George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Discotheek Fireman

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 06:10

Levi's mondhoeken gingen omhoog, een ondeugende grijns maakte plaats op zijn gezicht. "Vierentwintig. Je bent goed in raden van leeftijden en hoe oud mag jij dan wel niet zijn?" Wanneer Sam speels in zijn kont kneep sprong Levi een beetje omhoog. "Heey! Heb ik je toestemming gegeven om in mijn kont te knijpen?" Nu kneep hij speels met zijn beide handen in Sam zijn kont. "Wat jij mag, mag ik ook" fluisterde hij in de man zijn oor. "Mij boeit het niet wat anderen denken maar ik denk dat we het gezelliger kunnen maken" Zijn woorden klonken dubbelzinnig want hij wilde meer dan alleen zoenen. Levi knipperde een aantal keren met zijn ogen bij het woordje 'vliegen'. "Vliegen?" De jongen keek hem even niet begrijpend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 06:17

"Ik vond niet dat ik toestemming nodig had," zei Sam plagerig. "Vierentwintig." Hij floot eventjes. "Ik zal dan maar meteen vertellen dat ik tweeëntwintig ben. En ja, vliegen. Jij denkt zeker dat de alcohol je eindelijk parten begint te spelen, maar je hoorde het dus goed." Hij liet Levi los om hem te kunnen laten zien wat hij bedoelde. Met zijn hand maakte hij een simpele beweging en er ontstond een lange windvlaag. Niet veel later kwam Sams surfplank door de lucht aanvliegen en hield naast de twee jongens stil. "Vliegen, snap je," zei Sam terwijl hij zijn armen weer om Levi sloeg en hem een kus op zijn wang gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 06:35

"Tweeëntwintig?" Levi keek hem duidelijk verbaasd aan. Was Sam jonger als hem? Hij leek ouder op een positieve manier natuurlijk. Levi viel meestal nooit op jongere mannen, vrouwen waren een uitzondering want hij wilde meestal geen oude vrouw. Ook al zeiden de meeste dat je het van een oude fiets moest leren. "Nu voel ik me oud" Hij keek een beetje sipjes maar dat veranderde al gauw in nieuwsgierigheid. Wanneer Sam liet zien wat zijn element was viel zijn mond letterlijk op. "Een luchtmeester... Wauw... Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Je bent de eerste die ik ontmoet. De meeste luchtmeesters laten zich niet zo zien of er zijn er niet veel? " Hij vond de kus op zijn wang echt onschuldig en trok Sam naar zich toe om hem gretig te kussen. "Ik wil vliegen" zei die zachtjes terwijl zijn warme adem de lippen van Sam streelde. "Ik heb nog nooit gevlogen! Dus laat maar zien wat je in huis hebt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 06:40

"Er zijn genoeg luchtmeesters," zei Sam. "Maar dat blijven de braafste mensen van de wereld." Er liep een fijne rilling over zijn rug toen hij weer tegen Levi aangeplakt stond. "Je zult er bijna geen vinden op de manier van hoe ik tegen jou aangeplakt sta. De meesten trekken naar Gura om daar de luchtmeestercultuur goed te kunnen volgen. En als je wilt vliegen, stap op, zou ik zeggen." Hij sprong op zijn surfplank en stak zijn hand uit om Levi erop te helpen, al wist hij dat dat eigenlijk niet nodig was. "Wel blijven zitten," zei hij en zodra Levi goed zat, liet hij hen op een nieuwe windvlaag omhoog dragen. Levi zou niet vallen, daar zorgde Sam wel voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 07:22

"Ik heb gehoord van luchtmeesters dat ze beheerst zijn, zich aan alle regels houden en geen vlieg kwaad doen. En hier kom ik eentje tegen die op stap gaat" Hij luisterde even aandachtig naar wat Sam te vertellen had over de luchtmeesters. "Dus wat je nu doet... Is dat dan verkeerd als luchtmeester zijne? Of mag je er zelf voor kiezen welke cultuur jij volgt?" Hij nam de hand van Sam aan en ging op de surfplank staan. "Ik weet echt niet of dit een goed idee is voor iemand die beetje teveel heeft gedronken maar de consequenties merk ik straks wel. Wil je wel voorzichtig doen want als ik val kan ik deze lucht ervaring niet meer na vertellen" Nu ging die zitten en hield voor kort zijn adem in toen Sam opsteeg. De adrenaline gierde door zijn lichaam voor zijn eerste keer 'vliegen' in zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 07:28

Boven in de lucht ging Sam ook zitten, tegen de rug van Levi met zijn benen langs hem. "Ik ben gewoon niet opgevoed volgens luchtmeester normen," gaf hij als antwoord op wat Levi had gezegd voor ze opstegen. Hij legde zijn kin op de schouder van de jongen voor zich en sloeg zijn armen om hem heen. Vliegen was niet heel moeilijk. "Ik zou heus die cultuur wel kunnen volgen, maar dan mis ik dit soort avonden en dit soort mensen en dat zou zonde zijn. En zeg nu maar welke kant we op moeten." Sam deed extra zijn best om de plank rustig en recht te laten vliegen. Zelf hield hij er wel eens van om salto's te maken en snel te vliegen. In de lucht waren er geen verkeersregels, want er was bijna niemand. Maar nu had hij Levi en die stond op de grond al te wankelen op zijn benen. Al verwachtte Sam wel dat de ijle lucht van bovenin de wolken het dronken gevoel bij Levi erg zou laten dalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 07:51

"Hoe zijn je ouders dan?" Dat kwam er gewoon uit zonder er goed over te hebben nagedacht. Sinds wanneer interesseerde Levi het zoveel? Meestal had hij nooit interesse in andermans verhalen. Levi leunde tegen de borstkas van de jongen aan en hij had het tenminste niet koud in de armen van Sam. Ja dit vond hij wel een fijn gevoel. "Gewoon rechtdoor. En je vliegkunsten zijn echt goed want ik merk helemaal geen trilling of iets..." Levi keek verbaasd om zich heen en de ijle lucht deed hem goed. Hij begon al meer zichzelf te worden en hierdoor kreeg hij ook meer behoefte aan een sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 07:57

Samwell wist niet of hij moest antwoorden. Ouders waren bij hem een lastig geval. Dus bedankte hij Levi eerst voor het complimentje en daarbij trommelde hij zachtjes op zijn buik, die tot Sams verrassing ook erg strak stond onder het shirt. Dan zou het verhaal over de spiermassa bijna ten onrechte zijn. "Gewoon rechtdoor, zei je," ging hij uiteindelijk gewoon verder. Hij vond Levi aardig en het voelde goed om zo dicht tegen hem aan te zitten en bij hem te zijn, maar hij kende hem pas een paar uur. Dan begon hij nog niet over hoe het zat met zijn ouders, dat kon wachten tot wanneer ze elkaar beter kenden. Niet dat Sam zich ervoor schaamde of het een pijnlijk onderwerp vond, maar hij hing het ook niet aan de grote klok.

Maak jij zijn huis aan?


Laatst aangepast door Samwell op ma 21 jan 2013, 08:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 08:02

"Ja" had de jongen zachtjes geantwoord terwijl hij aan het genieten was van de wind door zijn haren. Het element lucht, zo vrij als een vogel. Minder vernietigend als het element vuur wat hij had. Wat zou hij doen als hij de element lucht kon bestuderen? Als eerste een gigantische tornado maken om daar eens in te kunnen staan, in het oog. Wat gevoel zou dat zijn? "Ah we zijn er al bijna" Levi had er helemaal niet meer opgelet dat Sam geen antwoord had gegeven op zijn vraag. "Ik begin mij al stukken beter te voelen. Trouwens je hebt toch geen haat tegen rokers hé?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 08:06

Sam dacht even na, maar wreef daarna nogmaals over Levi's buik. "Moet ik jou nou gaan vertellen dat ik een hekel heb aan rokende mensen?" vroeg Sam sarcastisch. "Nee hoor, als je wilt roken dan doe je dat. Ik zal het alleen niet doen. Misschien ben ik toch wel een echte luchtmeester." Hij grinnikte en toen Levi zei dat ze er bijna waren, liet hij hij de surfplank langzaam dalen. Ook ging hij weer staan, want dat was makkelijker bij het landen. Zo landden ze in de straat waarvan Samwell dacht dat het Levi's straat was. Het laatste stukje liepen ze maar. Als een echte surfdude nam hij zijn plank onder de arm toen ook Levi was afgestapt. "Dus, waarheen?" vroeg hij met ondeugende pretlichtjes in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 08:20

Levi had zelf een goed figuur, een six pack omdat hij vaak naar de fitness school ging omdat hij zijn lichaam wel belangrijk vond. Het voelde fijn, de zachte aanraking van Sam zijn vingers. Het liefst had hij nu gewoon zijn shirt uit maar dat ging die Sam niet vertellen. "Echt?" Levi's ogen werden voor een kort moment groot maar Sam maakte duidelijk een grapje. "Gelukkig want ik snak nu zo erg naar een sigaret..." Levi stond weer op zijn eigen benen en zocht zijn pakje sigaretten in zijn jack. Hij stak het meteen op en nam een flinke teug eraan voordat hij het uitblies. "Ik zal dadelijk wel even mijn tandenpoetsen anders heb je dadelijk het gevoel dat je met een asbak zoent en dat willen wij niet hebben" Hij schonk de jongen een plagend knipoog voordat hij verder liep.

____
Moet ik een nieuwe topic maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptyma 21 jan 2013, 08:27

Jup

"Ik vraag me af of dat uit gaat maken," zei Sam met een knipoog terug. Met zijn surfplank ging hij dicht naast Levi lopen en hij sloeg zijn vrije arm om de oudere jongen heen. "Laat me dan nu maar eens zien waar je woont," zei hij, toch wel de rook door luchtsturing uit zijn gezicht houdend. Levi mocht roken van hem, maar hij vond het inderdaad stinken. Dus de rook week een aantal centimeter voor zijn gezicht uiteen en gleed er aan beide kanten langs af. Hij tikte met zijn vingers op de plank en liep met snelle, grote passen naast Levi mee, op weg naar diens huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 10:13

De surfplank bleef boven de grond zweven voor de deur van de discotheek. Sam sprong er samen met Levi af en hij liet hem naar het dak vliegen. Hij keek naar de deur en bedacht zich hoe het hier allemaal begon, met hun allereerste zoen die toen helemaal niet over liefde was gegaan. Toen ging het nog om de ONS. En man, dat was een goede ONS geweest. Hij trok Levi tegen zich aan en gaf hem een lange zoen. "Daar zijn we weer," zei hij zacht een een vrolijke, gelukkige twinkeling in zijn ogen. Hij zag hoe de mensen weer naar hen keken, zoals altijd, maar trok zich er niets van aan. Na vandaag maakte het hem nog minder uit dan anders en hij gaf er normaal gesproken al niets om. Hij nam Levi mee naar binnen en gaf hun jassen af bij de garderobe. Hij zat nog vol van de shoarma, dus hij sloeg de munten nog maar even over, die kwamen later wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 10:18

Levi sprong van de surfplank af en deed zijn jasje even goed. Hij streek met zijn vingers door zijn warrige lokken. Hier waren ze weer. Hun eerste ontmoeting, hun eerste kus. Toen hadden de mannen helemaal geen intentie gehad om verder te gaan. Nu bijna een jaar verder stonden zij er weer en ze hadden nu een relatie. Meestal ontmoette je de liefde niet tijdens uitgaan. Sam en Levi wel. Dat het zo had kunnen verlopen. Levi had een andere outfit aan die hij had meegenomen voor het uitgaan.

Linkerplaatje is zijn outfit:
Spoiler:

"Daar zijn we weer." zei hij met een glimlach voordat hij de man terug kuste. "Dit gaat echt leuk worden! Alleen voel ik mij wel een beetje oud terwijl ik net een jaartje ouder ben geworden" Levi was gewoon veel volwassener geworden, een betere levensstijl. Levi nam wel een aantal munten want hij had best dorst gekregen door het eten. "Zullen we eens kijken wat er voor muziek draait in de verschillende zalen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptywo 20 maa 2013, 02:29

"Gelukkig heb je mij bij je, het grootste kind van George City en omstreken," zei Sam lachend en hij sloeg zijn arm om Levi heen. "Dat is misschien wel een goed idee, ga jij maar voor." Hij had gewoon zijn normale kleren aan, niets speciaals voor de gelegenheid, maar wel leuk en aantrekkelijk. Natuurlijk kwam zijn lijf er goed in uit, zijn brede schouders en borstkas en zijn smalle heupen, maar daar hoefde kleding bij Sam niet zoveel moeite voor te doen. Het zat altijd wel strak om hem heen. Hij liep met Levi langs de zalen en liet hem beslissen waar ze naar binnen zouden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptywo 20 maa 2013, 06:34

"Ja en jij bent bij de beste opa ter wereld" Hij kuste de man op zijn wang en het voelde fijn die arm die Sam om zijn schouder ruste. Levi liep voor en ging eerst naar de r&b zaal. Hij zag natuurlijk hoeveel vrouwen naar Sam keken maar hij was nu eenmaal al van hem. Levi maakte even een stop op een bacardi cola voor zichzelf te bestellen en een drankje voor Sam. "Alsjeblieft. Trouwens ze draaien hier niet echt hele leuke muziek op dit moment zullen we dus even verder kijken?" levi liep alweer door naar de volgende zaal, the main stage. Daar werd top 40 gedraaid, nummers vanaf 2000 enzovoort. Gewoon goede uitgaansliedjes. "Zullen we hier blijven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptywo 20 maa 2013, 08:34

"He bah, dat klinkt smerig, opa," zei Sam lachend, maar hij kuste Levi gewoon terug, al was die van plan op zijn wang te zoenen. Natuurlijk ging hij voor een flesje bier, de drankjes waren nog steeds niet aan hem besteed. "Ik vind het geen probleem." Hij nam Levi mee de dansvloer op en liet zich gewoon gaan, zoals het hoorde. (Dansende mannen beschrijven is moeilijk!!) Af en toe nam hij een slok en hij bleef lekker dicht tegen Levi aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 02:41

“Valt reuze mee.” En stootte plagend met zijn elleboog tegen de zij van zijn vriend. Levi keek naar de dansende mensen en voor kort zag je onzekerheid in zijn ogen. Levi kon echt niet dansen, echt totaal niet. Als hij dronken was viel het nog mee, zag het er nog grappig uit maar nu? Hij nam nerveus een slokje voordat hij Sam achterna liep de dansvloer op. Levi bewoog een beetje van links naar rechts maar ook meer niet. “Sam… Ik kan niet dansen.” Zei hij fluisterend in de oor van de man. Hij nam gauw een slok van zijn drinken en uiteindelijk had hij zijn glas weer leg. Hij wenkte naar de barman voor hetzelfde en de glazenhaler bracht het naar hem. Ze leken hem nog te herkennen zelfs nadat hij zolang hier niet meer was geweest. Hij hoopte wel dat hij geen bekenden tegen kwam uit zijn oud wereldje want dat wisten ze dat Levi niet werkelijk dood was. Dat alles in scene was gezet en dan kwamen de mannen flink in de problemen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 03:12

"Natuurlijk kan je wel dansen," zei Sam. "Je kon het wel toen ik je hier ontmoette. Of moet je een stijve houding hebben bij die nieuwe baan van je en mag je nooit je heupen losgooien?" Hij keek Levi vrolijk lachend aan en ging gewoon door waar hij mee bezig was. Dansen ging niet om dansen, het ging om jezelf vrij laten. Sam was ook geen geweldige danser, hij deed maar wat en zolang hij niet uitgelachen werd, was er geen enkel probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 03:16

“Toen had ik heel veel op.” Hij nam weer een slok van zijn drinken en lachte zachtjes. “Met mijn heupen losgooien? Dat kan ik niet echt…” Daar ging alweer de volgende bacardi en Levi begon alweer aan een derde. Hij bewoog wat meer links en rechts en zagen twee vrouwen naar hun toe lopen. Een had zwart, kort haar, droeg een hip rokje met een stoer topje erop. Het meisje naast haar had lang blond haar, kleedde zich wat sjieker. Wat je sjiek noemde in een discotheek maar zag er niet sletterig uit. Goedeavond heren, mogen wij met jullie mee dansen? Levi merkte hoe het blonde meisje constant naar Sam keek, het ook eerder aan hem vroeg dan aan hun beide. Het meisje met de zwarte haren stond er maar een beetje bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 03:24

"Maar we worden niet dronken, want we hebben een kind thuis zitten," lachte Sam en hij klopte Levi op zijn schouder. Hij keek op toen de twee meisjes wat aan hen vroegen. "Nope," zei hij simpel. "Ik ben hier met hem." En om dat te bevestigen pakte hij Levi vast en gaf hem een zoen. Hij wist ook wel dat de meiden alleen maar op zijn spieren afkwamen en dat was nou net wat hij minder vond. Het was dat hij en Levi begonnen met een ONS, want als Levi op hem was gevallen door zijn lichaam, dan had Sam hem afgewezen. Hij wist inmiddels goed genoeg dat het echte liefde was en over veel meer ging dan alleen uiterlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 03:32

“Niet dronken?” Levi keek alweer naar zijn vierde glas. “Waarom mag ik niet dronken worden? Jij bent de verantwoordelijke vader.” Nu merkte je een lichte irritatie in zijn stem. Als hij wilde drinken dan deed hij dat gewoon of Sam dat nu goed vond of niet. Levi keek naar de twee dames met een charmante glimlach. “Hoe meer mensen hoe meer vre-“ Op dat moment voelde hij de lippen van Sam op die van hem gedrukt. De meisjes keken met grote ogen en liepen gauw weg. “Sam…” Levi duwde de man zachtjes weg. “Wat had dat nu weer te betekenen? Je hoeft niet iedereen weg te jagen omdat wij een relatie hebben? Hoe meer mensen hoe meer vreugd toch?” Levi dronk zijn glas leeg en bestelde nu een dubbele bacardi cola. Mensen staarde hem aan want de meeste hadden het wel meegekregen dat ze kuste. Het irriteerde hem een beetje dat hij aan een kant werd geschilderd. Hij vond vrouwen nog steeds aantrekkelijk desondanks dat hij een vriend had. Hij liep weer terug naar Sam en keek hem aan. “Nooit gedacht aan een trio of kwartetje?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 03:46

"Wat zal Sarah wel niet denken als ik met jou dronken over mijn schouder aan kom lopen," zei Sam schouderophalend. "En ik ben hier met jou Levi, niet met iemand anders. Daarbij, ik pleeg geen bigamie en jij zal de enige zijn die iets in deze dames zal zien." Hij wilde een avond met Levi doorbrengen, want dat was het plan. Waarom kon dat dan niet gewoon. Als zelfs Levi vond dat hij dat niet moest eisen, dan was dit misschien geen goed idee geweest. Hij zuchtte en nam een slok van zijn flesje bier. Moest deze dag dan op deze manier verpest worden? Hij kende de meiden niet, zag niets in ze en was hier met iemand, dus dan ging je niet met anderen staan dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 03:56

Levi mompelde wat onhoorbaar want hij begon zich namelijk te irriteren. Wat kon hem die oppasser wat schelen? Hij ging gewoon drinken want hier werd Levi echt niet vrolijker van. Daar ging glas nummertje 5 en op dat moment voelde hij langzaam de temperatuur stijgen. Hij bestelde nog een dubbele bacardi dit keer puur. “Daar gaat het niet om. Je moet niet meteen zo handelen. Trouwens de mensen beginnen ons steeds meer aan te staren. Ik ga even frisse lucht halen.” Hij liep gewoon de zaal uit en liet Sam gewoon achter op de dansvloer. Buiten kreeg hij pas echt de klap te pakken, hij begon aangeschoten te worden. Levi ging op een bankje zitten en gelijk kwam er een andere man naast hem zitten. Hallo schoonheid. Levi keek even om zich heen. Had hij het tegen hem? Zag hij eruit als een vrouw? "Ja ik heb het tegen jou." De man sloeg gewoon zijn arm om Levi heen wat hem voor kort verbaasde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 04:06

Toen Levi wegliep verontschuldigde Sam zich nog tegenover de dames, hij wilde niet beledigend overkomen. Zij begrepen het wel, maar daar hechtte Sam geen waarde aan. Hij ging ook naar buiten en zag Levi met een andere man zitten. Tja, aan Levi's blik was genoeg te zien, dus Sam liep er gewoon op af. "Dus, wat zijn we aan het doen met mijn vriendje?" vroeg hij aan de man en hij ging wijdbeens met zijn armen over elkaar voor hem staan. Hij verwachtte dat zijn breedte wel het gewilde resultaat zou bereiken. En anders kreeg de man te maken met dat wat je te wachten stond als je Sams vriendje lastig viel. Sam kende Levi goed genoeg om te zien wat er aan de hand was, enkel aan zijn blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 04:13

Levi schoof van de man vandaan. “Wil je niet zo maar jou arm om mij heen doen? Ik weet niet wat je denkt maar jij bent totaal niet mijn type.” De man bleef maar aandringen en omdat Levi al aangeschoten was reageerde hij wat trager. Toen Sam in beeld kwam begon de man al meteen te stralen. Sam was zo sexy! De vreemde man keek verbaasd op en maakte dat hij gauw weg was. Levi keek Sam met een brede glimlach aan. “Dat is zo stoer Sam…” Levi stond op, deed zijn armen om de middel van de man en kuste hem lang en liefdevol. “Mijn vriendje redde mij in nood.” Hij streek met zijn vingers door de lokken van de man. “Sorry dat ik zo boos deed…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 04:20

Sam grinnikte en zoende Levi terug. "Dat weet ik toch, ik ben heel stoer," zei hij lachend. "Maar soms moet ik ook gewoon mijn vriendje beschermen tegen de boze buitenwereld." Hij rende steeds minder als superheld rond sinds hij Tyson had en het weer goed ging met Levi. Tyson was nu een maand oud en Sam was ongeveer vijf keer weer in zijn pak gedoken om de misdaad te bestrijden. Dus vulde hij die leegte nu op door voor Levi op te komen. "Maar ik moet ook sorry zeggen, we denken over sommige dingen gewoon anders na." Hij had zijn armen om Levi heen geslagen en gaf hem nog een lange zoen. "Zullen we maar nog een keer de dansvloer op gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 04:30

“Mijn stoere boyfriend, ik mag echt gelukspreken dat ik jou aan mijn zijde heb” Levi werd meteen zo aanhankelijk als hij was aangeschoten. Hij wilde Sam lekker knuffelen. “Tegen de boze buitenwereld en wie moet jou dan beschermen? Jij beschermt Tyson, mij en niemand komt voor jou op. Dan moet ik die taak op mij nemen. Levi de held op sokken!” Hij kuste de man weer innig. “Ik moet niet zo gemeen tegen je doen.” Hij trok Sam vrolijk mee naar de dansvloer en begon nu wat losser te dansen. Hij sloeg zijn armen om de man zijn hals en begon heel sexy tegen hem aan te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 04:34

Sam glimlachte en danste vrolijk met Levi mee. Hij schaamde zich niet dat hij dicht tegen een man aanstond, de mensen moesten zelf maar bekijken wat ze ervan vonden. Er kwamen genoeg nummer langs; schuifelnummers, springnummers, nummers waarop eigenlijk niet te dansen viel en gewone nummers. Na twee uur en een paar biertjes plofte Sam neer op een barkruk en hij trok Levi bij zich op schoot. Hij was nog niet aangeschoten, maar zou vanaf nu ook over gaan op gewone frisdrank. Alcohol was nog altijd iets waar hij geen grote fan van was en hij nam met weinig genoegen. Nu bestelde hij voor hen beide 7-up, want eigenlijk vond hij dat Levi ook wel genoeg gedronken had. De eerste nacht met Levi was leuk geweest, maar iemand die alles meemaakt vond hij veel leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Emptydo 21 maa 2013, 04:41

Het was echt super gezellig geweest. Levi had lekker gek staan doen want hij had weer een aantal bacardi’s op maar echt dronken werd hij niet. Wilde hij ook niet want dan was hij niet meer gezellig. Hij kuste de man tegen zijn slaap. Als hij dronk kreeg hij altijd zin maar nu hield Levi zich netjes in. Hij hield het heel discreet. Wanneer Sam naar de bar ging liep Levi met hem mee en werd op zijn schoot gerust. “Mmm…” Hij knuffelde de man en dronk tevreden van de 7-up die Sam hem gaf. “Dit is echt heel leuk. Ik houd zoveel van jou.” Hij keek diep in de ogen van Sam, hun lippen dichtbij maar zoende hem niet. Levi bleef hem intens aanstaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Discotheek Fireman
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: