George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Discotheek Fireman

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptydo 21 maa 2013, 04:48

Sam trok Levi dicht tegen zich aan en keek terug in zijn blauwe ogen. "Maar ik hou veel meer van jou," zei hij glimlachend. Uiteindelijk verbrak hij het staren en zoende hij Levi lang en intens op de mond. Hem kon het nooit iets schelen wat men om hem heen dacht, maar hij wist dat Levi er in het verleden problemen mee had gehad. Maar het was inmiddels laat aan het worden en de meeste mensen waren druk met andere dingen. Sam dronk tevreden zijn drinken op en gaf Levi nog een zoen. Hij keek op de klok, het was iets over twaalven. Om kwart voor twee moesten ze terug naar huis. Eigenlijk was het jammer dat zo'n dag moest eindigen, maar Sam hield evenveel van Tyson als van Levi, dus moest hij daar ook tijd in steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptydo 21 maa 2013, 04:52


“Dat kan niet! Ik hou veel meer van jou. Jij bent mijn eerste echte liefde. “ Hij legde zijn hoofd op de schouder van de man en sloot voor kort zijn ogen. “Toen ik jou ontmoette… Ik wist nooit wat liefde was totdat jij mij dat liet zien. Toen jij mij echt wilde kennen, de echte mij.” Levi vertelde sprak veel te veel als hij wat te diep in het glaasje had gekeken. Wanneer de man hem kuste kreunde Levi zachtjes en schuurde zachtjes hun mannelijkheden over elkaar ook al hadden ze kleren aan. “Sam…” Levi ademde wat zwaarder. “Ik ga weer dansen anders kan ik mijzelf niet beheersen!” Hij drukte een kus op de man zijn voorhoofd en rende gauw de dansvloer weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptydo 21 maa 2013, 04:59

"En toch, Levi Hammerling, hou ik veel meer van jou," zei Sam lachend. Hij ging achter Levi aan en kreeg hem uiteindelijk te pakken. "Wat dacht je dan van de wc?" fluisterde hij in zijn oor. "Ik moet sowieso best nodig." Hij keek Levi ondeugend aan. Hij wist dat Levi soms moeite had met zijn beheersing en vanavond had hij geen zin om hem dat te laten onderdrukken. Maar Levi moest maar even uitmaken of hij daar zin in had. Ze hadden het vandaag toch als zes uur achter elkaar gedaan, dus misschien was het maar genoeg. Aan de andere kant wilde Sam de vlinders niet missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptydo 21 maa 2013, 10:44

"En toch, Samwell Lixor ik hou echt echt echt heeeeeeel veel meer van jou. Misschien wordt ik ooit wel Levi Lixor." Hij tikte Sam tegen zijn neusje om daarna weer lekker te kunnen verder dansen. Wel op zijn slechte, wat aangeschoten manier maar het had wel iets. Verbaasd keek de man op wanneer Sam hem van achter te pakken kreeg. Kippenvel verscheen op zijn armen door de warme adem van Sam die langs zijn oor streelde. "Mm... Ik wil wel, heel graag zelfs." Hij draaide zich om en keek met ondeugende ogen naar de man. "Dan hebben wij weer een rare plek om aan onze lijst te voegen" Hij ging lekker dicht tegen de man aanstaan en kuste hem. "waar wachten we op?" Levi pakte de hand vast van Sam om hem te begeleiden naar de wc's. Hij koos ergens een wc bij een zaal waar het wat rustiger was. Hij wilde niet dat mensen vermoedens kregen dat ze niet alleen van het toilet gebruik gingen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyvr 22 maa 2013, 04:07

Sam nam Levi mee naar binnen en toen er niemand meer te zien was, nam hij hem mee een hokje in. "Levi Lixor klinkt eigenlijk wel goed," zei hij lachend. Nu maakte hij er nog grapjes over, maar misschien werd het wel een keertje een serieus gesprek. Hij leunde achterover tegen de muur en deed met zijn voet de deksel naar beneden voor hij Levi dicht tegen zich aantrok. Hij zoende hem zacht en teder op zijn mond en keek hem verliefd aan. Met zijn handen gleed hij in zijn broek en hij kneep zacht in Levi's kont. Het viel hem op dat de wc redelijk schoon was, waar hij toch wel blij mee was. Op een vieze wc was dit echt heel smerig. Maar het was ruim en schoon en dat het een apart kamertje was en geen hokje hielp ook mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyza 23 maa 2013, 00:26

"Vind je? Ik wil heel graag jouw man zijn." Fluisterde Levi tegen diens lippen van Samwell. Wat zei hij nu allemaal? Je merkte duidelijk dat hij was aangeschoten want dit ging volkomen nergens over. Mochten ze trouwen als een mankoppel? Volgens Levi was dat nog niet toegestaan. Levi werd dicht tegen zijn vriend aangetrokken en kuste Sam zachtjes terug. Hun ogen in elkaar gerust die beide met liefde waren beschreven voor elkaar. "Ik houd van je... Ik houd zoveel van jou." Levi knuffelde de man en kuste hem nu met wat meer pit. Levi schuurde langs de mannelijkheid van de man om ze beide eens wat meer te laten opwinden. Werden ze sneller hard. (droogneuken whahaha xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyza 23 maa 2013, 00:39

Sam wist dat Levi aangeschoten was en ging er niet verder op in, maar het idee bevredigde hem wel. Voor altijd Levi aan zijn zijde, dat was een geweldig idee. "Nog een keer, je kan niet zoveel van mij houden als ik van jou hou," zei hij met een grote glimlach en hij zoende Levi terug. Hij trok één hand uit Levi's broek en gespte daarmee hun riemen los. Hun broeken zakten langzaam af. Hij ging met zijn hand in Levi's onderbroek en streelde hem zachtjes, terwijl hij doorging met zoenen. Hij wist nu al dat, zelfs al zou het nu maar een kwartiertje duren, het even geweldig zou worden als de afgelopen middag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyza 23 maa 2013, 12:43

"Hoe weet jij dat nou? Mijn liefde voor jou brandt met de intensiteit van duizend zonnen." Wat een mooie verwoording had hij uitgevonden. Hier kon Sam zeker niet tegenop. Maar wat boeide het ook? Het telde al dat de mannen van elkaar hielden dus wie nu meer van ieder ander hield? Wat deed het er toe? Levi begon Samwell met veel meer passie te zoenen, liet zijn tong langs de onderlip van de man glijden om te vragen of hij een beetje van zijn mond wilde openen. Levi wilde een intensere kus. Samwel gespte hun riemen los waardoor hun broeken langzaam afzakten. De lichte streling over de stof van zijn boxershort zorgde er al voor dat er beneden iets begon te groeien. Hij deed dezelfde handeling als Samwell. Even rustig beginnen en dan de tempo opvoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyza 23 maa 2013, 21:44

"Ik denk dat ik me dan maar gewonnen geef," zei Sam lachend en hij opende zijn mond. Hevig in een tongzoen verwikkeld stroopte hij Levi boxer naar beneden en toen bij hem hetzelfde werd gedaan, draaide hij hem om en trok zijn kont naar hem toe.
Het was een snelle daad geweest, bijna een halfuur, maar terwijl Sam zijn gulp dichtritste hoopte hij dat het voortaan altijd zo zou gaan. Het was even hemels geweest als de afgelopen middag. Hij deed de deur open en toen hij niemand in bij de wc's zag staan, liep hij naar buiten. Hij ging zijn handen wassen en veegde een beetje zweet van zijn voorhoofd. Hij keek om naar Levi en barstte toen in lachen uit. Ze waren eigenlijk best raar bezig geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyza 23 maa 2013, 23:35

"Yeeey!" Levi deed zijn handen omhoog om zijn overwinning te vieren. Alcohol daar gingen de mensen de gekste dingen doen. De hevige tongzoen was heerlijk en Levi kreunde af en toe. Zijn mannelijkheid was nu volledig hard geworden door de combinatie van deze vurige kus en het Sam die hem deed strelen daar beneden. De beide boxershorts van de heren schoven naar beneden door Sam die vervolgens Levi's kont naar hem toedraaide. De man sloot zijn ogen en ging diep op het moment in.
Na ongeveer een half uur waren de mannen klaar met hun daad. Levi was zeer tevreden en de spanning, de adrenaline omdat zij het op een openbaar ruimte deden was heel leuk geweest. Levi had ook moeten opletten bij zijn gebruik maken van zijn stem, zo zachtjes mogelijk doen. Het grappige was dat soms mannen naar binnenkwamen om te plassen en deze twee iets heel anders deden. Levi kwam nog eventjes bij voordat hij zijn onderste kledingstukken weer aandeed om daarna uit de wc te lopen. Ook de man waste zijn handen, veegde een beetje zweet weg en besloot wat deo op te spuiten. Een mini deo die makkelijk in zijn broek paste."Wil je ook?" Toen de man begon te lachen keek Levi verbaasd op. "Wat is er nu zo grappig! lach je mij uit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyza 23 maa 2013, 23:59

Sam pakte de deo aan en spoot het onder zijn oksels. "Nee hoor, ik zat even na te denken over wat we nou eigenlijk gedaan hebben," zei hij lachend. Hij gaf Levi de deo terug en keek op zijn mobiel hoe laat het was. "We hebben nog een uur, zullen we even iets drinken en nog een tijdje dansen voor we terug gaan?" Hij pakte Levi's hand, gaf hem nog een zoen en nam hem daarna mee naar de bar. Zelf ging hij weer gewoon voor een cola, maar Levi moest maar zien. Met zijn drinken en zijn vriendje liep hij de dansvloer op en hij ging weer vrolijk los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyzo 24 maa 2013, 00:08

"Vandaag? Heel veel intimiteit wat wij de afgelopen zes maanden van elkaar hebben gemist. Dat moest een keer worden ingehaald." Levi glimlachte en stopte de deo weer terug in zijn broekzak voordat hij de man achterna liep naar de danszaal. Levi besloot om een flesje 7-up te bestellen want het drinken was wel genoeg geweest. Levi keek hoe Sam weer helemaal los ging op de dansvloer. De man keek een beetje rond wie allemaal stond te dansen en merkte nu pas op dat iemand tegen hem danste, een vrouw die blijkbaar al heel wat glazen op had. Levi keek een beetje geïrriteerd en vroeg of ze dat wilde laten. Toen ze dat niet deed besloot Levi met zijn rug tegen Sam aan te rusten en heel sexy met zijn kont langs de mannelijkheid van de man schuurde. "Begrepen? Ik ben al met iemand." Hij keek hoe de vrouw weg strompelde en Levi weer normaal ging staan. "mensen tegenwoordig." Hij nam een slok van zijn 7-up
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyzo 24 maa 2013, 00:21

Sam grinnikte. Hij had het gedoe met de vrouw niet meegekregen. "Ja, en daarom heb ik jou," zei hij. Hij sloeg zijn armen om Levi heen en trok hem dicht tegen zich aan in een knuffel. "Maar inderdaad, we hadden wat in te halen. Toch, die negen uur die we vandaag gehad hebben is nog niet genoeg geweest." Hij grinnikte en drukte een lange zoen op Levi's mond. Hun tongen vrolijk om elkaar heen draaiend wiegde Sam heen en weer met Levi in zijn armen op één van de wat rustigere nummers. De mensen waren te dronken om nog op hen te letten en ze werden niet gestoord. Tot Sam op de klok keek en zuchtte. "Ik denk dat we moeten gaan," zei hij, bijna beteuterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyzo 24 maa 2013, 00:30

"En ik jou" De man kwam lekker dicht bij zijn vriend staan om hem recht in die schitterende, donkere ogen te kunnen aankijken. Ze waren nog mooier als de nacht zelf. Bij de woorden van Sam begon Levi zachtjes te lachen. "Ik ben werkelijk verbaasd om dit uit jou mond te horen. Je hebt nu wel bewezen vandaag dat jij dat net zo graag wilt als mij. Ik dacht eerst dat het je niet zoveel interesseerde of het alleen deed om mij te plezieren." Hij kuste de man innig terug met zijn hand achter zijn nek gerust. Zijn arm om de middel an de man gerust om zijn mond langzaam te openen zodat hij de tong van Sam kon voelen. Ze zoenden hier gewoon intens op de dansvloer terwijl er nog anderen mensen hier waren. Gelukkig keek niemand naar hun om. Het dansen op de langzame nummers was prettig zodat de beide heren volledig op de kus konden focussen. Wanneer het tijd was om te gaan glimlachte Levi. "klopt en ik denk dat Tyson weer heel blij is om zijn papa weer te zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyzo 24 maa 2013, 00:35

"Tyson slaapt," mompelde Sam droog, maar hij knikte. Hij nam Levi mee naar de garderobe. Onderweg liet hij hun glazen achter op de bar. Uiteindelijk stonden ze buiten en Sam liet het hard waaien zodat zijn surfplank zou komen. Hij trok Levi weer tegen zich aan en gaf hem nog een lange zoen. Uiteindelijk was de surfplank er en hij sprong erop, wachtte tot Levi zat en stuurde hen op een harde vlaag wind snel richting huis.

Zal ik daar maar meteen beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Emptyzo 24 maa 2013, 00:43

ik begin wel goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Discotheek Fireman   Discotheek Fireman - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Discotheek Fireman
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Vuurwijk-
Ga naar: