George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het verborgen strandje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 07:50

Sam glimlachte ondeugend. Hij ging zitten, draaide zich naar Levi toe, tilde hem op en plaatste hem met zijn benen aan weerszijden van zijn middel op de goede plaats. Woorden waren even niet meer nodig.
(Sorry, ik ben niet zo goed in lange teksten over seks en dergelijke, dus ik ga weer verder)
Het was inmiddels donker, zo laat was het al. Sam keek op en liet zijn mond los van Levi's geslacht. Ze hadden naar zijn gevoel in deze middag alle standjes van de kama sutra gehad. Ze lagen met hun buiken, Sam bovenop, op elkaar en konden er goed bij. "Hé Levi," begon hij moeizaam door de zware ademhaling, terwijl zijn hand het werk van zijn mond overnam. "Gaan we de hele avond zo door of gaan we nog uit vanavond? Het maakt mij niet uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 08:01

(hahahahaha! xD don't worry about it)

(OMG Kama sutra :p)
Levi had zijn handen in zijn gezicht gerust, voelde zijn hart zo hard bonzen dat het wel uit zijn borstkas kon springen. Zijn ademhaling was niet meer bij te houden want ze hadden het net gedaan als konijntjes. Gewoon geen stoppen meer aan. Seks, voorspel, heel even rust, zoenen en dan weer verder. "Ja..." fluisterde hij zachtjes, een beetje hees van al dat kreunen en schreeuwen van Sam zijn naam. "Ik kan mij niet zo goed concentreren als je..." Levi voelde hoe hij zijn hoogtepunt weer bereikte en beet op zijn onderlip. "God Sam... Je hebt mij echt... Heb er gewoon geen woorden voor." levi draaide zich om en sloeg zijn armen om de hals van zijn vriend. "Zeker wil ik vanavond op stap"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 08:08

Sorry, ik wist geen andere term.

"Ik denk dat we dan op moeten schieten," zei Sam lachend, maar eerst gaf hij Levi nog een zoen terwijl hij hem overal over zijn lichaam streelde. Hij voelde er eigenlijk helemaal niets voor om overeind te komen en dit allemaal achter zich te laten, maar dat deed hij uiteindelijk toch. Hij pakte Levi's hand en trok hem ook overeind. "Dit moeten we vaker doen." Hij glimlachte en drukte Levi tegen zich aan om hem nog een aantal minuten vol lust te kunnen zoenen. Daarna liet hij Levi los, zette zich af van de bodem en draaide een paar keer in het rond. "Dan zullen we de rivier nu maar even gebruiken als bad, denk je ook niet? Wie het eerst terug is in de inham." En hij begon met zijn machtige armen richting de inham te zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 08:22

"Ja..." zei de man versuft want hij moest toch nog even bijkomen van dit alles. Van de geweldige seks in eeuwen! Zo vaak hadden de mannen nooit seks gehad. "Je was echt geweldig..." Zijn hele lichaam tintelde en het was zoveel moeite geweest om de vlammen binnen te houden. "ja echt wel want ik heb er ontzettend van genoten. Je was geweldig, echt zo geweldig dat ik nu nog sta te trillen op mijn benen. " Hij kuste de man lief en glimlachte van oor tot oor. Wanneer ze een aantal minuten lustvol kuste, hun tongen met elkaar verstrengeld leek de man vanbinnen te smelten. God Sam was alles wat hij wilde in zijn leven. "Ja zullen we dat maar doen?" Levi volgde de man zijn voorbeeld maar natuurlijk ging hij Sam niet inhalen. "Je bent te snel en ik ben nu echt zo kapot." Buiten adem kwam hij eindelijk aan bij de inham. Hij ging het water uit en moest toch flink bijkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 08:42

Sam keek glimlachend hoe Levi het water uit kwam. Hij had al een minuut zitten wachten. Met een sterke windvlaag föhnde hij hen droog en hij begon zijn kleren aan te trekken. Nu pas viel hij op hoe gerimpeld hij was door de tijd die hij in het water had gelegen, maar een probleem was het niet geweest. Uiteindelijk was hij weer volledig aangekleed en hij keek naar Levi. "Ik neem aan dat we maar gewoon even een snelle hap eten bij de snackbar?" vroeg hij. "Het is al half negen." Hij gebaarde naar zijn mobiel. Daarna liep hij weer naar Levi, pakte hem stevig vast en gaf hem een lange zoen. "We hebben niet zo heel lang meer, want Sarah zit natuurlijk thuis. Of vind jij tot twee uur, of eigenlijk kwart voor twee, lang genoeg om uit te gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 08:52

Levi kwam het water uit en bekeek zijn lichaam. Net een gerimpelde garnaal, echt lelijk om te zien vond de man zelf. Beter gezegd een gerimpelde pruim. "Ik zie uit." sprak hij zachtjes uit. Sam föhnde hun droog dat koste tenminste niet zoveel tijd. "Een hap bij de snackbar? Liever niet..." zei Levi op een kieskeurende toon. "Kunnen we dan niet beter naar een shoarma tent? kan jij je frieten nemen en ik een broodje kebab ofzoiets." Levi probeerde zijn haren een beetje te fatsoeneren echter mislukte die poging gelijk. "Half 9 al? Is de tijd zo snel omgevlogen?" Levi keek hem verbaasd aan. De man kuste hem lang terug met zijn armen om zijn hals gerust. "Ik vind dat prima zolang ik bij jou ben"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 09:54

Sam moest lachen en liet zijn surfplank opstijgen. "Oké, zolang het maar eten is maakt het mij niet uit," zei hij me een grote grijns en hij sprong op de plank. Hij stak zijn hand uit voor Levi en op een windvlaag liet hij hen wegdragen.

Zullen we de snackbar overslaan en gewoon direct doorgaan met het avondje uit? Ik zat te denken aan de club waar ze elkaar ontmoet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 09:57

ja is goed, wil jij beginnen?
dan ga ik even iets zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Emptydi 19 maa 2013, 10:09

Oké, ik zal beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verborgen strandje   Het verborgen strandje - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verborgen strandje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het strandje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Omgeving van de stad-
Ga naar: