George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sams appartement - De Noordertoren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 07:38

"Nou dan, kom maar op," zei Sam. Hij legde zijn armen in Levi's nek en zoende hem nogmaals vol op de mond. Hij had Levi al zo vaak gezoend, het zou niet raar moeten zijn. Toch was het net alsof de vlinders er weer voor de eerste keer waren, Sam was weer helemaal verliefd. Hij kon ook niet meer zeggen dat hij Levi niet kende, al was de man behoorlijk verandert in het afgelopen half jaar, maar het voelde vertrouwd en goed als altijd. Hij trok Levi dicht tegen zich aan en omhelsde hem innig, terwijl hij hem liefdevol bleef zoenen. Liefde moest er na een tijdje toch echt uit en de liefde van Sam had zes maanden vast gezeten en werd steeds maar opgehoopt. En nu was Levi er weer en kon het weer ergens heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 07:42

Hij voelde gewoon de kriebels, de vlinders gewoon weer alles zoals het hoorde. Het leek zo lang geleden, wacht zes maanden was ook lang geleden. Hij liet zijn tong langs de onderlip van de man glijden, duwde hem brutaal in Sam zijn mond en zo begon een verhitte, toch wat erotische kus. Er was zeker genoeg liefde aanwezig, van beide kanten. Alles leek toch gewoon weer van ouds. Hun liefde voor elkaar, de gevoelens, hun gezoen. Levi stopte na een aantal minuten om op adem te komen. "Sam..." hij streelde over de wang van de man. "We moeten stoppen anders verlies ik mijn controle"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 07:49

"En het probleem met controle verliezen is wat?" vroeg Sam ondeugend, maar hij liet Levi rustig op adem komen. "Anders maken we er gewoon een gezellig hangmiddagje van." Hij ging tegen Levi aanliggen en stuurde op een windvlaag de afstandsbediening van de tv naar zich toe. Hij zette hem zachtjes aan, maar keek vooral naar Levi. Hij werd zich ook weer bewust van de warmte van zijn lichaam, de warmte die altijd aanstond en een heerlijk gevoel verspreidde. Het deed hem denken aan de ochtenden dat ze tegen elkaar aangeplakt wakker waren geworden, elkaar in de ogen keken en beiden dat verliefde gevoel bij elkaar lazen. Sam wilde daar wel weer naar terug, maar hij wilde niet op de zaken vooruit lopen en Levi de tijd geven. Want het hing nu toch vooral van hem af, Levi was opgestapt en jaloers geweest op een kind. Dat zat dan wel weer goed, maar Sam begreep dat hij tijd nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 07:53

Hij kneep speels in de wang van Sam. "Met een baby in de andere kamer? Stel je voor dat hij mij hoort? Of dat ik de baby wakker maak? Kunnen we beter niet doen toch? Dadelijk bezorgen we Tyson nog een trauma. Ik meen het Sam. Ik wil niet dat het kind wordt opgevoed en ziet dat jij met mij op een andere ziet dan het eigenlijk hoort in deze maatschappij. Tyson zal een vader en moeder nodig hebben en ik ben nu eenmaal geen vrouw" Hij ging van Sam af, Levi trok zich weer wat terug en schoof wat van Sam weg. "Sam kijk mij alsjeblieft niet zo aan" Levi sloot voor kort zijn ogen met twee vingers tegen zijn slaap gerust. "Wat zouden zijn klasgenootjes later wel niet denken en hun ouders? Een mannelijk stel wordt nog in vele opzichten niet geaccepteerd" Levi moest Sam af en toe wakker schudden want het kon gewoon niet meer zijn als voorheen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 08:02

Sam keek Levi met opgetrokken wenkbrauw aan. "Tyson is twee dagen, Leef," zei hij droog. "Die zal zich niet veel herinneren. En er zijn al genoeg mannelijke stellen op deze aardbol en sommige daarvan hebben ook kinderen. Als die kinderen in zo'n gezin opgroeien, vinden ze het normaal dat mannen met mannen gaan, maar tegelijk vinden ze het normaal dat mannen en vrouwen een stel vormen, omdat ze dat overal om hen heen zien. Onderzoek toont aan dat ze geen probleem gaan hebben met welk soort koppel dan ook. Tja, misschien gaan ze vragen aan zichzelf stellen als ze ouder staan, maar als kind staan ze er heel luchtig tegenover. Ze zijn immers niet anders gewend. Tja, als mijn kind om die reden gepest wordt, dan komt hij thuis en vertel ik hem dat hij dit snotjochies maar gewoon moet laten praten, dat ze er niets van snappen en dat hij de slimste is van zijn klas, omdat hij het verschil niet ziet tussen man en vrouw of man en man. Ik zou hem er doorheen helpen en ervoor zorgen dat hij niet getraumatiseerd raakt voor het leven of zoiets." Hij zuchtte. Levi stelde moeilijke vragen vandaag. Sam keek nog niet veel verder nu Tyson nog gewoon een baby was. Hij had zich alleen voorgenomen dat hij er altijd voor zijn zoon zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 08:08

De man kreeg echt een behoefte aan een sigaret maar hij kon beter roken wanneer hij zou terug rijden. "Weet ik... " reageerde op een fluistertoon. Misschien dacht hij nu veel te veels na. Hij luisterde naar de stortvloed van woorden die Sam uitsprak en langzaam begon Levi te glimlachen. Sam zou echt een geweldige vader worden dacht de man bij zichzelf. "Dat is goed om te horen. Je bent echt veel veranderd Sam. Dat je dat soort dingen weet en zo voor je zoon er zal zijn als er zoiets zou gebeuren. Ik loop een beetje te hard van stapel" Hij keek Sam glimlachend aan en duwde Sam nu liggend op de bank. "Dus we doen niets verkeerds op dit moment? Ook niet als mijn hele lichaam naar jou verlangd?" Hij ging op Sam zitten en streek met zijn vingers onder de shirt van de man. "Hmm ik kan dit echt niet maken na zolang maar ik kan mijzelf echt niet beheersen" Hij drukte zijn lippen op die van Sam, kuste hem vurig met een tintje lust erin verwerkt. "Papa Sam" fluisterde de man zachtjes. "Je bent best een sexy vader, al die alleenstaande huisvrouwen zullen om je aandacht smeken als ze je zien"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 09:37

"We doen niets verkeerd, nee," zei Sam. "Tenzij het verkeerd voelt. Maar volgens mij doet het dat niet." Hij stond op en droeg zo Levi in zijn armen. "Maar ik hoop dat je het niet erg vindt als wij ons dan wel naar de slaapkamer verplaatsen." Hij gaf Levi een zoen en zo droeg hij hem naar de slaapkamer. Daar stuurde hij op een windvlaag de laatste twee vogels naar buiten en deed de deur zachtjes dicht. Sam voelde zich ook niet schuldig tegenover Tyson, want hij was er gewoon als die hem nodig had. Hij zette Levi neer op het bed en ging met zijn benen over hem heen zitten. Zo boog hij voorover en gaf Levi een vurige kus. Hij speelde plagend met het bovenste knoopje van Levi's blouse en bleef hem zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 09:54

"Nee klopt. Alles voelt gewoon juist als ik bij jou ben." Hij keek Sam nu even diep in zijn ogen aan. Hij wilde zo graag zeggen dat hij nog zielsveel van hem hield maar dat kwam nog wel. Wanneer ze weer iets zouden krijgen. Als ze iets zouden krijgen heette dat want Levi wist nog niet of hij de juiste ondersteuning kon zijn wat Sam nodig had. De man tilde hem gewoon op alsof Levi zo lig was als een veertje. "Ik heb ook wel benen gekregen hoor" zei die lachend. Hij liet zich naar de slaapkamer tillen. Hij werd rustig op bed neergelegd en wat handig dat Sam een luchtmeester was want met luchtsturing kon je zo de vogels eruit blazen en de deur achter je dichtdoen. Levi deed gauw zijn jasje uit en legde die netjes op het nachtkastje want hij wilde die eigenlijk niet voor een aantal kreukels naar de stomerij brengen. Wanneer Sam bovenop hem kwam keek Levi met grote grijsblauwe ogen. "Je blijft gewoon zo'n heerlijke stuk!" Hij voelde lippen van de man en een zachte kreun verliet zijn lippen. Hun tongen waren in een hete dans verwikkeld en de man gleed met zijn handen over Sam's gespierde buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 23:42

"Hetzelfde geldt voor jou, Handsome," zei Sam lachend en Levi nog steeds zoenend begon hij zijn blouse los te knopen. Daar kwam Levi's sixpack weer tevoorschijn en hij gleed er met zijn handen overheen. Tegelijk hield hij zijn oren goed open, want je kon nooit weten of Tyson van zich liet horen. Hij wist dat Levi het inmiddels wel begreep. Het was te lang geleden dat hij zich tegen hem aan had kunnen drukken en Sam had het gemist, net zoals hij alles aan Levi had gemist. Als het aan hem lag zouden ze nooit meer uit elkaar gaan, in elk geval niet op de manier van zes maanden geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 23 feb 2013, 23:58

Hij moest gewoon glimlachen tijdens de kus. Zijn tempo versnelde iets omdat de jongen langzaam de opwinding begon te voelen door zijn lichaam. Sam wist hem gewoon op allerlei te prikkelen. De kus was erotisch, lustvol, romantisch en ook nog eens liefdevol. Haast perfect. Sam kon gewoon echt geweldig zoenen, Levi was nog niemand tegen gekomen die beter als hem was. Of het kwam omdat er dit keer gevoelens bij betrokken waren. De man opende voor kort zijn ogen want hij merkte dat Sam over zijn sixpack gleed met zijn handen. Goed dat hij naar de sportschool was gegaan. Hij was ook iets breder geworden in de zes maanden. Hij trok de shirt over Sam zijn hoofd en gooide het ergens in een hoekje. Hij gleed met zijn vingers over ieder stukje van de man zijn borstkas. Alles voelen, betasten en het gevoel van Sam's heerlijke lichaam bewonderen. Sexy zoals altijd. Sam had zijn lichaam nog steeds goed onderhouden desondanks met de baby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:05

Sam trok Levi's blouse van zijn armen en gooide het in een ander hoekje. Hij bleef hem zoenen en ontdeed Levi van zijn riem. Af en toe keek hij Levi aan en het was dan net alsof hij thuiskwam na een hele, hele lange reis. Het was weer helemaal perfect. Hij trok Levi's broek naar beneden en Sam zoende hem over zijn hele lichaam. Daarna ging hij weer terug naar boven en zoende hem weer op de mond. Een lange tongzoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:13

Hij ging iets omhoog zodat het makkelijker ging om Sam van zijn blouse te ontdoen. Hij voelde hoe Sam nu aan zijn riem begon van zijn broek. Uiteindelijk trok hij zijn broek naar beneden en vervolgens trapte Levi zijn broek uit. Hij tilde zijn benen even op om ook zijn sokken uit te trekken. Hij vond het niet lekker seks hebben met sokken aan. Hij kreunde zachtjes wanneer de man hem overal kuste. Ieder plekje wat in contact kwam met Sam zijn lippen brandde. Levi brandde nu zelf van verlangen en zag aan de bobbel in zijn boxershort dat hij duidelijk al hard was. Alweer kwam er zo'n heerlijke kus, zijn ademhaling werd steeds zwaarder. Hij rolde om zodat hij nu bovenop Sam lag en kuste hem zelf nu ook overal. Speels begon hij aan de riem van Sam te frutselen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:18

Terwijl hij doorging met het zoenen van Levi wachtte Sam tot zijn broek uit was. Hij trok Levi dicht tegen zich aan en de warmte van de vuurmeester was nu weer goed te voelen. Dat was lang geleden. Hij sloeg zijn armen om hem heen en wreef over zijn rug. Langzaam gleden zijn handen naar beneden en hij trok tegelijkertijd hun boxershorts uit. Hij voelde nu weer alles van Levi en hij wilde dat het nooit meer ophield, al was dat misschien een beetje overdreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:23

Levi trok aan de stof zodat de broek van de gespierde benen van Sam weg glijden. Hij gooide de broek naast hem bed en gleed met zijn handen over de bovenbenen van de man. Hij zag hoe Sam nu de beide mannen van hun boxershorts ontdeed zodat ze nu naakt op elkaar lagen. Levi steunde even op zijn armen, tilde zichzelf iets omhoog. "Sam weet je dit zeker?" fluisterde hij zachtjes terwijl hij nu nog op een hand leunde en zijn vingers gleden door de bruine lokken van Sam. "Ik wil je geen valse hoop geven als... als het straks toch niet goed gaat"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:32

Sam rolde zodat hij nu weer bovenop lag. "Ik weet het zeker," zei hij vastberaden. Hij zag namelijk ook nog niet in hoe het verkeerd zou kunnen gaan. Hij hield nog steeds van Levi en ook aan de nieuwe Levi kon hij wel wennen.

Is het erg als ik even een tijdsprong doe? Vast niet.

Samen lagen ze nog na te hijgen, dicht tegen elkaar aan gedrukt. Sam had zijn armen om Levi heengeslagen en hij zoende hem op de mond. "Dat we dat zes maanden hebben moeten missen," zei hij lachend en hij keek Levi aan. Hij gaf hem nog een zoen waar hij weer al zijn opgekropte liefde in legde. En ja, toen ging Tyson huilen. Sam keek op de klok. "Dat is ook niet zo raar, het is al half vijf." Hij gaf Levi een snelle kus en schoot in zijn kleren. Hij liep naar de kamer van de kleine en verscheen met zijn hoofd boven de wieg. Ty hield daarna redelijk snel op met huilen en hij keek Sam aan. "Kom maar, kleine man," zei die en hij tilde zijn zoon uit de wieg. Hij droeg hem naar de woonkamer en legde hem daar in de box. De parkieten zaten boven die box nog steeds op de mobiel, maar ze vlogen nu snel weg. Behalve de blauwe, die ging op de rand zitten en keek aandachtig naar het kleine mensje en Tyson keek terug met zijn intelligente oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:41

Levi staarde naar het plafond terwijl zijn borstkas snel op en neer ging. Sam had zijn armen om hem heengeslagen en hij zoende Levi op de mond. "Ja inderdaad. Te lang geleden" zei die met een kleine glimlach maar Levi leek een beetje afwezig. Sam hield zoveel van hem, hoe had hij de man ooit zo pijn kunnen doen? Hij hoorde Tyson huilen en natuurlijk moest Sam opstaan. Misschien ook beter. Levi begon zich ook aan te kleden. Half vijf. Eigenlijk zou hij blijven eten maar iets zei hem dat hij gewoon naar huis moest. De seks was echt fantastisch geweest, beter als toen maar Tyson. Zou hij het kunnen accepteren? Levi friste zichzelf op, probeerde zijn stropdas om te doen wat natuurlijk niet lukte en liep naar de woonkamer met zijn stropdas in zijn hand. "Heeft hij geen honger?" vroeg Levi simpel, liep naar de box en keek naar de vogel en het mensje. Ze leken elkaar te bekijken alsof ze dachten van: die ziet er anders uit. Levi keek naar Sam. "Ik had beloofd om te blijven eten, ofja... Ik zou erover nadenken maar ik ga naar huis Sam" Hij keek nog even naar het schattige jongetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:47

"Ja, hij moet eten, daar ben ik nu mee bezig," zei Sam, die net een flesje babymelk in de magnetron zette. Hij zag Tyson en Blu (van de film Razz ) naar elkaar kijken en er kwam een trotse glimlach op zijn gezicht. Ook die zouden wel aan elkaar wennen. Bij het nieuws van Levi keek hij hem beteuterd aan. "Dat vind ik jammer," zei hij, maar hij trok geen pruillip zoals hij zes maanden geleden gedaan zou hebben. Hij hing een babydoek over zijn schouder en haalde het warme flesje uit de magnetron. Hij ging voor Levi staan en keek hem aan. "Maar laten we dan meteen iets afspreken voor volgende week," zei hij. "Dat duurt niet te lang en ik heb genoeg tijd om een oppas te regelen." Hij pakte Levi's stropdas en trok hem naar voren om hem een zoen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 00:55

"Ah..." zei die zachtjes. Sam had echt veel meer verantwoordelijkheidsgevoel. Dit was zeker een pluspunt. Hij vond het wel leuk om te zien hoe Sam zijn eigen kind deed opvoeden. Hij hield echt van zijn zoon, dat kon gewoon niet anders. "Hoort hij trouwens geen borstvoeding te krijgen? " Wat een stomme vraag want de moeder Heather toch? Zou dat nooit doen. Ze wilde niets met het kind te maken hebben. Aan de ene kant voelde hij een soort medelijden alsof het kind helemaal niet was gewild. Hopelijk zou Sam dat gevoel bij Tyson weghalen en hem de liefde geven wat het jongetje verdiende. "Volgende week? Umh... Mijn secretaresse houdt mijn afspraken bij dus als je mij een aantal datums geeft dan zal ik het aan haar doorgeven. Misschien weet ze een plekje vrij te maken" Sam trok hem naar voren en Levi trok zich terug. "Kunnen we beter niet doen" Levi glimlachte een beetje ongemakkelijk. "We zijn nog geen koppel namelijk, dus een afscheidskus is niet nodig" Hij gaf Levi een klopje op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 01:02

Sam trok zijn wenkbrauw op. "Ja, alsof ik zomaar met elke man het bed in duik," zei hij droog, omdat dat natuurlijk ook zo was. "Je denkt veel te veel na, Levi. En een afspraak voor een date maak je zelf. Volgende week woensdag avond. Geef me je adres, ik haal je wel op. En geen nee." Hij keek Levi aan en gaf hem dan een knuffel. Als hij geen zoen wilde, dan kreeg hij knuffels. Hij moest gewoon niet zoveel nadenken. Lachend keek hij hem weer aan en toen zette hij dan eindelijk een stapje naar achteren. "En als je het niet erg vindt, Ty wil eten." Hij liep naar de box en tilde Tyson eruit, waarbij Blu op zijn schouder ging zitten. "Of jij wilt hem alsnog dat flesje geven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 01:09

"Dat heb je wel gedaan" Hij kneep Sam in zijn neus en keek hem met een kleine glimlach aan. "Je hebt vast die zes maanden niet stilgezeten" Hij knikte zachtjes. "Misschien wel. Oké volgende week woensdag" Hij liep naar de la, pakte pen en papier en krabbelde daar zijn volledige adres op. "Hier is het adres. En je hoeft mij niet komen op te halen Sam..." Maar hij wist dat Sam dat toch ging doen. Hij kreeg een knuffel en dat voelde toch wel fijn. "Ik vind dat niet erg. Kereltje moet ook eten" Hij deed zijn stropdas in zijn zak en glimlachte hoe Sam Tyson vasthield. "Nee nee is niet nodig. Ik ga maar eens rijden en dan zie ik je volgende week goed?" Hij liep even naar Tyson en streelde zachtjes over zijn bolle wangetje. "Tot de volgende keer, hou je papa goed in de gaten voor me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 01:16

"Hmm, jij misschien niet maar ik begon me weer een maagd te voelen," zei Sam, die de speen van de fles naar Tysons mond bracht. De kleine probeerde de fles te pakken met zijn handjes, maar dat kon hij nog niet. Toch dronk hij vrolijk door en hij keek naar Levi met zijn grote ogen. Sam boog zich voorzichtig voorover en gaf Levi toch een zoen op zijn voorhoofd. "Tot volgende week, Handsome," zei hij, misschien met een beetje teleurstelling in zijn stem maar vooral met tevredenheid. Eenzelfde soort tevredenheid als die die in Tysons ogen af was te lezen bij het drinken van zijn flesje. Sam liet Levi uit en keek daarna naar de kleine. "En toen was het weer jij en ik," zei hij met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 01:20

"Ik ben zelf met niemand naar bed geweest" Dat was een leugen want hij was met 1 iemand naar bed geweest. Zijn eerste secretaresse die hem een beetje wilde opvrolijken omdat Levi de eerste maanden echt in een dip had gezeten. Het was eigenlijk gewoon seks geweest voor de afleiding en daarna had zij zelf ontslag genomen. "Tot volgende week daddy" zei die met een kleine glimlach en liep naar buiten. Tijd om te gaan rijden.


Oké,
nieuwe meet bij Levi's huis dus? Of doen we al dat Sam hem heeft opgehaald?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 01:41

Sam heeft hem al opgehaald, dus bedenk maar een leuke date.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 01:44

zullen we ze laten karten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 02:05

Cool. Maar jij dat aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyzo 24 feb 2013, 02:47

Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyvr 01 maa 2013, 04:10

Ik merk nu pas dat ik bij de verkeerde topic heb gepost. Omg 0_0
____
Levi deed zoals Sam het hem vertelde. Hij ging gauw zitten op de bank en bleef met een hand het hoofdje voorzichtig ondersteunen. Dadelijk deed hij het kereltje nog pijn ook?! Gelukkig hielp Sam hem erbij om Tyson zo goed mogelijk te kunnen vasthouden. Levi keek met grote ogen naar het jongetje die een bel produceerde. "Is dat een luchtmeester eigenschap?" Vroeg Levi nieuwsgierig. Bij de vraag of hij Tyson de fles wilde geven knikte Levi. "Ik wil het wel eens proberen. Ik vind het wel een beetje eng maar ik denk dat hij mij wel gaat lukken" Hij pakte het flesje vast en bracht het voorzichtig naar de mond van de baby. "Moet hij eigenlijk niet aan de borstvoeding?"

"Alle baby's blazen bellen," zei Sam lachend en hij ging naast Levi zitten. "En ik ben bij je." Hij hield in de gaten hoe Levi het deed en hij had er niets op aan te merken. Tyson greep met zijn handjes naar het flesje, maar omdat zijn motoriek nog niet volledig ontwikkelde was, kreeg hij het niet voor elkaar om die vast te pakken. Dus hij duwde zijn handjes er gewoon tegenaan. "En die vraag heb je al een keer gesteld en toen vertelde ik dat deze melk een goede plaatsvervanger is voor baby's die dat moeten missen." Hij sloeg zijn arm om Levi heen en wachtte tot Ty klaar was met het flesje, wat vaak wel een paar minuten duurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyvr 01 maa 2013, 15:57

"Dat wist ik niet" zei de man op een zachtere toon. Hij voelde zich een beetje dom want Levi had geen enkele kennis betreft baby's of kinderen. Hoe verzorgde je überhaupt een baby? Luier verschonen en flesje geven moest toch maar een klein onderdeel zijn van het geheel? Levi leek het goed te doen want Tyson dronk lekker van zijn flesje zonder enkele problemen. Hij keek hoe het jongetje probeerde het flesje vast te pakken maar het lukte hem niet echt. Daar had Tyson 1. te kleine handjes voor en 2. hij was te jong om dat al te kunnen. "Echt? Heb ik die vraag al gesteld? Kan het mij niet meer herinneren. Kun je zien dat ik een korte termijn geheugen heb. Allemaal nadelen van een jaartje ouder zijn geworden. " De man leunde een beetje tegen Sam aan met zijn ogen op de baby gericht. Na enkele minuten dronk Tyson het flesje leeg. "Hij is klaar met drinken en nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyvr 01 maa 2013, 21:28

Sam moest lachen en hij nam Tyson weer over. Hij hing het kleine mensje tegen zijn schouders en klopte voorzichtig op zijn rug. "Nu moet hij boertje doen," zei hij met een grote glimlach en hij bleef net zolang kloppen tot Tyson een zachte, maar duidelijke boer liet. Sam haalde de kleine weer naar voren en zette hem op schoot. Ty keek hem met zijn vrolijke oogjes aan en keek af en toe naar Levi, tot Sam opstond en hem weer in zijn wipstoeltje zette, waar hij weer snel uitgevonden had hoe je zo leuk op en neer ging. Sam ging weer naast Levi zitten. "Nou, dat was toch niet zo moeilijk?" Hij glimlachte en gaf Levi een zoen op zijn wang. "Zal ik ons eten dan maar klaar gaan maken?" Hij stond op en liep naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Emptyza 02 maa 2013, 02:41

"Het ging niet zo slecht" mompelde Levi zachtjes maar hij was stiekem wel blij dat Samwell het weer overnam. Kinderen... Hij wist niet of hij er ooit aan kon wennen. "Boer?" Hij keek hoe Tyson een boertje liet. Waarvoor moest dat vroeg Levi zich af. Hij ging het niet vragen want dadelijk voelde hij zich pas echt dom. Levi wist gewoon niets over baby's en de opvoeding. Niet zijn ding. De man streek door zijn haren wachtend tot Samwell weer naast hem kwam zitten. "Nee helemaal niet maar ik ben gewoon bang dat ik iets fout doe" Eten? Levi knikte. "Ja ik heb eigenlijk wel trek" Hij stond op en sloeg zijn armen om de middel van de man. "Maar eerst wil ik even een fatsoenlijke kus" Hij kuste Sam voor een langere tijd voordat hij de kus verbrak om weer plaats te nemen op de bank. "Kan ik iets voor je betekenen anders ga ik heel even op mijn laptop om een aantal zaken af te maken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sams appartement - De Noordertoren
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Raphaël
» Het appartement van Nathaniel.
» Abel's appartement
» Het appartement van Mortimer en Emma.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Luchtberg-
Ga naar: