George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sams appartement - De Noordertoren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyzo 17 feb 2013, 22:23

"Nou, als dat is wat je wil, dan doen we dat, he," zei Sam lachend en hij trok de kleren onder zijn schort uit. "Maar laat me dan niet alleen voor aap lopen. Had je dan verwacht dat roze mij zou staan. Ik kan je ook wel een theedoek voor knopen." Hij glimlachte en schoof zijn kleren aan de kant. "Ik kan niet wachten op dat toetje." Hij pakte een paar pannen en zette ze op het fornuis. Met alles wat hij in huis had konden ze makkelijk een simpele maaltijd vaan aardappelen, vlees, groenten en salade maken, meer had hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyzo 17 feb 2013, 22:48


De mond van Levi viel open wanneer Sam zich van zijn kleding ontdeed. Damn wat een schitterend uitzicht. “Sam echt… Wil je dat ik dadelijk hier met je de liefde bedrijf?” Levi schudde zijn hoofd en hoorde de volgende woorden van de man. “Ik… Bah dat ik dit echt ga doen. Dit heb ik nog nooit voor iemand gedaan” Daar was de man te nuchter voor maar hij wilde dit wel voor Sam doen, voor hem overhebben, Hij trok zijn kleding uit en ook hij was nu naakt onder de keukenshort. “”Ik denk dat jou alles staat Sam, echt waar want jouw lichaam is net zoals een Griekse god. Jij doet mij een beetje herinneren aan Thor van die film alleen met korter haar en donkere ogen. “En nee die theedoek is niet nodig, ik heb dan liever dit anders ben ik net Tarzan” Levi lachte en haalde de nodige groente uit de koelkast. “Zal ik dan maar de salade maken? “ Hij begon de tomaten al te wassen en in stukjes te snijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyzo 17 feb 2013, 22:59

"Is het een probleem?" vroeg Sam glimlachend. "Het is toch ook gewoon liefde, of niet?" Hij deed de aardappelschijfjes in een pan en het vlees in een andere. "En dat is de reden dat ik er geen probleem mee heb zoiets voor jouw te doen. Maar ik zal jou niet vergelijken met Noorse goden, of andere, dat valt een beetje tegen." Hij keek Levi plagend aan en gaf hem een zoen. "Maar voor mij is het perfect genoeg." Hij voelde zich heel klef, maar tegelijk vond hij dat niet erg omdat hij nog steeds verliefd was op Levi. Hij gooide een wolk kruiden in de lucht en blies die over het eten. Van de tv had hij geleerd dat het dan het egaalst zou worden verspreid. Hij sloeg zijn vrije arm om Levi's middel en trok hem dicht tegen zich aan. Nog een lange zoen op de mond. "Zo wil ik elke avond wel koken," zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyzo 17 feb 2013, 23:14

“Nee nee… Niet echt. Ben het gewoon niet gewend om te doen en had ook eigenlijk niet gedacht dat jij zo gemakkelijk je kleding uit zou trekken” Maar waar schaamde Levi zich nog eigenlijk voor? Samwell had hem vaak genoeg naakt gezien. “Ja…” Levi keek een beetje ongemakkelijk naar de grond. Dat Samwell nog van hem hield of nog gevoelens voor hem had nadat Levi zo tegen hem had gelogen. “Nou dankjewel!” Hij deed zijn armen over elkaar heen rusten en keek ‘beledigd’ de andere kant op. “Lekker aardig. Ik heb best een goed lichaam hoor, ik hou het tenminste bij. “ Hij tilde de short omhoog om eventjes over zijn sixpack te kunnen strelen. Ook bekeek hij zijn armen die gespierd waren maar niet breed of wat dan ook. Ja hij was nu eenmaal smal maar hij had wel een getraind lichaam die hij constant bijhield. “Ja ja… Praat het maar weer goed” Hij deed de tomaten in een bak en ging nu verder met de komkommer. Uit het niets voelde hij een arm om zijn middel en werd naar zijn vriend toegetrokken. Hij sloeg zijn armen automatisch om de hals van de man om hem terug te kunnen zoen. “Ja inderdaad” Ademde die tevreden uit terwijl hij Sam nogmaals kuste, lang en passioneel. “Kan gewoon niet van je afblijven” Levi liet hem los want anders ging het nooit goed komen met de salade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyzo 17 feb 2013, 23:28

Sam grinnikte en wreef door Levi's haar. "Als je er zelf maar blij mee bent, toch," zei hij lachend. Levi was naast hem misschien een schriele kip, maar het kon veel erger. En Sam zag er alleen maar zo uit om indruk te maken als hij zijn pak aanhad. En door de vele fysieke arbeid die werd gevraagd bij die 'baan'. Hij kneep even in Levi's kont voor hij verder ging met waar hij mee bezig was geweest. Groenten, vlees en aardappels. Aardappels moesten van Sam altijd knapperig zijn, dus die moesten nog eventjes. Sam leunde tegen de koelkast, hij had even niets te doen, en keek naar Levi. Hij volgde elk lijntje van zijn lichaam met zijn ogen. Maar vooral het gezicht vond Sam leuk om naar te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyzo 17 feb 2013, 23:33

“Ah mijn haar… Het zit al zo warrig” Levi ging met zijn handen door zijn haren om het een ‘beetje’ te temmen maar het bleef wild wat hem beter stond als dat gel. Dat gaf hem een wat jongere, minder strenge uitstraling. Zijn grijsblauwe ogen waren even gericht op het gezicht van de man voordat hij glimlachend verder ging met de komkommer. Daarna deed hij de salade erin, olijven vond die ook erg lekker dus die gingen er ook in, mozzarella, ui en wortels. Was die nog iets vergeten? Hij pakte de citroen uit de koelkast, sneed het doormidden en wrong het uit over de salade. De man begon al gauw te merken dat Sam hem stond te bekijken waardoor Levi heel lichtjes begon te blozen. “Waarom ben je mij zo aan het aanstaren? En waar kan ik de olie, zout, peper en andere soorten kruiden vinden?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyzo 17 feb 2013, 23:56

"Mag ik dat niet?" vroeg Sam, terwijl hij een windvlaag stuurde die het goede kastje opende. "Wat heb je nou aan een vriendje als je niet eens mag kijken?" Hij grinnikte en draaide weer naar het fornuis. Alles was bijna klaar, dus hij begon alvast tafel te dekken voor twee. Hij zette de borden naast elkaar, want naar zijn mening was dat gezelliger dan tegenover elkaar zitten en elkaar de hele tijd aankijken. Aankijken kon nu nog steeds, dus wat was het probleem. Uiteindelijk zette hij ook het vuur weer uit en zette de pannen op tafel. Hij ging zitten, wachtte op Levi en schepte voor hen beiden op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 00:55

Levi keek met een tevreden impressie naar het kastje die openging nog steeds zo gefascineerd door het systeem. Hij pakte de kruiden die hij nodig had, olie erbij en de salade was klaar. Levi was niet zo van de dressingen, maakte je toch alleen vet. “Ja je mag het wel maar ik ben toch niet zo leuk om de hele tijd naar te kijken?” Levi bekeek hoe Sam de tafel begon te dekken. Hij legde de kom met salade op tafel, schoof aan en keek naar zijn bord die door de man al was opgeschept. “Het ruikt echt heerlijk Sam. Knap en ook nog eens goed koken wat wil je nog meer?” Hij pakte zachtjes de hand vast van Sam. “Dankjewel dat je mij nog een kans wilt geven Sam”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 01:06

"Ik heb vele jongens gezien, Leef," zei Sam lachend. "Maar een leuke als jij kom je maar zelden tegen." Hij nam een paar happen en kneep zachtjes in Levi's hand die de zijne had gepakt. "Dat komt vooral doordat ik niet echt zonder jou zou willen." Hij at eventjes door en zei niets. Uiteindelijk keek hij Levi aan. "Ik zie het ook niet als een kans. Was het dat wel geweest, dan zou ik van je gewild hebben dat je zou stoppen met die baan van je. Dat wil ik ook wel, maar je moet niet stoppen om bij mij te blijven." Hij liet Levi's hand los en wreef weer door zijn haar. "Maar dat zou zonde zijn, want ik heb nog nooit iemand als jij ontmoet." Hij gaf een vriendschappelijke en tegelijk liefkozende stomp tegen Levi's bovenarm. Ze hadden namelijk allebei al uitgesproken dat ze zich het liefst gedroegen als mannen, dus dat is wat Sam ook deed. En dat hun stoeipartijtjes meestal in iets anders uitliepen, dat maakte niets uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 02:11


“Wat wil je daarmee zeggen?” Nu klonk de toon van zijn stem scherper terwijl zijn grijze ogen de man voor kort aankeken voordat hij een nam hap van zijn maaltijd. Algauw werd zijn expressie al weer zachter bij Sam zijn vleiende woorden. “Dat geld ook voor mij want nog nooit heeft iemand mij zo in zijn ban gehad als jij” Hij nam simpel weer een aantal hapjes en verstrengelde zijn vingers met die van Sam, bracht zijn hand naar zijn mond en kuste zijn vingers één voor één. “Je spreekt alsof je nog nooit iemand zoals mij hebt ontmoet, alsof ik je soulmate bent” grapte Levi terwijl hij speelde met zijn eten voordat hij nog een hap er van nam. Voor Levi was Sam wel meteen liefde op het eerste gezicht geweest want de jongen bracht allemaal dingen bij hem naar boven wat hij nooit eerder had meegemaakt. Hij wilde de man monopoliseren, voor zichzelf houden en met niemand delen. “Je weet dat ik niet meteen kan stoppen maar ik zou proberen te minderen en een plan te bedenken hoe ik misschien uit dat wereldje kan komen. Even de mogelijkheden doornemen” Levi moest lachen wanneer hij een stomp tegen zijn bovenarm voelde. “Hallo!” Hij gaf Sam een stootje doormiddel van een duw met zijn schouders. “Eet je bord eens leeg Sam. “ Levi keek hem speels aan en begon nu aan zijn vlees want de aardappeltjes had hij al op. Af en toe prikte hij een knapperige groente op zijn vork die precies zo was gekookt hoe Levi het lustte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 02:29

"Misschien voelt dat ook wel zo," zei Sam lachend en hij nam nog meer happen. "Ik ben inmiddels tweeëntwintig, ik verwacht dat ik het wel weet als iemand beter voelt dan anders. Inderdaad bijna als een soulmate. Ik heb nog nooit een soulmate gehad, dus ik kan het niet vergelijken. Maar ik denk dat jij heel dicht in de buurt komt." Hij glimlachte en gaf Levi een zoen op zijn wang. "Laten we het maar gewoon bij playmate en heel veel verliefdheid houden, voor nu," grinnikte hij en hij at zijn bord leeg. Maar hij zou Sam natuurlijk niet zijn als hij niet nog een keer opschepte. Hij prikte lachend in Levi's zij en keek hem aan. "Hoor ons nou, het zijn wel rare gesprekken af en toe. Ik ken je bijna drie maanden. Dat doet me eraan denken, gaan we aan jubileums doen?" Hij glimlachte, want hij had wel het een en het ander in petto voor dates. Maar jubileums vond hij zo vrouwelijk, dat was iets waar de vrouw zich druk over maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 02:39

“Wie weet” Dat laatste zei Levi op een afwezige toon en bleef een tijdje staren naar zijn lege bord omdat hij nu wel alles op had. Hij schepte nu de salade op en prikte een aantal keren in een tomaat. “Kom ik in de buurt? Jij ook hoor” Hij bracht Sam dichter naar zich toe door zijn hand op de achterhoofd van de man te rusten en hem lichtjes te duwen. Hij rustte nu zijn voorhoofd tegen die van Sam, schonk de man een van zijn schitterende glimlachen en kuste hem romantisch, echt zo niet Levi. “Heel veel verliefdheid” Hij streek met zijn neus langs die van Sam en begon nu weer verder met het eten. “Jij eet echt het dubbele” Grote mannen moesten ook veel eten. Hij at tevreden aan zijn salade en knikte meekeurend op wat Sam zojuist had gezegd. “Dat klopt, rare gesprekken bij mensen met een steekje los want echt normaal ben ik niet. Een jubileum? Umh… Zoals een half jaar, een jaar enzovoort?” Hij keek even twijfelend maar haalde daarna simpel zijn schouders op. “Wat jij wilt. Ik ben sowieso slecht met datums dus als je zou vragen hoelang wij hebben zou ik dat eerst even moeten uitrekenen. Ik weet niet eens de datum waarop we eigenlijk officieel bij elkaar zijn? Heel slecht van mij maar dat is een nadeel van jarenlang drugs gebruiken. Mijn termijn is niet meer zoals het geweest is"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 02:46

"Ik dacht dat je zelf geen drugs gebruikte?" zei Sam met opgetrokken wenkbrauw. "Maar ja, dat soort jubileums." Hij noemde de datum dat hij en Levi in zijn huis hadden uitgesproken dat ze gewoon verliefd waren op elkaar. "Als je het klinkklare onzin vindt, moet je het zeggen, dan ben ik het daar waarschijnlijk wel mee eens." Hij glimlachte en prikte een aantal aardappels aan zijn vork. Eigenlijk was het een rare situatie. Op een schort na was hij naakt en hij zat te eten naast een man die hetzelfde aanhad en niet meer. Sam kon zich ook niet voorstellen dat Levi zich ooit zo zou gedragen bij andere mensen, wat voor hem bewees dat ook hij stapelverliefd was. "Als jij nou de komende tijd hier woont? Dat lijkt me verstandig aangezien jouw gezicht overal bekend is, dus ook bij je buren. Eén probleem, ik heb niet zo'n groot bed." Hij grinnikte en hield zijn hand op Levi's bovenbeen gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 03:31


“Doe ik ook niet meer… Heb het wel jarenlang gedaan om bepaalde dingen te vergeten of de pijn te verzachten” Verder ging hij daar niet op in want dat bracht nare herinneringen weer bij hem naar boven die hij probeerde van zich af te sluiten. Te vergeten ook al zouden de littekens voor altijd blijven, de wonden nooit meer helen. “Dat vind ik de juiste datum Sam, helemaal met je eens. En nee het was geen onzin want we hadden toen beide onze confession gedaan tegenover elkaar” Hij keek even op naar Sam en schonk de man een kleine glimlach. “Dat lijkt mij wel een goed idee want ik heb al mijn belangrijke spullen bij een opslag opgeslagen want twee dagen daarna hadden zij mijn huis gevonden maar ik was de politie net iets eerder voor” Levi’s ogen twinkelde trots en legde zijn hand op die van Sam. “Ik zal het aanbod graag aannemen. “ Hij boog zich wat naar voren. “Niet zo’n groot bed? Dat maakt mij helemaal niets uit want dan kan ik nog dichter tegen je aan liggen” Hij gleed met zijn hand langs de binnenkant van Sam zijn bovenbeen, streelde daar zachtjes. "Kan gewoon niet genoeg van jou krijgen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 03:39

"Ik kan ook geen genoeg krijgen van mezelf," zei Sam en lachend stak hij zijn tong uit naar Levi. "Maar dat is goed dan, dan zijn we de komende tijd huisgenoten. Je moet alleen wel nog even iets vinden op de lift, voor als ik er niet ben." Rustig at hij verder en hij schepte nog wat op, iets minder want zelfs hij begon al vol te raken. Gelukkig zou het toetje niet uit eten bestaan. "Moet je nog belangrijke spullen hebben? En pyjama lijkt me niet echt nodig, maar tandenborstel en kleren?" Hij kneep in Levi's bovenbeen en at zijn bord leeg. "Zo, ik ben klaar." Hij begon de tafel af te ruimen en zette alles op zijn plek in de vaatwasser.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 03:50

Levi rolde voor kort met zijn ogen maar kon een speelse glimlach niet onderdrukken. “Het begint hier langzaam te stinken van eigendunk” Hij stootte Sam nog even plagend aan en nam zijn laatste hap van zijn salade. “Nu leren we pas elkaar echt kennen als we nu een tijdje gaan ‘samenwonen’. Huisgenootjes zijn. Zijn er nog regels waar ik aan moet houden Sam want het is namelijk jouw huis?” Ze konden beter nu afspraken maken zodat ze misverstanden konden verkomen. “De lift? Ik gebruik wel mijn vuursturing om hier te komen zoals een raket” Hij reikte zich simpel uit om nog even te kunnen nagenieten van de maaltijd. “Ja ik heb eigenlijk wel een aantal spullen nodig. Ik laat het mij wel brengen” Hij pakte gauw zijn telefoon, smste iemand en deed zijn telefoon gauw weer weg omdat Sam dat niet bepaald gezellig vond. Levi hielp hem met de tafel opruimen, de aanrecht schoon te maken en schoof de stoelen terug. “Ja ik ook en nu is het toch echt tijd voor een toetje niet waar?” Hij duwde Sam tegen de koelkast aan, liet zijn handen onder de short glijden langs de jongen zijn mannelijkheid, ging wat omhoog en liet zijn handen op de gespierde buik van Sam rusten. Hij gaf de jongen een lange kus, ja een kus. Eventjes rustig aan beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 03:57

"Niet roken binnen," zei Sam glimlachend. "En geen rare feestjes." Hij grinnikte en leunde tegen de koelkast aan toen Levi tegen hem aan kwam staan. Hij zoende Levi vol terug en liet zijn handen afglijden naar zijn kont. Meteen voelde hij de warmte van Levi's lichaam en wilde dat het nooit meer op zou houden. Hij bleef Levi zoenen en het was niet te merken dat hij twee minuten geleden niet gegeten. Hij trok hem tegen zich aan en streelde met zijn handen. "Je smaakt naar hamburger," zei hij droog tussendoor en daarna duwde hij Levi ruw maar toch teder tegen het aanrecht, waar hij zijn schort losknoopte en het van Levi af liet glijden. Hij gaf Levi nog een zoen en ging daarna met zijn mond verder naar beneden, tot hij op zijn knieën zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 04:25

“Hmm…. En hier had ik mijn partylist al klaar liggen” Hij probeerde heel sipjes te kijken maar Levi hield dat niet lang vol. “Met die regels kan ik wel leven. “ Sam had hem nooit met zoveel lust gezoend, zoveel gevoel waardoor Levi zelfs even de moeite kreeg om te kunnen ademen. Hij zoende nog lekkerder als gewoonlijk! Nu was de jongen echt al in de hemel en dat door alleen elkaars lippen te strelen. Hij liet zijn tong in de man zijn mond glijden, ontdekte iedere gedeelte van Sam zijn tong. Een vurige, ruige en alsnog verrukkelijke kus. Hij voelde hoe zijn eigen temperatuur al begon te stijgen en het beneden begon te tintelen. Werd hij nu al hard? “Jij naar aardappeltjes” En kuste hem met een glimlach. Hij werd tegen de aanrecht geduwd wat hem duidelijk verbaasde want wanneer was Sam zo agressief? Dit beviel Levi duidelijk wel want het was heel anders. Het leek wel of Sam voor eens zijn grenzen ging overschrijden. De dark Sam, Levi beviel dat wel. Hij bekeek de man die de short van zijn lichaam liet afglijden waardoor je Levi gewoon volledig naakt zag. Hij vond het alleen vreselijk dat er zoveel licht naar binnen scheen want dan zag je gewoon alles. Ook zijn littekens over zijn lichaam. De man sloot zijn ogen om te kunnen genieten van iedere kus die Sam op zijn lichaam plaatste. Ieder gedeelte wat werd gekust brandde nog na en het voelde fantastisch. “Ik ben nu al hard” mompelde Levi zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 04:33

Ik maak er een volgende ochtend van, oké?

De volgende ochtend werd Sam wakker en hij voelde hoe het warme lichaam van Levi half naast hem half op hem lag. Dat bed moest dus breder worden, al vond Sam het niet erg om zo wakker te worden. Levi lag met zijn bovenlichaam op hem en Sam had een arm om hem heen geslagen. Hij bleef rustig liggen, want hij wilde zijn vriendje niet wakker maken. Hij wreef zachtjes over Levi's rug en ging met zijn handen door zijn haar. De warme ochtendzon viel op het gedeelte van het bed waar zij op he kussen lagen en zo kon Sam Levi's gezicht goed zien. Op die manier vroeg hij zich af of Levi echt niet zou balen van de littekens en wondjes, want Sam zou dat wel echt doen. Hij probeerde er zo min mogelijk naar te kijken, want dat voelde hij zich minder schuldig. Het was namelijk zijn schuld, al had hij van tevoren niet geweten dat Levi in dat gebouw was. Maar om het uit te kunnen houden, moest hij ervoor zorgen dat de jongen naar een heler zou gaan en weer zij perfecte, gave huid terug zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 10:47

De littekens hebben niets met de wondjes in zijn gezicht te maken maar door zijn afschuwelijke verleden...
_____
De man werd langzaam wakker omdat hij de hand van Sam over zijn rug voelde strelen. Hij wreef een aantal keren in zijn ogen en keek een beetje suf naar Sam. "goedemorgen" proberend net nog een gaap te onderdrukken. Hij voelde aan zijn gezicht die wat dikker aanvoelde als gister door de klap van Sam. Het moest nu wel een beetje paars/blauw geworden zijn. "Dit bed is inderdaad te klein maar zo wakker worden vind ik helemaal niet erg" Levi kroop tevreden tegen de man aan, snoof de geur van zijn haren op en maakte met zijn vingers rondjes om de navel van Sam. "Volgens mij kan ik niet meer lopen, je was zo passioneel gister, waarom was je zo anders? En dat mag je van mij wel vaker zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 22:34

"Weet ik veel," zei Sam grinnikend en hij gaf Levi een ochtendzoen. Zijn blik viel toen op de plek waar hij had geslagen gisteren. "Hmm, ik heb je hard geraakt. Weet je zeker dat je niet langs een heler wilt?" Hij voelde zich nu nog schuldiger, niet alleen vanwege de wondjes van de glasscherven, maar ook door die paarsblauwe bult die hij hem had gegeven. Hij draaide een beetje zodat hij nog beter tegen Levi aan lag. "Dus, wat zullen we vandaag gaan doen, Handsome?" Hij gaf hem nog een zoen en ging weer met zijn handen door Levi's haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 23:11

Levi sloot voor kort even zijn ogen om van de kus te kunnen genieten want zo wakker worden met een ochtendkus was echt heerlijk. “Mmm…” Zijn handen op de beide wangen van de man gerust omdat de kus van hem toch wel iets langer mocht duren. “En ja dat heb je ook! Ik wil mijzelf nu echt niet in de spiegel zien” Hij schudde lachend zijn hoofd want hij nam Sam helemaal niets kwalijk. “En het risico nemen dat ze mij dadelijk verminken? Nee dankjewel. Niemand is te vertrouwen in deze wereld dus ik laat het liever zo genezen.” Bij de vraag van Sam keek Levi bedenkend op. “Met dit gezicht naar buiten? Voorlopig moet ik mij gedeisd houden. Misschien kunnen we vragen of een vriend van mij ons ophaalt en dan ons ergens afzet. Zullen we naar de sauna gaan? Of wil je iets sportiefs doen? Want je lijkt mij iemand die niet zo graag voor te lang stil zit”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 23:17

Sams gezicht was inderdaad een beetje vertrokken bij het woord sauna. "Dat klinkt als een beauty-resort, man," zei hij lachend. "En die vriend is onnodig, boven in de lucht ziet niemand je." Hij dacht even na onder het genot van nog een zoen. "Ik ben inderdaad meer in voor iets sportiefs. We kunnen bijvoorbeeld gaan zwemmen." De hele dag ongegeneerd kunnen kijken naar Levi's sixpackje, wie wilde dat nou niet. Hij gaf Levi nog een zoen en vroeg zich af waarom die man zo'n apathie had jegens helers. In Sams ogen waren ze heel handig. Als hij was verwond door een of andere crimineel, dan ging hij daar langs. Wonden konden mensen helpen hem te herkennen en de link te leggen tussen de twee persoonlijkheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 23:34

“Als een beauty-resort???? Jij bent gek” Hij kietelde Sam speels in zijn zij, kijken of die er tegen kon. “Is echt wel lekker ontspannend. Soms neem ik een aantal werknemers mee voor een dagje ontspanning op mijn kosten. Desondanks dat ze bang voor mij zijn respecteren zij mij wel en kunnen ze dat wel waarderen. “ Levi keek in de donkere, mysterieuze ogen van Sam die hem altijd wel leken te hypnotiseren. “Owja ik heb een luchtmeester aan de haak geslagen, kunnen we lekker eens vliegen” Bij het voorstel zwemmen keek Levi even twijfelend maar gaf er daarna in toe. “Waarom niet? Kan ik jou goddelijke lichaam bewonderen, meer dan ik normaal al doe” Hij drukte zijn lippen tegen de borst van de man, ging zachtjes met zijn vingers door het beetje borsthaar wat Sam had. Hij ging naar beneden, kussend tot hij de schaamstreek had bereikt en vervolgens kuste hij de lippen van de man nog eens. “Dat ik zo’n lekkerstuk aan de haak heb geslagen. Mag best trots op mijzelf zijn. Alleen heb ik geen zwembroek of handdoek? “
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptyma 18 feb 2013, 23:43

Heeft Sam borsthaar? Shocked

"Tja, en ik ken geen zwembad waar je geen zwembroek aan hoeft," zei Sam lachend. "Je mag er wel één van mij lenen, en heel erg andere maat heb je toch niet." Hij gaf Levi nogmaals een zoen en stond toen op. "We moeten wel nog eerst ontbijten. Kom je ook straks?" Hij liep naar de badkamer. Douchen hoefde niet als ze toch gingen zwemmen, maar je had ook nog scheren, haar goed doen en meer van dat soort fratsen. Daarna liep hij terug naar de slaapkamer om zich aan te kleden. Een simpel T-shirt met joggingbroek. Ook pakte hij meteen twee shorts. De één gooide hij naar Levi op het bed. "Pas hem meteen even, dan weten we of hij goed zit." Het was een blauwe. Die van Sam was oranje met een Hawaiiaans motief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptydi 19 feb 2013, 00:00

Toen ik op zijn foto keek bij jou join wel.
Heel lichtjes maar hij heeft het wel :O
------

“Ik hoef andere mensen ook niet echt naakt te zien want er zullen maar weinig zijn met zo’n schitterende figuur als jou. De meeste zijn echt afgrijselijk om te zien zonder kleding aan, gewoon verblindend van de afschuwelijkheid” Levi dacht nog eens aan de sauna , waar je geen zwembroek of bikini aanhoefde verplicht. Wat hij toen was tegen gekomen? Nee niet nog eens. “Oké, leen er wel eentje van jou zolang die geen rosé is” Levi draaide zich nog eens om met de dekens lekker om zich heen gewikkeld. Eigenlijk wilde hij helemaal niet uit bed komen want het was zo lekker warm. Hij kreeg een blauwe zwembroek naar hem toegegooid wat Levi goedkeurde en vervolgens aantrok. “Oké! Ik ben er helemaal klaar voor” Levi keek naar de tas die was bezorgd door een van zijn loopjongens. Hij trok een schone, grijze t-shirt aan, daarover een zwarte blazer en een zwarte spijkerbroek. Best classy en minder asociaal als hij zich normaal kleedde. Hij wilde dit keer eens niet te indruk wekken van een badboy. Nu hij serieus was met Sam moest hij zich ook anders gaan kleden. Een andere status krijgen. “Die zwembroek staat je trouwens goed. Orange is een mooie kleur”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptydi 19 feb 2013, 00:12

"En ik heb hem nog niet eens aan," zei Sam, die de zwembroek in zijn tas stopte, samen met een handdoek. "Zou je hem wel al aantrekken. Het is winter en we vliegen hoog, want we zitten hier al heel hoog." Lachend liep hij de kamer uit om de tafel te dekken voor ontbijt. Toen alles op tafel stond, bakte hij twee eitjes en legde er één op elk bord. Voor zichzelf schonk hij melk in en Levi moest maar kijken wat hij wilde. Hij ging zitten en wachtte op Levi voor hij begon te eten. Tijdens zijn eerste boterham zat hij even te twijfelen. Eigenlijk moest hij zijn pak meenemen, want hij was al een aantal dagen niet gezien en er was wel wat gebeurd. Maar hij was met Levi, die had gezworen hem, de superheld dan, iets aan te doen. En om het pak in zijn tas te krijgen, zou hij Levi af moeten leiden om de geheime kamer binnen te komen. Hij besloot er uiteindelijk dus maar vanaf te zien. Hij zou zich enkel nog als superheld gedragen als Levi aan het werk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptydi 19 feb 2013, 00:21

Weetje wat gaaf zou zijn?
Dat hij dadelijk tijdens het zwemmen wordt ‘opgeroepen’?
En dat moet die een excuus verzinnen waarom die weggaat?
En misschien dat Levi hem dan gaat volgen omdat die het maar raar vindt?
_____

“Nee maar met dat sexy kontje van jou staat alles. “ Levi kon zijn grijns nauwelijks onderdrukken want de kont van Sam was gewoon ‘hot’. Althans voor een man want vrouwen bleven toch de mooiere vormen hebben. Vooral de billen van een vrouw, daarin knijpen, echt iets wat Levi graag deed. Een kontenmens. “Ja ik trek mijn zwembroek altijd al aan en neem een boxershort mee voor na het zwemmen om aan te trekken. Don’t worry about it” De man liep ook naar de keuken, schonk zichzelf jus in en nam plaats aan de tafel. Hij zelf begon ook aan een boterham en keek af en toe naar Sam. Hij leek een beetje afwezig en Levi vroeg zich af waar de man met zijn gedachten zat. Hij begon ondertussen zijn ei te pellen, bestrooien met iets teveel zout wat Levi heerlijk vond maar slecht voor zijn hart en begon er tevreden aan te bikkelen. “Smakelijk eten trouwens”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptydi 19 feb 2013, 00:30

Maar hij gaat niets meenemen, ook zijn pieper laat hij thuis.

Sam had zijn mond vol, dus hief hij zijn glas melk. "Maar aangezien jij je zwembroek al aan hebt, vind je het erg om ver te vliegen?" vroeg hij toen zijn mond leeg was. "De leukste zwembaden zijn in het Waterland te vinden. Raar hè?" Hij glimlachte en pakte Levi's hand. Het voelde zo goed om bij Levi te zijn, hij was gewoon zijn vriendje. Dat hij er laatst achter had moeten komen dat zijn vriendje een drugsdealer was, dat had hem uiteindelijk niet anders laten voelen. Hij was nog steeds dolblij dat ze samen waren. En Levi kwam er uiteindelijk wel onderuit, onder die criminele business.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Emptydi 19 feb 2013, 00:55

Melk. Ja hij vond Sam wel het type die veel melk deed drinken. Dat scheen goed voor je botten te zijn en werd je groot en sterk van. Misschien dat daarom Sam zo groot en breed was? Misschien moest Levi ook meer melk drinken. “Dat is niet raar want wij hebben helemaal geen zwembaden in het vuurwijk. Wij hebben wel bronnen, hete bronnen wat wij opwarmen. Maar echt zwembaden… Nee de meeste zwemmen liever niet of hebben een voorkeur aan de zee” Hij keek even naar de hand, verstrengelde zijn vingers met die van Sam en kneep er zachtjes in. Hij voelde op dit moment voor het eerst echt vlinders in zijn buik door zo’n simpele aanraking. Levi was echt wel verliefd op Sam alleen wist hij niet echt hoe hij met deze gevoelens moest omgaan. “Zullen we straks een wedstrijdje doen wie de beste is?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sams appartement - De Noordertoren
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Raphaël
» Het appartement van Nathaniel.
» Abel's appartement
» Het appartement van Mortimer en Emma.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Luchtberg-
Ga naar: