George City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
George City

Where the four elements live in harmony together. Or not?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sams appartement - De Noordertoren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 12 maa 2013, 08:00

Sam keek op toen Levi weer binnen kwam. Hij vond het heerlijk om te zien hoe zijn vriendje was veranderd. "Mooi," zei hij glimlachend. "Dan mag jij Tyson nu vermaken." Hij grinnikte, gaf Levi de baby en liep naar de keuken. Hij smeerde boterhammen voor 's middags en ging na waar ze zouden kunnen eten. Deze keer wilde hij zonder problemen tegen Levi aan kunnen zitten, dus hij koos het uit. En het leek hem niet moeilijk om te kiezen waar ze 's avonds uit zouden gaan. Hij wilde weer naar de club waar ze elkaar ontmoet hadden op dat bankje. Sam kon nog steeds wegdromen van het moment dat hij Levi voor het eerst zoende, om erachter te komen of deze jongen ook op jongens zou vallen. Toen was het idee nog een ONS, maar nu wilde Sam het liefst weer samen gaan wonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 12 maa 2013, 08:26

"Tyson vermaken?" herhaalde de man zachtjes met een verbaasde klank in zijn stem. De baby werd aan hem overhandigd en even sukkelde hij om Tyson goed vast te houden. "Hallo mannetje..." Hij kietelde Tyson onder zijn kinnetje om de baby proberen aan het lachen te maken . Hoe moest hij de baby in godsnaam vermaken? Gekke bekken trekken? Gewoon zijn vinger aan hem geven zodat Tyson het weer vastpakte? "Sam... Wat moet ik doen?" Levi begon het jongetje heen en weer te wiegen, zachtjes en begon tegen hem te praten over van alles en nog wat. Koetjes en kalfjes. "Gaan wij dus vanavond op stap? Vind Sarah dat wel een goed idee?" Levi ging op de bank zitten en begon nu gekke bekken naar het kindje te trekken om te kijken of Tyson hierop ging reageren. Hopelijk niet dat hij ging huilen uit angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 12 maa 2013, 08:35

Tyson vond het alleen maar leuk wat Levi deed, hij werd niet snel bang. Hij zwaaide met zijn handjes en kirde van plezier en af en toe keek hij begerig naar Levi's vinger. Sam wilde nog antwoord geven, maar vond dat Ty het wel genoeg beantwoordde. "Ik weet zeker dat ze dat een goed idee vindt," zei hij lachend. Hij had Sarah verteld over Levi, na een aantal oppasbeurten, want hij vond dat zij moest weten waar hij was. Ze had hem verteld dat hij er met de volle honderd procent voor moest gaan en dat hij haar altijd kon bellen. En dat was dus ook wat Sam deed, want hij wilde er echt met de volle honderd procent voor gaan, hij wilde Levi terug. Uiteindelijk was hij klaar met het smeren van de boterhammen en het kiezen van een plek om te eten. Hij liep naar de woonkamer en plofte naast Levi en Tyson op de bank, maar hij nam zijn zoontje niet terug. Hij gaf Levi wel een lange zoen op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 12 maa 2013, 10:30

De man leek wat zekerder te worden wanneer Tyson begon te kieren van plezier door wat Levi allemaal uitspookte. "Vind je het leuk?" Zijn blauw/grijze ogen begonnen te stralen om Tyson zo te zien. Kinderen huilde meestal altijd door hem maar dit keer leek hij er beter in te zijn geworden. Hij gaf de vinger aan de baby zodat Tyson het vast kon pakken met zijn kleine handje. Hoe had hij ooit kunnen zeggen om het babytje weg te halen wanneer er zo'n schattig jongetje nu zo in zijn armen lag. Meteen kreeg hij spijt van die dag dat hij zo van Sam was weggelopen, een punt achter hun relatie zette alleen omdat Sam het kindje wilde behouden. Hij wilde niet dat de vrouw abortus ging plegen zelfs na wat Levi had gezegd. Gelukkig maar want dan hadden hun nooit Tyson kunnen leren kennen. "Hij is echt schattig." sprak Levi met een glimlach uit. Hij keek op wanneer de man naast hem kwam zitten met zijn vertrouwde boterhammen. De man kreeg een lange kus op de mond waarbij Levi verbaasd reageerde. "Niet voor Tyson! Dadelijk geven wij hem een slecht voorbeeld" Levi gaf Sam een tik op zijn neus voordat hij weer naar Tyson keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 12 maa 2013, 10:35

Sam grinnikte bij Levi's bezwaren tegen zoenen voor Tyson en gaf hem meteen nog een zoen. "Ik zou trots zijn als hij ooit met een meisje thuis komt die even knap is als jij. Of misschien ook wel met een jongen," zei hij lachend en hij gaf Levi nog een zoen. Tyson had toch alleen nog maar aandacht voor de vinger. Pas toen hij Levi's pink in zijn mond had gestopt, keek hij weer naar de twee grote mannen boven hem. "Alle ouders zijn van tijd tot tijd toch iets te klef?" ging Sam verder. Hij kietelde Tyson onder zijn voetjes en het was duidelijk dat de baby genoot van alle aandacht. Sam stak zijn tong uit en Tyson lachte, maar keek weer verbaasd toen Sam hem terug in zijn mond deed. En dat herhaalde zich nog een paar keer, tot Ty verder ging met tevreden sabbelen op Levi's pink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 12 maa 2013, 23:45



“Sam! Luister eens naar mij stouterik” Hij trok plagend aan de oor van de man om aan te duiden dat hij hem niet mocht zoenen. “Hoe kun je mij nu vergelijken met een vrouw? Vind je mij knapper als een vrouw dan? Dat vind ik onwaarschijnlijk want vrouwen kunnen zichzelf opmaken, van die verschillende kledingstijlen aan en heb ook nog eens de vormen die ik nooit zal hebben. En we willen dat Tyson met een meisje thuiskomt niet met een jongen! Je gaat hem niet onze richting in duwen.” Levi moest glimlachen bij zijn woorden. “Het klinkt al alsof ik Tyson als mijn kind begin te zien, sorry.” Natuurlijk was dat stom om te zeggen want dat ging nooit gebeuren. Stel je voor Heather kwam terug om het kind op te eisen of die zag dat twee mannen haar zoon deden opvoeden? Hij moest altijd aan die drama films denken waarbij de moeder toch een rol wilde spelen als het kind wat ouder was. Meestal wonnen ze ook nog de rechtzaken want het bleef de moeder van het kind. “Ja maar wij zijn echt al heel vaak klef vind je ook niet? En we willen Tyson niet het ongemakkelijke gevoel geven als hij twee mannen ziet zoenen.” Hij keek naar het kindje die tevreden aan zijn pink bleef sabbelen. “ Wat schattig. Wanneer krijgt hij eigenlijk voor het eerst zijn tandjes?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 13 maa 2013, 03:06

"Hoe vaak moet ik je dit soort dingen nou nog uit gaan leggen, Handsome," zei Sam en hij zuchtte. "Tyson beslist zelf waar hij op valt en ik ga daar geen eisen aan stellen. En natuurlijk ben jij knapper dan een vrouw, anders was ik heus wel voor vrouwen gevallen." Hij glimlachte en gaf Levi nog een zoen. "En ik vind het fijn als je naar Tyson gaat kijken als je eigen zoon." Hij wist dat hij en Levi redelijk klef waren, maar dat vond hij geen probleem. Tyson herinnerde zich nu toch nog niets en hij werd veel te blij van klef zijn met Levi. Die moest over een soort van schaamte heen en Sam zou hem daar heel graag bij helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 13 maa 2013, 04:32


“Je hoeft het mij niet nog een keer uit te leggen hoor. Ik snap waar je naartoe wilt. Toch zie ik Tyson liever met een vrouw thuiskomen dan met een jongen. Vrouwen kunnen kinderen krijgen, zijn goed voor in het huishouden en dit wordt sneller geaccepteerd dan wij lieverd. Je wilt het beste voor je zoontje nietwaar? Zullen we maar niet te ver vooruit lopen want hij moet eerst nog leren kruipen, leren lopen en praten. Dan zien wij wel verder.” Levi kuste de man nu wel zachtjes terug. Snel en discreet ook al zou Tyson in deze levensfase al deze dingen niet meer herinneren. “Ik denk niet dat Tyson mij ooit als vader zal zien. Ik ben niet bepaald een vaderfiguur” Hij begon de baby zachtjes te kietelen bij zijn zij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 13 maa 2013, 08:53

"Als het beste voor Ty een jongen is, dan is dat toch prima?" zei Sam en hij zuchtte. Hij keek naar hoe Levi met de kleine speelde. "Ik weet niet, als ze zo doorgaat zal dat behoorlijk snel lukken." Er werd op de deur geklopt en Sam liep er snel naar toe. Het was Sarah. Hij liet haar binnen. Ze liep door, groette Levi en keek daarna weer naar Sam met een grote grijns op haar gezicht. Sam had haar verteld wat er aan de hand was. Hij pakte de tas, legde nog een paar dingetjes uit aan Sarah en liep naar Tyson om hem nog gedag te zeggen en een zoen te geven. Daarna zei hij tot ziens tegen Sarah en hij nam Levi mee naar het balkon en de surfplank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 13 maa 2013, 10:44

"Een jongen is nooit het beste voor een jongen! Sam begrijp het nu. Vrouw en man horen bij elkaar maar ik ga hier niet over in een discussie want zelf ben ik met jou samen. Jij bent het beste wat mij is overkomen daar niet van. Echter wil ik Tyson niet als een mietje gaan opvoeden en jij als vader moet hem de echte mannen dingen leren zodat hij populair wordt en iedereen Tyson bemind. Het wordt een knap jongetje als hij veel op zijn vader gaat lijken" Er werd op de deur geklopt wat betekende dat de oppasser er was. Levi groette de vrouw met een kleine glimlach en bekeek haar even van top tot teen. Oké... Geen hele knappe nanny dus nergens om jaloers op te worden. Zij was geen concurrentie voor hem. Alles leek heel vlug te gaan want Sam regelde alles tot in de puntjes. Hij overhandigde Tyson zelf aan de vrouw om het kindje nog gedag te zeggen en liet meetrekken naar Sam. "Jij hebt haast zeg..." De man keek hem met een glimlach aan. Eindelijk quality time dacht de man bij zichzelf. Hij ging op de surfplank staan wachtend tot de man erop zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 13 maa 2013, 21:39

Sam stak zijn hand nog op naar Sarah en daarna liet hij hen wegzweven op een sterke windvlaag. "Nog voordat we iets gaan doen, beloof me dat je nooit meer dat soort dingen zegt, Levi," zei hij. "Het is kwetsend." Hij was een man die enkel en alleen op mannen viel en die waren dan ook het beste wat hem was overkomen, met Levi als toppunt. Hij voelde geen leegte waar een vrouw zou moeten zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydo 14 maa 2013, 03:13

Levi keek de man verbaasd aan. "Waar heb je het over?" Langzaam begon Levi te realiseren wat hij allemaal tegen Sam had gezegd. Sam viel alleen op mannen niet zoals Levi die van twee walletjes at. Natuurlijk was dit kwetsend tegenover zijn vriend want het leek alsof homo zijn helemaal niet goed vast. Of je dat helemaal niet gelukkig maakte omdat je dan geen vrouw in je leven had. "Ik wist niet dat het voor jou zo kwetsend over kwam, sorry. Ik had beter moeten nadenken over wat ik tegen jou zei" De man nam Sam in zijn armen om te knuffelen. "Sorry" voordat hij de man een kus gaf op zijn kruin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydo 14 maa 2013, 05:13

Sam glimlachte en gaf Levi een zoen. "Ach, ik kan ook niet boos worden op jou," zei hij lachend en hij sloeg zijn armen om hem heen. Tot hij zich bedacht dat hij vloog en zijn armen aan het 'stuur' moest hebben. Hij draaide de wind en ze vlogen richting het zilveren lint in het zuiden, dat al snel aan begon te zwellen tot het op een echte rivier begon te lijken.

Ik maak wel een verborgen rivierstrandje aan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyzo 24 maa 2013, 00:45

Nieuw
---

De heren kwamen aan bij het huis van Sam bij de Noordertoren. Ze waren precies op tijd toen Sam de deur had geopend naar zijn appartement. Levi kwam naar binnen gelopen echter niet zo recht als het hoort want hij had nu eenmaal wat op. Toen hij de oppasser zag glimlachte hij vriendelijk. "Een goede avond" Hij knikte om daarna naar de koelkast te lopen om wat te drinken eruit te pakken. Hij nam gauw een aantal slokken en liep dan richting het toilet want Levi moest toch wel nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyzo 24 maa 2013, 00:51

Sam had nog even zijn surfplank weggezet en liep nu ook naar binnen. "Hoi Sarah," zei hij opgewekt. "Hoeveel was het ook al weer." Hij wilde haar niet langer ophouden, want het was al laat. Hij betaalde en liet haar uit. Meteen toen de deur dichtging begon Tyson te huilen en Sam wist hoe laat het was. Hij liep naar de babykamer en verscheen boven de wieg. "Hallo kleine man," zei hij vrolijk en hij haalde de baby uit zijn wieg. Hij nam hem mee naar de keuken, kreeg hem stil en zette een flesje babymelk in de magnetron. Sam was nog niet echt moe, maar aan Ty was te zien dat hij veel liever sliep dan at op dit tijdstip. Maar hij had wel honger. Hij keek vredig toen Sam het flesje in zijn mondje stopte en hij pakte Sams vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyma 25 maa 2013, 02:26


Levi bleef wat langer op het toilet hangen want het duizelde een beetje. Misschien te intensief gedanst? Misschien dat rotzooien op de wc niet zo verstandig geweest? Hij voelde de vermoeidheid al door zijn lichaam stromen. De man waste zijn handen om vervolgens naar de woonkamer te lopen. “Hallo Tyson…” Levi kwam even bij de man staan, hield de nodige afstand zodat hij niet met zijn alcoholische adem in het babytje gezicht blies. Hij streelde zachtjes op de wang van het jongentje. “Wat een dropje. Sam ik spring even de douche in want denk dat ik daar wel van op knap. Dan ga ik meteen het bed in want ik ben werkelijk kapot.” De man glimlachte om daarna de trappen op te lopen naar de badkamer. Hij trok zijn kleren uit en sprong gelijk de douche in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyma 25 maa 2013, 05:36

"Ach, ik volg ook best snel," zei Sam en hij keek hoe Tyson zijn flesje bijna leeg had. Het duurde niet heel lang voor dat het geval was en hij bracht de kleine weer naar bed. En nachtzoen, even kijken naar hoe hij in slaap dommelde en een aai over zijn neus. Daarna liep hij naar de badkamer, trok zijn kleren uit en ging naast Levi staan. "Gaat het wel nog een beetje?" vroeg hij. Erg bezorgd was hij niet, maar hij wilde natuurlijk wel het beste voor Levi. Hij sloeg zijn armen om hem heen en gaf hem een zoen. "Ik was ook van plan snel in bed te duiken, hoor." Hij pakte de shampoo en deed zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyma 25 maa 2013, 10:48

Levi deed zijn haren lekker in soppen met shampoo, poetste zijn tanden al onder de douche en maakte alles grondig schoon. Hij wilde sowieso niet meer naar alcohol ruiken. Wanneer de man bij hem kwam staan in de douche knikte Levi nuchter. "Het begint al een beetje uit te werken dus ik zal mijzelf niet meer belachelijk gedragen of voorschut zetten." Hij ging lekker tegen zijn mannetje aanstaan met zijn ogen gesloten. "Het was een intensieve dag vandaag. Gezwommen, heerlijk met jou de zes maanden proberen in te halen, gedanst. Ik vond het erg gezellig om met jou op een date te gaan. Dit heb ik gewoon gemist." Hij kuste de slaap van Samwell voordat hij de man weer losliet om hem ruimte te kunnen geven zodat hij zijn haren met shampoo kon uitspoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 26 maa 2013, 03:03

"Ik zou het ook niet erg vinden als het vaker voorkwam," zei Sam en hij spoelde de shampoo uit zijn haar. Daarna gaf hij Levi nog een zoen. Hij stapte onder de douche vandaan en droogde zich af. Lang douchen hoefde van hem niet, hij wilde naar bed. De badkamer grensde aan zijn, of nu eigenlijk hun, slaapkamer, dus daar liep hij heen. Hij dook onder de dekens en bleef wachten tot Levi zou komen. Hij moest nog een nachtzoen geven en het sliep het lekkerst dicht tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 26 maa 2013, 03:19

“Ik heb het wel naar mijn zin gehad. Dat is denk ik het belangrijkste toch? Jij hebt tenminste ook mij kunnen uitlachen om mijn belachelijke danskunsten.” Hij kuste de man liefjes terug en begon de kranen dicht te doen van de douche. Ook Levi stapte eruit, droogde zichzelf af en rommelde in zijn tas om daar een boxershort uit te halen. Zijn vuile kleren deed hij onderaan de tas netjes vouwen zodat zijn schone kleding gevouwen boven zijn vuile lagen. De man liep naar de slaapkamer om net zoals Sam onder de lakens te kruipen. Lekker warm. “Dit is pas leven. “
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 26 maa 2013, 03:38

"Ja, daar heb je gelijk in, wat een heerlijk leven," zei Sam, terwijl hij zijn armen om hem heen sloeg en dicht tegen hem aan ging liggen. "Jij, ik en af en toe een dag waarop we niet aan Tyson hoeven te denken. Maar je wordt er ook wel moe van. Welterusten Handsome." Hij gaf Levi nog een nachtkus en nog steeds met zijn armen om hem heen deed hij zijn ogen dicht en binnen een paar seconden lag hij te slapen, heerlijk dicht tegen zijn man aan.
Sam had het al gevoeld toen hij om vijf uur Tysons luier had moeten verschonen, maar nu was het nog erger. Tyson lag in zijn wieg te huilen, want hij had honger, maar Sam voelde zich hondsberoerd. Hij stond op, maar viel meteen terug op bed. Ow man, wat was het koud. Helemaal rillerig kroop hij weer onder de dekens en hij maakte Levi wakker. "Leef, zou jij Tyson zijn flesje kunnen geven en mij de telefoon? Ik voel me echt niet goed." Hij zuchtte en keek Levi met een bleek gezicht aan. Hij ging zijn pleegmoeder bellen om te vragen of die Tyson een dagje mee kon nemen, en misschien wel twee dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptydi 26 maa 2013, 09:25

Levi ruste zijn voorhoofd tegen de man om hem in zijn ogen te kunnen aankijken ook al zag hij niet zoveel in het donker. Hij begon te glimlachen bij de woorden 'heerlijk leven, jij en ik.' Levi's geluk leek gewoon niet meer stuk want hij was bij diegene waar hij het liefst wilde zijn. Bij Samwell. "Slaaplekker." fluisterde de man zachtjes om hem een nachtkus te geven, daarna lekker dicht tegen hem aan te kruipen om vervolgens zijn ogen te sluiten zodat hij in een diepe slaap viel.
Wanneer de baby begon te huilen leek Levie erdoorheen te slapen totdat Sam hem wakker maakte waardoor de man hem met slaperige ogen aankeek. "Wat is er?" vroeg hij nog half slapend. "Ben je ziek?" Levi keek een beetje verzorgd voelde gelijk met zijn hand tegen de voorhoofd van zijn vriend. "Je voelt wel warmpjes aan." Levi stond op om naar de kamer te gaan. Hij tilde Tyson voorzichtig op voordat hij de baby meenam naar de keuken waar hij ondertussen het flesje deed vullen met melk om het vervolgens in de magnetron te leggen. Hij zong zachtjes een liedje om het babytje een beetje te kalmeren voordat hij Tyson de fles gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 27 maa 2013, 03:26

Sam knikte zachtjes en hij trok de dekens over zich heen. Zodra het warme lichaam van Levi was vertrokken, werd het heel snel heel koud. Hij krulde zich op en probeerde zoveel mogelijk warmte bij zich te houden. Tyson was stil zodra Levi's hoofd boven zijn wieg verscheen, want hij wist dat als dat gebeurde, zijn eten of verschoning dichtbij was. Hij lag lekker in Levi's armen en dronk zijn flesje leeg. Hij wist dat daarna het boertje zou komen en bereidde zich erop voor. "Levi," riep Sam vanuit de slaapkamer. "Leg Ty straks maar in de box, Agate, mijn pleegmoeder, komt hem ophalen. Als je wilt, kan je in de badkamer wachten tot ze weg is, of je moet je kleren aantrekken." Sam was verrast toen hij Levi niet eerst zijn kleren aan had zien trekken, maar gewoon naakt naar Tysons kamer was gelopen. Voor Sam duidde dat erop dat het gewoon goed zou komen met die twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 27 maa 2013, 04:04

Levi keek naar het babytje die tevreden zijn flesje dronk. Hij klopte zachtjes op de rug van Tyson om hem een boertje te kunnen laten. Nadat het was gebeurd rook hij aan de luier en voor de zekerheid verschonen. De man had helemaal niet in de gaten dat hij weer in zijn blote kont rond liep. Hij moest zich echt schamen toen hij Sam hoorde roepen. Hij bloosde lichtjes om gauw Tyson mee te nemen naar de slaapkamer van Sam. Hij legde het babytje heel even op zijn rug op het bed zodat Levi gauw een shirt en joggingbroek kon aantrekken. Daarna liep hij weer met de baby weg, begon spullen te pakken wat de pleegmoeder moest meenemen en ging zelf op de bank zitten met de baby in zijn armen. Hij wilde de pleegmoeder van Sam al te graag ontmoeten. Wist zij wel dat haar zoon op jongens viel en een relatie met hem had? Anders loog Levi gewoon en zei hij dat hij gewoon een vriend was die een nacht bleef slapen omdat ze op stap waren geweest. Hij had sowieso gedronken dus rijden kon hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 27 maa 2013, 04:22

Het duurde niet lang voor Agate aan de deur stond. Ze was ook luchtmeester en vloog gewoon naar hen toe. Tien minuten later stond ze namelijk al op het balkon en ze klopte op het glas. Zodra ze binnen was, keek ze even naar de man die voor haar open deed. "Laat me raden, jij bent Levi," zei ze. Natuurlijk had Sam het over hem gehad, Levi was Sams alles. Ze schudde Levi's vrije hand en liep snel naar de tas met Tysons spullen. Ze zei nog even gedag tegen Sam en pakte daarna Tyson over van Levi. De hele tijd praatte ze vrolijk over wat Sam allemaal verteld had, ze was een bedrijvig vrouwtje. "Ik breng hem morgen wel terug, of overmorgen, ligt eraan hoe Sam zich voelt." Daarna liep ze naar buiten en pakte Sams surfplank, omdat daar het stoeltje voor Tyson op zat. In bed kon Sam zich goed voorstellen hoe het in woonkamer ging, want hij kende Agate goed genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 27 maa 2013, 05:00


Levi trok ondertussen wat gekke bekken, kietelde onder het kinnetje van het jongetje om hem een beetje te vermaken want er verstreken toch gauw weer 10 minuten voordat de moeder kwam. Nog snel vond Levi. De man opende de deur met een hand om met zijn andere arm nog steeds Tyson te kunnen ondersteunen. “Dat klopt en u bent zijn moeder neem ik aan?” zei Levi op een charmante toon met een vriendelijke glimlach. Vele schoonmoeders zouden al voor hem smelten. Hij moest beter zijn best doen want hij was nu eenmaal een man en dan de moeder overtuigen dat hij het beste voor Sam was? De vrouw bleek een kletskous te zijn want zij praatte hem de oren van zijn kop. Levi kletste gezellig mee omdat hij het wel leuk vond om te horen dat Sam zoveel over hem had gepraat. “Is goed, we houden u op de hoogte. Bedankt voor het oppassen op Tyson.” Hij sloot de deur en ging gauw naar boven. “Sam gaat het?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptywo 27 maa 2013, 05:14

Sam keek op toen Levi weer binnen kwam lopen. "Nee, ik heb het koud," zei Sam en hij trok de dekens nog iets verder over zich heen. "Het is hier heel koud sinds jij het bed hebt verlaten. En het zou natuurlijk al veel beter gaan als jij mijn sexy verzorger wil zijn vandaag." Hij keek Levi ondeugend glimlachend aan. "Maar zou je me nu alsjeblieft op willen warmen? Want jij hebt het heetste lichaam dat ik ken." Dat sloeg natuurlijk zowel op Levi's vuursturing als op zijn lichaam. Honger had hij nog niet, want hij was ziek en wilde het er niet uitgooien. En als je evenveel at als Sam, dan gooide je er veel uit. Hij wilde eerst zo lang mogelijk tegen Levi's warme lichaam aanliggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyza 30 maa 2013, 23:50

"Koud?" Hij luisterde aandachtig naar de woorden van de man met een glimlach. "Dus ik moet voor je persoonlijke kachel spelen? Ik ga eventjes een paracetamol halen met een glas water voor het geval je je beroerd gaat voelen." Hij liep gauw naar de keuken om dat te halen voordat Levi alles op het nachtkastje legde voordat hij onder de dekens kroop. Wel zonder kleren natuurlijk anders had het niet zoveel zin. Hij warmde zijn lichaam extra op en sloeg zijn armen om Sam en kroop extra dicht tegen hem aan. "Begin je het al warm te krijgen?" Hij drukte een kus op de voorhoofd van de man. "Dat zwemmen is geen goed idee geweest. Vandaag zal ik voor verzorger spelen." Hij sloot zijn ogen en ontspande zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samwell

Samwell


Aantal berichten : 512
Registratiedatum : 09-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyzo 31 maa 2013, 00:01

"Misschien niet," zei Sam en hij kroop zo dicht mogelijk tegen Levi's warme lichaam aan. "Ik zat daar inderdaad ook al aan te denken." Hij keek Levi aan, maar zoende hem niet. Dan zou hij ook ziek worden en dat wilden ze natuurlijk niet. Tenzij hij een smoes wilde hebben om een paar dagen langer te blijven. "Ja, dit werkt." Hij legde zijn hoofd tegen Levi's borst. Koud was het niet meer zo heel erg, maar Sam voelde zich nog steeds beroerd. "Ik zou trouwens niet zeggen dat dat zwemmen geen goed idee was, want het was heerlijk." Hij grinnikte ondeugend en streek even over Levi's buik. Maar zo met de hitte en de koorts en griep die op hem inwerkten, viel hij langzaam in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 398
Registratiedatum : 17-12-12

Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Emptyma 01 apr 2013, 00:19

Eindelijk hier aan toegekomen Very Happy
----
Levi streek met zijn vingers over de rug van de man die rillerig aanvoelde. Hoe kon Sam zich plotseling zo beroerd voelen? Dat zwemmen moest het zijn geweest want het water was ijskoud geweest. Levi had er niet veel van gemerkt omdat zijn lichaam ervoor zorgde dat zijn warmte in zijn lichaam bleef vloeien. "Gelukkig dat dit werkt van dit kacheltje kost een tientje per uur" zei de man op een plagende toon. De man drukte zijn kus op in zijn haren van Sam, snoof zijn heerlijke geur op want Sam rook altijd heerlijk. Wanneer de man in slaap viel glimlachte Levi omdat hij de woorden echt leuk vond om te horen. Levi viel langzaam ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sams appartement - De Noordertoren   Sams appartement - De Noordertoren - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sams appartement - De Noordertoren
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Raphaël
» Het appartement van Nathaniel.
» Abel's appartement
» Het appartement van Mortimer en Emma.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
George City :: Het RPG :: Luchtberg-
Ga naar: