George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sams appartement - De Noordertoren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 01:05

"Een wedstrijdje waarin?" vroeg Sam, die Levi's hand loslaat om een volgende boterham met hagelslag te maken. "Een zwemwedstrijd? Die verlies je, daar kan je zeker van zijn." Hij glimlachte plagend en gaf Levi een zoen op zijn wang. "Maar ik ga de uitdaging wel aan, bewijs me maar dat ik het fout kan hebben." Hij pulkte een beetje aan zijn shirt om het losser te laten zitten, maar hij wist dat dat tevergeefs was. Er was geen enkel shirt in zijn kast dat niet strak om hem heen zat, daar leek geen ontkomen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 04:13

“Ja in een zwemwedstrijd en wil je niet zo hoogmoedig doen? Hoogmoed komt ten val zeggen ze altijd hé. En trouwens… Ik ben best goed in zwemmen” Dat loog Levi als hij barste want hoe vaak ging de man nu werkelijk zwemmen? Het kon toch niet zo moeilijk zijn? “En geen magie gebruiken, dus jij geen luchtsturing” Hij tikte met zijn vinger op de neus van Sam voordat hij zijn laatste hap nam van zijn boterham. “Ik zit nu alweer voel. En wat ben je aan het doen?” Hij keek een beetje naar het gepulk van Sam aan zijn shirt. “Zit het te straks? Waarom neem je geen maatje groter als je dit niet prettig vind?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 05:09

"Als je nu al vol zit, wordt het een lange zit hier aan tafel," zei Sam lachend, die zijn boterham opat en aan de volgende begon. "Het zit niet te strak, het kruipt omhoog. En een maatje groter is moeilijk te vinden, hoor. Dit is al XL. Trouwens, vervelend is het niet." Nu tikte hij op zijn beurt op Levi's neus. "Dus, jij denkt dat je sneller zwemt dan ik." Hij tilde Levi's arm op en keek er naar. "Tja, dat is ook erg overtuigend." Hij glimlachte en liet Levi een spierbal maken. "Goed genoeg." Hij gaf hem een zoen en ging weer verder met zijn brood. Hij had altijd gehoord dat vlinders in de buik je minder hongerig maakten, maar Sam had het gevoel dat hij er juist meer trek van kreeg. Want de vlinders waren wel aanwezig, dat wist hij zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 10:10

op mijn favoriete rpg antwoorden!
______
"Gelukkig heb ik vandaag mijn geduld een beetje gespaard" zei die met een kleine glimlach. Meestal had Levi niet zo'n geduld. "Kruipt omhoog? XL? Even serieus? Kom ik aan met mijn S en heel soms M. Maar er zijn toch ook shirts in de maat XXL? Of zijn die net weer te groot? In ieder geval bevalt mij die strakke shirts wel want dan kan ik je biceps goed zien" zei die met een tevreden glimlach. "Hey! Maak mijn armen niet belachelijk. Je zult eens zien hoe snel ik kan zijn met deze armen. En we weten het wel dat mijn armen twee keer in die van jou pasten" Hij begon even zachtjes te voelen aan de spierbundels van Sam. Hij maakte echt geen schijn van kans. "Goed eten want dat heb je straks nodig als je mij niet bij kunt houden"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 11:50

"XXL is belachelijk groot man," zei Sam lachend. "Dus ik vind dit prima. En ik heb al vaak genoeg gezegd dat je er niet over in moet zitten, omdat ik jou de knapste vind." Hij glimlachte en na Levi's volgende opmerking trok Sam hem bij zich op schoot. "Dan gaan we het wat minder erg maken om op mij te wachten." Eerst gaf hij Levi een zoen en toen ging hij verder met de volgende boterham, nummer vijf alweer. Het kon niet beter dan hier aan tafel met hem op schoot zitten, dacht Sam en hij duwde Levi dicht tegen zich aan. Boterham nummer zes kwam redelijk snel en ook die at Sam helemaal op, om aan nummer zeven verder te gaan. "Zou ik misschien nog in de groei zijn?" vroeg hij, meer aan zichzelf dan aan Levi.

Weet je, ik en Esmée hadden een plannetje en dat zou ook invloed hebben op Levi en Sam. Maar verder is dit RPG uitgestorven, maar ik kan het wel nog steeds uitvoeren. Dus wat denk jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 22:06

Wat voor plannetje? Kun je het nader toelichten? Als het leuk genoeg is mag je het gewoon uitvoeren hoor. I love a little drama ^^ Sowieso wil ik nog dat Levi gaat ontdekken dat Sam Hurricane is.
______

“Ja echt? Het is net 1 xje meer…” Hij bekeek Sam’s kleding even waar zijn spieren goed in uitkwamen. Bij de volgende opmerking begon Levi een heel klein beetje te blozen. “Ik weet dat ik mooi ben hoor” Levi stak plagend zijn tong uit maar deels waren zijn woorden wel eerlijk. Hij vond zichzelf echt niet lelijk en wist duidelijk dat hij iedereen gemakkelijk om zijn vinger wist te winden. Maar als nog deed het hem meer als Sam zei dat hij Levi de knapste vond. Waarom wilde hij zo graag dat Sam dat vond? “Hoe ga je dat dan doen?” Maar Levi werd al gauw op Sam’s schoot geplaatst en leunde lekker tegen hem aan. “Boterham nummer 7” Levi floot speels terwijl hij nadacht over de vraag. “Je mag niet meer groeien! Je bent al ietsjes langer als mij, en dat scheelt heel weinig. Dadelijk ben ik nog klein vergeleken met jou” Hij pakte de hand van Sam vast waar hij zijn boterham mee vast had zodat die nu even niet kon eten. Levi drukte zijn lippen op de man en glimlachte binnensmonds want Sam smaakte duidelijk naar de boterhammen die hij had gegeten. Niet dat je Levi hoorde klagen, helemaal niet zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 22:22

Het had te maken met Heather die Sam dronken zou voeren, maar heel veel verder ga ik er niet op in. En ja, Levi moet er nog achter komen, dat klopt, maar dat gaat niet zo makkelijk.

"Denk na, Handsome," zei Sam lachend en na de zoen ging hij verder met zijn boterham. "Ik ben tweeëntwintig, alsof ik nog zou groeien." Hij smeerde er nog één, zijn laatste. Ook die at hij op. Daarna nog een glas melk en hij was klaar. Hij gaf Levi een zoen op zijn mond en stond toen op, met hem in zijn armen. Sam zette zijn vriendje op de tafel en begon af te ruimen. 's Morgens was het niet veel en daar was hij wel blij. Klaar met afruimen pakte hij uiteindelijk zijn tas en opende de deuren naar het balkon. "Ben je klaar om te gaan?" vroeg hij aan Levi, terwijl hij zijn surfplank op een windvlaag naast het balkon liet zweven. Sam sprong erop en stak zijn hand uit om Levi te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 22:56

Aahaaaa… En dat die natuurlijk vreemdgaat ofzo? Of een keer wilt kijken hoe het met een meisje is? Maar voer het maar uit. En dan ken je Levi nog niet >Smile
____
“Ik denk ook na. Natuurlijk kun je niet meer groeien want na 18 jaar gebeurt dat niet meer. Maar ik zou ook niet willen dat je nog kunt groeien” Hij keek hoe Sam zijn laatste boterham, nummertje 8 naar binnen werkte, zijn melk op dronk en alles begon af te ruimen. Levi keek toe want het was toch niet veel en om daarmee te helpen? “Ik ben klaar om te gaan. Hebben we alles? Handdoek, geld, schone boxershort? Shampoo etc. etc.? “ Hij controleerde of hij zijn portemonnee had meegenomen en dat had hij. Hij pakte ook zijn tas, nam de hand aan van de man en liet Sam hem begeleiden. “Het is dat ik je vertrouw” Hij keek even naar beneden maar Levi had nooit last van hoogtevrees gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptydi 19 feb 2013, 22:59

Op een windvlaag vloog de surfplank nu weg, hoog over de stad in zuidelijke richting, naar een zwembad in het Waterland.

Maak jij een zwembad aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 00:23

Een paar dagen na het gebeuren in het zwembad.

Sam lag voor pampus op de bank. Levi was vandaag aan het werk en hij had bezoek gehad. Net nu het zo geweldig voelde met Levi, omdat er een hele sterke band was ontstaan tussen hen twee, was Heather langs gekomen en die had het Sam verteld. Dat was ongeveer twee uur geleden. Sindsdien had Sam op de bank gelegen, niet wetend of hij het aan Levi moest vertellen. Uiteindelijk had hij besloten dat wel te doen, want hij wilde niets achterhouden en dat deed hij toch al, dus moest hij dit wel vertellen. Hij wilde graag een open boek zijn in een relatie, vooral als die zo sterk was als na dat zwembad. Maar dit zou zoveel gevolgen hebben, Sam kon ze niet eens allemaal overzien, laat staan dat Levi dat wel kon. Voor de zoveelste keer die middag zuchtte hij en hij wachtte tot Levi thuiskwam, want hij vond zo langzamerhand wel dat Levi dit thuis mocht noemen, al woonden ze pas een paar dagen samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 00:29

Levi bekeek de wietplanten. “Zien er goed uit. Begin maar met knippen en te verdelen want het moeten naar meerdere personen. De koeriers hebben de adressen en de busjes staan klaar buiten. Ik moet nu echt gaan dus Pieter, hou jij mij op de hoogte van de zaken?” De man knikte en Levi vertrok. Na ongeveer een half uurtje kwam hij aan bij zijn huis althans het huis van Sam. Ze woonden nu al een paar dagen samen en het ging echt goed. Na alles wat hij Sam had verteld was hun band nog sterker geworden. Levi had dit nooit kunnen voorstellen. Een band met iemand krijgen, van iemand langzamerhand beginnen te houden. Ja hij begon van Sam te houden maar had die woorden nog niet tegen Sam gesproken. Daar was het nu nog geen tijd voor. Levi zou het ooit zeggen alleen vandaag niet. Hij stond voor het gebouw, schoot vlammen uit zijn handen en schoot als een raket de lucht in. Hij stond nu buiten voor het raam, schoof het open en kwam naar binnen. “Ben er weer” Hij sloot het raam weer achter zich dicht want het was toch wel frisjes buiten. Hij liep naar de man toe om een kusje te geven. Daarna ging hij zijn jas ophangen. “Alles goed?” vroeg hij op een vriendelijke toon terwijl hij zijn zwarte v-hals shirt rechtstreek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 00:39

Sam keek op toen Levi binnenstapte en was toch even blij met de kus. Dat was leuk aan samenwonen, een welkomst- en ochtendkus, elke dag. Maar toch vond Sam het moeilijk. Terwijl Levi zijn jas op ging hangen, ging hij ondersteboven op de bank zitten, hij was onrustig. "Het had beter gekund?" antwoordde hij en nogmaals kwam er een diepe zucht uit zijn mond. Hij gebaarde dat Levi moest gaan zitten en zelf ging hij ook goed zitten. Hij besloot het maar gewoon te vertellen. "Ik heb vandaag bezoek gehad," begon hij. "Van een meisje genaamd Heather. Zij vertelde me dat, de dag nadat ik die eerste twee nachten bij jou door had gebracht, we samen in een motel hebben geslapen. Ze bekende dat ze me dronken heeft gevoerd en mee naar bed heeft genomen. Nu was ze zelf ook dronken, dus we hebben niet zo op de details gelet. Nu kwam ze langs om te vertellen dat ze zwanger is. Ze is zwanger van mij, er is geen andere mogelijkheid. Toch, de DNA-test wordt morgen gedaan, dus ik heb het mijne meegegeven, maar ze wist zeker dat er geen andere optie was." Hij keek Levi met schuldige ogen aan. Het was voor hem als een totale schok gekomen en hij was bang voor wat Levi zou denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 00:56

"Je kijkt niet zo vrolijk is er iets gebeurd?" Algauw werd het duidelijk dat de man naast hem moest komen zitten. "Oké...." Levi ging aarzelend zitten want wat wilde Sam nu precies gaan vertellen? Iets over hun? Bij de volgende woorden vertrok Levi's gezicht. "Wat?" Hoorde hij dit nu goed? Levi begon zachtjes te lachen. "Houd je mij nu voor de gek? Sinds wanneer wordt een homo opgewonden van een vrouw?" Dat klonk bot en gemeen en dat was juist de bedoeling. "Dus je bent een wijf gaan neuken terwijl je dronken was? Terwijl je toen ook bij mij bent geweest? En daarna maak je haar ook nog eens zwanger?" Levi stond abrupt op. "Dus je valt dus toch op vrouwen? En dan tegen mij liggen want hoe kun je nu een stijve krijgen van tieten als je alleen op jongens valt?" Levi deed zijn armen over elkaar en zijn ogen vlamden. "En nu? Wat ga je doen als je de vader bent? Dat ze het kind maar weghaalt. Jij bent met mij samen en zo'n belachelijke slet die niet eens weet wat voorbehoedmiddelen zijn komt hier leuk vertellen dat ze zwanger is. Een mislukte ONS noemen ze dat" levi had die vrouw het liefst een klap voor haar kop gegeven. "Of wil je vader worden op je 22ste Sam? Het brengt vele verantwoordelijkheden met zich mee. En dadelijk moeten jullie gedwongen trouwen...? En waar kom ik dan te staan? Ik hou absoluut niet van kinderen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 01:28

"Ik val absoluut niet op vrouwen," zei Sam verontwaardigd. "Zoals ik al zei, ik was stomdronken gevoerd, dan heb je het niet meer onder controle." Levi reageerde helemaal niet hoe hij gehoopt had dat hij zou reageren. Sam wilde ook liever niet verder gaan, maar het moest wel. "Zij wilde het ook weg laten halen, want ze kan niet voor dat kind gaan zorgen," ging hij verder en hij slikte even. "Maar ik ben daar tegen, dus impulsief heb ik gezegd dat ik dat kind dan wel mee zou nemen." Hij begroef zijn gezicht in zijn handen, vooral omdat Levi dus niet van kinderen hield. "En misschien wil ik wel vader worden op mijn tweeëntwintigste," zei hij, licht snikkend. hij dacht er even over na. "Oké, misschien moet ik me daar heel goed op voor bereiden. Maar ik zou niet met haar trouwen als dat zou moeten, dat nooit. Ik dacht vanmiddag niet goed na oké, het was allemaal zo opeens. Ik wil jou, Levi, maar tegelijk wil ik alles een kans geven om te leven. Ik had gehoopt dat je het wat luchtiger en vriendelijker op zou pakken, maar daar dacht ik dus ook verkeerd over na."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 03:26

Hij kon zijn oren niet geloven. "De meeste jongens krijgen het niet eens omhoog als ze stomdronken zijn. Volgens mij heeft zij dit allemaal geplant zodat ze zwanger zou raken ofzo. Ik vind het maar een raar verhaal. En als je dus voortaan stomdronken bent kom ik je dus tegen met een ander meisje in bed. Ow en niet vergeten dat ze ook nog allemaal eens zwanger worden van je vruchtbare sperma" zei die geërgerd. Zijn mond viel bijna open bij de woorden van de man. "Wat? Wat heb je gezegd? Ben je op je hoofd gevallen? En waag het niet om te gaan huilen! Sam het is een kind waarover je spreekt. Dat betekent dat je verantwoordelijkheden krijgt en je bent 24 uur met je kind bezig. Ook als je het alleen gaat opvoeden. En vergeet het maar dat ik daar aan meedoe. Ik ga echt niet voor een kind zorgen. Ik ben sowieso niet capabel om voor een baby te zorgen. En Sam... Jij bent in sommige opzichten ook nog kinds dus hoe zie je dit voor je? En hoe had je gewild dat ik had gereageert? Ooh Sam wat leuk! Kom we nemen het kind onder onze hoede? En denk je niet dat ze na een paar jaar haar kind komt opeisen? Dan komt er een proces en alles. Weg ermee Sam , weg"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 04:37

"Je weet dat ik zo goed als nooit dronken raak," zei Sam kwaad en hij keek Levi boos aan. "Ik ben sindsdien alleen nog uit geweest met jou en je ziet me altijd maar één of twee biertjes drinken, terwijl jij je het laplazerus zuipt. Jij hebt haar trouwens niet gezien, ze was er kapot van en zo goed kan iemand niet acteren. Zij had thuis ook een vriendje zitten, iemand die zelfs meer werd dan een vriendje. En ik ben ouder dan die twee. Je wilt trouwens niet weten hoe verantwoordelijk ik ben." Daar hield hij op. Bijna had hij verteld dat hij verantwoordelijk was voor een hele stad, maar dat leek hem niet zo slim. "Ik wil elk levend wezen een kans geven op een goed leven, Levi," ging hij rustig verder. "Daarbij voel ik me verantwoordelijk voor iets dat mijn kind is, want dat is het gewoon; mijn kind. Ik kan zien waarom jij er misschien niet mee om kan gaan en dat vraag ik ook niet van je. Maar ik ga ervoor zorgen dat dat kind goed opgevoed wordt en niets houdt me daarvan tegen." Hij keek Levi aan en met die blik maakte hij duidelijk dat het klaar was. Over zes maanden werd er een kind verwacht en Sam zou ervoor gaan zorgen. Het meisje was nauwelijks zeventien, ze maakte haar school nog af. Dat wilde hij haar niet aandoen en zij had er ook totaal geen zin in. Het enige wat ze nu hoefde te doen was het kind lang genoeg dragen en daarna zou Sam het overnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 05:39

"Pardon? Wat zeg je nu! Ik ben niet meer zo dronken geweest sinds ik met jou samen ben" Nu begon hij zijn stem te verheffen. "Och och wat zielig, ik heb zo'n medelijden met die slet?" Levi rolde met zijn ogen. "Neuken terwijl ze een vriend heeft en dat het smoesje verzinnen dat ze dronken was. Onvoorstelbaar de jeugd tegenwoordig. Duiken met de eerste en beste naar bed. En jij bent een pedofiel, en dit moet voor een kind gaan zorgen?" Levi schudde zijn hoofd. "Hoe verantwoordelijk ben je dan wel Sam? Je kan je af en toe zelf als een klein kind gedragen dat ik soms" en op dat moment hield hij zijn mond. Nee hij ging dat niet zeggen. Niet zeggen dat hij soms voor Sam schaamde. Dat kon die gewoon niet maken. De man begon langzaam te kalmeren. "Ja het is jouw kind Sam. Je kunt doen en laten wat je wilt maar zonder mij" Levi liep naar de gang, pakte zijn jas en trok die aan. "Ik wens je veel succes voor de rest van je leven maar ik ga hier niet in mee. Ik heb vaak genoeg gezien hoe dat allemaal eindigt en je kunt het beter weh laten halen voordat je zelf nog meer in de problemen komt" Hij liep naar de deur. "Dan eindig ik hierbij onze relatie"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 05:57

Sam bleef zitten waar hij zat. Van alle mensen zou Levi toch moeten begrijpen wat verkeerde keuzes waren. En Sam droeg nu als een echte man de consequenties. Natuurlijk was hij er van binnen kapot van dat Levi nu weg ging en eigenlijk wilde hij dat helemaal niet, maar hij kon ook niet vragen van de man die slechts opgevoed was om in een huis te gaan wonen waar een kind bij kwam. Sam was zich heel erg bewust geweest van wat er zou gebeuren, maar daar had hij dit niet bij gerekend. Hij had toch wel wat meer begrip verwacht van zijn vriendje, vooral na een paar dagen geleden, maar de mocht dus niet zo zijn. Tja, misschien was hij af en toe een beetje kinds, maar hij wist nog van vroeger dat het heel leuk was als je vader op een kindse manier met je speelde. Hij moest het eerst allemaal laten bezinken en Levi ook, dat was wel duidelijk. Dus zo bleef hij op de bank zitten en hij wachtte tot Levi de deur uit was. Hij zei niets meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 06:08

Levi zijn handen trilde toen hij de deurknop vasthield. Ging Sam hem niet tegenhouden? Gingen ze dan echt zo uit elkaar? Nee Levi wilde dit niet. Hij liep gauw terug, tilde de kin van de man op en keek hem doordringend aan. "Dit is geen spelletje Sam. Nu loop ik echt de deur uit en dat betekent dat we nooit meer elkaar zullen zien. Je verwachtte van mij steun maar ik kan dat niet. Ik ben er niet klaar voor om zelf ook verantwoordelijk te zijn voor een kind van een ander. Het is jouw en haar kind. Dan zal ik de rest van mijn leven met dit moeten rondlopen als een buitenstaander. Ook heb ik gezien wat er allemaal kan misgaan in het leven. Vergeet 1 ding niet" hij haalde diep adem. "Ik hou van jou. Je slaat je hier doorheen en je wordt een goede vader" voor het eerst rolde er tranen over de wangen van Levi. "Vaarwel" fluisterde hij zachtjes en met snelle passen opende hij het raam en sprong eruit. Met zijn vuursturing kwam hij langzaam aan de grond en liep vervolgens weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 07:10

Sam wist even niet wat te doen. Levi's woorden hadden hem wel verrast. Dat deze woorden kwamen uit de mond van de harde Levi. "Ik hou ook van jou," prevelde hij. Die woorden ving hij in een luchtbel en die luchtbel stuurde hij met een sneltreinvaart achter Levi aan, waar hij hem naar zijn oren liet ontploffen, zodat hij kon horen wat Sam had gezegd. Die zakte boven in zijn appartement onderuit op de bank en hij begroef zijn gezicht in een kussen. Aan de ene kant had hij altijd een kind gewild, maar dat kind pakte nu het beste wat hem ooit was overkomen van hem af. Niet dat het voor Sam een reden was om dat kind dan voor zijn geboorte al te gaan haten, zo iemand was hij niet. Maar toch was het heel verdrietig en hij had al zijn wilskracht nodig om niet zijn surfplank te plakken en achter Levi aan te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 07:16

Aaaaaah zo zielig! Sad

Ik vind dat wij een grotere sprong moeten doen ,
dat het kind 1 jaar wordt. dus een sprong van ongeveer 2 jaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 07:24

Nou, ehm, dat vind ik wel een beetje een hele grote sprong. Dan moet dat kind in zijn eerste levensjaar een depressieve vader meemaken, dat vind ik zielig. Twee dagen of zo nadat het geboren is? Kan dat ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 07:54

Owja dat is best zielig....
Ja doe dat maar Smile

Umh hoe komen ze elkaar tegen?
Belt Sam hem ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 08:00

Of Levi staat plots voor zijn deur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 08:07

Hmm dat zie ik Levi niet gauw doen hoor.
Namelijk ook omdat hij na die 6 maanden uit het wereldje is en nu een nieuw leven aan het opbouwen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 08:08

Je bedoelt het drugswereldje? Opeens werd het allemaal beter. Maar goed, Sam heeft hem opgebeld. Maar waar komen ze dan terecht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 08:15

Ik heb het! Levi komt op kraamvisite. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 08:16

Hij moest ergens zijn afleiding zien te vinden, en je blijft niet graag in een stad van iemand waar je zielsveel van houdt. bang om diegene tegen te kunnen komen Razz Levi vluchtte als het ware. Goed, Sam belde hem en toen besloot Levi op kraamvisite te komen haha! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 08:25

Oké, dan ga ik beginnen. Razz

Sam zou niet ontkennen dat hij moe was. De laatste twee maanden was hij druk geweest met een babykamer en hij sliep al een week slecht. Twee dagen geleden was de baby dan eindelijk geboren. Tyson, had Sam hem genoemd. Tyson Levi Lixor. Hij was nog steeds niet over dat verdriet heen, maar hij leerde er langzaamaan mee leven. Dat was de eerste reden dat hij slecht sliep, verder dacht hij vooral na over het feit dat hij vader was. Tyson was 's nachts een rustige baby, hij werd twee keer wakker voor zijn flesje, maar verder was er niet zoveel aan de hand. En Sam wist dat hij er snel genoeg aan gewend zou raken. Tja, hij had Levi dan wel uitgenodigd om op kraambezoek te komen, hij wilde gewoon laten weten dat alles goed ging met hem. Hij zat nu op de bank en Tyson lag in de box in de hoek van de kamer. Het was de schattigste en mooiste baby die hij ooit had gezien en op twee heldergroene ogen na leek hij in alles op zijn vader. Zo zat hij te wachten tot Levi eindelijk zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Emptyvr 22 feb 2013, 08:33

Levi deed de stropdas van zijn pak goed. "Chantal... Ik krijg het nog steeds niet goed, kun jij het voor mij doen?" Zijn secretaresse kwam glimlachend naar hem toe gelopen. "Een blauwe stropdas vandaag meneer? U draagt meestal geen blauwe stropdassen" De vrouw deed met een simpele beweging zijn stropdas goed. "Ik ga op kraamvisite en het is een jongetje geworden, vond dit we toepasselijk." De vrouw glimlachte en ging weer verder met haar dagelijkse werkzaamheden. "Ik kom vandaag niet meer naar kantoor dus laat Christian alles overnemen en al het telefoon of naar hem doorverbinden en afspraken daar ben jij voor" De vrouw knikte. "Komt helemaal in orde Levi, ik zie je morgenvroeg weer" De man knikte glimlachend en vertrok van kantoor. Het was anderhalf uur rijden naar het huis van Sam want hij woonde niet meer in de buurt. Buiten de vuurrijk, buiten alles eigenlijk. Binnen zes maanden had hij zich omhoog gewerkt tot directeur van een bedrijf. Een bedrijf die verslaafde hielp om van de drugs af te komen en aan een baan. Ja dit was het werk wat hij zijn hele leven wilde doen. Volgens het 'duistere' wereldje was Levi dood want hij had zijn dood gespeeld. Eindelijk kwam dan aan in zijn zakelijke pak, zijn haren goed gedaan in gel en een blauwe stropdas om. Hij wist niet hoe hij zich op dit moment moest voelen. Levi had voor zichzelf besloten om de man alleen te bezoeken maar niet meer in zijn leven terug te komen. Hij ging netjes in de lift staan en werd omhoog gestuurd. Daarna klopte hij aan de deur wachtend tot Sam open zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sams appartement - De Noordertoren
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Raphaël
» Het appartement van Nathaniel.
» Abel's appartement
» Het appartement van Mortimer en Emma.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Luchtberg-
Ga naar: