George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Restaurant Grand Turquoise

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 03:34

“Echt?” Levi vond het verbazingwekkend dat Samwell zo snel bij zijn keuze zou neerleggen als Levi besloot om niet verder te gaan. Hij voelde de lange kus, genoot ervan door het gevoel wat hij kreeg in zijn buik. Vlinders… “Nu overdrijf je. Je zult zoveel nieuwe mannen leren kennen want wie wilt nu niet met zo’n sexy Daddy als jou?” Hij knuffelde hem terug, keek hem eventjes aan. “Zullen we inderdaad nog een toetje nemen, dat is wel een mooie afsluiting van de avond. Ik ga in ieder geval wat minder proberen doom te denken. Het positieve te zien want ik heb mijn leven een omkeer weten te geven. Dus wie weet.” Na 5 minuten kwam iemand kijken of ze klaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 03:47

"Dat mannen zo iemand als ik willen, wil niet zeggen dat ik hen wil, Handsome," zei Sam lachend. "Ik wil alleen jou." Toen de dame binnenkwam, bestelde Sam voor hen beide een sorbet. Ze verdween weer met de borden en kwam niet veel later terug met de ijsjes. "Bedankt," zei Sam aardig en ze was alweer snel weg. Sam pakte een lepel ijs en keek naar Levi. "Mondje open, hier komt een vliegtuigje." Hij vloog met zijn lepel rond voor Levi's gezicht en wachtte tot hij zijn mond open deed. "Oké, ik zal er geen vliegtuigjes meer van maken," zei hij lachend, maar hij ging wel door met het voeren van Levi en hij verwachtte wel dat omgekeerd hetzelfde zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 04:16


“Wie zegt dat? Je bent nog jong Sam. Je hebt je hele leven nog voor je en misschien kom je erachter dat ik het helemaal niet voor je ben? Wie weet. Het leven is namelijk vol met verrassingen. Zeg nooit nooit” Levi keek naar zijn sorbet die er heerlijk uitzag. Hij hield van zoet ijs. Levi moest lachen hoe Sam hem wilde voeren. “Ik ben inderdaad geen klein kindje meer maar het zag er wel heel schattig uit hoe je deed” Tevreden deed hij zijn mond open om gevoerd te voeren. Zelf schepte hij ook een lepel met ijs en bracht die naar Sam’s mond. “Zeg maar aaaah”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 04:25

"Aaaahhhh," deed Sam en hij at het ijs van de lepel. Hij schoof dichter naar Levi toe en ging door met voeren tot zijn glas leeg was. "Aw, dat is nou jammer," zei hij lachend en hij stopte de laatste lepel die Levi hem toestak in zijn mond. "Maar nee, dat weet ik zeker, ik wil alleen jou." Hij glimlachte lief en stond op. "En onthoud, jij betaalt dit hè." Hij grinnikte en zoende Levi lang en vol op de mond. "Hmm, banaan." Hij schoof zijn stoel aan en pakte zijn jas. "Wel jammer dat een avond dan zo snel kan gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 04:33

Dit vond hij nu zo leuk aan Sam. De jongen schaamde zich nergens voer. Hier zaten twee mannen elkaar te voeren en voor hen leek dit gewoon de normaalste zaak ter wereld te zijn. Hij schoof ook lekker knusjes tegen zijn bijna vriendje aan om hem goed te voeren totdat zijn glas leeg was. “Helaas. Alles op” Bij het zinnetje: "Maar nee, dat weet ik zeker, ik wil alleen jou." Verscheen er een blos op Levi’s wangen waardoor hij een stuk liever leek. “Fijn om te horen” zei hij met een ruwe stem wat echt zo aantrekkelijk klonk. Hij stond op en hoorde de woorden van Sam. “Ja ja, ik betaal” Hij kuste Sam romantisch terug, lekker kleffen het kon hem niet veel schelen ook. “Ja we smaken naar banaan en vanille” Hij knikte. “Volgend weekend hebben we tijd zat”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 04:50

Sam glimlachte en liep naar de deur. Hij deed hem open en hield hem open voor Levi. Hij wachtte tot die had betaald en liep toen met hem naar buiten. Hij sprong op zijn surfplank die hij weer van het dak had laten komen en liet Levi zitten. Toen vliegen. Ze waren inderdaad binnen tien minuten bij Levi's huis. Daar duurde het voor Sam tien minuten om hem los te laten en verder naar huis te vliegen.

Begin jij met dat weekend bij Levi's appartement?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 04:51

bedoel je niet Sam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 04:52

Oké, bij Sams appartement. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Emptydo 28 feb 2013, 06:45

Maar wel nog steeds Levi die moet beginnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant Grand Turquoise   Restaurant Grand Turquoise - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant Grand Turquoise
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het veerboot restaurant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Het Centrum-
Ga naar: