George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Universiteit - trainingsruimte

Ga naar beneden 
+3
Remy.
Raphaël
Anthony
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Universiteit - trainingsruimte - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universiteit - trainingsruimte   Universiteit - trainingsruimte - Pagina 3 Emptyma 21 jan 2013, 10:08

"Daar ben ik helemaal met je eens. Ik kan ook echt niet te lang stilzitten" Nadat ze beide hun warming-up hadden gedaan was Stacey er klaar voor om eens flink te gaan oefenen met Remy. Misschien kon ze deze kennis wel gebruiken voor Eleonoré , wie weet. "Ik ook" was haar reactie. Stacey keek toe hoe hij de modder in een van de lege waterbakken goot. "Hmm... Wat gaan we eigenlijk met die bakken doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Remy.
Admin
Remy.


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 15-11-12

Universiteit - trainingsruimte - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universiteit - trainingsruimte   Universiteit - trainingsruimte - Pagina 3 Emptyma 21 jan 2013, 10:13

"Nou, ik dacht, als wij willen dat we op elkaar ingespeeld raken ofzo, dan moeten we ons inleven in elkaars element," legde Remy uit, trots op zichzelf vanwege de ingeving. "Modder is het perfecte midden van de twee. Ik moet steviger gaan staan om het te sturen, jij zult soepeler moeten bewegen dan wanneer je het met gewoon aarde doet. Dus vandaar. Jij moet aarde gaan sturen alsof het water is en ik water alsof het aarde is. Nu kan dat niet helemaal, want minder water dan bij de modder kan ik het niet krijgen. Al is het oneerlijk, want ijs moet ook stevig zijn." Hij vond dat hij dat goed uit had staan leggen en zo keek hij Stacey afwachtend aan, kijkend wat die er van zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Universiteit - trainingsruimte
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Universiteit- De bibliotheek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Het Centrum-
Ga naar: