George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sams appartement - De Noordertoren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptywo 06 maa 2013, 20:04

"Oké, dan wordt het morgen," zei Sam, die meteen het sms'je dat hij aan het versturen was aanpaste. "En oké, dan wordt het de horror film." Sam was daar nooit zo'n fan van. Niet dat hij er bang voor was, maar hij zag overdag genoeg bloed en dat hoefde hij dan niet nog eens op deze manier te zien. Hij deed de dvd in de dvd-speler en liep daarna naar de keuken om een grote schaal chips te pakken. Hij had een grote grijns op zijn gezicht omdat hij zich maar bleef bedenken dat hij en Levi weer gewoon bij elkaar waren, al was dit natuurlijk pas het begin. Met een schaal chips, nootjes en een fles cola kwam hij terug en hij plofte naast Levi op de bank en ging dicht tegen hem aanzitten. Hij gaf hem eerst nog een zoen voor hij de film startte. "Daar gaan we dan," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptywo 06 maa 2013, 20:44

Hij wist wel dat Sam niet zo gek was op horrorfilms maar Levi zelf hield niet van die kleffe romances of die komedies waar niets te lachen viel. Liever een thriller, horror met een beetje spanning erin. Niet weten hoe het kan aflopen. Horror films waren niet allemaal voorspelbaar, ligt eraan welke je keek. Levi trok zijn schoenen uit voordat hij zijn voeten op de kleine tafel legde. De man wachtte op de grote bak chips waar hij een aantal van in zijn hand nam. Eerst deelde de twee heren nog een kus voordat Sam de film deed opzetten. Gauw begon Levi te knibbelen aan de chips voordat hij een arm om Sam zijn schouder sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptywo 06 maa 2013, 21:35

Sam drukte op play en legde zijn hoofd op Levi's schouder, terwijl hij zelf ook een hand chips pakte. Halverwege het intro ging zijn telefoon af. Het was Sarah die liet weten dat ze er morgenavond zou zijn. Sam sms'te terug en de film begon. Hij pakte een kussen en hield die onder zijn armen. Zo zat hij altijd als hij een film keek en hij vond het fijn. "Nou, daar gaan we dan Handsome," zei hij en hij gaf nog een zoen voor de film begon.

Ik denk dat we nu een stukje overslaan tot het eind van de film?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptywo 06 maa 2013, 22:45

Ja is goed
____
De film begon en aandachtig zat Levi erna te kijken. Hij at af en toe van de chips maar zijn aandacht lag het meeste bij de film. Na anderhalfuur wasde film afgelopen en het einde vond Levi een beetje teleurstellend. “Ik had eigenlijk een andere einde verwacht. Nu weten wij nog steeds niet wat er met die vrouw is gebeurd…” Levi keek naar de man en kuste hem op zijn wang. “Dat was dus de film, wat vond jij ervan?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptywo 06 maa 2013, 23:05

"Teveel bloed," zei Sam droog, terwijl hij het laatste beetje chips uit de schaal schepte. "En nogal een slecht plot. Maar met goede special-effects." Hij glimlachte en gaf Levi een zoen op zijn mond. Ze zaten lekker dicht tegen elkaar aan en Sam voelde vrijwel direct weer hoe verliefd hij gewoon was, hoeveel hij van deze man hield. Hij zette de schaal op de tafel en keek naar de aftiteling. Uiteindelijk draaide hij zich naar Levi toe en luisterde even of hij Tyson kon horen, maar dat was niet het geval. "Dus, het is pas negen uur," zei hij toen hij op de klok keek. "Heb jij nog plannen voor we naar bed gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptywo 06 maa 2013, 23:25

“Dat vind je niet zo lekker hé, teveel bloed in een film. Je hebt daar sowieso dagelijks mee te maken” Hij kuste de man lief terug. De kriebels kwamen weer even terug in zijn buik. Bij de vraag of ze nog plannen had keek Levi de man schouderophalend aan. “Ik weet het eigenlijk niet. Had je nog iets speciaals in gedachten? Eigenlijk heb ik wel zin in een douche. Ga je met mij samen douchen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydo 07 maa 2013, 02:57

"Nee, ik heb al gedoucht vandaag," zei Sam droog, maar daarna begon hij te lachen. "Natuurlijk, je weet dat je dat niet hoeft te vragen." Hij pakte Levi's hand en liep naar de badkamer. "We kunnen ook in bad." Hij gaf Levi een zoen en liet het bad alvast vollopen, terwijl hij op de badrand ging zitten en hem bij zich op schoot trok. Ze hadden hier wel vaker gezeten toen ze tijdelijk samen hadden gewoond en Sam verlangde daar eigenlijk meteen naar terug. Maar eerst kijken of ze het weer een weekend met elkaar uit konden houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydo 07 maa 2013, 03:06


“Dan niet” Had Levi simpel gereageerd. De man was al van plan om naar de badkamer te lopen totdat hij Sam hoorde spreken. “Dus toch? En hier dacht ik even dat die niet wilde” Hij liet zich meetrekken naar de badkamer waar Sam als voorstel deed dat de twee heren ook in bad konden. “Ja ik wil wel in bad, lekker ontspannend” Sam trok Levi voor de zoveelste keer op schoot en Levi zelf sloeg zijn armen om de man zijn nek. “Mag ik jou uitkleden?” fluisterde de man zachtjes in Sam oor. “Of wacht… Ik ga niet eens wachten op toestemming” Hij gleed met zijn hand onder de shirt van de man om zijn vingers over de sixpack te laten glijden. Levi drukte een kus tegen de oor voordat hij de shirt van Sam over zijn hoofd trok. “Zo… Nu heb ik extra goed uitzicht”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydo 07 maa 2013, 03:59

Sam glimlachte en deed zijn armen omhoog. Hij zag Levi kijken en terwijl hij bij hem zijn shirt uittrok, bedacht hij zich wat Levi's reactie zou zijn als hij zag dat er op Sams buik twee vakjes bij waren gekomen. Sinds hij weer met Levi uit ging, was hij nog harder gaan sporten dan hij al deed. En nog steeds was het niet teveel, het zag er gewoon goed uit. Hij gaf Levi een zoen en ontdeed hem van zijn riem en broek en onderbroek. Zodra ze allebei volledig ontkleed waren, trok Sam Levi mee het bad in en hij ging dicht tegen hem aanliggen, hem zoenend met alle liefde die hij voor de man voelde. Hij sloeg zijn armen om hem heen en legde zijn handen op zijn kont. Sam keek Levi diep in zijn ogen en gaf hem nog een zoen. Hij was weer gewoon helemaal verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydo 07 maa 2013, 04:10

De jongen zijn grijs/blauwe ogen waren gericht op de buik van de man. Er was iets anders. “Sam…” vroeg Levi op een aarzelende toon. “Ben je nog meer gaan trainen? Je hebt een eight-pack…” Levi keek naar het fenomeen. Het lichaam van Sam was echt om jaloers op te worden zo afgetraind. “Zo sexy… Als je dit maar nooit meer aan iemand anders laat zien anders wordt ik boos. Dit is mijn bezit” Hij legde zijn handen op de goddelijke buik van zijn vriend. Hij kuste Sam lief terug en liet Sam het werk doen. Nu waren de beide heren naakt en lagen samen in bed. Levi ging nu op Sam liggen hem kussend en toestaan dat Sam zijn handen op Levi’s kont ruste. De mannen deelden oogcontact zo intens dat hij haast leek te verdrinken in de donkere ogen van zijn vriend. “God… dit heb ik zo gemist” Hij streek met zijn vinger langs de onderlip van de man en kuste hem met al zijn passie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydo 07 maa 2013, 04:57

"Ja, ik heb wat meer gedaan dan normaal," zei Sam, die toch wel een beetje bloosde. "En je weet toch dat ik alleen voor jou ben. En voor Tyson, maar dan op een andere manier." Hij glimlachte plagend en zoende Levi terug met bijna nog meer passie. Daarna keken ze elkaar weer aan. "Ik hou van je, Levi," zei Sam en hij gaf hem nog een zoen. Na een tijdje draaide hij de kraan dicht omdat er genoeg water in het bad zat en hij draaide om, zodat hij nu bovenop Levi lag en hij hem nog makkelijk kon zoenen. Met zijn handen volgde hij de lijnen van zijn sixpack naar beneden en naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydo 07 maa 2013, 22:10


“Je bloost… Te schattig” Hij kneep plagend in de wang van Sam voordat hij zijn vriend een kus gaf. “Nu is je lichaam nog sexyer om naar te kijken en aan te raken. Alsof ik het al niet warm genoeg van je krijg” Hij lachte zachtjes om hoe hij beschreef hoe hij ervoor Tyson was. “Het zou niet goed zijn als hij op dezelfde voor jou was als bij mij. Dan hadden wij toch even een probleem” Hij kuste de man gelukzalig terug met zijn ogen die schitterde van blijdschap. “Ik hou ook van jou Samwell” Zijn vingers gleden over de schouderbladen van de man en liet Sam bovenop hem liggen waardoor ze elkaar veel gemakkelijker konden zoenen. Hij liet zijn tong langs Sam’s onderlip strelen en gleed zijn mond naar binnen. Hij liet zijn tong langs die van Sam glijden, kuste hem met de nodige lust wat hij voor de man voelde. Hij deed hetzelfde met zijn handen als Sam bij hem deed. Hij wilde die eight-pack van de man nog beter verkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 07:28

Het duurde niet lang voor Sam en Levi iets verder gingen in hun 'spel'. Sam beschouwde het niet als ordinair en ook al had hij hier, net als Levi, veel ervaring mee, met Levi was het iets waardoor de vlinders in zijn buik in nog groter getale voorkwamen en nog harder rond fladderden. Hij was in staat Levi dan nooit meer los te laten.
Vandaar ook dat hij rond twee uur 's nachts wakker werd van Tyson en voelde hoe hij innig verstrengeld was met Levi. Ze hadden allebei hun armen om elkaar heen hij lag grotendeels onder hem en ze hadden hun benen gekruist. Sam kreeg het daarom ook niet voor elkaar om op te staan zonder Levi wakker te maken. "Sorry Handsome," zei hij, terwijl hij uit bed stapte en in zijn trainingsbroek schoot. Hij wilde toch wel een beetje fatsoenlijk bij zijn zoon aankomen. Hij liep snel de kamer uit en pakte Tyson uit zijn bed. Met de kleine op de arm liep hij naar de keuken om het flesje op te warmen. Tyson was misschien al twee weken, hij was nog steeds niet groter dan Sams bovenarmen. Sam droomde er soms wel eens van dat Ty zijn bouw zou erven, maar dat was nog niet te zien. Hij leek tot nu toe alleen op zijn vader, behalve de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 07:54

De mannen hadden weer quality time nodig met elkaar althans Levi had seks nodig om te zien of Sam wel werkelijk van hem hield. Alsof hij dan pas het bewijs kreeg dat Sam nog steeds zich aangetrokken tot Levi voelde. In de nacht lagen ze beide te slapen in elkaars armen met hun benen gekruist. Echter merkte de man al gauw wat verandering waardoor Levi langzaam zijn ogen open deed. "Sam" mompelde de man zachtjes. Tyson was vast wakker geworden. Levi moest echt nog wennen dat Sam in de nacht moest opstaan om voor zijn babytje te zorgen. Levi besloot om naar de keuken te lopen om wat drinken te pakken. "Had Tyson weer honger?" zei de man met een glimlach voordat hij naar de koelkast liep om wat drinken te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 08:14

"Ja, sorry," zei Sam, die zich toch wel schuldig voelde. "Maar dat jij hierheen durft te komen zonder kleren aan terwijl Ty er ook is." Hij glimlachte en boog met Ty voorover om Levi een zoen te geven. Hij wreef nog even de slaap uit zijn ogen voor hij het flesje in Tysons mond stopte. "Ach, het is zelf ook een mannetje, dus zo erg zal hij het vast niet vinden." Sam vond het alleen grappig dat Levi helemaal geen last meer leek te hebben van zijn twijfels over kinderen die opgroeien met een homo als vader. Hij leunde achterover tegen de muur en wachtte tot Tyson zijn flesje leeg had gedronken. De kleine keek hem met dankbare ogen aan toen Sam hem over zijn schouder legde om een boertje te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 08:19

Levi keek naar zijn lichaam en voelde zijn wangen gloeien. Hij was een boxershort vergeten aan te doen! Levi liep gauw de keuken uit om een boxershort aan te trekken met een wijde shirt van Sam geleend. "Sorry" mompelde hij met schaamte zijn ogen neergeslagen naar de grond. Hij bracht de glas naar zijn lippen om een slok te nemen van zijn drinken. "Dadelijk heb ik die jongen een trauma bezorgd. Ik merkte niet eens dat ik naakt rondliep, vast nog suf van het wakker worden" Hij streek met zijn handen door zijn lokken en de rode wangen trokken langzaam weg. Hij keek hoe Tyson een boertje liet na het drinken van zijn fles. "Wel fijn dat die op vaste tijden wakker wordt en geen huil baby is. Dan hoef je tenminste niet om het half uur wakker te worden" Levi ging op de bank zitten, deed de televisie aan en ging nog even naar zo'n grappige serie kijken op Comedy Central. Slapen lukte nu toch niet meer zo snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 08:35

Sam lachte toen hij zag waarin Levi terug kwam. "Ik denk niet dat hij het erg vind," zei hij. "Hij was te druk bezig met zijn flesje en er zijn al genoeg nachten geweest dat ik te lui was om iets aan te trekken." Hij liet Ty boeren en bracht hem terug naar zijn kamer. In de wieg keek hij hem nog even aan en daarna liep Sam weg. Tyson zou snel genoeg wel in slaap vallen. "Ik ga weer naar bed," zei Sam. "Ik moet er over een paar uur weer uit. Ga je mee?" Hij liep naar zijn kamer en trok zijn trainingsbroek weer uit. Hij kroop weer onder de dekens en hoopte eigenlijk dat Levi ook zou komen. Hij genoot er gewoon van om zo dicht tegen de man van wie hij hield te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 08:49

"Het is wel heel anders om je vader naakt te zien dan een vreemde man. Ik ben eigenlijk nog een vreemde voor Tyson maar daar zal nog wel verandering in komen. Hij is nog niet op de leeftijd dat hij zich aan een aantal mensen gaat hechten. Nu vind de baby het leuk om iedereen te zien" De levensfase van Tyson moest nog komen wanneer hij wist welke personen nu vaker in zijn leven waren. Levi besloot nog even om een aantal dingen op zijn laptop te doen omdat hij dat grote stuk nog niet had gelezen. Hij pakte zijn bril uit de brillenkoker en hoorde Sam zijn woorden. "Straks misschien Sam. Ik ga even nog een stuk doorlezen. Slaap lekker" Hij deed de televisie uit om Sam niet te storen in zijn slaap. Hij begon het stuk door te lezen wat best veel energie en concentratie kostte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 09:23

Om zes uur werd Sam weer wakker. Het was één van die momenten waarop je uit de verkeerde soort slaap wakker wordt, dus hij merkte niet eens of Levi weer naast hem lag. Hij stond gewoon op en liep naar Tysons kamer, deze keer ook zijn broek vergetend. Nog een beetje verdwaasd haalde hij de huilende baby uit zijn wieg en hij legde hem op de commode om hem te verschonen. Het duurde lang en hij was zich niet eens bewust van de stank die de kleine kon produceren. Hij verschoonde de luier en legde hem weer in zijn wieg. Het duurde daar weer even voor hij bedacht dat hij terug moest en Tyson lag hem met zijn groene ogen aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 09:39

Levi zat nog steeds op zijn computer de tijd helemaal vergeten. Hij had een document gemaakt in Word met allemaal opmerkingen en vragen. Hij hoorde hoe Sam wakker werd om Tyson in de ochtend te verzorgen. Levi wreef in zijn ogen omdat nu echt de vermoeidheid kwam. Levi deed zijn laptop uit en hoefde de hele weekend niet meer aan werk te besteden. Dat was een groot voordeel. Hij stond op, liep naar het bed en ging lekker onder de dekens liggen. Zou Sam boos op hem zijn? Levi viel meteen als een blok in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 10:09

Uiteindelijk, na een kort staarwedstrijdje met Tyson, was Sam terug naar bed gegaan. Hij had niet eens gemerkt dat Levi nu wel in bed lag.
De volgende ochtend werd Sam niet al te laat wakker. Hij merkte dat Levi gewoon naast hem lag en besefte zich voor het eerst dat dat om zes uur niet zo was geweest. Hij stond op en kleedde zich aan en ging Tyson uit bed halen. Dat was het eerste dat hij 's morgens deed. Hij zette Ty in de wieg en zette de magnetron weer aan om een nieuw flesje op te warmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyzo 10 maa 2013, 21:55

Levi had niet eens gemerkt dat Sam weer terug in bed was gaan liggen. De man lag als een roos te slapen. Levi leek heel onschuldig en kwetsbaar in zijn slaap. Hij leek helemaal niet op een man van 25, je zou hem eerder 20 of 21 schatten. De man leek een beetje wakker te worden in de ochtend wanneer de man voor de tweede keer uit bed ging. Echter draaide Levi zich gewoon om en sliep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyma 11 maa 2013, 04:45

Flesje was opgewarmd en Sam haalde Tyson weer uit het wipstoeltje om hem de fles te geven. Daarna het boertje en Ty kon weer in de box. De vogels ging om hem heen zitten en hij keek hen vrolijk aan. Sam ging terug naar de keuken en bakte vier eieren en wat spek, genoeg voor twee borden. Met de twee borden en twee glazen sap ging hij terug naar zijn slaapkamer. Hij zette alles op het nachtkastje en keek even naar de slapende Levi, zijn opnieuw-vriendje. Hij boog zich voorover en wekte hem zachtjes. "Wakker worden, Handsome, ik heb ontbijt," fluisterde hij en hij gaf Levi een ochtendzoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyma 11 maa 2013, 07:03

Levi werd langzaam gewekt door de heerlijke, mannelijke stem van Sam die er altijd voor zorgde dat zijn nekharen omhoog gingen. Vond hij dat erg? Helemaal niet want dat was een teken van genot. "Goedemorgen..." zei hij gapend met zijn hand gauw voor zijn mond gerust. Hij beantwoordde de kus van Sam liefjes. Zijn ogen gleden over het ontbijt wat de man voor hem had klaargemaakt. "Het ruikt echt zo lekker! Sam waar heb ik dit ontbijt aan bed verdiend? Jij bent echt een geweldige vriend, iedereen zou jou willen want je bent echt een droom man" Hij knuffelde hem voor kort voordat hij nu recht ging zitten met een kussen achter hem geplaatst. "Moest jij niet vroeg weg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyma 11 maa 2013, 07:47

"Ik zou niet weten waar ik heen zou moeten," zei Sam lachend. "En Ty heeft zijn flesje al gehad, dus die heeft me de komende uren ook niet meer nodig." Hij gaf Levi zijn bord en ging met zijn eigen bord dicht tegen hem aanzitten. "Jij krijgt dit omdat jij jij bent." Hij glimlachte en begon aan zijn ontbijtje. Het was niet veel en waarschijnlijk at hij straks nog meer boterhammen, maar het ging meer om het gebaar. "Trouwens, Sarah is er vandaag om twee uur. Wij gaan vandaag zwemmen en ik laat jou de bodem van de rivier zien." Hij glimlachte en at zijn bord leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptyma 11 maa 2013, 10:15

Levi leek zich te hebben vergist of het verkeerd geïnterpreteerd wat Sam gisteravond tegen hem zei over het vroeg opstaan. Hij moest natuurlijk vroeg opstaan om Tyson zijn luier te verschonen en een flesje te geven. Voor even voelde Levi zich werkelijk dom omdat hij had gedacht dat Sam ergens naar toe moest in de ochtend. "Dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen, mijn fout" Levi nam de bord aan wat Sam aan hem overhandigde. De man ruste zijn hoofd tegen de brede schouder van de man voordat hij een hap nam van zijn voedsel. "Echt handig dat mijn vriend een soort van kok is. Een meesterchef die zelfs mijn ontbijt klaarmaakt" Hij was nog niet zo snel klaar met eten als zijn vriend deed want die werkte alles in enkelen minuten zo naar binnen. Dit moest toch niet genoeg voor hem zijn want meestal at hij wel 8/9 boterhammen. "Je zit nog niet vol of wel?" Hij nam gauw een slok omdat zijn keel een beetje droog begon aan te voelen. "Om twee? Dan hebben we nog even tijd, dan kan ik nog een uurtje gaan slapen en dan mij klaarmaken. Ik ben eens benieuwd hoe het zal zijn op de bodem van de rivier. Zolang geleden dat wij toen in dat zwembad zwommen en toen jij mij liet zien hoe ik onderwater moest ademen door de bel die jij toen maakte"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydi 12 maa 2013, 04:23

"Nee, ik eet straks nog wat meer," zei Sam, maar hij bleef zitten en legde zijn hoofd op dat van Levi. "Ik herinner me dat zwembad om hele andere redenen." Dat was het moment geweest waarop hij en Levi echt dicht bij elkaar waren gekomen, waarop hij hem was gaan begrijpen en hem echt nooit meer wilde laten gaan. Hij gaf Levi een zoen en wachtte tot hij klaar was. Eén van de vogels kwam de kamer binnengevlogen en ging op zijn vrije schouder zitten. "Maar goed, als jij nog wil slapen, dan ga ik maar weer," zei hij glimlachend en hij stond op met de vogel op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydi 12 maa 2013, 05:41

"Ik dacht al! Het zou niets voor jou zijn om zo weinig te eten." Hij streelde door de haren van de man, kuste zijn slaap. "Om welke redenen herinner jij dan?" vroeg Levi met nieuwsgierigheid in zijn stem. Wanneer de man klaar was kreeg hij een kus van zijn vriend. "Ja als je niet heel erg vind ga ik inderdaad nog even slapen omdat ik toch weer een aantal uurtjes heb gemist toen ik aan het stuk was aan werken. " Hij drukte nog een kus op Sam zijn lippen en keek hem verliefd aan. "Bedankt voor het ontbijt, vond dit echt een heel lief gebaar" Hij knuffelde de man voordat hij de deken lekker om zich heen deed om verder te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydi 12 maa 2013, 05:52

"Om de reden dat ik jou toen voor het eerst echt kende," zei Sam. Hij knuffelde Levi terug en liep de kamer uit. De vogel vloog naar hun stok op standaard en pikte van het zaad. Sam haalde Tyson uit zijn box en zette hem op schoot. Het volgende uur bracht hij door met eten, met Tyson spelen en alvast spullen klaarleggen voor hun middagje en avondje van vandaag. Want hij had met Sarah afgesproken dat ze tot 's avonds laat zou blijven, want hij en Levi zouden uit gaan. Ze vond het geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Emptydi 12 maa 2013, 07:50

De man begon heel lichtjes te blozen door de woorden wat Sam hem vertelde. Dat klopte ook. Toen had Levi zich voor het eerst echt aan hem opengesteld wat hij nooit bij anderen had gedaan. "Jij bent ook de enige die bij mij de muur heeft weten af te brokkelen. Daarom doe ik er ook alles aan om toch aan je zijde te kunnen blijven" Hij sloot zijn ogen voordat de man weer in slaap viel. De man werd wakker rond een uur of twaalf, ging lekker even douchen deed zichzelf scheren en daarna trok hij een blouse aan met een jeans broek erop waar zijn mannelijke heupen goed in uitkomen en wat parfum op. Zijn haren liet hij lekker opdrogen omdat hij daar niet zoveel tijd aan wilde besteden. "Sam..." Hij kwam de kamer binnen gelopen met een stralende glimlach. "Dat slapen heeft mij toch wel goed gedaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sams appartement - De Noordertoren
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Raphaël
» Het appartement van Nathaniel.
» Abel's appartement
» Het appartement van Mortimer en Emma.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Luchtberg-
Ga naar: