George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het verborgen strandje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 05:16

Daar waar de rivier langs een bos stroomt, ver bij de stad vandaan, ligt een klein strandje, verborgen door het groen. Het is min of meer een inham van de rivier, dus je bent niet eens te zien voor langs varende boten. Niemand kent het strand of neemt de moeite om er heen te gaan, omdat het zo ver weg is. Maar naargeestig of eenzaam is het niet. De vogels fluiten hier altijd en de boom zijn fris en vrolijk groen. Tussen het riet zitten genoeg eenden. Maar één ding, dit strandje ligt net over de grens in Stardit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 07:30

De beide mannen kwamen op een plek aan wat Levi nog nooit eerder in zijn leven had mogen aanschouwen. Hij had nooit geweten dat hier een verborgen strandje lag. De zon scheen zachtjes en het was rond de 15 á 20 graden. Niet de ideale zwemweer maar deze mannen waren wel wat meer gewend. Er was tenminste zon dus Levi had niets te klagen na die heftige sneeuwbuien wat er waren geweest. Hij stapte van de surfplank af om zijn blouse goed te strijken, een knoopje dicht te doen omdat hij besefte dat je zijn borstkas wel heel goed kon zien en vervolgens draaide hij zich om naar de man. "Het is toch onwerkelijk dat je telkens van die plekjes weet wat ik nog nooit heb gezien in mijn leven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 07:44

Sam plantte de surfplank in de zachte grond en keek met een glimlach naar Levi. "Ja, het is net alsof iemand dit allemaal voor ons verzint," zei hij lachend. "Maar we zijn hier niet om te praten." Hij gaf Levi een zoen. "Wie er het laatste in ligt is een neerstortende luchtmeester." Hij gooide snel al zijn kleren uit en dook in het water uit. Een paar eenden vlogen op toen ze schrokken van het plotselinge lawaai. "Kom op Handsome," zei Sam toen hij weer boven kwam een een fonteintje water uit had gespuugd. "Het water is lekker, al denk ik dat jij ons vast wel wat meer op kan warmen." Hij keek Levi ondeugend aan, al was hij gewoon van plan opgewarmd te worden door Levi's vuursturing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 08:23

Ik wil trouwens echt dat Levi nog achter gaat komen dat Sam een superheld is! xD
___

"Misschien wel een teken voor boven omdat wij weer samen zijn. Jij maakt mij de gelukkigste man ter wereld." Een jaar geleden zou hij zichzelf zo nooit zien. Hij vertelde gewoon zijn gevoelens en gedachten tegenover Sam. Hij wilde dat de man wist hoeveel Levi van hem hield. Niemand mocht hem meer hebben, niemand meer. Sam was van hem en dat bleef zo. Nooit wou hem iemand zoveel bezitten als Sam. "We zijn hier niet om te praten? Weet je het zeker? Ik dacht dat we op een date waren." Maar onderwater gingen ze ook niet veel praten want daar ging de man meer kijken hoe het zou zijn. Een zwembad was een wereld van verschil vergeleken met een beek. De man rende naar het water, trok gauw zijn kleren uit voordat hij erin sprong. "Jij bent een stuk sneller als mij. Nu ben ik een neerstortende luchtmeester! " Levi schudde zijn hoofd met een glimlach en sloeg zijn armen om de middel van de man. "Ga je weer een bel voor mij maken zodat we onderwater kunnen zwemmen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 08:32

Ik heb daar wel een plannetje voor. Maar we laten ze eerst maar gelukkig zijn.

"Ja, dat was ik wel van plan," zei Sam en hij trok Levi naar zich toe. Eerst gaf hij zíjn vriendje nog een lange zoen en daarna trok hij hem mee onderwater. Hij ademde uit door zijn neus en zo ontstond er een bol om hun beider hoofden. Zolang ze zo dicht bij elkaar bleven, was het één bol, maar ze hoefden maar bij elkaar vandaan te zwemmen en dat hield op. Uiteindelijk landden ze zachtjes op de zanderige bodem en zat Levi bij Sam op schoot. "Zo, daar zijn we dan," zei Sam, nog steeds met hun hoofden dicht bij elkaar. Hij gaf hem een zoen voor hij zijn hoofd naar achteren haalde en in zijn eigen bol terecht kwam. Hij pakte Levi's hand en ging staan. "Hmm, dit is wel de perfecte gelegenheid om een hele middag ongegeneerd naar jouw heerlijke lijf te kunnen kijken," zei hij met een ondeugende glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 08:40

Hebben ze wel verdiend ^^
_____
De lange voelde prettig aan want zijn lichaamstemperatuur begon alleen van deze simpele echter romantische kus te stijgen. Alleen Sam zorgde voor knikkende knieën als hij Levi kuste. Dat was heel bijzonder want dat heeft nooit iemand v voor elkaar gekregen in zijn leven. Hij ademde gauw in voordat Samwell hem onderwater trok. Er ontstond een bol om hun beide heen. Ze zakte zachtjes tot aan de bodem van de beek waar de man lekker op de schoot van zijn vriend ging zitten. Hij rustte lekker tegen hem aan met zijn ogen voor kort gesloten om ze vervolgens weer te openen om te kijken wat er allemaal te zien was. "Ik zie vissen... Die komen meestal niet vlak bij de oppervlakte." Levi ruste zijn voorhoofd tegen die van Sam aan zodat ze elkaar diep in de ogen konden aankijken. "Inderdaad want nu kan ik ook naar jou heerlijke lijf kijken. Kunnen we beide van elkaar genieten. " Hij streek met zijn vingers over de schouderbladen van de man om hem daarna innig te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 10:33

Sam kuste Levi terug en drukte hem stevig tegen zich aan. Met zijn hand ging hij door Levi's haar. Sommige dingen voelden raar onderwater, zoals het feit dat je helemaal nat was en overal water zag, maar een droog hoofd had. Als je op de manier van Sam en Levi dook in elk geval. "Maar goed," zei Sam toen hij Levi eindelijk alleen nog maar bij de hand vasthield. "Laten wij deze prachtige onderwaterwereld gaan bekijken." Hij nam Levi mee en liep onderwater de inham uit, de rivier in. Daar ging de bodem snel verder naar beneden en Sam trok Levi nu tegen zich aan, om de lichaamswarmte van de vuurmeester mee te krijgen. Volledig naakt op de bodem van een rivier was redelijk koud. Ver boven hen zag Sam het oppervlak golven, hij zag de buiken van eenden en soms zwom er een vis voorbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 10:42

Wat had hij dit gemist zo samen zijn met Sam met zen tweetjes. Hun tegen de wereld wel met Tyson nu erbij. Echter moest Levi toegeven dat hij dit leuk vond zo nu zonder de baby. Nu kon hij Sam gewoon zo vaak kussen als hij wilt. "Voorzichtig met mijn haar." zei die op een dramatische toon met een gespeelde glimlach. Zijn haren interesseerde hem totaal niet want hij besteedde er vandaag nauwelijks aandacht aan. "Dat vind ik een geweldig idee. Dit is een kans wat je nooit krijgt als vuurmeester zo in het water of beter gezegd onderwater" Hij volgde de man op de bodem van de zee. Alles leek zo kleurrijk, helder en de buiken van de eenden zagen leuk uit. Het getrappel met hun pootjes ook. Levi werd nu tegen Samwell aangetrokken en Levi keek hem met een lichaam aan. "Niet doen Sam, mij zo dicht tegen je aantrekken. Anders raak ik dadelijk nog opgewonden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 10:51

"Ik zou het niet erg vinden als jij opgewonden raakt," zei Sam glimlachend. "Maar ik heb het koud, dus ik hou jou nu als mijn persoonlijke kachel." Hij liep met Levi verder naar het midden van de rivier. "Weet je, zwemmen gaat wel wat sneller." Hij zette zich af en met Levi's hand nog steeds vast, zwom hij een paar meter boven de bodem verder Stardit in. Levi was dus gedwongen om mee te zwemmen. "Weet je, de andere kant op is de zee," merkte hij op. "Toch vind ik dat we daar nog een keertje heen moeten, met z'n drietjes, als Tyson ouder is." Hij keek om zich heen en merkte op dat het een redelijk schoon stuk rivier was. Hij had ook genoeg plekken gezien waar je struikelde over de fietsen. Uiteindelijk begeleidde Sam hen weer naar beneden, omdat hij het te koud vond op meer dan een meter afstand van Levi. Die klemde hij dus weer tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydo 14 maa 2013, 21:37

“Sam!” Hij kneep de man in zijn wang voordat hij daar gauw weer een kus op drukte. “En wie zegt dat ik dat wil? Jij mij als een persoonlijke kachel gebruiken? Nu weet ik natuurlijk waarom jij mij nodig hebt, om jou warm te maken.” Hij hield zijn temperatuur constant en als hij het kouder kreeg liet hij zijn innerlijke vlam wakkeren zodat hij het vanzelf warmer kreeg. “Inderdaad.” Hij volgde de man zwemmend door het rivier wat voor Levi goede ontspanning was. Even niet aan werk denken, niet aan zijn functie als directeur, het gepieker als het niet goed zal gaan tussen hun twee en gewoon genieten van het samenzijn met de man waar hij zoveel van hield. Zoveel dat het soms leek dat zijn hart ieder moment uit zijn borstkas kon springen. “Naar de zee. Daar wil ik echt naartoe. Inderdaad wanneer Tyson wat ouder is misschien herinnert hij zich later er nog wat van.” Levi reikte zijn hand uit naar een vis die gauw wegzwom. “Er ligt niet zoveel afval in het rivier als ik dacht. Meeste mensen gooien hun rommel overal zonder te denken aan de gevolgen.” Levi merkte dat Sam weer terug kwam gezwommen om de man weer tegen zich aan te drukken. “Dadelijk verpletter je mij nog.” De man kuste zijn lippen liefkozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyvr 15 maa 2013, 03:41

"Alsof jij het erg vindt om door mij samengeknepen te worden," zei Sam lachend en hij zoende Levi terug. Hij ging zitten op de rivierbodem en trok Levi met zich mee. Hij concentreerde zich diep en met zijn handen stuurde hij lucht van boven naar beneden. Op die manier kwamen er twee luchtbollen van de oppervlakte die hun luchtreserves weer aanvulden. De bollen om hun hoofden waren weer groter geworden en versmolten weer op het moment dat Sam Levi een zoen gaf. Daarbij kneep hij in Levi's kont en hij zette zich af van de bodem. "Jij bent," zei hij vrolijk en hij zwom weg. Een stukje verder bleef hij zweven en hij wachtte op Levi. "Weet je, zo voelt het dus ongeveer om te vliegen," zei hij, terwijl hij boven de bodem zweefde en naar Levi keek. "Maar morgen zal ik je laten vliegen op lucht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyvr 15 maa 2013, 05:33

"Ja eigenlijk wel meneertje! Ik val dadelijk flauw hier met dit heerlijke uitzicht en dat ook nog eens tegen mij aangedrukt." Natuurlijk overdreef de man want je hoorde Levi niet klagen als de man hem in zijn armen nam. Hij vond het verrukkelijk. Sam ging terug zitten op de rivierbodem waarbij Levi nu voor hem ging zitten. De kus tintelde nog na op zijn lippen maar hij bleef de man glimlachend aankijken. Het moest er vast zo belachelijk uitzien want normaal glimlachte hij niet zoveel. Bij Sam in de buurt leek dat zo natuurlijk te gaan. Er verschenen twee luchtbollen van de oppervlakte die hun lucht reserves weer aanvulden. De bollen om hun hoofden waren weer groter geworden en versmolten weer op het moment dat Sam Levi een zoen gaf. De kus voelde fijn aan, zo vertrouwd net zoals dat gekneep in zijn billen. "Je kan nooit van mijn kont afblijven stuk ondeugd." De man begon Sam nu snel achterna te zwemmen om hem vervolgens op zijn schouder te tikken. "Nu ben jij. En ja dat wil ik graag maar hoe ga je dat voor elkaar krijgen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyvr 15 maa 2013, 05:39

Sam glimlachte ondeugend. "In de liftschacht," antwoordde hij glimlachend. "En hoe, dat zie je morgen wel." Met een paar krachtige slagen zwom hij naar Levi toe en hij greep hem bij zijn middel, zoals worstelaars dat ook doen. Op die manier probeerde hij Levi naar de bodem te duwen. Niet dat het heel soepel verliep, want Sam was gewend met zijn armen te zwemmen en dat kon nu niet. Uiteindelijk liet hij los, zwom onder hem door en pakte hem van achteren vast. "Maar zweven is best fijn, ik neem aan de je dat nu wel merkt." Hij drukte een zoen in Levi's nek en zo zweefden ze samen tussen bodem en oppervlakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyza 16 maa 2013, 23:16

"In de liftschacht? Die bij jou?" De ogen van levi werden een stuk groter terwijl hij de man met duidelijke verbazing aankeek. "Dat klinkt niet echt... Hoe kan ik dat zeggen? Is dat niet gevaarlijk en zouden de andere luchtmeesters dat niet erg vinden? En stel je voor ik stoot mijn hoofd tegen de lift? Dan zie ik denk ik wel sterretjes. " Levi was zeker niet bang want hij voelde de spanning en nieuwsgierigheid al in zijn maag terugkomen. Het was weer eens wat nieuws en wie wilde nu niet vliegen? De man keek hoe Sam hem tegen de bodem probeerde aan te drukken wat in feite mislukte. Echter wist Sam al snel genoeg een andere oplossing dus de man zwom gewoon achter hem. Hij legde zijn handen op de armen van de man, legde zijn hoofd in zijn nek zodat hij Sam kon aankijken. Dit was echt zo romantisch met zen twee op de bodem van de zee. "Ja het is zeker fijn. Alleen vind ik dit nog veel fijner." zei hij op een zachte fluistering om daarna oogcontact met de man te maken. "Kus me..." zei Levi op een verlangende toon. Hij wilde Sam proeven, hem aanraken en samen met hem kunnen genieten van dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyza 16 maa 2013, 23:24

Zwevend tussen oppervlakte en rivierbodem ging Sam ondersteboven voor Levi hangen en hij zoende hem. "Alsof ik jou zou laten verongelukken," zei hij toen hij weer losliet en nog steeds ondersteboven voor Levi zweefde. Ze zaten weer samen met hun hoofden in dezelfde luchtbel en Sam keek zijn vriendje aan. Hij ging weer recht hangen en sloeg zijn armen om zijn middel, hem dicht tegen zich aan drukkend. "Ah man, wat ben jij lekker warm," zei hij lachend en hij gaf Levi nog een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyza 16 maa 2013, 23:34

Het voelde goed. Hun twee - samen - ze hielden van elkaar. Ze lieten dat zien door hen manier van doen, hun gevoelens, het spreken en het lichamelijk contact. Wanneer de man hem kuste legde hij zijn handen even op de wangen van Sam om hem terug te kussen. Zijn vriend ging weer normaal hangen om weer zijn middel om Levi te kunnen omslaan. Het voelde fijn zo met zijn twee zonder dat er iemand bij was. Levi sloeg zijn armen automatisch op de nek van de man om hem nog eens te kunnen kussen."Speciaal voor jou want ik wil niet dat mijn mannetje straks koud vat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyza 16 maa 2013, 23:54

"Ach, dat zal vast niet gebeuren," zei Sam lachend, die niet vaak ziek was. Maar toch gaf hij Levi nog een zoen. Het was zo fijn, zwevend in het water tegen elkaar aan geplakt, alleen met zijn tweeën. Hij wreef met zijn handen over Levi's rug en hij merkte dat ze door de lichte stroming in de rivier ondersteboven kwamen te hangen. Maar wat maakte dat nou uit, er was niet echt een boven of onder onderwater. Hij zat gewoon dicht tegen Levi aangeplakt en zoende hem lang en liefdevol. Dit was nou echte liefde, wat hij en Levi voor elkaar voelden, dat wist hij zeker. Dit was de man met wie hij wel heel veel langer door zou willen gaan, maar dat wist hij eigenlijk ook al heel lang, al sinds de dagen nadat ze elkaar ontmoet hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyzo 17 maa 2013, 10:35

In tijden voelde hij zich niet zo goed als vandaag. Hij had Sam gewoon in zijn leven nodig want dat maakte hem een gelukkig iemand. De zes maanden waren voor hem echt een hel geweest. Alles uit de kast gehaald om over Sam proberen te komen en toch niet gelukt. Hier zweefden zij dan in het water alsof ze elkaar in jaren niet meer hadden gezien. De mannen waren niet van elkaar af te slaan. Zijn vingers gleden over de borst van de man om dan zijn beide handen op de billen van Sam te rusten waar hij nu plagend in kneep. Nu mocht hij dat ook wel doen want Sam deed het vaak genoeg. De mannen kwamen ondersteboven te hangen door de lichte stroming in de rivier. Het zag er best komisch uit. Hun lippen leken elkaar niet los te kunnen laten. Het voelde gewoon echt perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyzo 17 maa 2013, 10:47

Het was net alsof de twee één waren geworden, zo versmolten ze met elkaar door de lippen die ze maar niet van elkaar af haalden. Sam sloeg ook zijn benen om Levi heen, er was toch niemand die de ander moest dragen. Ze draaiden verder naar hun zij, weer recht en nog meer richtingen op. Dit waren toch wel de mooiste momenten, naast de momenten waarop hij en Levi elkaar diep in de ogen keken en wisten wat ze beiden dachten. Sam merkte dat hij dat soort momenten had, maar uit hun zoenen en meer sprak zoveel liefde. Levi werd daardoor iemand die hij constant tegen zich aan gedrukt wilde hebben, die hij nooit los wilde laten. Uiteindelijk, na ongeveer tien minuten, liet Sam Levi los en hij keek hem aan. "Zullen we een rare-plaatsen-lijstje opstellen?" vroeg hij en hij werd een beetje rood. "Rare plaatsen, zoals dit hier, zwevend tussen oppervlak en bodem, om, nouja, je weet wel." Hij keek Levi in zijn blauwe ogen en de vlinders bleven maar komen en komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyzo 17 maa 2013, 22:54

Hij legde zijn armen op de bovenbenen van de man die Sam om zijn lichaam heen sloeg, eerder om zijn heupen daar niet van. Je voelde in het water sowieso niets van gewicht. De mannen draaiden verder naar hun zij, weer recht en nog meer richtingen op. Best grappig om dat te zien als buitenstaander echter waren ze alleen dus… De mannen moesten toch wel eventjes op adem komen nadat ze 10 minuten hadden gekust zonder een adempauze. “Pardon?” herhaalde Levi zachtjes bij de vraag over rare-plaatsen-lijstje opstellen. Wat bedoelde Sam daar mee want je kon het op twee manieren opvatten. “Je weet wel? Ik weet niet precies wat je bedoelt.” Levi legde de hand op de wang van de man om te kussen. “De plaatsen wat wij hebben bezocht? Want ik vind dit niet een bepaalde rare plek?” Ontging hem nu iets of was hij gewoon traag van begrip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyma 18 maa 2013, 04:47

Sam werd nog roder toen Levi het niet snapte. Dat hield in dat hij het uit moest gaan leggen en dat maakte het moeilijker. "Nou, om te hier zijn is niet zo raar," zei hij met een knalrode kop. Hij wist gewoon niet meer wat te zeggen, waarom was hij ook op het idee gekomen. Hij keek Levi aan, maar keek daarna weer snel weg. "Vergeet maar gewoon wat ik gezegd heb," zei hij en hij gaf Levi snel een zoen voor die nog iets kon zeggen. Een prettige manier om iemand te laten stoppen met praten, dacht Sam bij zichzelf, blij dat hij het had bedacht. Hij nam Levi weer gewoon in zijn armen en deed net alsof er niets gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyma 18 maa 2013, 09:38

De man keek naar het rode hoofd van zijn vriend die moeilijk leek te onderscheiden van een tomaat. Waarom was hij nu zo rood? Waarom viel bij hem het kwartje niet? "Ja? Dus wat is dan de reden voor een lijst van rare plaatsen? Als we nou een date hadden in een boerderij tussen de varkens zou ik dat aan mijn lijstje toevoegen." Levi merkte hoe Sam zich raar begon te gedragen. Vergeten wat hij zojuist had gezegd? En toen begon het lampje toch te branden waardoor er een brede grijns op het gezicht van Levi verscheen. "Je wilt seks, hier. Of heb ik het nu bij het verkeerde eind?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyma 18 maa 2013, 10:35

"Jij niet dan?" vroeg Sam, die toch wel blij was dat Levi het eindelijk begreep. Waarom was dit altijd zoveel makkelijker als het een avond van een ONS was? Maar normaal was het Levi die aandrong op het bedrijven van de liefde en de liefde was sterk, dat voelden ze allebei. En toch schaamde Sam zich ervoor om er gewoon zomaar over te gaan praten. Een opmerking over Levi's lijf was geen probleem, maar praten over wat ze 's nachts deden, dat hoorde gewoon niet. Het was een soort van taboe. Misschien in Levi's leven niet, maar Sam was toch wel 'normaal' opgevoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptyma 18 maa 2013, 10:53

"Ik zeg geen nee tegen seks met jou alleen heb het gevoel dat je de laatste tijd er niet zo behoefte aan hebt. Ik lijk mijzelf altijd te moeten opdringen dus dit keer besloot ik het gewoon op een onschuldig niveau te houden" de man sloot voor kort zijn ogen. Sam deed wel erg overdreven. Hij moest gewoon zeggen wat hij dacht en doen wat hij wou zonder er om heen te draaien. "Dus je wilt nu dat we hier onderwater gaan vrijen? Dat gaat denk ik niet zo gemakkelijk lukken. En sinds wanneer wil jij seks?" De man keek duidelijk verbaasd naar zijn vriend die meestal over de drempel getrokken moest worden. Als Levi nooit het initiatief nam dan kwamen de beide mannen nergens. Levi kreeg ook vaker het gevoel dat Sam niet op deze manier lichamelijk contact wilde hebben. Mannen waren in sommige opzichten net zoals vrouwen."En nog iets. Je wordt helemaal rood alsof je je lijk te schhamen als wij het erover hebben. " Hij zwom naar de man om zijn handen op de heupen van Sam te rusten. "Het is de normaalste zaak van de wereld toch? Iedereen doet het."
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydi 19 maa 2013, 04:10

Sam trok zijn wenkbrauw op. Zo had hij er nog nooit tegenaan gekeken. "Kom op Handsome, elke nacht met jou is steeds weer een toppunt," zei hij. "Jij dringt je niet op, ik ben gewoon wat afwachtender. Al ben ik meestal de eerste die jou broek uittrekt. En wij laten elkaar nou eenmaal onze liefde op die manier zien. Ik neem dat woord gewoon niet zo vaak in mijn mond, zo ben ik niet opgevoed. Maar als dat een probleem is, nou, dan wil ik gewoon heel graag SEKS met jou Levi. Het liefst wil ik SEKS met jou van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, maar dat is ook weer een beetje raar." Hij glimlachte en trok Levi weer dicht tegen zich aan. "Eén van de mooiste dingen is na een wilde nacht tegen jou aangeplakt door het zweet wakker worden en jou in de ogen kijken." Hij keek vrolijk en gaf Levi een lange, liefdevolle zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydi 19 maa 2013, 04:32

De man begon langzaam een beetje rood te worden bij het woordje ‘toppunt’. “Grapjas, je hoeft niet te liegen.” Mompelde de man zachtjes. Hij had helemaal niet zoveel ervaring met een man dus hoe kon de seks nu zo geweldig zijn? Sam was wel echt uitstekend in bed. Wist hoe hij je moest aanbidden. “Afwachtend? En dat klopt. Ik ben de eerste altijd zonder kleding en dan volg jij.” Levi lachte zachtjes totdat hij de woord seks in Sam zijn mond hoorde vallen. Zei hij nu echt seks? Zijn ogen werden een slag groter. Hij keek de man geschokt aan. “Jij hebt dat woord nog nooit gezegd! Dit is echt een verrassing” Levi knuffelde Sam en kuste hem liefkozend. “Dat vind ik nu leuk om te horen want dat zou ik ook willen. Dag en nacht met jou samen zijn, wakker worden om dan in jou schitterende donkere ogen te kunnen kijken. Jij… Die echt mijn lichaam in vuur en vlam weet te zetten als je mij kust als je meer met mij doet.” Levi knuffelde de man en keek hem diep in zijn ogen aan. “Ik krijg nu alweer zin.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydi 19 maa 2013, 04:44

"Jij kan toch wel goed zijn met woorden, hè Handsome," zei Sam lachend en hij gaf Levi nog een zoen. "Maar waar wachten we dan nog op?" Hij voerde nog meer lucht aan van boven, zodat hun zuurstof weer aangevuld werd en daarna zetten hij zijn lippen weer op die van Levi, maar hij ging nu steeds iets lager hangen in het water en zoende zijn nek, borst, buik en nog lager. Daarna gaf hij Levi een speels kneepje in zijn kont en hij kwam weer omhoog om hem op de mond te kunnen zoenen en hem weer stevig vast te kunnen grijpen. Hij legde zijn ene hand in zijn nek en maakte het nu iets ruiger, maar nog steeds vol met liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydi 19 maa 2013, 04:56

“Vind je? Woorden zijn niet bepaald met sterkste punt. Ik was gewoon verbaasd om dat uit jouw mond te horen want je bent meestal zo netjes. Je merkt gewoon dat je uit een net gezin bent opgevoed. Dingen wat voor mij normaal zijn om te zeggen is dat eigenlijk niet in de maatschappij. Eigenlijk moet ik de term liefde bedrijven gebruiken of vrijen.” Levi zei gewoon liever neuken, seksen, gewoon lekker plat. Toen Sam hem kuste beantwoorde Levi deze gelijk terug. Hij streek met zijn tong langs de onderlip van de man om daarna speels erin te bijten. Sam kuste hem weer over zijn heerlijke lichaam wat heel fijn aanvoelde. “Mmm… wacht” Het ruige zoenen voelde heel prettig aan maar natuurlijk was er love in the game. Hij duwde Sam wat meer naar achteren, bij een ondergrondse steen en liet hem daarop zitten. “Ik ga je verwennen” fluisterde de man zachtjes en kuste hem, daarna zijn hals, borst en werkte zijn weg naar beneden. Levi ging op zijn knieën zitten en liet zijn mond beneden het werk doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydi 19 maa 2013, 05:06

Sam genoot even van Levi's bezigheden en bedacht zich toen dat ze onderwater zweefden. Hij draaide honderdtachtig graden, ging ondersteboven hangen en deed op die manier bij Levi hetzelfde.
Toch wel een kleine twee uur later lagen ze op de bodem van de rivier. Ze hadden elkaar nog steeds vast en Sam keek Levi aan. Innig verstrengeld naast elkaar. Sam ging nog steeds met zijn hand te werk beneden en hij hijgde een beetje na terwijl hij Levi bij non-stop zoende. "Is dit nou een rare plek?" vroeg hij lichtjes hijgend, waarna hij meteen weer zijn lippen op die van Levi zette en zijn tong naar binnen liet gaan. "Ow man, ik hou van jou." En daarvan was geen woord gelogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Emptydi 19 maa 2013, 07:32

Wanneer Sam hetzelfde deed kreunde de man non-stop. Hij kreeg zijn stem gewoon niet meer onder controle want Sam was goed in zoenen maar in dit... Daar was hij G-E-W-E-L-D-I-G in. Na ongeveer twee uur lagen de mannen beide op de bodem van de zee. Levi had een arm om de man heen en met zijn andere hand hielp hij Sam beneden. Hij kreunde zachtjes, zijn ademhaling ging snel, hijgend. "Ja... Maar dit voelt onderwater zo heerlijk." Hij kuste de man intens, streelde zijn tong passioneel. "Mm... Ik hou ook van jou, Sam ik wil nog een keer..." smeekte de man zachtjes. Hij bedoelde ermee dat hij meer wilde doen als voorspel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verborgen strandje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verborgen strandje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het strandje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Omgeving van de stad-
Ga naar: