George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zwemparadijs Mosaqua

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydi 19 feb 2013, 23:06

De ligging van Mosaqua is uniek. Er zijn tal van recreatievoorzieningen, binnen en buiten, voor jong en oud. Mosaqua bruist het hele jaar door; ongeacht het weer. Ervaar de zalige subtropische ambiance.

De uitdagende wildwaterbaan is een wildstromende rivier die alleen geschikt is voor de geoefende zwemmer. Beleef deze spanning en sensatie van de kolkende watermassa met spannende kreken en geweldige jetstreamers, want deze zorgen voor een fantastisch avontuur. In het 25-meter bad van Mosaqua kun je heerlijk zwemmen, het water heeft een constante temperatuur van 30 graden Celsius. Ieder uur zorgt de Maxawave (golfslag) ervoor dat je kunt genieten van de deining van de golven. Of lekker glijden op de familieglijbaan van Mosaqua of de 92 meter gitzwarte glijbaan met verrassende licht- en lasereffecten.

Voor de kleintjes biedt subtropisch zwemparadijs Mosaqua een peuter junglebad. In het weelderig groen junglebad kunnen baby's, peuters en kleuters veel plezier beleven. Er zijn allerlei waterspuitende dieren en er is een uitdagend bamboehutje met glijbaan.

En als de kinderen moe zijn van al dat zwemmen dan is er een Piratenspeelschip. Deze nieuwste attractie van subtropisch zwemparadijs Mosaqua bestaat uit een 15 meter lang Piratenspeelschip waarop de kinderen kunnen klimmen en klauteren.

Bij Mosaqua kunt u eveneens heerlijk relaxen in het bubbelbad of de stoomcabine. Onder de comfortabele solaria kunt u lekker wegdromen, terwijl u een gezond kleurtje krijgt en bent u moe van dit alles rust dan lekker uit op een van onze horecaterrassen genietend van een broodje, snack, ijs of een drankje.

Kortom, voor elk wat wils bij Subtropisch Zwemparadijs Mosaqua.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 01:27

Sam liet de surfplank landen voor de ingang van het zwembad. Zelfs sprong hij eraf en zodra ook Levi was afgestapt, stuurde hij de plank op een windvlaag weg. Die zou in de lucht rondjes blijven vliegen tot Sam hem weer nodig had. Hij pakte Levi's hand en nam hem mee naar binnen. Hij betaalde en zo konden ze door naar de kleedhokjes. "Nou, daar zijn we dan, Handsome," zei hij, terwijl hij een kleedhokje uitzocht en met Levi naar binnen ging. Sam kleedde zich uit en trok zijn zwembroek aan. Zijn kleren deed hij in zijn tas en hij wachtte tot Levi klaar zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 01:48

Het was gewoon schattig hoe Sam af en toe kon doen. Met elkaars handen vast naar binnen lopen, heel gewaagd want de meeste keken een beetje raar op. Twee stoere mannen die hand in hand liepen. “Wordt dat mijn nieuwe bijnaam? Handsome? I like it” Ze kwamen samen in 1 kleedhokje. Levi kon het niet laten om even een blik over Sam te laten glijden want man, dit werd een marteling. In het zwembad moest hij zich wel gedragen. Levi trok zijn kleren uit, had zijn zwembroek al aan en deed al zijn spullen in de tas. “Ik ben ook klaar. Zullen we samen een kluisje delen waar we alles in kunnen doen?” Hij trok Sam mee naar de klusjes, deed er 50 cent in en het kluisje met de nummer 336 ging open. Hij nam de tas van Sam aan, deed zijn tas erin, de schoenen van beide heren en sloot het af. De sleutel zat om een bandje heen wat die dus om zijn pols kon doen en zo de sleutel niet kon verliezen. “Zullen we dan maar?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 02:16

Ze stapten de kluisjes uit en meteen zag Sam hoe de mensen naar hem keken. Hij vroeg zich af of het kwam doordat hij hand in hand liep met Levi of ergens anders door. Daarna vroeg hij zich af waarom hij zich er nu druk over maakte. Hij had op dit soort plekken altijd jaloerse blikken van mannen gekregen en zwijmelende blikken van vrouwen. Dat was hij gewend en hij negeerde het. De mensen moesten zich niet zo aanstellen, dacht hij altijd. En nu waren de blikken meteen weer aanwezig, maar was het deze keer anders omdat Levi erbij was? Hij had bijna het gevoel dat hij zich moest schamen voor het oog van zijn vriendje, die trouwens meer van zijn lijf had gezien dan wie dan ook. Uiteindelijk, bij de douches zette hij het van zich af en hij ging onder een douche staan. Even nat worden moest altijd voordat je een zwembad inging. Hij keek naar Levi. "Wie er het eerst in ligt," zei hij en meteen was hij weg. Heel flauw natuurlijk, want luchtmeesters rennen sneller dan ieder ander. Bij het zwembad maakte hij een keurig bommetje waarbij nauwelijks water omhoog spatte. Er waren niet zo heel veel mensen in het zwembad, want het was eigenlijk een gewone werkdag, maar Sam wilde toch de mensen die er wel waren niet tot last zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 03:37


Aan de ene kant vond hij het een lief gebaar van Sam dat handje vasthouden maar aan de andere kant keken mensen naar hun. Levi hield niet zo van dat kleffe of dat het leek dat hij homo was. Hij was geen homo namelijk want hij viel op beide geslachten. Profiteren van twee walletjes. Natuurlijk keken de mensen omdat Levi’s gezicht niet bepaald gezond uitzag met de kleuren geel, paars en blauw. Laat staan de kleine snee wondjes die verdeeld lagen over zijn gezicht. Die dachten natuurlijk dat Sam dat had gedaan. Levi sprong ook snel even onder de douche, stapte weer eruit en keek hoe Sam wegrende. Soms schaamde hij zich wel voor de man omdat hij op sommige momenten echt kinds was. Levi keek een beetje nonchalant om zich heen, rug recht, schouders naar voren en hoofd omhoog. De arrogante blik kwam weer terug in zijn ogen en de meeste mensen durfde hem niet aan te kijken of diegene kreeg meteen een dodelijke blik toegeworpen. Hij lachte zachtjes hoe Sam een bommetje maakte waar bijna geen water spatte. Hoe deed hij dat toch? Levi ging langzaam van de trapjes af het water in. “Koud!” Hij zwom richting de kant en wachtte op Sam. “Nu ga ik je eens inmaken”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 03:45

"Je bent nog steeds zeker van jezelf, of niet Handsome," zei Sam lachend en hij zwom naar de kant. "Nou, drie twee één en gaan." Hij zette zich af en zwom langzaam naar de overkant. Hij deed net alsof hij heel veel moeite had met zwemmen, zodat Levi met gemak won. Eindelijk aan de andere kant van het zwembad ging hij naast Levi aan de kant hangen. "Hmm, ik heb jouw kippenarmpjes verkeerd ingeschat," zei hij plagend, terwijl hij zijn eigen brede armen naast die van Levi hield. Hij ging een keertje kopje onder en wreef het water uit zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 06:14

"Hoezo zou ik dat niet zijn? Sommige mensen zijn gewoon lelijk, helaas. Alleen ik ben gewoon met schoonheden geboren. Als ik lelijk zou zijn dan vond je andere jongens veel knapper. Maar mijn uiterlijk heeft jou aangetrokken. Soort zoekt soort zeggen ze wel eens" Sam begon af te tellen en op gaan begon Levi echt heel snel te zwemmen. In het begin was Sam sneller maar hij begon de man steeds meer in te halen. Uiteindelijk zwom Levi de jongen voorbij waardoor zijn zelfverzekerdheid een tikkeltje omhoog ging. Hij won. "Yesss! Ik wist het wel" Levi was helemaal aan het stralen van trots. "Ja inderdaad. Onthoudt dat maar goed. Deze armpjes hebben gewonnen van die spierbundels" Levi trok Sam naar zich toe. "Waar blijft mijn prijs?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 06:25

Sam grinnikte en gaf Levi een simpele kus. Je moest niet te klef zijn in een publieke omgeving, vooral niet als je beide man was. Hij was ook niet van plan om Levi te vertellen dat hij zijn best niet had gedaan, daarvoor vond hij het veel te leuk om de man apetrots te zien. Sam zwom weg van de kant en dook onder. Hij bleef lang weg, luchtmeesters kunnen heel, heel lang hun adem inhouden, en kwam aan de andere kant van het zwembad weer boven. Hij verborg zich half onderwater. Levi moest hem maar komen zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 08:58

Levi vond een simpele kus ook prima want Sam dacht schijnbaar hetzelfde op dit moment. Zo weinig mogelijk opvallen en zo ruzie vermijden. Homo's in zwembaden werden nu niet bepaald waardeert. Levi keek hoe Sam weg zwom en was verbaasd hoelang de man kopje onder kon blijven. Hoe deed hij dat? Met zijn element? "Sam?" Levi dook het water in om Sam te vinden, nam af en toe weer adem want hij kon namelijk niet zo lang onderwater. Uiteindelijk bereikte hij de andere kant van het zwembad. "Hey daar ben je! Zullen we naar de bubbelbad gaan of heb jij liever de glijbaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 10:27

"Glijbaan," zei Sam blij, bijna als een klein kind. Hij klom snel het zwembad uit en wachtte op Levi, voor ze naar de glijbaan liepen. Er stond wel een rij en Sam sloot netjes aan, onderaan de trap. Hij had Levi's hand weer vastgepakt en zwaaide hem vrolijk heen en weer. Hij leunde tegen de reling en keek om zich heen. Overal vrolijke, lachende mensen en spelende kinderen en hij stond hier hand in hand met één van de grootste criminelen van de stad. Maar dat maakte niet uit, want die crimineel was toevallig zijn vriendje. Dat was belangrijker dan wat dan ook. Langzaam schoof de rij door en zo kwamen ze op de onderste traptrede te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 10:48

Levi begon spontaan te lachen bij de reactie van Sam bij het woordje glijbaan. Dat had hij gewoon kunnen weten. "Oké dan" Hij bekeek hoe zijn vriend enthousiast uit het zwembad klom en Levi volgde hem op de voet. Hij werd bij zijn hand gepakt en ze gingen netjes in de rij staan. "Wat een drukte" klaagde Levi terwijl hij naar alle kinderen keek die in de rij stonden. Levi schaamde zich een beetje want hij had de leeftijd van 24 bereikt en dan ging hij van de glijbaan af. Twee volwassen mannen in de rij voor de glijbaan. Als mensen niet beter wisten zouden ze denken dat ze pedofielen waren. "Sam" fluisterde Levi zachtjes. Hij trok zijn hand nonchalant terug. "We kunnen beter elkaars handen niet vasthouden want ik wil niet dat mensen nog meer vreemde dingen over ons gaan denken. Wij staan als enige volwassen mannen zonder kinderen in de rij. Dadelijk denken ze dat we..." Hij wilde zijn zin niet afmaken want dat woord hard opnoemen? Hopelijk begreep Sam wat Levi wilde zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 11:02

"Ja, raar dat er zoveel kinderen zijn, hè," zei Sam, die heus wel begreep wat Levi bedoelde. "Je zou toch zeggen dat die er niet zijn op een normale schooldag. Maar maak je niet druk, ik kijk alleen naar jou, dus de mensen denken heel andere dingen." Achter hen sloten nog meer volwassenen aan. Daarbij, Sam en Levi waren technisch gezien nog adolescenten, jong-volwassenen, bijna tieners en die mochten ook lol hebben op een glijbaan. "Maar anders wordt dit de laatste keer glijbaan vandaag," stelde hij Levi gerust, terwijl hij nog steeds nadacht over wat die kinderen hier te zoeken hadden op een schooldag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 11:06

"Ik denk dat die spijbelen. Deed ik vroeger ook heel vaak. Of ze zijn op een schooluitje want dat lijkt mij namelijk een hele klas" Hij wees wat naar boven, aantal traptreden verder. "Maar wil je ze dan straf geven Sam? " Levi keek hem plagend aan en was opgelucht dat Sam gewoon normaal reageerde. "Niet zo hard... Homo's in zwembaden zijn echt niet mensen hun favoriete uitzicht. Sowieso worden koppeltjes altijd al vuil aangekeken" Levi deed een stap van Sam opzij. Hij was geen adolescent meer, dat ben je toch je 21ste. Hij moest een voorbeeld geven in deze maatschappij. Althans het juiste voorbeeld? Hij als crimineel? Hij wilde gewoon niet dat mensen hem zouden herkennen of dat ze van die homohaters zouden tegenkomen. Hij wilde gewoon ontspanning na al die dagen in stress te hebben gezeten. "Als je vaker van de glijbaan af wilt kan dat hoor... "
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 21:22

Sam vond dat Levi zich aanstelde. Hij trok zich nooit iets aan van wat andere mensen dachten, vooral niet als hij samen met een andere man op stap was. Ze moesten er maar aan wennen. Maar hij zei dat maar niet tegen Levi. Hij haalde zijn schouders op en ze kwamen steeds verder omhoog op de glijbaan. Uiteindelijk waren ze dan boven, waar ze moesten wachten tot ze er in mochten springen. Zodra dat mocht sprong Sam naar binnen en hij trok Levi met zich mee. Hij vond dat het een lange glijbaan was, het duurde zeker en minuut voor ze er aan de andere kant uitkwamen en kopje onder gingen. "Dus, een volwassene mag geen lol hebben op een glijbaan?" vroeg Sam toen ze weer boven water kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 21:54

Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat ze eindelijk bovenaan stonden voor de glijbaan. Zouden wel van die goedkope licht effecten zijn. Hij keek even over zijn schouder naar de kinderen die ongeduldig stonden te wachten. Wanneer ze er van af mochten glijden trok Sam hem mee de glijbaan in. Levi vond de glijbaan echt niets meer aan, desondanks duurde het wel zeker een minuut voordat ze beneden aankwamen. Te lang volgens de man. Eenmaal in het water keek hij een beetje verveeld. Hij kwam weer bovenwater en hoorde Sam gauw iets zeggen. Hij kon beter niet te negatief doen. “Nee nee dat zeg ik niet. Zou je het niet raar vinden als twee volwassen kerels in de rij stonden voor een glijbaan? Maar het was leuker… als gedacht” Kreeg hij met moeite over zijn lippen. “Volgens mij wordt ik gewoon al oud…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 22:16

"Jup, je wordt een oud zeikwijf," zei Sam lachend en hij ging met zijn hand over Levi's hoofd waarbij hij zijn haar warrig deed. "Maar je bent zo oud als je je voelt, en ik voel mij nog jong." Hij zwom naar de trap en klom het zwembad uit. "Maar als jij meer te vinden bent voor een bubbelbad, dan lopen we toch die kant op?" Hij wachtte en ging toen met Levi naar het bubbelbad. Hij zocht een lege uit en ging erin zitten. Het was lekker warm, iets te warm als je net uit het normale zwembad kwam. Maar Sam ging stoer zitten. In het bubbelbad ernaast hadden een paar meiden naar hem zitten kijken, maar die blik veranderde in teleurstelling toen Levi naast Sam kwam zitten en Sam zich tegen hem aan vleide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 23:23


“Dankjewel” zei die op een norse toon proberend zijn haren weer in model te krijgen. “Moet je dat altijd doen? Wacht maar” Nu ging hij met zijn handen door Sam zijn haren en maakte een hanenkam, ofja een ingezakte hanenkam. Levi lachte zachtjes. “Tja als je zo’n jeugd als mij hebt gehad dan kun je op een gegeven moment gewoon geen kind meer zijn. “ De bubbelbad klonk in Levi’s oren heerlijk ontspannend. “Ja dat wil ik wel” Hij volgde de man naar de bubbelbad en zag dat er allemaal meisjes in zaten. Ze keken allemaal kwijlend naar Sam waardoor zijn mondhoeken iets omhoog gingen. Ja die jongen was helaas van hem. Hij ging lekker zitten en merkte dat Sam al meteen dicht bij hem aanschuiven. “Sam…” fluisterde hij zachtjes. “Kijk nu… Die meisjes zagen je helemaal zitten en meteen kom je als een soort van puppy naar mij” Hij streek met zijn vingers langs de kaaklijn van de man maar sloot dan zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptywo 20 feb 2013, 23:48

"Ja, maar ik hoor toch ook bij jou?" zei Sam lachend. "En een puppy is wel een beetje overdreven." De meiden in het andere bad waren weer bezig met waar ze mee bezig waren en wierpen nog maar af en toe een blik op hem. "Het gaat hen alleen maar om spieren. Al was ik de grootste kwal geweest die er bestond, dan zouden ze nog mijn vriendinnetje willen zijn." Hij keek Levi aan. "Bij jou draait het gelukkig om meer dan alleen de omvang van mijn borst en armen." Hij gaf Levi een zoen en genoot van de bubbels. Wat wilde een man nog meer, vroeg hij op dit soort moment met Levi aan zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 00:08


“Ja dat klopt maar…” Hij keek weer even weg van Sam zijn gezicht alsof de bubbels veel interessanter waren. “Ik ben dit niet gewend. Een relatie. Ik weet echt niet hoe ik met zoiets moet omgaan.” Hij keek een beetje ongemakkelijk naar Sam, ging met zijn hand door zijn haren en legde toen zijn hand op de bovenbeen van Sam. “Doe ik het tot nu toe goed? Als nouja… Vriend?” Levi vond het lief hoe Sam hem zag. “Daar heb je helemaal gelijk in. Je uiterlijk was natuurlijk het eerste wat mij opviel maar jouw lichaam is gewoon mooi meegenomen” Hij kuste de man terug en ging lekker onderuit gezakt zitten. “Dit is pas leven. “ Hij legde zijn hoofd op de schouder van Sam, ging lekker knus tegen hem aanzitten en pakte de man zijn hand vast. "Bij jou zijn is echt alles wat ik wil"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 00:35

"Als je dat soort dingen zegt," zei Sam na Levi's laatste opmerking. "Dan doe je het goed. Wat jij gewend bent zijn de one night stands, maar een relatie is veel meer dan alles wat er in bed gebeurd. Gewoon lief zijn voor elkaar en het komt wel goed." Hij kneep in Levi's hand en drukte een kus op zijn hoofd. "Het wordt vanzelf wel makkelijker." Hij glimlachte en keek om zich heen. De bubbels borrelden fijn om hen heen en iedereen die hen raar aan keek, kreeg van Sam en opgetrokken wenkbrauw terug, waarna de mensen snel weer wegkeken. Sam vond niet dat je je moest schamen. Twee mannen was niets anders dan een jongen en een meisje. Sam was altijd heel blij voor dat soort mensen, die fijn samen een stelletje waren. Dus hij vond dat men nu ook blij mocht zijn voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 00:42

“Meestal zeg ik dat soort dingen niet. Vind je mij niet af en toe klef of irritant? En als er op of aanmerkingen zijn betrekking tot hoe ik mij gedraag moet je dat zeggen. Het is voor mij allemaal heel nieuw” Levi had eigenlijk nog nooit een echte serieuze relatie gehad. Althans niet van zijn kant want dit was echt gemeend. Wat hij nu allemaal zei en deed waren geen leugens. Nee hij wilde Sam nooit pijn doen. “Oké lief zijn. Ook al gaat dat mij niet zo gemakkelijk af” Hij kreeg een kus op zijn voorhoofd en lachte zachtjes. “Jij kan ook echt schattig zijn soms” Voor heel even keek hij diep in de ogen van Sam, hield zijn blik vast en stond vervolgens op. “Zullen we eens door zo’n stroming gaan? Dat lijkt mij nu wel lachen. En dadelijk eens van de springplank af gaan? Kijken wie van ons het beste een bommetje kan maken of een salto ofzo” Hij trok Sam uit het bubbelbad, snel ergens naar een hoek en kuste hem lang en passioneel. Wanneer de kus voorbij was zuchtte hij gelukzalig. “Ik moest dat even doen” Hij kneep speels in de kont van de man en begon snel weg te lopen. “Kom langzame, op naar de stroming”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 01:17

"Jij klef of irritant?" vroeg Sam en hij deed net alsof hij daarover na moest denken. "Neuh," was uiteindelijk het antwoord. "En ik zal het zeggen, maar jij doet niet zo snel iets fout." Hij stond op en liep achter Levi aan. In dat hoekje welden de vlinders in zijn buik weer op. Uiteindelijk lag hij drie seconden voor Levi in het water, want hij had met de snelheid van de wind gerend. Hij dreef op zijn rug en wachtte tot Levi er ook zou zijn, terwijl hij al met de stroming meedreef. Het was een soort van wildwaterbaan, die een stuk lager in het grote zwembad eindigde. Ze werden meerdere kanten op geslingerd door het water. Ze gleden stukjes naar beneden en draaiden rond. Af en toe ging het langzaam en dan weer snel. Eindelijk beneden zag Sam een glimp van de watermeesters die het water voor de stroming aanvoerden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 01:59

“Ja en wel eerlijk zeggen als je dat vind” Sam leek heel lang te moeten nadenken over wat Levi hem heeft gevraagd. Was hij echt zo erg? Bij de neuh kon de man gelukkig weer ademhalen. “Oké dan. Fijn om te horen. En dat laatste ook trouwens” Hij streek met zijn vingers langs de bovenarm van de man. “Jij ook niet trouwens. Bijna alles aan jou is perfect.” Levi was al enthousiast aan het snel lopen en bijna in het zwembad totdat hij een windvlaag voelde. “Valsspeler!” Ook de man sprong nu in het water. Het was een soort van wildwaterbaan, die een stuk lager in het grote zwembad eindigde. Ze werden meerdere kanten op geslingerd door het water. Ze gleden stukjes naar beneden en draaiden rond. Af en toe ging het langzaam en dan weer snel. “Geweldig! Dat vind ik nou echt leuk” Nu leek Levi voor een moment weer kind te zijn. “Nog een keer Sam, kom!” Levi begon al enthousiast te zwemmen naar het begin van de stroming. “Daar gaan we dan” en Levi liet zich weer meevoeren. Twee keer voor hem was nu wel genoeg. “Oké, nu van de springplank af”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 02:26

Sam liet zich voor een tweede keer meevoeren, lachend omdat Levi ook iets leuk vond. Maar toch was de springplank meer iets voor hem. "Hmm, dan moet jij nu eens opletten," zei hij lachend en hij ging staan. Hij sprong, hoger dan een normaal mensen. Omdat Sam getraind was in de kunst van ninjitsu, konden zijn ledematen kanten op en verder buigen dan bij de niet-lenige mens. Met zijn armen gekruist voor zijn borst en zijn benen gestrekt deed hij de kurkentrekker en uiteindelijk landde hij voorover met gestrekte armen in het water zonder het te veel op te laten spatten. Dat was de kunst een goede schoonspringer, zo min mogelijk spetters. Sam kwam weer boven en wachtte op Levi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 02:45

Levi klom het zwembad uit en ging eens kijken hoe goed zijn vriend kon zijn. Sam deed de kurkentrekker en uiteindelijk landde hij voorover met gestrekte armen in het water zonder het te veel op te laten spatten. Levi begon vrolijk te knappen, wat een talentje was het toch. “Oké dat kan ik zeker niet overtreffen” Levi ging achteruit op de springplank staan, sprong meerdere malen en deed een achterwaartse salto. “Dat is wat ik kan. Niets vergeleken met jou”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 03:42

"Maar ik speel ook min over meer vals," zei Sam, terwijl hij zichzelf uit het water lanceerde en er een halve meter boven bleef zweven. "Een verhoogde sprong en een vertraagde val, het is zo belachelijk simpel." Hij glimlachte en viel weer terug in het water. Opnieuw zwom hij naar de springplank en klom er weer op. Ook nu sprong hij weer hoog, maar hij hield het bij een simpele salto en landde weer netjes in het water. Naast Levi kwam hij omhoog. "Maar jij bent goed genoeg, Handsome," zei hij lachend, terwijl hij hem een stompje tegen zijn schouder gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 04:05


“Ja valsspeler. Wil jij eens niet je magie gebruiken? Je element?” Hij kneep plagend in de wang van de man alsof hij hem wilde ‘straffen’. “Toch ben je beter als mij” Hij keek hoe Sam nog een sprong ging wagen in het diepe en lachte zachtjes. De man was echt geweldig in alle opzichten. Zou Sam ergens niet goed in zijn? Levi had het nog niet ontdekt. “Goed genoeg” mopperde Levi zachtjes. “Ik ben gewoon awesome” Hij spatte water richting Sam en zwom gauw weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 04:10

Sam grinnikte en kneep zijn ogen dicht toen hij daar water in kreeg. "Hé," zei hij quasi-verontwaardigd en hij wilde Levi grijpen, maar die was al weg. Sam dook onder en zocht daar naar Levi's onderkant. Zodra hij die gevonden had, trok hij hem naar beneden, naar de bodem. Daarna zwom hij zelf weer omhoog, maar bleef onder de oppervlakte hangen en keek naar hem. Grinnikend kwam hij uiteindelijk weer boven en ging op zijn rug drijven. "Moet je maar geen water in mijn gezicht gooien," zei hij lachend, toen Levi weer bovenkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 04:26

Levi zwom gauw weg zodat Sam geen ‘wraak’ kon nemen of hem met water kon terug spatten. Al gauw werd hij al ingehaald en zo naar beneden getrokken. Levi ging dus kopje onder. Hij kwam uiteindelijk proestend naar boven want hij had zich verslikt. “Sam” zei die op een schorre stem wat op dit moment onwijs sexy klonk. “Wacht maar” Hij greep de man bij zijn beide polsen en probeerde hem nu zelf onder water te trekken. Natuurlijk ging dat niet lukken dus leunde Levi met zijn hele gewicht op de schouders van Sam. “Nu ga ik jou eens kopje onder duwen”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Emptydo 21 feb 2013, 04:34

Sam nam een grote hap lucht en liet zich onderduwen. Daar blies hij de lucht uit en die vormde een luchtbel om zijn hoofd. Zo wachtte hij tot Levi hem losliet en ging hij op de bodem liggen, tot Levi weer lucht had gehaald. Opnieuw trok hij Levi dan weer naar beneden en hij bracht hun hoofden bij elkaar, zodat Levi zijn eigen luchtbel kreeg. "Dit is veel indrukwekkender in een meer of rivier," zei Sam, perfect verstaanbaar onderwater. "Maar het is wel leuk." Hij zwom naar Levi toe en gaf hem een zoen, zodat hun luchtbellen tijdelijk versmolten. Hun wereld bestond nu uit blauwige tegels en een glinsterende, rimpelende hemel met her en der lijven en benen. Af en toe dook er een kind naar beneden, maar het was vooral heel stil. Sam glimlachte en hij zwom een rondje door het zwembad, uitkijkend dat niemand hem schopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwemparadijs Mosaqua Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwemparadijs Mosaqua   Zwemparadijs Mosaqua Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwemparadijs Mosaqua
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Waterland-
Ga naar: