George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De zwemvijver in het bos

Ga naar beneden 
+2
Demi
Remy.
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver in het bos   De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Emptydo 28 feb 2013, 11:05

"Dat ging eigenlijk vrij gemakkelijk. Had het druk genoeg de halve weekend omdat ik een beetje achter lag met mijn werk en afspraken. Ik zat bijna de hele dag in een vergadering, werd er langzamerhand echt gek van" Hij plaagde Sam door gewoon te doen alsof hij helemaal niet aan Sam had gedacht. Natuurlijk miste hij hem maar vond dit toch eventjes leuk om te doen. Levi streek met zijn vinger over de veren van de vogel. "Die zijn nieuwsgierig zeg. Weet die niet meer wie ik ben? Tja het was ook al 6 maanden geleden" Toen Sam iets zei over op schoot zitten werden Levi's ogen groter. "W-w-at?" Hij kreeg Tyson in handen en keek erna. Hoe moest hij dat babytje in godsnaam vasthouden? Levi keek een beetje vragend naar Sam. "Beetje hulp?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver in het bos   De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Emptydo 28 feb 2013, 20:16

"Ga zitten en blijf het hoofdje ondersteunen," zei Sam lachend en hij pakte Levi's handen om ze goed te leggen. Tyson keek met grote ogen naar de rare man bij wie hij nu in de armen lag en blies tevreden een grote bel. Sam liep naar de keuken en warmde het flesje melk op. Hij pakte ook alvast de doek en kwam al snel weer terug met warme melk. "Wat denk, wil jij de fles geven of is dat eng?" vroeg hij lachend, terwijl hij naast Levi neerplofte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver in het bos   De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Emptyvr 01 maa 2013, 01:03

Ik merk nu pas dat ik bij de verkeerde topic heb gepost. Omg 0_0
____
Levi deed zoals Sam het hem vertelde. Hij ging gauw zitten op de bank en bleef met een hand het hoofdje voorzichtig ondersteunen. Dadelijk deed hij het kereltje nog pijn ook?! Gelukkig hielp Sam hem erbij om Tyson zo goed mogelijk te kunnen vasthouden. Levi keek met grote ogen naar het jongetje die een bel produceerde. "Is dat een luchtmeester eigenschap?" Vroeg Levi nieuwsgierig. Bij de vraag of hij Tyson de fles wilde geven knikte Levi. "Ik wil het wel eens proberen. Ik vind het wel een beetje eng maar ik denk dat hij mij wel gaat lukken" Hij pakte het flesje vast en bracht het voorzichtig naar de mond van de baby. "Moet hij eigenlijk niet aan de borstvoeding?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver in het bos   De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Emptyvr 01 maa 2013, 04:05

Hé, inderdaad. Dan ga ik goed verder Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De zwemvijver in het bos   De zwemvijver in het bos - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De zwemvijver in het bos
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Luchtberg-
Ga naar: