George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sams appartement - De Noordertoren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyma 01 apr 2013, 00:34

Sam sliep niet lang, want rond half elf begon hij wel honger te krijgen. Hij keek raar op toen hij Levi nog steeds zag liggen, hij had verwacht dat die wel was gaan eten. Maar hij had het nog steeds koud, dus hij bleef zo dicht mogelijk tegen hem aanliggen. Eigenlijk maar goed ook dat Levi niet was gaan eten, dacht Sam. Uiteindelijk, door de honger gedreven, stond Sam op. Een beetje duizelig viel hij eerst nog terug op bed en omdat het koud was, nam hij het dekbed mee. Staan was geen pretje, dus hij liep zo snel mogelijk naar de woonkamer en ging daar onder de deken op de bank liggen. Hij had geeneens een onderbroek aangetrokken. En het vervelendst vond hij dat hij nu op de bank lag en de keuken nog een paar meter verder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyma 01 apr 2013, 02:32

De man werd na een kwartiertje wakker omdat hij merkte dat hij nog alleen in bed lag te slapen. Geen dekbed te zien, geen Sam te zien dus een soort van bezorgdheid overwelfde hem. Waar was Sam heen? Levi had zijn shirt en joggingbroek nog aan en ging gauw naar de badkamer waar hij Sam niet zag voordat hij de woonkamer naar binnen liep. "Hier ben je..." Hij keek naar zijn vriend die op de bank lag. "Waarom ben je uit bed gegaan?" Toen hij de maag van de man hoorde rommelen wist levi al genoeg. "Wil je wat eten? Deze persoonlijke kok staat voor je klaar om alles te maken wat je hartje begeert." zei die op een grappig toontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyma 01 apr 2013, 03:35

XD, twee posts geleden had hij dat allemaal uitgetrokken om Sam extra op te kunnen warmen.

Sam keek op toen Levi de kamer binnen kwam lopen. Hij glimlachte vrolijk toen die over het kok zijn begon. "Nou, een boterham met hagelslag, meer niet," zei hij lachend. "Maar geserveerd met een ontbloot sixpackje en een goed zichtbaar lichaam." Hij keek Levi ondeugend aan en schoot toen in de lach. "Ik zei toch dat ik een sexy verzorger wilde." Hij stak zijn tong uit en kwam moeizaam overeind om de afstandsbediening te pakken. "En een glas water. Je moet het trouwens zeggen als ik teveel ga vragen." Sam wilde zich niet op deze manier door Levi laten bedienen, hij had er een hekel aan als hij hulpeloos overkwam. Want dat was iets dat hij absoluut niet was, hulpeloos. Gelukkig wist hij dat Levi dat ook wist, maar dat maakte het niet veel minder erg. Maar een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyma 01 apr 2013, 08:51

Bahbahbah,
krijg je als je ziek bent, ben er niet helemaal bij.
Hij heeft de kleren weer aangetrokken goed? xD
---

De man keek met een verbaasde glimlach op met zijn handen over elkaar gerust. "Dus je wilt zeggen dat je een boterham met hagelslag wilt terwijl ik van alles voor je kan maken? Dan wordt het een boterham met hagelslag." Niet dat je Levi hoorde klagen want een boterham smeren met boter en wat chocolade eroverheen strooien koste nog niet eens 5 minuten. Bij het volgende verzoek begon Levi zachtjes te grinniken. "Alles wat je wenst zal ik doen en dat alleen omdat je ziek bent." Hij trok de shirt uit en joggingbroek maar liet zijn boxershort aan. Hij ging niet Sam alles prijsgeven want dan was het niet meer leuk. Ook voelde Levi zich niet echt gemakkelijk als je zijn lichaam zo duidelijk kon zien want dat betekende ook zijn littekens. "Ik ben sexy met of zonder kleding." Hij pakte twee sneetjes brood, smeerde het met boter die hij uit de koelkast haalde en vervolgens pakte hij de hagelslag uit de kast om dat te strooien op het brood. Daarna deed hij de twee sneetjes op elkaar, sneed ze door midden zodat je twee helften kreeg en bracht dat met een glas water die hij gevuld had via de kraan. Hij legde dit zachtjes op de tafel. "Verder nog iets?" vroeg Levi met een charmante glimlach. Hij deed alles voor Sam want nu was hij ziek en dat betekende dat Levi goed voor hem moest zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyma 01 apr 2013, 19:06

"Ik weet toch dat jij altijd sexy bent," zei Sam. "Maar hoe hotter, hoe beter." Hij stak zijn tong uit en kwam overeind om het glas en brood te pakken. Hij at en dronk het op met lange tanden, want eten en ziek zijn ging vaak niet samen. Het water viel nog wel mee, gelukkig. "Nu alleen nog samen met mij tv-kijken." Hij tilde de deken op zodat Levi erbij kon liggen op de bank. Sam wist dat Levi met de littekens zat, maar hij vond het niet meer nodig om zich daar nu nog voor te schamen. Maar goed, dan ging hij maar onder het dekbed liggen en dan zag je het niet. Met een kussen tegen de armleuning lag Sam half onderuitgezakt tv te kijken en er was voor hem niets beters dan dat Levi naast hem kwam liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydi 02 apr 2013, 02:17

"Ja dat is een feit want sommige worden verblind door mijn schoonheid." Levi begon breed te glimlachen bij zijn arrogante zin die hij eigenlijk deels meende. Levi vond zichzelf zeker niet lelijk want anders kreeg hij ook niet iemand mee zoals Sam. Hij wist dat vele vrouwen en zelfs mannen voor hem vielen dus hij moest wel knap zijn. Alleen dat verblind worden gebruikte hij overdreven. Gewoon een beetje grappig. "Ik wil niet de oorzaak zijn als je gaat smelten." Zei die op een plagende toon voordat hij naar de bank liep om onder de dekens te kruipen. "Samen met mijn zieke schat televisie kijken, lekker knus" Hij drukte een kus in de hals van de man. "Wat gaan wij kijken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydi 02 apr 2013, 02:24

Verblind door Levi's schoonheid was Sam nou niet echt. Levi was wel knap, dat kon hij wel beamen. Hij kroop dicht tegen Levi's warme lichaam aan. "Weet ik veel," zei hij. "Misschien is er iets op tv, misschien ook niet. Een film kan altijd. Komedie, een romantische film en zo nog meer. Maar een romantische lijkt me niet zo'n goed idee, want dan wil ik je gaan zoenen en dat kan ik maar beter niet doen. Foute films heb ik alleen niet, dus mocht je daar vandaag je opwinding vandaan willen halen, dan heb je pech." Hij glimlachte en legde zijn hoofd op Levi's schouder en zijn hand op zijn buik. "Jij mag het zeggen, maar bij een film moet je hem er zelf in doen." Hij grinnikte en kneep speels in Levi's wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydi 02 apr 2013, 08:39

De man sloeg zijn arm om Sam heen met zijn ogen naar de televisie gericht waar nu een soort van serie op stond? Hij had vast de andere afleveringen moeten volgen om te snappen waar het nu over ging. "Wat is er mis om met mij te zoenen? Ik vind dat helemaal niet erg ook al ben je ziek. " Levi drukte gewoon de lippen op die van Sam. "Ik wordt sowieso niet snel ziek want mijn hete vlam verbrand al mijn ziekte kiemen. " Natuurlijk zwetste de man wat om Samwell ervan te overtuigen dat ze gewoon konden kussen. "Een film klinkt wel een goed idee." Hij stond op om een film uit te zoeken. "Als je ziek bent moeten we iets kiezen waardoor je toch kan lachen. " Hij besloot een komedie te pakken en deed het in de dvd-speler. Hij ging gauw weer terug zitten en beet zachtjes in de wang van Samwell. "Niet in mijn wang knijpen stouterd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydi 02 apr 2013, 09:46

"Het zou ook niet erg zijn als je morgen ziek was," zei Sam en hij zoende Levi terug. "Dan kon je hier een dagje langer blijven." Hij wist niet of dat wat Levi zei waar was, maar hij vond het logisch klinken. En zoals hij al zei, hij vond het niet erg als Levi hier een dag langer moest blijven en ziek moest zijn. Dan zou hij in zijn ondergoed gaan bedienen. Tijdens de voorfilmpjes draaide Sam zich naar Levi toe en hij duwde een lange zoen op Levi's mond. Als het dan toch mogelijk was, dan moest hij er maar gebruik van maken. Maar na een tijdje trok hij zich abrupt terug en rende naar het aanrecht. Daar ging zijn boterham. En nog wat meer. Hij hield zijn hand tegen zijn hoofd, want door de plotselinge actie was die nog meer pijn gaan doen. Hij schaamde zich dood, naakt kotsend in de gootsteen. En dan te bedenken dat hij op tijd was geweest, anders had hij Levi gebruikt als gootsteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydi 02 apr 2013, 22:01

"Je wilt gewoon dat ik ziek wordt zodat ik hier blijf en dat we nog langer de tijd hebben om samen te zijn niet waar? Stuk ondeugd." Levi kuste hem zachtjes terug met zijn vingers in Sam zijn haren gerust. Hij hield zoveel van de man dat het niet te beschrijven was hoe hij zich nu voelde. Hij wilde er voor Sam zijn in goede en slechte tijden. Sam moest meer op Levi rekenen want hij zou er altijd voor hem zijn hoe hij zich voelde. Tijdens de voorfilmpjes schonk de man hem een lange kus die Levi voorzichtig beantwoordde want je wist maar nooit. Dadelijk deed hij Sam nog pijn of kreeg hij geen lucht? Na een tijdje trok Sam zich abrupt terug en rende naar het aanrecht. Levi stond gelijk op want hij hoorde het geluid, Sam moest overgeven. "Samwell..." Levi keek bezorgd en ging gauw een handdoek pakken zodat hij zijn mond kon afvegen. "Gaat het nog een beetje? Ik denk dat het verstandig is als je alleen water drinkt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 03 apr 2013, 01:24

Sam keek op en veegde zijn mond af met de handdoek. "Bij nader inzien, wordt maar niet ziek," zei hij en hij schonk Levi een vrolijke glimlach. "Maar zoenen hoeft nu ook niet meer en geef me maar een teiltje." Hij begon weer te rillen, want zonder deken was het koud, dus hij liep snel terug en ging weer op de bank liggen. Hij hield zijn hand tegen zijn hoofd, wat nu echt pijn deed en hij nam zich voor om niet meer op te staan, tenzij er iets belangrijks moest gebeuren. Hij zakte onderuit en wachtte tot Levi terug zou komen. Hij haatte ziek zijn. Vrolijk en blij werd je er niet echt van, maar hij wist dat uitzieken maar gewoon het beste was. Of hij moest Levi vragen om hem zo heet op te warmen dat alle ziektekiemen in zijn lichaam stierven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 03 apr 2013, 01:32

"Als je morgen ziek blijft dan zal ik mijn werk af zeggen want ik laat je hier niet achter in deze toestand." Hij pakte een teiltje die hij aan Samwell gaf voordat de man ging terug liggen op de bank. Levi pakte voor hem een glas water met weer een paracetamol voor de zekerheid. Alleen had het nu niet veel zin als hij dadelijk weer moest overgeven. "Je moet veel drinken." De man kwam naast hem zitten en verwarmde zijn handen. "Ik ga je een massage geven, misschien voel je je wel beter?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 03 apr 2013, 01:48

"Tegen een massage van de knapste man van de stad zeg ik geen nee," zei Sam lachend en hij draaide op zijn buik. Voor de zekerheid nam hij de paracetamol in met een slok water en hij keek naar de tv. "En de film dan? Die wil ik eigenlijk ook nog wel zien." Maar hij ontspande zich en liet Levi maar gewoon zijn gang gaan. Heerlijk met warme handen. Op dit soort momenten voelde Sam de liefde voor Levi opwellen en wilde hij hem eigenlijk zoenen, maar hij smaakte nu naar kots. Maar hij hoopte tegelijk bijna dat hij morgen nog ziek was, zodat Levi bij hem zou blijven. "Zeg Handsome, moet ik een tweepersoonsbed aan gaan schaffen?" vroeg hij. Misschien was zijn bed te klein voor twee man, maar Sam zelf vond het fijn om zo dicht tegen Levi aan te kruipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 03 apr 2013, 02:36

"Dat dacht ik al." Levi wachtte tot Samwell op zijn buik lag zodat Levi lekker op zijn billen kon gaan zitten. Natuurlijk verdeelde hij het gewicht door met een been te steunen op de grond. Hij kwam er nu wel bij om Sam eens goed te verwennen. "Je kan de film gewoon blijven kijken en ondertussen masseer ik je." Hij begon eerst zachtjes de schouders van de man te kneden. Eerst een warming up voor zijn eigen vingers omdat hij dat allang niet meer had gedaan. Vrouwen hielden namelijk van massages en dat deed die toen ook constant. Echter was Sam een man... Bij de vraag van Sam boog Levi naar voren en fluisterde op zijn onwijs sexy toontje: 'Ik vind het heerlijk om knus tegen je aan te liggen dus laat je bed maar voorlopig staan.' Hij beet speels in de oorschelp van de man en ging nu met zijn handen iets omlaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 03 apr 2013, 02:43

"Nee ik wacht wel met kijken totdat jij weer naast me ligt," zei Sam vrolijk. Hij voelde hoe Levi op hem ging zitten en met zijn schouders begon. Het was fijn en hij sloot zijn ogen om te genieten. Hij merkte dat het minder koud was als Levi met zijn warme handen aan de slag ging, ook al lag hij helemaal onbedekt nu. Deze massage deed hem alleen wel ergens aan denken, hun afspraak. Levi had de kartrace gewonnen. "Ik zou je vandaag laten vliegen," zei hij opgeschrokken, maar hij ontspande weer toen Levi omlaag ging met zijn handen. "Je kan vast je onderbroek wel uitdoen, dat is vast aangenamer," zei hij en hij keek ondeugend achterom. Natuurlijk meende hij dat niet en dat wist Levi ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 03 apr 2013, 05:04

"Oké als je dat perse wilt. Je mag van mij gewoon kijken want ik wou eigenlijk dat jij ging lachen. Ik ben niet zo fan van komedies." Hij drukte een kus in de nek van Sam en masseerde nu midden op zijn rug. Kneden, wat technieken met zijn vuist en vingers, af en toe met de duim om zijn spieren los te maken. Levi wist waar hij mee bezig was. "Och dat kan nog een andere keer Sam, maak je daar niet druk om. Laat mij nu maar de zieke verwennen goed?" Levi begon te lachen bij de opmerking van de man. "Dat lijkt mij niet zo goed idee, ik wil je niet verleiden of dadelijk ervoor zorgen dat je zin krijgt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 03 apr 2013, 05:25

Sam keek met opgetrokken wenkbrauw achterom bij Levi's opmerking. "Geen zin krijgen? Trek al je kleren dan maar weer aan, Handsome," lachte hij schamper. "Maar dat vind ik dan ook weer niet zo'n goed idee." Hij genoot ervan hoe Levi hem masseerde en wat hem betrof ging hij de rest van de dag door. "Goed, ik laat je vliegen zodra je weer een keertje hier bent." Hij legde zijn hoofd op het kussen en zei eventjes niets, alleen maar genietend van Levi's massage. "Zijn al jouw besprekingen eigenlijk heel ver weg vanaf hier, of is alleen je huis van hier af heel ver rijden?" vroeg hij nieuwsgierig. Eigenlijk wilde hij gewoon dat Levi weer bij hem kwam wonen. Dat was meteen het probleem. Hij wilde echt hier blijven, vooral omdat hij hier gevestigd was, Tysons kamer hier had opgebouwd en als één van de belangrijkste dingen, hij kon zijn hoofdkwartier moeilijk verhuizen. Dat moest hij dan onder Levi's neus weer ergens inbouwen, zonder dat hij het wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydo 04 apr 2013, 09:34

"Sam, wil je je een beetje gedragen?" Hij beet zachtjes in de schouder van de man, niet te hard natuurlijk. "Dat is ook geen goed idee want je moet jezelf nu niet gaan inspannen. Dus ontspan lekker en geniet van mijn massage kunsten." zei de man op een amuserende toon met zijn lippen gedrukt in de hals van de man. "Ik zal nog vaker langskomen maak je daar niet zo druk om. We kunnen alles nog inhalen. Eerst gaan wij focussen om jouw weer helemaal fit te maken." Bij de vraag van Sam leek Levi kort te denken omdat hij een berekening in zijn hoofd naging. "Ik woon dicht bij mijn werk dus je kunt het beste zeggen dat beide locaties hier toch wel een eindje uit de buurt zijn. Ik vind rijden niet erg, geeft wel eens ontspanning want het kan echt hectisch zijn op werk" Waarom vroeg Sam dat aan hem? Het maakte hem wel nieuwsgierig om erna te vragen maar besloot het niet te doen. Wanneer hij klaar was met de massage ging hij van Sam af en keek de man lief aan. "Blijf je op de bank liggen zonder kleren? Is dat wel verstandig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydo 04 apr 2013, 21:26

"Opstaan doet pijn, dus ja, ik blijf hier liggen," antwoordde Sam en hij trok het dekbed over zich heen. Hij nam nog een slok van zijn glas water en keek Levi even aan. Maar daarna greep hij snel naar de emmer en gooide nog een deel van zijn maaginhoud naar buiten. "Hmpf," zuchtte hij en hij kotste nogmaals. Met een geïrriteerd gezicht draaide hij zich naar de tv en hij zette de film aan. Levi hield dan wel niet van komedie, Sam vond het fijn om naar te kijken. Vooral als je een dagje ziek was en wel opgevrolijkt kon worden. "Maar oké, je woont en werkt dus ver weg," zei Sam. "Jammer dat je geen luchtmeester bent, dan deed je het elke dag in tien minuutjes heen en tien minuutjes terug. Zou veel handiger zijn." Hij glimlachte en zakte lekker onderuit, de pijn in zijn hoofd zoveel mogelijk negerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydo 04 apr 2013, 22:22

De man ging zitten op een stoel met zijn borst tegen de leuning van de stoel gerust. (hij zit dus andersom erop, op een stoere manier). "Zal ik even je tandenborstel pakken en tampasta zodat je je tanden kan poetsen zodat de smaak weggaat?" En omdat ik je dan kan kussen dacht Levi in zichzelf. Hij vond het niet erg om Samwell nu ook een kus te geven maar hij wilde de man niet ongemakkelijk laten voelen. Bij de woorden van Sam keek Levi hem voor kort aan. "Waar gaat dit gesprek naartoe als ik vragen mag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydo 04 apr 2013, 22:30

"Graag," zei Sam. "En een glaasje water zou ook niet erg zijn." Hij wachtte rustig tot Levi alles had gepakt en poetste zijn tanden. "Waar dit naartoe gaat?" ging hij verder nadat hij de tandpasta uit had gespuugd. "Ik zou eigenlijk willen dat je weer hier komt wonen, Handsome. Niet af en toe een weekend, gewoon elke dag." Hij keek Levi diep in zijn blauwe ogen. Dagen met hem doorbrengen was iets wat Sam het liefste deed. En hij had het gevoel dat voor Levi hetzelfde gold. Tyson zou het ook niet erg vinden, wist hij. Want hoe eerder Levi standaard in het leven van de kleine kwam, hoe makkelijker die het ermee zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyma 08 apr 2013, 02:15

De man knikte om daarna naar de badkamer te lopen om Sam zijn tandenborstel en tampasta te pakken. Daarna liep hij terug naar de keuken om gelijk een glas met water te vullen. Levi liep naar de bank om het glas op het tafeltje neer te zetten en de rest te overhandigen. De man ging weer terug op zijn stoel zitten afwachtend wat Samwell nu ging zeggen. Er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht. "Dat is wel een leuk en verleidelijk voorstel alleen gaat dat nu niet... Misschien kan ik mijn bedrijf laten verhuizen en hier meer in de buurt laten vestigen. Alleen... wie zegt dat het zo goed zal gaan? Dat het niet mis gaat?" Daar was Levi namelijk het bangst voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyma 08 apr 2013, 02:36

Sam begon te glunderen toen Levi voorstelde om zijn bedrijf te verhuizen. Zou hij dat echt voor hem doen? Maar daarna begon Levi weer te twijfelen. Sam kwam zo ver als het ging overeind en keek hem diep aan. "Het gaat niet fout, Levi," zei Sam. "Dat weet ik zeker. Tenzij jij je niet goed voelt als je hier bent, maar dat zou ik dan wel gemerkt hebben." Dit zette Sam wel aan het denken over zijn geheime identiteit, maar langzaamaan begon hij daar iets op te verzinnen. Heel langzaam. Of moest hij het gewoon vertellen? Dat zou heel veel moeite besparen, maar Levi's reactie was niet te voorspellen. Niets van dit alles was aan hem te zien, hij had gewoon evenveel glimlach op zijn gezicht als altijd als Levi in de buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydi 09 apr 2013, 03:48

Hun blikken waren gekruist, de mannen keken elkaar diep in de ogen aan. Levi vergat de hele wereld om zich heen en kon het niet helpen om een klein beetje te glimlachen. "Jij bent een optimist. Dat vind ik nou zo leuk aan jou." Hij knuffelde de man voordat hij hem een kus gaf op zijn voorhoofd. "Dus dat lijkt je een strak plan? Het bedrijf verhuizen en meer in deze buurt vestigen? Ik zou het wel weer fijn vinden om met jou samen te wonen. Toen was het ook zo gezellig samen." Hij streek met zijn vinger langs de kaaklijn van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 10 apr 2013, 02:54

"Ik vind het een geweldig plan," antwoordde Sam en hij trok Levi bij zich onder het dekbed, om hem goed te kunnen zoenen. Hij hoopte dat er vooral tandpasta te proeven was en niet de kots van een paar minuten geleden, maar daar liet hij zich niet door tegenhouden. Hij kroop dicht tegen zijn warme Levi aan en keek hem smoorverliefd in de ogen. Sam vroeg zich af of dat ooit zou verdwijnen, dat gevoel dat hij voor Levi had. Of het ooit over zou gaan in houden van en niet meer de kriebels. Het leek helemaal onmogelijk dat dat ooit ging gebeuren. "Maar je moet het wel vantevoren zeggen. Of nee, verras me maar als het je lukt." Hij gaf Levi nog een zoen en wist dat die hem wel tegenhield als het echt vies smaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 10 apr 2013, 03:41

Levi glimlachte toen Levi onder het dekbed werd getrokken. Hij probeerde zo klein mogelijk te blijven zitten zodat Sam genoeg plaats had voor zichzelf. Hij sloeg zijn armen om de hals van de man en kuste hem lief terug. Een beetje voorzichtig omdat hij niet wilde dat de man dadelijk op hem zou overgeven. Het tandenpoetsen had wel een goed effect gehad want hij smaakte helemaal niet naar kots. Levi keek Sam net zo diep in zijn ogen aan als de ander het deed. Hij hoopte zo dat Sam kon zien dat Levi alles voor hem over had. "Ik ga je wel verrassen want dat vind ik namelijk veel leuker! Dan is het ook zo onverwachts!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptywo 10 apr 2013, 03:47

Sam bracht zijn gezicht dicht naar dat van Levi, maar zei niets meer. Hij keek hem alleen maar aan en gaf hem daarna een zoen. Met zijn armen om hem heen hield hij Levi vast en hij was niet van plan om nog los te laten. Dus zo zoende hij Levi een minuut, twee minuten, vijf minuten, tien minuten. Een passionele, liefdevolle zoen. Het was net alsof Sam zijn vriend opat. En hij was nog steeds niet van plan om los te laten. Hij hield zo belachelijk veel van Levi, van zijn Levi, dat hij niet wilde dat ze ooit nog verder gingen dan dit moment. Dit moment waarop alles perfect was, ook al was hij ziek. Maar als ze hier stil zouden blijven staan, zouden er nooit dingen gebeuren die hun relatie zouden verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptydo 11 apr 2013, 08:24

De man hield hem stevig was wat Levi wel een lief gebaar vond. Dit moest gewoon goed zijn, dit gevoel. Wat er tussen hun speelde. Hun liefde voor elkaar. Levi had nooit zo iets graag gewild als toen hij voor het eerst Sam ontmoette. Door hem lag zijn leven volledig op zijn kop. Nu zoveel tijd verder zaten ze hier op de bank, beide personen die dachten dat ze nooit serieus zouden zijn hadden elkaar gevonden. Liefde op het eerste gezicht? Meestal geloofde Levi niet in deze flauwekul. Was iets voor vrouwen maar hij begon er zelf aan te geloven. Nooit had een man hem zo in vuur en vlam weten te zetten. Vrouwen waren altijd meer zijn ding geweest. Ook al vond hij schattige jongens ook erg leuk om mee te spelen. Sam was een heel ander persoon. Misschien dat hem daarom zo goed werkte? Ze kuste lang wat hem een heerlijk gevoel gaf. Sam mocht hij nooit meer loslaten, dat weigerde hij. Zijn duim streek langs zijn kin, langs zijn onderlip voordat hij het nogmaals kuste. "Ik hou van je..." fluisterde Levi zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyvr 12 apr 2013, 02:54

"En ik hou van jou," antwoordde Sam en hij gaf Levi nog een zoen. Hij legde zijn hoofd op het kussen en hij keek Levi aan, gaf hem af en toe een zoen. Dicht tegen elkaar aan legde hij zijn hand op Levi's borst en gleed er een beetje overheen. Hij wilde vandaag niet meer dan dit, want dat zou niet verstandig zijn en het was al helemaal perfect om een middag dicht tegen elkaar aan te liggen. Hij gaf Levi nog een kort kusje. En zo ging hij een tijdje door. Uiteindelijk was hij vergeten dat hij ziek was en wist hij alleen nog maar hoeveel hij wel niet van Levi hield. "Kom je me zo snel mogelijk verrassen met je intrek in dit huis?" vroeg hij hoopvol. Als Levi hier woonde, konden ze elk weekend zo tegen elkaar aanliggen. Elke nacht zelfs. Hij gaf hem nog een zoen en keek hem weer vol met liefde aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Emptyzo 14 apr 2013, 04:52

De man hoopte dat hij zelf niet ziek werd door deze aanrakingen van Sam. Ofja door zo dichtbij te zijn, hem zo te kussen. Dadelijk werd hij nog aangestoken. Dit betekende wel dat hij morgen dan hier kon blijven? Hij kuste Sam liefjes terug en lag dicht tegen de man aan met zijn ogen gesloten. "Ik kan zo in slaap vallen... Je geeft mij echt een gevoel van zen." De streling over zijn borst voelde prettig aan. Sam mocht wel doorgaan want Levi streelde lief door de haren van Sam. Een massage had hij al gegeven. Bij de woorden van Sam opende Levi een van zijn ogen. "Ja heel snel. Ik kan zelf niet wachten"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sams appartement - De Noordertoren
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Raphaël
» Het appartement van Nathaniel.
» Abel's appartement
» Het appartement van Mortimer en Emma.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Luchtberg-
Ga naar: