. En al wist hij meer van Levi dan hem lief was, toch wilde hij echt alles weten en de jongen niet meer laten gaan. Hij voelde wel iets speciaals, maar wist niet waar dat door kwam. Doordat Levi knapper was dan al die andere jongens? Doordat hij goed was in bed en al die andere dingen? Of doordat hij gewoon een aardige gast was? Sam kon nog geen naam aan het gevoel geven en dat zou pas komen als hij hier weg was en weer helder na kon denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 00:22

"Een badjas?" Levi begon te pruilen terwijl die daarna grijnsde. "Jammer van het uitzicht maar ik begrijp het. Een seconde." Hij liep gauw de trap naar boven om zijn badjas te halen en boxershort. Daarna liep hij naar beneden om het aan Samwell te overhandigen. "Zo... Je badjas en een van mijn boxershorts want anders blijft dat zaakje beneden ook maar bungelen" Hij stak plagend zijn tong uit voordat hij Samwell nog een kusje gaf en zelf plaats nam aan tafel. "Dus je blijft slapen. Dat vind ik nu leuk om te horen. Trouwens eet smakelijk" Hij begon al op te scheppen en nam tevreden een hap van zijn eigengemaakte kook kunsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 00:48

Sam grinnikte en pakte de kleren aan. Hij stond op, trok het aan en ging toen weer zitten. "Smakelijk," antwoordde hij en hij schepte ook op. Zo zat hij een tijdje zwijgend te eten. "Het is lekker. En ik wist wel dat het je een plezier zou doen om hier nog even te blijven." Hij stak plagend zijn tong uit en at verder. Tijdens het eten besprak hij met Levi de gebruikelijke koetjes en kalfjes en hij zou Sam niet zijn als hij minder dan drie keer had opgeschept, dus hij at door. Uiteindelijk, na de vierde portie, schoof hij het bord van zijn af en keek Levi ondeugend aan. "Dus, wat dacht je van een toetje?" Er stond een speelse blik in zijn ogen en hij wist zeker dat Levi wel snapte wat hij bedoelde. Zo moeilijk was dat nou ook weer niet om te begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 00:53

"Die badjas staat je goed, nog beter dan als ik hem draag" Hij streek met zijn vingers door zijn bruine lokken voordat hij verder at. Levi was niet echt een eter, in ieder geval niet veel. Na twee porties had hij het al gehad maar het deed hem goed om te zien dat Sam meerdere keren had opgeschept. Hij vond het lekker. "Toetje?" vroeg de man op een onschuldige toon. "Eens kijken wat ik in de aanbieding heb" Hij ruimde de tafel eerst af omdat Levi niet bepaald van rotzooi hield, beetje perfectionistisch. "Hmm..." Hij pakte chocoladesaus uit de koelkast en duwde Samwell op de tafel. Hij trok de lint van de badjas los zodat zijn blote borst was ontbloot. "Ik heb inderdaad echt wel zin in een toetje" En goot de saus zo over zijn borstkas. Met zijn tong gleed hij van boven naar beneden tot de navel van de jongen. Nu ging Levi op Samwell zitten waardoor die nu bovenop zat. Zijn erectie schuurde hij speels over de bobbel van Samwell terwijl hij nu zelf chocoladesaus over zichzelf goot. "Your turn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 01:10

Sam keek lachend toe hoe Levi de tafel afruimde. Toch kwam het voor hem als een verrassing dat hij op tafel werd geduwd en als toetje werd gebruikt. Maar het was fijn en goed en nog veel meer positief. Toen hij bovenop zat en Levi in chocola was doordrenkt, liet hij het zich goed smaken en hier en daar kuste hij de spieren. Uiteindelijk was ook hij klaar en allebei nog een beetje bruin op de buik, trok hij de rest van zijn badjas uit. Hij zette zijn knieën aan beide kant van Levi's middel en boog zich over hem heen. Hij zoende hem vol op de mond, ging met zijn handen door en haar en over zijn lichaam en legde zoveel mogelijk passie in alles wat hij deed, bovenop de keukentafel. Was het raar? Ja. Was het verkeerd of vervelend? Absoluut niet. Sam genoot van elke minuut met Levi, maar die minuten optimaal benutten maakte het genot enkel vele malen groter en beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 01:22

Hij vond dit wel een spontane actie van zichzelf. Samwell moest eens weten wat Levi al in zijn leven had gedaan. Dat kreeg je als je in de duistere sector werkte. "Kijk nu... Dit is het beste toetje wat mij ooit is bevallen. Het smaakt vandaag nog tien keer zo lekkerder als normaal" Nu ging Levi naar achteren om Sam de ruimte te geven, nu lag hij onderop. Zijn armen om de hals van de jongen gerust terwijl hij Sam terug kuste. Hij kuste hem vurig terug, ruw en onwijs sexy. Hij wilde gewoon al zijn lust in die kus laten voortbrengen zodat Samwell zou voelen wat Samwell voor effect op hem had. Hij kreunde af en toe tijdens de kus en de heerlijke aanrakingen. Hun kus smaakte naar chocolade en je hoorde hem totaal niet klagen. Levi trok zachtjes aan de haren van Sam om het kinky effect erin te brengen. "God..." Hijgde hij zachtjes. "Ben ik blij dat ik jou ontmoet heb gisteren" Zijn vingers gleden over zijn schouderbladen terwijl zijn ogen voor kort waren gesloten en zijn tong langs die van Sam streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 01:59

Sam bleef Levi zoenen en kussen en hield niet meer op. Het voelde alsof hij en Levi versmolten om van elkaar te genieten. Dat was in zeker zin ook zo, door de chocolade plakten ze verschrikkelijk. Hij ging met zijn handen door Levi's haar en het stond al snel warrig, maar volgens Sam werd hij er alleen maar knapper van. "Dat klopt, wat zouden we moeten als we elkaar niet tegen waren gekomen?" antwoordde hij lachend, voor hij verder ging in de volgende tongzoen. Hij trok Levi's onderbroek naar beneden en ging daarna weer bovenop hem zitten, om door te gaan naar de volgende zoen.

Straks weer een next morning?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Emptyza 26 jan 2013, 08:24

The next morning

Levi stond al vroeg op om naar beneden te sluipen naar zijn mobiel. Hij pleegde een aantal telefoontjes en vandaag was echt werk aan de winkel. Hij kon zich niet nog een dag 'luieren' permitteren. Hoe moest hij dat nu zeggen tegen Samwell? De man strekte zich lichtjes uit en voelde nog een beetje pijn beneden. Gelukkig kon die wel nog lopen. Hij besloot om snel een douche te nemen, de kleding van Samwell opgevouwen op bed gelegd. Daarna besloot hij een simpele ontbijt te maken omdat hij al vroeg moest gaan beginnen met zaken doen.


___
Moet zo weg dus even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





La casa di Levi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
La casa di Levi
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drugspand Levi
» Levi Hamerling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: