George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 La casa di Levi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 08:38

Zijn huisje is gemaakt van donkere stenen. Als je binnen komt dan heb je eerst het halletje waar je je jas kunt ophangen. Daarna loop je meteen de woonkamer in die niet al te groot is. Alle muren zijn grijs geverfd en de meubilair verschilt van de kleuren zwart, rood en wit. Het is vrij donker en somber ingericht alsof er een verhaal schuilt. Het heeft 1 slaapkamer met een twijfelaar en een vrij moderne keuken. Het heeft iets mysterieus en iets koud tegelijkertijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 08:40

De jongen merkte dat Sam de rook in zijn gezicht niet al te prettig vond. Levi deed zijn best om de andere kant op te blazen. Toen ze voor zijn deur stonden maakte hij de sigaret uit en opende de deur. "Welcome in my home. Verwacht geen felle kleuren want zo ben ik helemaal niet" Hij deed daarna de deur achter Sam dicht en ging zijn jas aan de kapstok. "Geef me je jas maar en wil je misschien wat drinken?" Hij hing ook de jas van Sam (als die dat heeft) en liep daarna vlug naar de keuken.

___
heel kort want ga nu eventjes weg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 09:42

Sam had zijn jas afgegeven en liep achter Levi aan naar de keuken. "Geef mij maar gewoon iets fris, alsjeblieft," zei hij en hij leunde tegen het aanrecht, niet ver van Levi af. Hij vond het netjes dat die niet in zijn eigen huis rookte, want de sigaret had hij uitgedrukt en voor zover Samwell kon ruiken, was dat hierbinnen niet het geval. Hij keek rond en kon nou niet zeggen dat dit zijn manier van wonen was. Zijn appartement op de vijfendertigste verdieping van één van de wolkenkrabber op de Luchtberg was licht, warm en de hele buitenmuur die op het zuiden uitkeek, over de stad heen, was van glas. Dat was geen probleem, want slaapkamer en badkamer zaten aan de binnenkant van het gebouw. En dan had hij natuurlijk nog het balkon. Dit van Levi was heel anders, maar Sam vond het niet erg. Alleen al het feit dat hij hier was, was het beste wat hem overkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 10:04

"Iets fris? Dat kan van alles zijn!" Hij opende de koelkast en nog nooit had hij alle kleurtjes van de frisdranken zo gefascineerd als op dit moment. "Vraag me af hoe ze die kleuren zo krijgen... Kleurstof maar toch het proces" Levi begon zichzelf nu echt raar te vinden dus hij pakte snel de fanta uit de koelkast en schonk voor beide wat in. Daarna overhandigde hij het glas aan Sam en zocht naar de lichtknoppen. "Niet zo handig om hier in het donker te gaan staan" Hij deed de lichtknoppen aan nadat die het met vele moeite had gevonden. Meestal wist hij het zo te vinden maar nu was hij dronken dus dat kon hij als excuus gebruiken. "Ik heb eigenlijk behoefte om te gaan douchen" Hij maakte nu oogcontact met Sam, duidelijk afwachtend op de reactie van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 10:09

Samwell nam een slok en zei eventjes niets. "Nou, dan denk ik dat je dat moet gaan doen," zei hij met een glimlach en een ondeugende twinkeling in zijn ogen. "Maar eerst tandenpoetsen, dat had je zelf gezegd." Door dat te zeggen, gaf hij Levi te kennen dat hij de hint had begrepen. Nu maar hopen dat die het nog begreep met een dronken hoofd. "Dan kan ik ondertussen even jouw huis bezichtigen, tijdens jouw tandenpoetsen." Hij glimlachte, nam nog een slok en liep toen achter Levi langs de woonkamer in, waarbij hij de jongen even op het achterwerk sloeg. In de woonkamer keek hij even rond en toen ging hij op de bank zitten, vrolijk naar Levi kijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 10:16

Voor kort zag je de teleurstelling in zijn ogen omdat Sam het blijkbaar niet begreep wat hij daarmee bedoelde. "Ja denk het wel..." Hij nam snel een slok en probeerde gewoon normaal te kijken ook al ging hem dat niet gemakkelijk af. Wanneer Sam zijn andere zin zei werden de ogen van Levi iets groter. "Owja tandenpoetsen. Was ik dat bijna vergeten!" Dus misschien zou het toch nog een leuke avond worden. "Mijn huis is niet veel bijzonders dus verwacht niet teveel" Hij had ook helemaal geen familiefoto's of iets. Niets persoonlijk. Levi liep vlug de trappen op, viel bijna van de trap af, herstelde zich weer en toen richting de badkamer. Hij ging goed zijn tandenpoetsen, pakte de mondspoeling en zorgde ervoor dat hij fris rook en smaakte. Daarna sprong Levi op de reling van de trap en gleed naar beneden. "Ben er weer. En al alles gezien wat je wilde zien? Ik kan je ook even een rondleiding boven geven als je wilt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 10:21

Samwell keek Levi lachend na terwijl die vallend naar boven spurtte. "Blijf heel!" riep hij. Hij wachtte netjes, dronk zijn glas leeg en keek op toen Levi van de trap af gleed. "Ik denk dat ik voor de rondleiding ga," zei Sam en hij liep op Levi af. "Maar eerst controleren of jij je tanden goed hebt gepoetst." Hij pakte hem vast en gaf hem een zoen waarbij hij met zijn tong 'inspecteerde' of Levi nog steeds als een asbak zou smaken. "Goed genoeg," zei Sam uiteindelijk en hij gebaarde dat de ander hem dan maar voor moest gaan naar boven. "Ik ben benieuwd. Laat me alles maar vrolijk zien." Dat hij veel zou zien, daar twijfelde Sam niet aan. Lachend liep hij achter Levi aan naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptyma 21 jan 2013, 10:27

"Ja? Nou ik zal mijn best doen om de beste rondleiding te geven wat je ooit hebt gehad!" Wat een enthousiasme en zo niet Levi. De jongen kreeg niet eens de kans om te antwoorden op wat Sam zei maar je hoorde hem echt niet klagen. Hij sloot even zijn ogen om te kunnen genieten van kus die Sam hem gaf. Helaas was het al gauw afgelopen en Levi was nog in zichzelf aan het na genieten. "Goed genoeg? Ik heb echt mijn best gedaan" Levi knikte en begon de trap op te lopen. Hij liet de eerste kamer zien met allemaal trainings spullen die bij het element vuur hoorde. Ook allemaal boeken, speciale rollen, allemaal materialen voor een vuurmeester. "Hier kom ik als ik 1 wil zijn met mijn element." Overal zag je tekens op de muren, foto's van beroemde vuurmeesters en noem maar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 04:19

Sam grinnikte toen hij de kamer rondkeek. "Je gaat deze rondleiding heel serieus nemen, zo te zien," zei hij lachend. "Maar een vuurmeester dus? Dat had ik eigenlijk wel kunnen weten na die eerste zoen." Hij had zijn arm om Levi heengeslagen en stond dicht tegen hem aan. Het was anders dan hij gewend was, want hij kwam niet vaak bij mensen thuis, maar hij vond het heerlijk. Levi het grootste deel van de tijd dicht tegen hem aan, op het moment wilde Sam niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 05:41

"Was dat niet de bedoeling dan? Om je alles te laten zien?" Levi begon onschuldig te grijnzen want Sam had net zoals hem andere plannen in zijn hoofd. "Ja ik ben een vuurmeester en ik kan soms erg heet onder de voeten zijn voor anderen" Sam trok hem dicht tegen zich aan waardoor Levi zijn armen om de middel van de man sloeg. Hij genoot van dit moment maar hij wilde verder. "Kom" Hij trok Sam mee aan de hand en liet vervolgens zijn badkamer zien. Het bestond uit een douche, een bad, een wasbak en een toilet. "Dit is mijn badkamer"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 05:46

San grinnikte. "Ja, dat had ik inderdaad gezegd," zei hij en hij liep met Levi mee naar de badkamer. Hij keek even rond en daarna keek hij ondeugend naar de ander. "Erg interessant," zei hij met een glimlach en hij stak zijn tong uit, om weer in een nieuwe tongzoen te eindigen. "Maar ik heb zo'n gevoel dat het interessantste nog moet komen." Zijn hand, de ene die om Levi's middel was geslagen, zakte naar beneden tot hij op Levi's kont lag. Nogmaals een zoen en daarna bekeek Sam de ander nog eens goed. Hij bleef van mening dat hij Levi gewoon erg knap en leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 06:00

Sam zoende hem, voelde zijn tong in zijn mond glijden en Levi streelde de jongen zijn tong terug. Eerst rustig en daarna versnelde hij de tempo waardoor het een passionele kus werd. Hij wilde niet dat Sam deed stoppen maar helaas. "Hmm..." Hij trok de jongen dichter tegen hem aan en keek in zijn prachtige ogen. "Ga met mij mee douchen" Hij keek naar de lippen van Sam en drukte de zijne erop. Gretig, snel en je merkte duidelijk de lust. Hij gleed met zijn vingers onder de shirt van Sam om over zijn heerlijke buik te kunnen strelen, zo lekker gespierd. "Ik wil je" Zijn ademhaling klonk zwaarder terwijl hij Sam met een ondeugende grijns aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 06:04

Sam grinnikte. "Alsof je het nooit zou vragen," merkte hij op en hij nam Levi mee de badkamer in. Daar gleden zijn eigen handen al snel onder Levi's shirt door, zonder zijn lippen nog los te laten. "En ik jou." Dat kwam er nog even tussendoor, maar daarna wilde Sam niet meer praten. Hij voelde een six-pack en daar werd hij blij van. Nu wilde hij het zien en hij trok Levi's shirt omhoog, wetend dat die hem wel tegen zou houden als hij dat niet wilde. Maar dat leek hem niet. Hij ging op de rand van het bad zitten en trok Levi bij zich op schoot, nog steeds de lippen niet loslatend. Ademhalen deed hij maar door zijn neus, dat kon goed genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey
The Yellow Sharks
Stacey


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 13-11-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 06:21

Levi kon de flikkering in zijn ogen niet verbergen want hij verlangde gewoon naar Sam omdat het gewoon echt een stuk was. Zijn koppie, zijn lichaam, gewoon alles. Vooral als de jongen lachte zag hij er onwijs sexy uit. Het kussen werd steeds vuriger, steeds meer lust en passie, gewoon heftiger omdat ze beide naar elkaar verlangde. Levi had in lange tijd niet meer zo'n goede kusser gehad als Sam hier. Hij wist wat hij deed. Levi liet zich ontdoen van zijn shirt. "Bevalt het uitzicht je?" Mompelde tussen het kussen door terwijl hij nu Sam's shirt uittrok en op zijn schoot ging zitten. Zijn ogen bekeken voor kort dat verrukkelijke bovenlichaam voordat hij zijn ogen weer sloot om van de kus te kunnen genieten. Je merkte al duidelijk dat de jongen een erectie begon te krijgen, hij was gewoon nu al opgewonden. Zou het door de alcohol komen dat het zo vlug ging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 06:26

Sam keek even beoordelend en zei toen: "Het is prachtig." Ook zijn shirt ging nu uit en hij zag ook Levi kijken, wetend dat die al een tijdje wachtte om zijn bovenlichaam te zien. Toen Levi zat liet hij zijn hand langzaam over diens blote rug glijden en zijn broek in, waar hij in de billen van de jongen kneep. Ondertussen deed hij met zijn voeten zijn schoenen uit, ze zaten toch niet vast. Met zijn nog vrije hand maakte hij Levi's riem los en toen zijn eigen. "Was het plan niet om te gaan douchen," zei hij tussen twee zoenen door, want hun liepen verlieten elkaar zo goed als nooit. Sam genoot teveel om los te laten en deed nu ook zijn sokken uit met zijn voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptydi 22 jan 2013, 10:20

"Prachtig? Nou jou buikje is ook onwijs sexy" Levi kreeg gewoon de behoefte om zijn tanden in het wasbordje van Sam te zetten. Zijn lichaamstemperatuur begon al langzaam te stijgen van de aanrakingen op zijn rug. Een zachte kreun verliet zijn lippen terwijl hij met zijn vingers door de haren van Sam gleed. Hij zelf schopte ook zijn schoenen uit met gemak en hoorde hoe Sam zijn riem af deed. Hij moest glimlachen tijdens de kus toen hij de opmerking van Sam hoorde en deed met een vrije hand de kraan open. Checkte de temperatuur en trok Sam met kleren en al de douche mee onder. "Nou dan zou ik zeggen dat we toch wat verkoeling kunnen gebruiken, ofja ik" Hij drukte zijn lippen in de hals van de man en voelde de heerlijke waterstralen over zijn lichaam. Hij moest zijn hoofd koel houden ook al ging dat niet zo gemakkelijk met zo'n lekkerding voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 02:15

Sam grinnikte en knikte even, terwijl hij niets zei. Onder de douche bedacht hij zich nog even dat hij blij moest zijn dat zijn portemonnee en mobiel in zijn jaszak zaten. Hij voelde hoe de waterstralen langs hem afgleden, maar vooral voelde hij hoe hij haast aan Levi vastgeplakt zat. Hij voelde absoluut niet de behoefte om deze jongen ooit nog te laten gaan. Langzaam trok hij de achterkant van Levi's broek naar beneden, zodat die in zijn blote kont stond en Sam hem vrijer en beter beet kon pakken en strelen. Zijn eigen broek was inmiddels als doorweekt, maar dat maakte niet uit. Het ging daar niet om. Uiteindelijk trok hij Levi's broek naar beneden, gevolgd door zijn eigen broek en hij drukte zich weer tegen Levi aan, om hem te kunnen kussen tot hij stikte, als hij geen neus had gehad. Zo naakt tegen elkaar aan voelde bij hem nog beter dan met kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 03:06

Levi zijn handen gleden over de gespierde borstkas van de man, ieder huiddeeltje verkennend. Zijn lippen waren gedrukt in zijn hals, beet hem daar speels en liet een zuigzoen achter. Hij liet zijn tong over de tepel van Sam glijden, alles aan het verkennen. Levi wilde weten hoe Sam smaakte en tot nu toe beviel het hem wel. God wat was die man toch om op te vreten. Zijn hele lichaam smachtte naar de man zijn aanrakingen, hij wilde meer. Hij kuste hem, liet zijn tong Sam zijn mond verkennen en begon zachtjes te hijgen. Sam ontdeed hem van zijn broek en dat vond de jongen helemaal niet erg, het plakte nu toch aan zijn huid doordat die ermee de douche in was gesprongen. Wanneer ze beide van hun kleren waren ontdoen stopte Levi even met het vurig kussen o Sam schaamteloos te bekijken. Hij streek met zijn tong langs zijn lippen om duidelijk aan te geven dat dit aanzicht beviel. Hijg ing tegen de muur aanstaan, trok Sam tegen zich aan waardoor zijn erectie tegen die van Sam kwam aangedrukt. “’Sam wil je mij misschien even helpen met de badschuim?” vroeg die met een onschuldig lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 03:18

Sam stond glimlachend tegen Levi aan. Hij had tot nu toe alleen aangegeven dat hij het niet zo had op zuigzoenen, maar dat bedierf de pret niet. Op hetzelfde moment dat Levi hem bekeek, deed hij hetzelfde. Het was zelden zo goed als nu, moet hij zeggen. "Maar natuurlijk," zei hij. "Maar dan ben jij straks aan de beurt om mij te doen." Hij glimlachte en zonder van Levi los te komen, pakte hij de badschuim. Hij begon met Levi's rug, kont en daarna buik en benen, om te eindigen met dat enige wat over was en daar deed hij extra lang over. "Sorry dat het zolang duurde," zei hij toen hij klaar was en zijn lippen weer op die van Levi had gezet. "Er is veel te doen daar beneden, zo veel lijf." Hij glimlachte vrolijk en zette Levi op zijn heupen en liet weer zijn lippen niet meer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 04:25

De jongen ging lekker tegen Sam aanstaan met zijn rug. Zijn hoofd op zijn schouder gerust, zijn ogen gesloten. Genietend van de soort van ‘massage’ wat hij kreeg. Sam ging in iedergeval zorgvuldig aan het werk en dat beviel Levi uitstekend. Wanneer Sam ‘onder’ begon kreeg Levi een warme tinteling door zich heen. “Je doet het echt uitstekend, maakt niets uit hoelang je daarover doet hoor. Je hoort mij niet klagen” Sam tilde hem op zodat hij op de heupen van de man ruste. Levi sloeg zijn benen om de man, zijn armen om zijn nek gerust. Hij kuste Sam vurig terwijl hij met een hand de badschuim vast. “Nu is het mijn beurt” Hij goot de badschuim zachtjes over de rug en begon Sam zijn rug en bovenlichaam goed in te soppen. Hij bies een beetje schuim plagend naar Sam voordat hij hem weer kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 04:35

Met zijn ene arm hield Sam Levi vast en terwijl ze nog steeds kusten en Levi hem met badschuim insmeerde, tekende Sam figuurtjes op Levi's six-pack. Hij stond te genieten van elk moment en als hij Levi aankeek, was er niets anders te zien dan verrukking en genot. En misschien nog iets anders dat Sam nog niet geplaatst had. Zijn hand gleed nog verder naar beneden en Sam deed weer net of hij Levi insopte. Zijn andere hand plaatste hij onder Levi's achterste, om hem beter vast te kunnen houden en af toe in zijn kont te knijpen. Het was al een enorm plezier voor Sam om de ander te plezieren. Hij kon zo de hele nacht blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 04:47

De jongen beet zachtjes in de oorschelp van de man terwijl hij met de douchekop het schuim af begon te spoelen. “Nou nu ben je weer helemaal schoon” Hij kuste Sam meerdere malen, eerst op zijn slaap, vervolgens zijn hals en uiteindelijk zijn navel. “Ik wil meer” mompelde hij verlangend terwijl hij weer op zijn eigen benen ging staan en zachtjes met zijn handen in de erectie van Sam begon te kneden. “Let’s play some more” fluisterde hij verleidelijk terwijl hij zich omdraaide met zijn billen naar Sam gericht.

____
Even een tijdsprongetje maken? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 04:49

Is goed, naar wanneer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 04:51

volgende ochtend?
dat ze in bed liggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 04:59

Oké, ik begin wel.

Sam werd wakker met een raar gevoel in zijn maag. Hij deed zijn ogen open en keek naar het slapende gezicht van Levi, tegen wie hij dicht aan lag met zijn armen en benen om hem heen. Dat verklaarde meteen het gevoel en maakte het goed. Hij wilde Levi niet wakker maken, dus hij bleef liggen en dacht na over de vorige avond. Deze zou hij nooit meer vergeten, dat wist hij zeker. Hij keek onder de dekens en zag dat ze nog steeds naakt waren, wat zijn vermoeden waar maakte. Normaal gesproken zou hij nu opstaan en zonder de ander wakker te maken vertrekken, dat deed hij altijd na een ONS. Maar om de één of andere reden wilde hij bij Levi blijven, want dat was fijn. Hij drukte een zoen op het voorhoofd van de ander en bleef daarna naar hem kijken. Hij bleef knap, dacht Sam, en het lichaam dat aan het hoofd vast zat maakte het alleen maar nog beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey
The Yellow Sharks
Stacey


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 13-11-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 05:31

De jongen werd wakker door een bepaalde beweging die zijn bedpartner maakte. Hij wreef in zijn ogen en zijn grijskleurige/blauwachtige ogen keken slaperig de man aan. "Goedemorgen" Levi had barstende koppijn van het drinken. "Was je naar mij aan het staren goddelijke god?" Levi trok de man naar zich toe om een good morning kiss te geven. "Even een sigaretje roken" hij sprong uit bed, nog niet eens eraan denken dat die geen kleding aan had. De seks met Sam was echt heerlijk geweest, zelfs meer als 1 keer. Hij pakte een pakje sigaretten en stak die op bij de achterdeur. Hij rook niet graag in huis dus de deur moest open en wat was het fris zeg. Daarna ging hij een ontbtije maken en bracht het naar de slaapkamer. "Ik denk dat je wel honger hebt na zo'n intense nacht. Ik ga even me tanden poetsen" hij had tosti's gemaakt, crossaintjes lagen op een bord, gekookte eitjes en vers geperst jus, ook een kan met koffie want misschien dronk Sam dat liever. "I'm back"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 06:14

Sam was blijven liggen en overdacht de dingen die waren gebeurd. Elke keer als Levi de kamer binnen kwam, kon hij het niet laten om ongegeneerd naar zijn lichaam te kijken, naar alles. Hij wilde hier nog lang niet weg. Toen Levi na het tandenpoetsen terugkwam, trok Sam hem op schoot en pakte het dienblad erbij. "Ik heb netjes gewacht," zei hij, terwijl hij nog even Levi's naakte lichaam streelde. "En hoe is het met jou? Een ernstige hoofdpijn, of valt het mee?" Hij gaf hem nog een zoen en begon toen aan een croissantje en een kop koffie. Dit was de beste ochtend in jaren, zittend in bed met een geweldige man op z'n schoot en samen genieten van een ontbijt op bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey
The Yellow Sharks
Stacey


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 13-11-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 07:15

De jongen trok hem op schoot waardoor Levi nu de dienblad op zijn schoot zette zodat ze fatsoenlijk konden ontbijten. Hij begon eerst aan zijn tosti die nog warm was. "Dat zie ik. Heb je een beetje kunnen slapen?" Hij schronk een jusje in en nam meteen een aspirine achteraan. "Ja ik heb flinke koppijn maar dat was het te verwachten" ondertussen at die tevreden zijn tosti op. "Trouwens... Ik had echt niet meer verwacht dat je naast me zou liggen. Betekent dit dat je geen spijt hebt van gisternacht?" Levi had helemaal geen spijt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 08:18

"Ik heb heerlijk geslapen," zei Sam, die zijn hoofd op Levi's schouder legde. Hij wreef door Levi's haar en keek toen raar op, toen die over spijt begon. "Als de koppijn teveel wordt, dan zeg je het maar en zal ik voor je zorgen," zei hij en hij zoende Levi. "En om eerlijk te zeggen, ik doe dit vaker en heb al heel lang geen spijt meer van dit soort nachten. Normaal ben ik inderdaad weg voor de ander wakker wordt, maar nu had ik heel veel zin om te blijven. Van een nacht als deze heb je nooit spijt, vooral niet als het de eerste is die je mee maakt, zoals mij zojuist is overkomen." Hij legde zijn hoofd weer op Levi's schouder en pakte een tosti, nog steeds zacht door Levi's haar wrijvend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey
The Yellow Sharks
Stacey


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 13-11-12

La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Emptywo 23 jan 2013, 08:54

"Gelukkig. In iedergeval snurkte geen van ons beide. Ik kan niet tegen personen die snurken, wordt ik helemaal gek van" bij zijn opmerking begonnen zijn ogen te schitteren. "Hmm mijn hoofdpijn begint plotseling erger te worden." Levi fronsde zijn gezicht, vingers op zijn slaap en doen alsof hij hele erge pijn had. Hij luisterde aandachtig naar de man die blijkbaar vaker aan one night stands deed, damn hij leek wel op Levi maar hij was goed in het manipuleren van personen. Hij wist iedereen om zijn vinger te winden want mensen werden altijd zo snel verliefd op hem. Toen Samwell zei dat hij een uitzondering had gemaakt keek Levi hem vreemd aan. "Is die echt zo anders als de andere nachten die je hebt gehad?" Hij zette het dienblad even weg en sraaide zich om. "Hoezo dat? Nu maak je me wel een beetje nieuwsgierig" hij drukte een kus op de lippen van Samwell terwijl zijn vingers over de bovenbenen van de man streelde. "Dit is zeker voor herhaling vatbaar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





La casa di Levi Empty
BerichtOnderwerp: Re: La casa di Levi   La casa di Levi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
La casa di Levi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drugspand Levi
» Levi Hamerling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: