George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het vlammen park.

Ga naar beneden 
+3
Sin
Salomé
Silica
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Emma

Emma


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 09-12-12

Het vlammen park. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vlammen park.   Het vlammen park. - Pagina 2 Emptyza 12 jan 2013, 10:55

Emma moest onwillekeurig wel een beetje lachen en haakte haar arm in die van hem. Het was onschuldig, en ze wist dat Mortimer niet zoveel problemen had met dit soort dingen. Ze hielden van elkaar maar hadden geen relatie waarin de ene opeens super jaloers was. 'Er zijn vast wel wat leuke kroegen in de buurt. En ik heb niks tegen dronken worden, zolang je me maar niet meesleurt naar je hol' zei ze en ze liep verend, bijna huppelend, zoals altijd. 'En volgens mij moet ik nog ergens spelen vanavond, of morgen, welke dag is het vandaag?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathaniel

Nathaniel


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 10-01-13

Het vlammen park. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vlammen park.   Het vlammen park. - Pagina 2 Emptyza 12 jan 2013, 11:05

Nathaniel knipoogde naar haar en volgde haar looprichting. 'Mooi, dan gaan we op zoek naar een kroeg.' Lachtte hij. 'En dan zal ik je misschien niet meeslepen naar mijn hol.' Voegde hij er zachtjes aan toe, terwijl hij haar gezicht in de gaten hield om te zien wat haar reactie zou zijn. Aan zijn ogen kon je zien dat hij een grapje maakte. Het voelde vreemd om haar arm tegen de zijne aan te voelen. Hij vond haar manier van omgaan met mensen vermakelijk. Het voelde als zo'n vriendschap die iedereen nodig heeft, een vriendin of vriend die altijd posief lijkt te zijn. Die je opvrolijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi
The Golden Bears
Demi


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 23-11-12

Het vlammen park. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vlammen park.   Het vlammen park. - Pagina 2 Emptyza 12 jan 2013, 11:22

Emma keek omhoog naar Nathaniel's gezicht. Ze zag hen wel vrienden worden, al kenden ze elkaar helemaal niet goed. Bij zijn opmerking keek ze hem een beetje verschrikt aan, ze hoorde de sarcasme in zijn stem niet, maar in zijn ogen zag ze dat hij een grapje maakte. Zachtjes lachte ze. 'Ja er is een goede kroeg twee straten verderop, ik speel daar wel is en de barman is erg aardig' zei ze en ze begin iets harder te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathaniel

Nathaniel


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 10-01-13

Het vlammen park. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vlammen park.   Het vlammen park. - Pagina 2 Emptyza 12 jan 2013, 11:31

Maak jij de kroeg aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 09-12-12

Het vlammen park. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vlammen park.   Het vlammen park. - Pagina 2 Emptyza 12 jan 2013, 11:32

Is goedd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het vlammen park. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het vlammen park.   Het vlammen park. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het vlammen park.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: