George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Discotheek Fireman

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 00:38

Discotheek Fireman is één van de beruchtste discotheken in alle omgevingen. Hier komen niet alleen de vuurmeesters maar ook mensen met andere elementen komen hier graag op stap. Er zijn 4 zalen:
- main stage (de grote zaal met een aantal kleine verhogingen en een paal)
- RB zaal
- Classic (worden allemaal oudere platen gedraaid)
- Een zaal waar van alles wordt gedraaid. Van salsa tot foute nummers.

Er kunnen in deze discotheek zeker 800 tot 1000 man en er is ook een aparte rokersruimte, een gigantische openveld waar allemaal stoelen staan geplaatst, tentjes met banken en een ruimte waar mensen kunnen eten en drinken. Natuurlijk is er ook een garderobe waar je je jas kwijt kunt en de standaard toiletten, kassa om munten te halen.

Regels:
- maak geen ruzie;
- geen drugs;
- houd je aan de huisregels.


Ingang:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 00:56

Sam was net naar buiten gelopen. Hij ging op één van de banken gaan zitten en wreef over zijn slapen. Binnen had de muziek best hard gestaan en na een tijdje had hij daar wel genoeg van. Hij nam een slok uit zijn bierflesje en zakte onderuit. Hij had zich niet heel erg speciaal aangekleed, maar was wel op de versiertour vanavond. Hij had een strak blauw shirt aangetrokken met een V-hals. Daaronder een normale spijkerbroek en sportschoenachtige schoen. Zijn haar stond in een jongensachtige kuif omhoog en hij keek met pretoogjes om zich heen. Soms bleef zijn blik even rusten op een jongen die hij wel zag zitten, maar het bleef steeds bij eventjes observeren. Hij had ook wel staan dansen, maar nog niet lang. Daar was niet zoveel aan als je alleen was en het zag er stom uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 01:04

Zijn haren stonden een beetje wild door al dat dansen want Levi had ze flink plakken. Het stond hem goed dat wilde dan telkens zo netjes met gel gedaan. Dit gaf hem toch een wat nonchalante look en minder streng. Hij droeg een zwarte shirt met korte mouwen, daaronder een simpele jeans en gewoon schoenen die uitgeleefd mogen worden. Hij ging echt niet met zijn goede schoenen op stap want dat zou gewoon zonde zijn. Zelfs zonder al dat uitsloven viel de jongen toch wel op in de menigte. Hij kreeg aandacht van zowel mannen als vrouwen want hij was gewoon leuk om naar te kijken. Hij probeerde recht te lopen maar dat ging hem niet al te gemakkelijk af. Hij wilde frisse lucht omdat het hem een beetje te warm werd binnen en de muziek begon te dreunen in zijn oren. Hij vond uiteindelijk een bankje waar hij neerplofte, niet echt oplettend dat er iemand naast hem zat. Hij sloeg zijn bacardi cola achterover en sloot voor kort zijn ogen om zijn duizeligheid onder bedwang te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 01:13

Samwell keek op toen er een jongen naast hem ging zitten. Een leuke jongen, dat kon hij niet ontkennen. "Gaat het wel?" vroeg hij toen hij de jongen moeilijk zag kijken. Het was misschien onbeleefd, want hij kende de jongen niet, maar hij vroeg het gewoon. Ook buiten was de muziek nog goed te horen, maar dan als een soort achtergrond muziek. Sam vond het wel fijn en hij zat even te genieten, terwijl hij nog een slok van zijn bier nam.

(Sorry, ik wist echt eventjes niets.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 01:18

Wanneer hij een mannelijke stem hoorde opende Levi zijn ogen terwijl hij naar diegene zocht die tegen hem sprak. Het was een man die naast hem zat en er ook nog eens goed uitzag. Meestal zou Levi bot hebben gereageerd of afstandelijk maar door de alcohol werd hij altijd losser en een stuk aardiger. "Ja ja! Een beetje te diep in het glaasje gekeken" Hij trok een beetje aan zijn shirt voor meer verkoeling want het leek wel of hij in vuur en vlam stond. "En wat doet iemand hier zo helemaal alleen?" levi vond het een beetje raar dat de man hier in zijn eentje zat zonder de rest van zijn vrienden. Levi was een uitzondering want hij had niet echt vrienden en hij vermaakte zich altijd prima in zijn eentje. A lonely wolf who will get his prey anyway.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 01:29

"Ik zocht even de rust van buiten op," zei Sam en hij trok zijn wenkbrauw op bij de opmerking van de jongen. "Maar ik heb nog niet te diep in het glaasje gekeken. Dat doe ik niet. Maar muziek en drukte kan hetzelfde effect hebben." Hij keek weer even om zich heen en zag dat het veldje eigenlijk best verlaten was. Hier en daar zaten een paar jongens en meisjes, maar het was nog vroeg, dus de meeste mensen stonden nog binnen op de dansvloer. Sam nam nog een slok en keek weer naar de jongen naast zich, die echt niet lelijk was. Verder kwamen zijn gedachten nog niet. Hij stelde zich ook nog niet voor, want het zou zomaar kunnen zijn dat één van hen binnen een minuut weer op stond om weer naar binnen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 01:48

“Daar heb je een punt. Daarom zit ik nu ook hier en omdat alles draait lijkt mij even zitten het verstandigst om te doen op dit moment” Hij wreef even over zijn slaap met zijn vingers omdat hij koppijn begon te krijgen. Hij moest dadelijk alleen nog maar water gaan drinken. “Dus je wilt zeggen dat je je nooit laat gaan? Ik geef je een tip ofja… Een tip kan ik het niet noemen. In ieder geval aangeschoten zijn is een heerlijk gevoel! Alleen dronken zijn is wat minder prettig” De jongen ging wat naar voren zitten, een beetje voorover geleund terwijl hij de man naast hem bleef aankijken. “Ik ben trouwens Levi” Hij wilde de jongen een hand geven maar zijn arm bewoog een beetje teveel naar links en rechts dus besloot hij gewoon een vriendelijk knikje te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:01

"Oh, aangeschoten is inderdaad best fijn," zei Sam. "Maar dan vind ik ook niet dat dat te diep in het glaasje kijken is." Hij haalde zijn schouders op. "Ik ben Sam," antwoordde hij, de verkorte versie van zijn naam gebruikend, en hij pakte de slingerende hand van Levi om hem eens stevig te schudden. "Ik ben helaas zo iemand die heel snel heel erg dronken is en het is soms niet fijn om te vergeten wat je de vorige avond hebt gedaan." Hij grinnikte. Hij had wel een paar rare ochtenden, of eigenlijk middagen, meegemaakt. Zo werd hij eens wakker in zijn superheldenpak, dat hij nu trouwens niet aanhad, onderstebovenhangend aan zijn vliegplank een op honderd meter hoogte een stukje buiten de stad. Dat was echt raar geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:08

"Ik dacht dat je helemaal niet aan alcohol deed" Misschien was Levi wat trager als gewoonlijk door de alcohol want hij had de man duidelijk verkeerd begrepen. Veels te veel gedronken dus. "Sam" herhaalde Levi zachtjes. Simpel maar toch een krachtige naam vond de jongen zelf. Het lukte toch om nog een hand te schudden aan Sam te danken. "Echt? Zou je niet zeggen met zo'n" Levi zocht naar de juiste woorden want hij wilde de man niet afschrikken met zijn biseksuele kant. "Brede schouders..." Levi ging weer wat naar achter zitten en hij merkte dat de duizeligheid minder begon te worden, de frisse lucht deed hem goed. "In zo'n situaties heb ik wel eens vaker gezeten. Werd je ergens wakker en je wist niet eens hoe je daar terecht kwam. Het grappigste was dat ik serieus wakker werd in een soort van beekje, zonder kleren... En ik wist ook niet meer waar ze waren. Dus heb ik in mijn naakie naar de dichtstbijzijnde tankstation moeten gaan en tja... heel awkward want die mensen dachten dat ik een naaktloper was. Ik zou nooit meer het gezicht vergeten van de vrouw toen ik binnenliep. Schaamde mij dood!" Levi begon zachtjes te lachen want alleen hij kon in zo'n situaties terecht komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:15

Sam moest lachen. Vooral om Levi's opmerking en het verhaal. Het deed hem eigenlijk wel plezier om zich voor te stellen hoe dat eruit had gezien. "Zelfs de meest gespierde man kan na één glas alcohol lam op de grond liggen," merkte hij op. "Het is psychologisch, denk ik. Maar ik moet een dronken iemand niet met dit soort praat lastig vallen. En zo breed zijn mijn schouders nou ook weer niet." Sam had zich een beetje geschaamd voor die opmerking. Hij wist dat hij zichzelf tot de gespierdere mannen van de stad moest rekenen, maar dat bevestigd horen door een ander was wel een beetje raar. Op een rare manier fijn en vooral raar. Misschien moest hij er geen acht op slaan omdat Levi dronken was, maar er gingen wel een aantal radertjes werken in zijn hoofd en hij nam nog een slok van zijn biertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:21

Levi's mondhoeken gingen omhoog waardoor zijn ogen voor kort schitterende in het donker. "Je weet toch dat spierweefsel meer vocht bevat dan vetweefsel. Het drinken van een glas alcohol heeft daarom meer effect bij mensen met meer vetweefsel dan spierweefsel. Dus daarom dacht ik dat je wel aan aantal drankjes kon hebben. Maar het gaat ook om de manier van drinken" Ja zelfs voor een dronkenman was hij zijn intelligentie nog niet zo zeer verloren. "Ontkenningsfase... Jij bent drie keer zo breed als mij, dat weet ik wel zeker" Nu liet hij zijn blik onbeschaamd over Sam glijden om eens de man goed tot zich te kunnen opnemen. Ja hij zag er zeker goed uit of kwam het door de alcohol? Je weet namelijk wat ze zeggen: door alcohol lijkt iedereen mooier dan ze werkelijk zijn. Toch kon hij niet geloven dat dit bedrog was want iemand met zo'n lichaam, daar kon Levi alleen nog maar u tegen zeggen. Hij gleed met zijn tong lang zijn wat droge lippen waardoor hij behoefte had om wat te gaan drinken. "Ik ga eens wat water halen want ik begin dorst te krijgen" De man probeerde op te staan alleen viel die gewoon weer terug op de bank. "Hmm... Toch nog eventjes wachten"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:32

Sam begon te blozen, dus hij gooide snel zijn bier volledig achterover om dat te verbergen. Hij zag dat Levi probeerde te staan en moest lachen. Hij keek naar zijn lege bierflesje en stond op. "Blijf maar zitten, ik haal wel wat," opperde hij. Hij liep naar binnen en kwam even later binnen met een glas water en nog een flesje bier. Hij gaf het glas aan Levi en ging weer naast hem zitten. Hij was inderdaad breder dan Levi, maar drie keer was wel heel eng om te geloven. Hij bleef zich afvragen wat hij serieus moest nemen en wat hij aan de alcohol toe moest schrijven. Toen Levi een paar slokken had genomen, keek Sam hem even aan. "Volgens mij moet jij even blijven zitten," zei hij. "Toch vraag ik me af, herinner jij je dit allemaal morgen? Want volgens mij ben je er toch beter tegenop gewassen dan ik." Hij was alcohol gewoon niet gewend. Ook bij een ONS bleef hij het liefst nuchter, want het was leuk om de volgende ochtend het meeste nog te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:38

De blos op de jongen zijn wangen stond hem goed en maakte hem een stuk jongen, een stuk onschuldiger dan voorheen. Dit uitzicht beviel hem wel en Levi begon te twijfelen of hij misschien kon zorgen dat Sam meer ging blozen. "Ga je echt water voor mij halen? Jij bent echt een held!" Levi lachte zachtjes waardoor je zijn spierwitte tanden zag en de schittering in zijn ogen. Hij wachtte geduldig toen Sam terug kwam om hem een glas water te brengen. "Dankjewel" Hij dronk zijn glas water in 1 slok leeg en voelde zich al stukken beter. Water deed echt wonderen en nu voelde zijn keel niet meer zo droog aan. "Volgens mij ook want dadelijk zie ik echt sterretjes" Bij zijn vraag dacht Levi even goed na voordat hij zijn schouders nonchalant omhoog deed. "Who knows, I will see it tomorrow" Hij schonk Sam een scheve glimlach en hoorde een bekend liedje. "Dit is echt mijn nummer! Kom Sam, laten we eens dansen en misschien krijgen we ook nog eens sjans vanavond" Levi stond wankelend op en liep - wel heen en weer en alles behalve recht terug naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:45

Sam moest lachen toen hij Levi weg zag wankelen. Hij vond de opmerking over sjans wel een beetje raar, maar hij liep gewoon achter Levi aan. Toen hij hem inhaalde sloeg hij een arm om hem heen, om hem recht te laten lopen. Verder was het gewoon een vriendschappelijk gebaar. In zijn andere hand hield hij nog zijn flesje. Op dit soort plekken liet hij nooit drinken achter, je wist maar nooit. Binnen liet hij Levi weer los, dansend zou het niet opvallen dat hij niet eens recht kon lopen. Gelukkig was het een van die springnummers waar Sam wel van hield, dus al snel sprong hij op de maat mee op en neer en het gat niet dat hij daarbij drinken morste. Heupen zwaaien was niets voor hem, tenzij een fijne date had. Maar nu had hij Levi, en dat was geen date. Misschien had het gekund, maar hij wist niet eens of Levi ook op jongens viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:51

"Je bent mij toch niet aan het uitlachen hé!" Levi stak plagend zijn tong naar Sam uit en viel bijna over zijn eigen voeten. Gelukkig ondersteunde Sam hem op het juiste moment waardoor de jongen staande bleef. "Thanks dude..." Levi keek hem voor kort in Sam zijn ogen aan, probeerde toch een beetje oogcontact te maken om erachter te komen of Sam misschien niet ook wel interesse had in jongens. Misschien wel interesse had in levi. Levi ging helemaal los terwijl hij alle kanten op sprong en deed arm fisting wanneer de juiste beet kwam. Zo'n heerlijke plaat vond hij dit en hij viel niet eens zoveel op tussen al die andere dronken mensen. "Sam! Je bent bier aan het morsen! Zonde" Hij pakte plagend de glas uit zijn handen en nam een klein slokje van Sam zijn bier. "Geef mij maar een bacardi cola!" Hij gaf de glas weer terug en sloot voor kort zijn ogen om goed in de muziek te kunnen meegaan. "Heerlijk... echt zo'n lekkere plaat is dit!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 02:56

Sam sprong vrolijk mee en observeerde Levi. In de blik van de jongen vond hij iets wat hij vaker zag bij andere homo's, maar het was vaag en Sam kon er niet helemaal zeker van worden. Maar dat kon de pret natuurlijk niet drukken. Hij sprong naast Levi mee en hield zijn bier bij zich, want ergens zat hij te wachten op het moment dat Levi door zijn benen zou zakken. Dat zou hij zonde vinden, dus meer alcohol voor de jongeman leek hem geen goed idee. Hij wist namelijk niet wat er nog uit de avond voort zou groeien. "Dat is zonde van de cola," antwoordde hij op Levi's opmerking. Hij hield niet van sterke dranken. Af en toe een klein glaasje rum of port, maar niet gemist met de lekkere frisdranken. Sowieso dronk hij gewoon niet veel en hij had eindelijk zijn antwoord klaar voor Levi. Alcohol was niet helemaal geweldig voor de spieren. Maar Sam wist zeker dat de ander nu niet meer op dat verhaal zat te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 03:00

"Hoezo zonde van de cola?" schreeuwde Levi over de muziek heen omdat ze bij zo'n goed nummer als deze de volume toch een standje hoger zette. "Wat drink jij dan graag behalve bier?" Levi vond bier niet vies maar echt lekker vond hij het ook niet. Hij dronk het alleen omdat het meestal het goedkoopste was van de alcohol. De jongen stond gewoon niet op een bierbuik te wachten zoals de meeste mannen hadden. Levi gaf wel degelijk om zijn uiterlijk en figuur. "Ben zo terug!" En weg was Levi tussen de menigte vol mensen. Hij ging nog een flesje water halen om een beetje te ontnuchteren. Hij kwam al gauw terug en hoorde dat er nu een wat rustige plaat op stond. "Hmm" Nu begon Levi wat sensueler te dansen om uit te testen of Sam naar hem zou gaan kijken. Hij bracht het rietje naar zijn mond en begon er een aantal slokjes van te nemen terwijl hij Sam met een wat verleidelijkere blik aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 03:09

"Niet veel," zei Sam. "Wel wat, maar niet veel." In het begin van het nieuwe nummer bleef hij even stil staan. Hij zag Levi kijken en toen was het hem wel duidelijk. Hij ging ernaast staan dansen, iets stijver, maar ongeveer hetzelfde. Onopvallend ging hij steeds dichter naar Levi toe. Uiteindelijk bleef hij op een klein afstandje staan, de rest van het nummer. Aan het eind lette niemand op hen en Sam wilde het weten. Een blamage kon hij wel aan. Zonder aarzeling ging hij bijna op Levi's tenen staan en drukte hem een zoen op de mond. Als het aan hem lag, bleven ze zo staan, maar hij was benieuwd naar wat Levi zou doen. Daar hing nu alles vanaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 03:18

"Doe niet zo mysterieus. Wat drink je het liefst? Wacht laat mij raden! Whisky? Wodka?" Hij gokte maar wat want hij zou echt niet weten wat een gespierde vent als hem dronk. Levi dronk tevreden zijn water terwijl hij vanuit zijn ooghoeken keek naar Sam die ook begon te dansen. Iets stijver als hem maar he got the moves. Zijn mondhoeken gingen iets omhoog wanneer de man steeds dichter bij hem kwam dansen. De meeste mensen waren zelf in trance in hun dans of met iemand anders dus niemand lette op deze twee kerels hier. En zo gay kwamen ze niet over en dat kon Levi niet eens wat schelen als hij wel zo over kwam. Hij viel op beide geslachten dus hij nam genoeg met vrouw of man. Plotseling zo uit het niets werd hij gekust door Sam waardoor hij bijna naar achteren viel maar zich wist te redden door zijn arm om de middel van de jongen te rusten. Levi beantwoordde zijn kus al te graag en leunde meer richting Sam. Hij smaakte naar bier maar dat interesseerde de jongen geen hol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 03:25

Sam was als eerste blij dat Levi zich niet terugtrok. Dat hij daarbij door een alcoholsmaak heen moest maakte hem niet zo uit. Hij sloeg zijn armen ook om Levi heen om hem niet te laten vallen en hem dicht tegen zich aan te trekken. Na een groot aantal seconden liet hij zijn lippen los, maar de rest niet. Sam wiegde een beetje mee op de maat van het volgende, niet te snelle nummer. Toch wist hij niet helemaal wat hij voelde. Hij wist alleen zeker dat hij Levi echt leuk vond. Een leuk hoofd waar hij recht tegenaan kon kijken, want er was zo goed als geen lengte verschil. Hij wist niet wat hij moest zeggen, want hij was vooral blij. "Nou, dat weet ik dan zeker," kwam er uiteindelijk uit. Hij wilde het niet verpesten door te praten, maar hij moest gewoon iets zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 03:30

Heerlijk voelde die armen van Sam aan die om zijn lichaam heen sloegen. Het gaf hem een gevoel van veiligheid dat hij dadelijk niet zou gaan omkiepen. Voor een aantal secondes waren hun lippen verzegeld totdat Sam de kus verbrak. Levi wilde hem weer kussen, nu veel intenser maar dat zou verkeerd zijn hier op de dansvloer. Wat zouden de mensen niet denken? Och schijt aan de mensen. Sinds wanneer trok hij wat van anderen aan. "Was het dan niet overduidelijk? Ik kan je twijfels best begrijpen omdat ik niet homo ben maar bi" Hij danste zachtjes tegen Sam aan terwijl hij nog steeds zijn flesje water in zijn handen had. "Je kunt best goed dansen als ik het zeggen mag" Een glimlach krulde op zijn gezicht terwijl hij de man bleef aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 08:49

"Aha, vandaar," zei Sam en hij knikte. "Tja, ik wist het even echt niet. Vooral als je opeens over spiermassa begint en verder niets laat merken." Hij stak speels zijn tong uit en liet Levi's blik niet los. "En ik doe niet meer dan zachtjes heen en weer wiegen, veel verder kom ik ook niet." Was het eigenlijk niet raar om bi te zijn? Sam vond op het moment van niet, hij genoot enkel van Levi tegen zich aan. Dat was gewoon fijn, daarom stond hij ook te lachen. Hij liet zijn armen iets losser en gaf Levi nog een zoen. Daarna zei hij: "Wat denk je van een rustiger plekje? Volgens mij hebben sommigen het niet echt op dit beeld." Sommige mensen keken gewoon raar als ze twee mannen/jongens zo zagen staan. Niet dat het Sam iets kon schelen wat anderen dachten, hij had er wel een hekel aan om op deze manier aangekeken te worden. "En hoe is het met de dronkenschap?" Hij keek even plagerig, maar hij liet duidelijk zien dat het maar een grapje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey
The Yellow Sharks
Stacey


Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 13-11-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyzo 20 jan 2013, 12:20

"Tja tegenwoordig kun je niet meer op een jongen afstappen en zeggen van 'heey val je op mannen?' Voor de meeste is dat toch wel een belediging als ze het niet zijn. En trouwens jij komt helemaal niet over alsof je geinteresseerd bent in het mannelijke geslacht. Ben je ook bi?" Sinds wanneer sprak Levi zo veel en zo snel? Alcohol veranderde veel aan zijn persoonlijkheid. Maakte hem veel opener als gewoonlijk. Dat heen en weer wiegen was fijn want van dat extreme springen werd Levi toch alleen maar misselijk van op dit moment. Misschien was nog een watertje wel verstandig. Levi beantwoordde de kus maar al te graag. De lippen van Sam waren misschien niet zo zacht als dat van een vrouw maar de ruwheid vond Levi wel prettig. Dat echte mannelijkheid maakte de wildste verlangens bij hem los. "Hmm?" Levi schonk iedereen die keek een dodelijke blik. "Maar misschien heb je gelijk. Heb sowieso geen zin meer om te dansen" Bij zijn vraag deed Levi een stap achteruit. "Zo dronken ben ik helemaal niet! Kijk hoe recht ik loop" hij liep zo scheef als wat de dansvloer af en keek rond of er ergens een plekje was om te 'chillen'. "Ligt het aan mij of word het steeds drukker?" Iemand stootte tegen hem aan waardoor hij zijn evenwicht verloor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyma 21 jan 2013, 04:49

Sam moest lachen toen hij zich de situatie van Levi voorstelde. "Nee, dat is inderdaad een probleem," zei hij. "En ik val alleen op jongens, meiden krijgen mijn aandacht niet echt. Van mij hoeft het alleen niet te overduidelijk. De echte homo's halen het altijd wel uit je blik, op de één of andere manier. Maar ik heb een hekel aan mensen die vinden dat ze meteen verwijfd moet zijn als je op mannen valt." Hij keek lachend hoe Levi probeerde recht de dansvloer af te lopen. En toen hij omgegooid werd, was Sam er meteen om hem op te vangen. "Hmm, ik heb zo mijn twijfels, moet ik eerlijk zeggen," zei hij en hij nam Levi mee naar buiten. Daar vond hij een rustig plekje, wat hem deed vermoeden dat Levi's blik een beetje vertroebeld was. Het was een beetje in een hoekje en het was er wel goed verlicht, maar toch stond er niemand. Daar bracht Sam Levi heen, even weg uit de drukte en in de frisse lucht. Aangekomen drukte Sam de ander weer tegen zich aan en gaf hem nogmaals een lange zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyma 21 jan 2013, 05:06

Levi probeerde zich goed te concentreren op ieder woord wat Sam zei omdat het toch moeilijk was om het te verstaan met de muziek die zo hard in zijn oren suisde. "Met dat laatste ben ik helemaal eens. Toen ik wist dat ik ook interesse had in hetzelfde geslacht bleef ik mij gewoon gedragen zoals altijd. Ben niet opeens een hoger stemmetje gaan opzetten en een nieuw loopje verzonnen om aan te geven dat ik mannen net zo interessant vind als vrouwen" Levi werd gelukkig opgevangen door de brede, gespierde armen van Sam die hij onwijs sexy vond. God, alcohol. Hij zou zich eigenlijk moeten schamen dat een man hem moest opvangen. Hij leek wel een vrouw! Ze gingen weer naar buiten want daar bleek het toch een stuk rustiger te zijn dan binnen. Niet dat je Levi hoorde klagen want hij wilde Sam wel voor zichzelf opeisen op dit moment. "Ik voel mij net een klein kind die aan zijn handje moet worden vastgehouden" Levi zag hoe Sam nu dichter tegen hem kwam aanstaan en hem een kus schonk. De jongen legde zijn hand achter de nek van Sam en beantwoordde de kus liefjes. Hij opende zijn mond een beetje terwijl hij zijn tong langs de lippen van Sam liet glijden, vragend om toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyma 21 jan 2013, 05:13

Sam had gegrinnikt, maar ging nu op in het moment. Hij gaf de toestemming en de zoen ging over in een lange tongzoen. In films kon dat eruit zien alsof de twee elkaar opaten, maar Sam hield het beschaafd, al was Levi in zijn ogen een lekker stuk. Na minstens een minuut maakte hij zich los en keek Levi aan. "Als je maar weet dat ik je niet als een klein kind beschouw," zei hij, al kende hij Levi nog niet zo lang. Toch bleef hij zich afvragen hoeveel de jongen zich de volgende ochtend zou herinneren, maar nu vond hij het vooral fijn voor vanavond. Hij keek op zijn horloge en trok een pruillipje toen hij zag dat de tijd snel ging. Meer dan de helft van de avond zat er al op. Natuurlijk kwam er dan nog een nacht na en Samwell hoefde niet perse te slapen, maar hij vond het jammer dat de tijd zo snel ging. Hij leunde tegen het muurtje, zijn armen nog steeds om Levi heen en keek hem aan, meer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyma 21 jan 2013, 05:24

Levi hield de tongzoen beheerst omdat hij zijn controle niet wilde verliezen en dadelijk Sam van al zijn kledingstukken ontdoen. Zijn hartslag schoot omhoog - zijn hele lichaam bonsde zelfs door hun intieme zoenspel waar Sam heel goed in was. "Nee want anders zou ik je moeten laten zien dat ik alles behalve kinderlijk ben" Hij leunde tegen Sam aan terwijl zijn ogen schitterde want de geur van Sam overweldigde zijn zintuigen. Zijn ogen stonden vol verlangen maar Levi wist zijn libido onder controle te houden. Van alcohol kreeg hij altijd meer zin als gewoonlijk. "Wat voor aftershave of parfum heb je op?" vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij speels snuffelde in de hals van de man. Levi begon zachtjes te lachen toen Sam een pruillipje trok wat hem ontzettend schattig stond! "Wat is er?" vroeg de jongen met een speelse grijns. Zijn blik viel op het horloge, het moest iets met de tijd te maken zijn. "Heb je een avondklok? Moet je op een bepaalde tijd thuis zijn of wat?" grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyma 21 jan 2013, 05:50

Sam voelde dat Levi stijf stond, bijna stond te springen. Waarschijnlijk door de alcohol. Hij voelde het hart van de jongen bonzen tegen zijn eigenlijk borst en alsof hij het spannend vond. "Nee, jij zal niet kinderlijk zijn, hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg Sam. Toen keek hij raar op bij Levi's vraag. "Ehm, gewoon deodorant. En nee, ik hoef niet op een bepaalde tijd thuis te zijn, ik heb de hele nacht, maar dan kan ik wel balen als de tijd snel voorbij gaat en ik het juist een leuke tijd vind." Hij grinnikte en gaf Levi nog een zoen, nu meteen voor de tongzoen kiezend. Toch begon hij zich af te vragen of zich af te vragen of de man het nog lang vol zou houden. Omdat hij zelf nuchter bleef, hield hij een nauwlettend oogje op zijn nieuwe aanhang van vanavond. Je hoefde het niet aan voelen komen, maar je kon er makkelijk aan onderuit gaan. Dus Sam hield Levi stevig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyma 21 jan 2013, 05:57

"Doe eens een gokje. Als je mij maar niet te oud inschat" Hij schonk Sam een speelse knipoog, "Alleen deo? Echt? Die wil ik dan ook hebben want je ruikt echt lekker" Bij de volgende woorden floepte Levi gewoon iets eruit waar die misschien achteraf spijt van zou hebben. "Wij kunnen ook naar mijn huis straks als je wilt? Een stuk rustiger, geen mensen die ons aankijken en niet van die te harde muziek" De jongen begonnen hem weer te zoenen en hij verschaf Sam toegang om elkaars tongen te kunnen strelen. Hij kon echt niet genoeg krijgen van Sam's geweldige zoentechnieken. Nu begon Levi de tempo van het zoenen iets te verhogen waardoor het een passioneel dansspel werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Emptyma 21 jan 2013, 06:03

Hmmm, deze is goed, ging door Sams hoofd. Hij wilde niet loslaten, maar deed het uiteindelijk om te antwoorden. "Ik schat vierentwintig vijfentwintig," zei Sam en hij kneep speels in Levi's kont. Als Levi inderdaad zou oud was, dan had hij iemand aan de haak geslagen die ouder was dan hij en dat stemde Sam wel goed. "En misschien is dat wel een goed plan, vooral om die blikken dan te kunnen missen." Mensen die langs kwamen en nog niet te ver heen waren, keken soms raar in hun richting. En natuurlijk had Sam ondeugender plannen met Levi, maar daar repte hij nog niet over. Na nog een simpele kus keek hij hem weer aan. "Je moet het maar zeggen als je naar huis wil, dan vlieg ik ons erheen," stelde hij voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Discotheek Fireman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Discotheek Fireman
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: